Ja, det här hjälper dig att få svar på alla frågor.
En sak som rättvisa är: om jag kräver rättvisa av Gud, då måste jag förstå att jag kommer att bli dömd till helvetet. Vill jag det? Om du lär dig att förstå det lite, förstå då att alla behöver nåd. Jesus säger att vi måste förlåta för att bli förlåtna, och jag har undrat om du är någon slags byteshandel för det. Men det är inte så, för då är jag fortfarande där att det måste vara rättvist. Det ligger i sakens natur att om man förlåter så ser man klart och tydligt så att man själv kan ta emot förlåtelsen, eller andra vägen Då har du förstått något, du behöver nåd. Men vi vill alltid veta att: ska det vara 50/50 eller 40/60? Men det är 100/100! Vad är det för matematik? Det är guds matematik. Jag är hundra procent syndig och hundra procent älskad.
Yes, this will help you get answers to all your questions.
One thing that justice is: if I demand justice from God, then I must understand that I will be condemned to hell. Do I want it? If you learn to understand it a little, then understand that everyone needs grace. Jesus says we must forgive to be forgiven, and I have been wondering if you are some kind of barter for that. But it's not like that, because then I'm still there that it has to be fair. It is in the nature of things that if you forgive, you see clearly and clearly so that you can receive the forgiveness yourself, or the other way. Then you have understood something, you need grace. But we always want to know that: should it be 50/50 or 40/60? But it is 100/100! What kind of math is that? It's God's math. I am one hundred percent sinful and one hundred percent loved.
Kyllä tämä autta saaman vastauksia kysymyksin.
Yksi asia mitä oikeuden mukaisuus on: jos minä vaadin oikeuden mukaisuutta Jumalalta, niin silloin minun pitä ymmärtä että minut tuomaitan helvettin. Haluanko minä sittä? Jos sen vähän oppi ymmärtämän, niin silloin ymmärtä että jokainen tarvitse armoa. Jesus sano että meidän täyty anta anteksi jotta meille annetan anteksi, ja minä olen ihmetellyt jos sinä on jonkunlaista vaihtokauppa sillä. Mutta niin se ei ole, koska silloin ollan vielä siellä että se pitä olla oikeuden muukaista. Se kuulu asian luontesen että jos sinä annat anteksi niin silloin sinä näet tarpeksi selvästi jotta sinä itse voit otta vastan anteksi anto. Silloin olet ymmärtänyt jotain sinä tarvitset armoa. Mutta me halutan aina tietä: pitäkö se olla 50/50 vai 40/60? Mutta se on 100/100! Mikä matematikka se on? Se on jumalan matematikka. Minä olen sata prosenttisesti syntinen ja sata prosentisesti rakastettu.
Jumalan matematikka.
Anonyymi-ap
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887