Minä olen kyseisen puljun asiakas ja olen kärsinyt paljon työntekijöiiden moukkamaisuudesta. Ei ikinä saavuta ajoissa paikalle, ajetaan jollain paskaisilla autoilla mitkä eivät täytä hygieniavaatimuksia, puhutaan puhelimeen eikä keskitytä asiakkaaseen, lisäksi työntekijät vaihtuu tiuhaan tahtiin eikä samaa työntekijää välttämättä näe kuin enintään kuusi kertaa. Sitten käyttävät Whatsappia viestintään vaikka tietosuojavaltuutettu on tämän käytön erikseen kieltänyt henkilötietojen käsittelyyn. Pomot ovat täysiä mököttäjiä, ei kuunnella asiakasta, täytetään tämän sähköposti turhilla viesteillä joilla ei ole mitään arvoa. Välttäkää viimeiseen asti.
Välttäkää Hyvinvointi Sarastetta!
Anonyymi-ap
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60803
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 46650
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla213588- 42543
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480