Kuka jaksaa vainota jotain ihmistä

Anonyymi-ap

Palstankin kautta jotkut väijyy teillä on vielä niin pskat jututkin että miten jotkut jaksaa ees kiinnittää huomiota teihin

53

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä on tänään ollut todella huonoa juttua. Ei näillä taida olla, nenän kaivuun lisäksi, muuta elämässään.

      • Anonyymi

        On joo, eikä tunnu olevan ymmärrystä, että itsensä on tullut munattua komeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo, eikä tunnu olevan ymmärrystä, että itsensä on tullut munattua komeasti

        Eipä todellakaan tunnu ymmärtäbän sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä todellakaan tunnu ymmärtäbän sitä!

        Vähän on todellakin surkuhupaisa näky kun yritetään vielä irvistellä viimeiset irvistelyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on todellakin surkuhupaisa näky kun yritetään vielä irvistellä viimeiset irvistelyt

        Gubbella on huulipunaa hampaissa!


      • Anonyymi

        Tuliko kiinteää vai nestettä? Venyvää vai valuvaa? Alkoi aivan mahdoton kiinnostamaan. Mulla on aika paakkuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko kiinteää vai nestettä? Venyvää vai valuvaa? Alkoi aivan mahdoton kiinnostamaan. Mulla on aika paakkuista.

        Nytkö sait ihan tarran tarharyhmältä? Sivusta


    • Anonyymi

      Ei muut jaksa, mutta sinä jaksat!

      • Anonyymi

        Eikö tämä tällainen ite oot- hihkaisu ole vähän kyseenalaisesti ilmaistu? Sivusta


    • Anonyymi

      Älä niistä välitä

      • Anonyymi

        Keistä ei pitäisi välittää ja kenen - mikä on sinun oletettavasti hyvin ns eksistentiaalinen ymmärryksesi asioista? Sivusta


      • Anonyymi

        Keistä sinä kirjoittelet ja kenelle omasta mielestäsi?


    • Anonyymi

      Maanantaijutut jengi toipuu viikolopusta kaikki on huippua.

      • Anonyymi

        Että huipulla tuulee ja tukka heiluu? Ei siltä näytä, vaan hyvinkin jähmeältä.


      • Anonyymi

        Ei sinun ajanvietto kovin huolettomalta vaikuta, no let’s go, champ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että huipulla tuulee ja tukka heiluu? Ei siltä näytä, vaan hyvinkin jähmeältä.

        Krapula vielä päällä viikonlopusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krapula vielä päällä viikonlopusta

        Selvästi, ties ketä käynyt vonkaamassa ja nyt kylvää pahaa verta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että huipulla tuulee ja tukka heiluu? Ei siltä näytä, vaan hyvinkin jähmeältä.

        Kiktorata kiiltää!


    • Anonyymi

      Eihän sellainen vainoaja voi olla hyvä henkilö, joka on jatkanut sitä kauan! Jos se jatkuu, täytyy tämän henkilön nimi kertoa lähisukulaisille! Sitä on ollut palstan ulkopuolellakin! Se on vienyt elämästä ilon ja saanut aikaan masentumisen

      • Anonyymi

        Tai sitten on vaan kyse harhoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten on vaan kyse harhoista.

        Sinä se et pääse millään tästä miehen kerronnasta yli, millaista sinun vapaa-ajan vietto on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten on vaan kyse harhoista.

        Samoin ajattelen, todennäköisesti uhriutuja synnyttää tällaisia harhoja itselleen. Traumat ei lähde tosilla helpolla, jollei kykene niitä oikein käsittelemään? Varovainen saa olla nykyisin, ketä uskaltaa edes jututtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajattelen, todennäköisesti uhriutuja synnyttää tällaisia harhoja itselleen. Traumat ei lähde tosilla helpolla, jollei kykene niitä oikein käsittelemään? Varovainen saa olla nykyisin, ketä uskaltaa edes jututtaa?

        Nyt sinä tätä narratiivia itse tuotava mies uhriudut siitä, että naisilta on tullut huonoa palautetta ”kevyistä” lähestymisistäsi. Tämän saagan oikoluku ei niin ihmeitä vaadi kun päättää ottaa järjen käteen ja pään pois penaalista ns


      • Anonyymi

        Jos se ei oo ex niin mikä on motiivi vainoajalla kuka kauan on sitä tehnyt?
        Mysteerinen.
        Oo kaivellut omia outoja sattumia tämän 1,5 vuoden takia vuodesta 2012 alkain. täältä surffaamalla eri keskusteluissa ja kyllä näkyy tuttua tekstuuraa.Huom.Irl oudot sattumat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajattelen, todennäköisesti uhriutuja synnyttää tällaisia harhoja itselleen. Traumat ei lähde tosilla helpolla, jollei kykene niitä oikein käsittelemään? Varovainen saa olla nykyisin, ketä uskaltaa edes jututtaa?

        Sulla on harhat tulilla.Et suostu millään uskoon vainoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on harhat tulilla.Et suostu millään uskoon vainoon.

        Kaikki ovat täällä vieraita toisilleen, miksi joku tuntematon vainoisi toista tuntematonta? Ei mitään logiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on harhat tulilla.Et suostu millään uskoon vainoon.

        Asiat voi nähdä ja kokeakin monella tapaa, uhriutuja voi olla sellainen, joka ei näe oman käytöksen vaikutuksia asialle, ruokkii tahtomattaan tai kiusatakseen toista? Jollei ihmiset puhu toisilleen miän, silloin väärin ymmärryksen mahdollisuus on suuri.

        Toisilla ensivaikutelman merkitys voi olla ohjaava seikka kaikelle, jos toisen käytös muuttuu muuksi, haluaa saada selkoa sille miksi muuttui ja jatkaa stalkkaamista, josko asia selviää näin? Korostan, jokainen puhuu omista lähtökohdista ja kokemusten kautta asioita julki täällä niin minäkin. Luottamusta on petollisen naisen kanssa turha rakentaa.

        Muutokseen voi olla syitä, joku mustamaalannut toista tai sitten toisella on trauma jostain menneestä ja siksi reakoi vahvasti tilanteeseen, minkä kokee itselleen nyt haitaksi? Ensivaikutelma oli täysin erilainen. Varovainen mies, joka ei lämpene heti naisen flirttiin koetaan negatiivisena ilmeisesti näillä traumatisoituneilla?

        Ylireakoinnit ja tilanteiden kärjistymiset syntyvät monesti väärin ymmärryksen kautta. Ei haluta edes ymmärtää, kun tilanne eskaloitui vähemmän mielekkääksi ja kiinnostuksen kohdetta aletaan syyttää vainoamisesta? Naisilla mielikuva on ilmeisen helppo muuttaa päinvastaiseksi, jollei asiat mene toivotun mukaan?

        Miehen syyttäminen voi jopa olla sisäsyntyistä "helppoa", jollei asiat mene oman suunnitelman mukaisesti, saa mies leiman, ettei olekaan enää mieleen? Naiselta olen oppinut sen, mitä todellinen petollisuus tarkoittaa, säälimätöntä ja raukkamaista käytöstä? Oma mutu tällainen. Todellinen vaino sisältää uhkaavaa käytöstä, sitä en ymmärrä.


      • Anonyymi

        Ap on toi stakkeri ja vainoja, nyt kertoo käänteis psykologiaa!


    • Anonyymi

      Osuvasti ap kirjoitat. Jospa nämä oman elämänsä köyhyydestä potevat hiljalleen alkaisivat elämään itsensä eikä muiden kautta.

      • Ei todellakaan johdu mun tunteet siitä, että elämä ois köyhää, mä olen useasti sanonut että vaik se ois kuinka sisältörikasta, niin ei se poistais sitä yksinäisyyttä tai mustaa aukkoa sydämessä, joka on ilman tätä ihmistä. Moukat ja ääliöt ei tajua sitä, olettaa et kaikki korjaantuu heti kun saa lisää tekemist elämäänsä, vaikka se sietämätön kipu/tyhjyys jatkuu silti vaan.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Ei todellakaan johdu mun tunteet siitä, että elämä ois köyhää, mä olen useasti sanonut että vaik se ois kuinka sisältörikasta, niin ei se poistais sitä yksinäisyyttä tai mustaa aukkoa sydämessä, joka on ilman tätä ihmistä. Moukat ja ääliöt ei tajua sitä, olettaa et kaikki korjaantuu heti kun saa lisää tekemist elämäänsä, vaikka se sietämätön kipu/tyhjyys jatkuu silti vaan.

        Tarkoitin niitä kiusaajia jotka täällä palstalla häärii. Sinä tuskin kuulut heihin? En ole ainakaan mitään sellaista huomannut.


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Ei todellakaan johdu mun tunteet siitä, että elämä ois köyhää, mä olen useasti sanonut että vaik se ois kuinka sisältörikasta, niin ei se poistais sitä yksinäisyyttä tai mustaa aukkoa sydämessä, joka on ilman tätä ihmistä. Moukat ja ääliöt ei tajua sitä, olettaa et kaikki korjaantuu heti kun saa lisää tekemist elämäänsä, vaikka se sietämätön kipu/tyhjyys jatkuu silti vaan.

        Hyvin sanottu!!!Tämän jo nuorena huomannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin niitä kiusaajia jotka täällä palstalla häärii. Sinä tuskin kuulut heihin? En ole ainakaan mitään sellaista huomannut.

        Aa joo, no se nyt on ihan tyhmää toimintaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En lukenut tuota linkkiä mutta joo, jostai syystä mut johdatettiin tänne palstalle ja vaino vaan jatkuu vaikken mitään ole tehnyt kellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lukenut tuota linkkiä mutta joo, jostai syystä mut johdatettiin tänne palstalle ja vaino vaan jatkuu vaikken mitään ole tehnyt kellekään.

        Lue "Mikä on luxonia" nettisivulta kanavointi aiheesta.


      • Anonyymi

        Ei ole oikeutettua vainota ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lukenut tuota linkkiä mutta joo, jostai syystä mut johdatettiin tänne palstalle ja vaino vaan jatkuu vaikken mitään ole tehnyt kellekään.

        Minulle riitti johdatteluksi sana naapuri.Olin noviisi täällä enkä älynnyt ja menin lankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oikeutettua vainota ketään.

        Ei todellakaan ole!


    • Anonyymi

      Teitkö tämä jotta voit taas itse itsellesi vastata.

      • Anonyymi

        Kyllä tähän on aika monta henkilöä vastannut. Mikä teemassa tekee niin kipeää? En ole aloittaja, mutta jos siltä tuntuu että pitää splitata tämä todellisuus sillä tavalla jostain käsittämättömästä syystä, nii anna mennä hyvä ”ihminen”


      • Anonyymi

        En kirjottanut muuta kuin alotuksen... ei täällä muuta tarvi tehdäkkään... loput tarinoinnit ja "tunnistelut" hoituu kiitos teidän harhojenne


    • Anonyymi

      Taas tämä sama keskustelu alkaa. Osa palstalla on selvästi harhaisia ja luulee, että heitä väijytään. Viimeksi nämä harhaiset höpöttivät terveytietojensa ym. hakkeroinnista ja näköpuhelimista 🙄

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        :D…


      • Anonyymi

        Miksi et siedä sitä ajatusta että oikeasti on uhreja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣

        Veli puolikuu siinä nauraa.


      • Anonyymi

        Niin se on ehkä hieman eri asia kun palstaäijä pakinoi hakkeroimisesta ja näköpuhelimista kuin se, että jotkut kuvittelee siltä pohjalta jotain tai muuten väijyy ja vatvoo täällä tunnistelemassa ihmisiä eri kirjoituksista😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on ehkä hieman eri asia kun palstaäijä pakinoi hakkeroimisesta ja näköpuhelimista kuin se, että jotkut kuvittelee siltä pohjalta jotain tai muuten väijyy ja vatvoo täällä tunnistelemassa ihmisiä eri kirjoituksista😉

        Tai oikeammin yhtä ihmistä, toki välillä skeemaillaan vähäsen muistakin


      • Anonyymi

        No toisaalla kerrotaan ikään kuin itsestäänselvyytenä että joidenkin henkilöiden terveystiedot leviävät snapchateissa ja pimeässä verkossa. Sellaisesta on paljon keskusteltu täälläkin. Ja miksei, onhan esim Vastaamo hakkeroitu, terveystietojahan ne ovat. Ei se välttämättä trollausta ole, vaikka ei kaikkia koskekaan.

        Jotkut näköjään ottaneet näköpuhelimesta keskustelun tosissaan. Se on ihan tämä älypuhelin, ei mikään erillinen näköpuhelin. Siihen pystyy hakkeroitumaan ja kuvaamaan sen omasta kamerasta kuulemma, mutta eihän sitä pakko ole uskoa. se että se on mahdollista, ei kuitenkaan tarkoita että jokaista kuvattaisiin etukamerasta ja asuntoa takakamerasta.


    • Anonyymi

      Vajakit

    • Anonyymi

      Ketä tämäkin sekopäinen keskustelu muka koskee? Tai, no ei oikeastaan kiinnosta.

      • Anonyymi

        Ei ketään. Palstailijat ovat ympäri Suomea. Harhainen mieli luulee kaiken kohdistuvan itseensä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe