Jumalan matematikka.

Anonyymi-ap

Ja, det här hjälper dig att få svar på alla frågor.

En sak som rättvisa är: om jag kräver rättvisa av Gud, då måste jag förstå att jag kommer att bli dömd till helvetet. Vill jag det? Om du lär dig att förstå det lite, förstå då att alla behöver nåd. Jesus säger att vi måste förlåta för att bli förlåtna, och jag har undrat om du är någon slags byteshandel för det. Men det är inte så, för då är jag fortfarande där att det måste vara rättvist. Det ligger i sakens natur att om man förlåter så ser man klart och tydligt så att man själv kan ta emot förlåtelsen, eller andra vägen Då har du förstått något, du behöver nåd. Men vi vill alltid veta att: ska det vara 50/50 eller 40/60? Men det är 100/100! Vad är det för matematik? Det är guds matematik. Jag är hundra procent syndig och hundra procent älskad.

Yes, this will help you get answers to all your questions.

One thing that justice is: if I demand justice from God, then I must understand that I will be condemned to hell. Do I want it? If you learn to understand it a little, then understand that everyone needs grace. Jesus says we must forgive to be forgiven, and I have been wondering if you are some kind of barter for that. But it's not like that, because then I'm still there that it has to be fair. It is in the nature of things that if you forgive, you see clearly and clearly so that you can receive the forgiveness yourself, or the other way. Then you have understood something, you need grace. But we always want to know that: should it be 50/50 or 40/60? But it is 100/100! What kind of math is that? It's God's math. I am one hundred percent sinful and one hundred percent loved.

Kyllä tämä autta saaman vastauksia kysymyksin.

Yksi asia mitä oikeuden mukaisuus on: jos minä vaadin oikeuden mukaisuutta Jumalalta, niin silloin minun pitä ymmärtä että minut tuomaitan helvettin. Haluanko minä sittä? Jos sen vähän oppi ymmärtämän, niin silloin ymmärtä että jokainen tarvitse armoa. Jesus sano että meidän täyty anta anteksi jotta meille annetan anteksi, ja minä olen ihmetellyt jos sinä on jonkunlaista vaihtokauppa sillä. Mutta niin se ei ole, koska silloin ollan vielä siellä että se pitä olla oikeuden muukaista. Se kuulu asian luontesen että jos sinä annat anteksi niin silloin sinä näet tarpeksi selvästi jotta sinä itse voit otta vastan anteksi anto. Silloin olet ymmärtänyt jotain sinä tarvitset armoa. Mutta me halutan aina tietä: pitäkö se olla 50/50 vai 40/60? Mutta se on 100/100! Mikä matematikka se on? Se on jumalan matematikka. Minä olen sata prosenttisesti syntinen ja sata prosentisesti rakastettu.

1

239

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

mutta sina puhua huono suomi ja vousi on aina vain 2024. loppetakaaa tämä hullus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      6
      1271
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1038
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      823
    4. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      758
    5. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      67
      755
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      70
      677
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      646
    8. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      136
      631
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      599
    10. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      568
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      547
    12. 53
      536
    13. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      528
    14. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      47
      495
    15. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      101
      487
    16. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      483
    17. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      38
      479
    18. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      40
      473
    19. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      473
    20. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      18
      440
    Aihe