Silikoni muna

Anonyymi-ap

Mikähän siinä on, että vain naiset hankkii isommat silikoni rinnat, toppausta takapuoleen ja turpeat huulet.
Se olisi sama, kuin mies hankkisi isommat munat siliokonimunan, mutta eipä miehet selaisa hanki, vaan tyytyvät siihen mitä on.
Mikähän siinä on, että nainen hankkii silikoonia, mutta mies ei.
Mies ei myöskään meikkaa, eikä komista pärstäänsä, vaan menee selaisena minkä näköinen on.

47

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miestä ei olekaan rakennettu houkuttelemaan ja miellyttämään. 😂

      • Anonyymi

        Tämä. Paitsi lihaksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Paitsi lihaksilla.

        Lihakset houkuttelee lähinnä miehiä ja pönkittää urosten välistä hierarkiaa. 😂


    • Anonyymi

      Suurin osa naisista ei muuten ottaisi silikonia kroppaansa edes ilmaiseksi eikä painostuksen alla.

      Ne silikonitytöt on etupäässä tyhjäpäisiä bimboja ja wt-porukkaa.

      • Anonyymi

        Ne silikonitytöt on etupäässä tyhjäpäisiä bimboja ja wt-porukkaa. Pah sanon minä!, kummasti silti valitsen kyseisen naisen.
        Mieheltä


      • Anonyymi

        Ei tässä pitänyt mitään osaa naisista tuomita, vaan eikös se ap:n havainto ollut lähinnä juuri miehen ja naisen ero tässä asiassa?


    • Anonyymi

      Miten silikonia munaan ängettäisiin edes, kun se turpoaa verellä.

      • Anonyymi

        Jos se sit jatkossa turpoaakin silikoonilla?

        Ja ehkä sitä turpoamista ohjaa myös joku Äppi jolla voi vaihtaa tarvittaessa väriäkin?


      • Anonyymi

        Olet ilmeisesti käsittänyt väärin.
        Tarkoitan kivespussiin laitettavaa silikonimunaa, joka on kookkaampi, kuin ne kaksi munaa siellä jo olevat.


    • Anonyymi

      Silikoni hepissä aiheuttaisi impotenttiuden, joten ei se toimisi. Ja on niitä miehiä joilla on silikonia pakaroissa, leuassa, saattaa olla jopa rinnassa.

      Naamaa operoitu kirurgilla. Vaan noin minäkin ajattelen, että riitän itsenäni ilman meikkejä tai mitään feikkejä kauneuskikkoja. Niinhän miehetkin, miksen minäkin? Miksi mun pitäisi itseeni koristella kelvatakseni?


      Entinen Eivori

    • Anonyymi

      No jaa....

      https://www.siluetti.fi/sivu/miesten-intiimikirurgia

      Tuon lisäksi miehet sijoittavat hurjat määrät rahaa kaikenmaailman penispumppuihin ja yksisarvispillereihin.

      Miesten tekemistä kauneusleikkauksista, rasvaimuista ja hiustensiirroista vilahtelee otsikoita iltapäivälehdissä harva se viikko.

      xLiner

    • Anonyymi

      Kyllä miehetkin pitävät huolta ulkonäöstä. Huoli ulkonäöstä on kasvanut noista entisistä ajoista. Mies haluaa lankkuvatsan, lihaksia, lisää hiuksia, hyvän ihon ja ehjät hampaat. Tuoksut tekevät kauppansa, vaatteilta vaaditaan merkkiä ja laatua ja kengät tietysti toetyn valmistajan. Mies vaatii noita itse itseltään tehdäkseen vaikutuksen naisiin.

      • Anonyymi

        Ja naiset vaativat että mies on hyvännäköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naiset vaativat että mies on hyvännäköinen.

        Ihminen on luonnostaan hyvännäköinen tai ei ole. Teennäisin konstein näyttää vain teennäiseltä.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on luonnostaan hyvännäköinen tai ei ole. Teennäisin konstein näyttää vain teennäiseltä.

        Entinen Eivori

        Ätnit on kyllä kauniita mut ei niillä ole rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on luonnostaan hyvännäköinen tai ei ole. Teennäisin konstein näyttää vain teennäiseltä.

        Entinen Eivori

        Juu, en oikein innostu itseään laittavien miesten ulkonäöstä, jos se alkaa muistuttamaan turbopumpattua huuliankkaa, kuten moni ylilaitettu nainen näyttää. Silti huomaan, että esim. Todella Vaikeeta sellaisesta ulkonäöstä naisissa pitää. Niin mikä sitten olen mitään väittämään, jos en itse pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätnit on kyllä kauniita mut ei niillä ole rahaa

        Voi ollakin. Ei ole koiraa karvoihin katsominen. 😆

        Ja kauneus on tietysti jokaisen oma näkemys, minulle se on tuollainen luonnonmukainen olemus. En välitä koristelusta, ihmisen oma kauneus hukkuu tehdyn alle. Kauneustrendeihin.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en oikein innostu itseään laittavien miesten ulkonäöstä, jos se alkaa muistuttamaan turbopumpattua huuliankkaa, kuten moni ylilaitettu nainen näyttää. Silti huomaan, että esim. Todella Vaikeeta sellaisesta ulkonäöstä naisissa pitää. Niin mikä sitten olen mitään väittämään, jos en itse pidä.

        Saahan kukin pitää mistä pitää, eipä sillä. Itse vaan en ymmärrä miksi kaikki feikki koetaan kauniimmaksi, kuin luonnollisuus. Minusta se kielii ihmisien epävarmuuksista itsenään ja jotenkin opetetuista kauneuskäsityksistä, myyntimiesten mainospuheet on ostettu ja omaksuttu.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan kukin pitää mistä pitää, eipä sillä. Itse vaan en ymmärrä miksi kaikki feikki koetaan kauniimmaksi, kuin luonnollisuus. Minusta se kielii ihmisien epävarmuuksista itsenään ja jotenkin opetetuista kauneuskäsityksistä, myyntimiesten mainospuheet on ostettu ja omaksuttu.

        Entinen Eivori

        Ja väitteet, olen itseni laitettuna on paskaa, sillä jos mitään koristeluja ei olisi ikinä keksitty. Kukin meistä olis tyytyväisiä ihan ittenään, ilman mitään koristeita. Joten höpöjuttuja puhuu monet, ittenään ja tällätty. Heh. Justiinsa joo.

        Entinen Eivori


    • Anonyymi

      Onhan noita silikoni"lihaksia" miehille asennettaviksi ja hiuslisäkkeitä ja miehille siirretään karvoja päähän ja hampaita valkaistaan ja hiuksia värjätään. Miehet piikittävät itseensä kaikenlaisia hormonimömmöjä jne. Kautta maailman historian miehet ovat meikanneet ja maalanneet itseään yhtälailla, koristaneet ja pörhistelleet kaikenlaisissa hepeneissä ja koroissakin.

    • Koska naisia esineellistetään noin niinkun yleisesti ottaen ja kyllähän naisten ulkonäkö on ihan jatkuvan syynin alla somessa ja mediassa. Enkä väitä etteikö miehiin tällaista kohdistuisi, mutta on paljon eroja kuitenkin.
      Niin minäkin menen useimmiten ilman meikkaamista mihin nyt menenkin, vaikka meikkaan kyllä jos tilanne ja tilaisuus on sellainen, että haluan tehdä niin🤷🏼‍♀️

      • Anonyymi

        Ja silikonimuna ois vähä huono ku ei varmaan mies tuntisi siinä mitään🤣 kuitenki se on aika oleellinen asia se tunto siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silikonimuna ois vähä huono ku ei varmaan mies tuntisi siinä mitään🤣 kuitenki se on aika oleellinen asia se tunto siinä.

        Jos silokonimunainen saa naista sen silikonilisäkkeen ansiosta ja mies ei kuitenkaan tuntisi mitään..

        Toisaalta jos ei saa naista ilman sitä silikonijuttua, niin ei siinäkään silloin saa naisen kosketusta tuntea..

        Vaihtoehdot
        1. Silikonit + parisuhde
        2. Ilman silikoneja + yksinäisyys
        3. Jotain muuta, mitä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja silikonimuna ois vähä huono ku ei varmaan mies tuntisi siinä mitään🤣 kuitenki se on aika oleellinen asia se tunto siinä.

        No se😅 kyllä se luomu aito on…🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No se😅 kyllä se luomu aito on…🤭

        Niinpä ja mitenkä se silikooninen sitten niin miten sellasella onnistuis laukeamis puoli 😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ja mitenkä se silikooninen sitten niin miten sellasella onnistuis laukeamis puoli 😂😂

        Ei yhtään mitenkään😂 ja mihin semmosta silikoonikorviketta tarttee jos aito on omasta takaa🤷🏼‍♀️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei yhtään mitenkään😂 ja mihin semmosta silikoonikorviketta tarttee jos aito on omasta takaa🤷🏼‍♀️

        Jep ja jatkeet on jo keksitty ja monella miehellä onkin bemari.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei yhtään mitenkään😂 ja mihin semmosta silikoonikorviketta tarttee jos aito on omasta takaa🤷🏼‍♀️

        Oletko hoitaja? Saako näislääkärille ajan tuohon peeniksen tutkimukseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hoitaja? Saako näislääkärille ajan tuohon peeniksen tutkimukseen?

        Olen. Saa, jos on syy tutkia. Ilman syytä ei varmaan aleta tutkimaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Olen. Saa, jos on syy tutkia. Ilman syytä ei varmaan aleta tutkimaan.

        Pitäisi todeta sen toiminta niin voiko lääkäri ihan katsoa sen miten menee erektioon ja siitä eteen päi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi todeta sen toiminta niin voiko lääkäri ihan katsoa sen miten menee erektioon ja siitä eteen päi?

        Enpä usko, tuolla syyllä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Enpä usko, tuolla syyllä.

        Mutta ku pitäs saada tietää toimiiko se normaalisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ku pitäs saada tietää toimiiko se normaalisti.

        Etköhän tiedä itsekin, miten on.


    • Käytännössä tuo johtuu enimmäkseen siitä, että monilla naisilla on tarve kuulua joukkoon ja pyrkivät siksi noudattamaan vallitsevaa muotia ja joukkonsa keskiarvoa.
      Nykyisen monikulttuuristumisen seurauksena eurrooppalaistaustaiset naiset suurennuttavat niitä osiaan, jotka ovat afrikkalaistaustaisilla eurooppalaista versiota suurempia, eli siis huulia ja takamuksia sekä myös etumusta. Afrikkalaistaustaiset naiset puolestaan suoristuttavat hiuksiaan ja vaalennuttavat ihoaa (osin hiuksiaankin).
      Miehillä joukkoon kuuluminen ilmenee muilla tavoilla, eivätkä ne useimmiten liity ulkonäköön (urheilujoukkueiden kannattaminen, autot ym.).

      Itselläni ei onneksi ole koskaan ollut tarvetta kuulua mihinkään, sillä muodostan yksin oman joukkoni (ja samalla seuraan noiden joukkoistuvien omituisuuksia).

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen ajatus oman joukon muodostamisesta.
        Muutenkin kirjoituksesi herätti ajatuksia erilaisista kauneusihanteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen ajatus oman joukon muodostamisesta.
        Muutenkin kirjoituksesi herätti ajatuksia erilaisista kauneusihanteista.

        Tuo omajoukkoisuus periytyy siitä, että aikoinaan yläasteella kaverini oli havainnoinut oppilaiden hierarkiajärjestelmää ja totesi vuosia myöhemmin, etten minä asettunut siinä millekään tasolla, vaan olin koko systeemin ulkopuolella.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Tuo omajoukkoisuus periytyy siitä, että aikoinaan yläasteella kaverini oli havainnoinut oppilaiden hierarkiajärjestelmää ja totesi vuosia myöhemmin, etten minä asettunut siinä millekään tasolla, vaan olin koko systeemin ulkopuolella.

        Haluatko avata tuota asiaa hieman enemmän? Kiinnostaisi tietää, miten hän päätyi tuohon ajatukseen sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko avata tuota asiaa hieman enemmän? Kiinnostaisi tietää, miten hän päätyi tuohon ajatukseen sinusta.

        Tarkemmasta menetelmästä en ole selvillä, mutta siihen liittyi ainakin se, etteivät eri hierarkiatasoilla olevat olleet tekemisissä toistensa kanssa, vaan lähinnä välttelivät toisiaan.


    • Anonyymi

      Jokainen voi lopulta päättää itse oman ihanteensa. Pitää vaikka omaa itseään kauneusihanteena. Mikä pakko on seurata yleistä kauneuskäsitystä ja määritellä sen perusteella itseään. Ja kuka lopulta on sanomaan, mikä on kaunista. Voit määritellä kauniin itse niin kuin haluat.

    • Anonyymi

      Kyllä miehetkin hankkivat toppausta takapuoleen. Aikoinaan kuolikin joku pyöräilijämies, kun silikoni ei kestänyt pyöräilyä.

      No mutta yleistys "Mikähän siinä on, että vain naiset hankkii.. " ei vain toimi. En tiedä yhtäkään botox naista. Rintasyövän sairastaneelle ystävälle laitettiin silikonirinnat, hyvä niin.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Pyöräilijömiehillä, ainakin kilpapyörällä ajavilla on yleensä pyöräilyhousut, jotka on topatut, ettei verenkierto esty, kun satula on yleensä kova.
        Jos pyöräilee pidemmän matkan tavallisessa housuissa ja tavallisissa alushousuissa, niin verenkiertoon sillä on vaiktusta.
        Pyöräilijöille suositellaan sellaisia alushousuja, joissa ei ole saumoja.
        Kerran mnei muna tunnottomaksi, kun pyöräilin kymmeniä kilometrejä pitkää lenkkiä, eikä ollut muuten mikään mukava tunne.
        Siksi täytyykin välillä pitää taukoa ja jaloitella.
        Myös pyöräillessä on hyvä välillä nousta pois satulasta ja polkea takapuoli ilmassa.


    • Kyllä ulkonäön muokkaaminen kirurgisin keinoin koskee myös miehiä, vaikkei samassa määrin kuin naisia. Tämä johtuu siitä, että naiselle on uskoteltu kautta aikain, että hänen tulee olla vallitsevan kauneusihanteen mukainen kelvatakseen. Nainen tulee monissa yhteyksissä nähdyksi ja arvotetuksi vain kauneutensa kautta. Paineet mahtua ahtaaseen kauneusihanteen muottiin ovat monella niin kovat, että he kokevat tarvetta muokata ulkonäköään jopa äärimmäisen keinoin.

      En tuomitse ulkonäön muokkausta kirurgisinkaan keinoin. Mielestäni jokaisella on oikeus tehdä keholleen, mitä haluaa, mutta koen silti ilmiön hyvin surullisena. On mielestäni traagista, miten moni kokee, ettei ole hyvä sellaisena kuin on.

    • Anonyymi

      Silikonillehan voi olla allerginen.
      Sellaisesta pötkylästä leikattava palanen varpaan suojaksi, kutittaa ihan mielettömästi.
      Onko jotkin ihannemitat?
      En ole koskaan miettinyt kivespussien kokoa.
      Mutta miettikääs miehet, miten sommittelisitte ne kalsareihin ja miettikääs, miten hankalaa olisi kävellä tai ratsastaa hevosen selässä.
      Vilma

      • Anonyymi

        Se pussien koko vaihtelee, jos on ulkona kylmässä, niin koko pienenee ja menee ryppyiseksi.
        Toisinaan taas voi huomata, että onkin venynyt ja paljon suurempi, kun on sisällä lämpimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pussien koko vaihtelee, jos on ulkona kylmässä, niin koko pienenee ja menee ryppyiseksi.
        Toisinaan taas voi huomata, että onkin venynyt ja paljon suurempi, kun on sisällä lämpimässä.

        11:02
        Mie-len-kiin-tois-ta.
        Nyt tiedän kiitos. Olen niitä kyllä nähnyt, mutta mikään ajatus ei ole pulpahtanut siinä ohimennen mieleen.
        Vilma


    • Anonyymi

      Entäpäs naiset.
      Jos ihon alle väkisin väännettäisiin pari mrlonia, niin painavathan ne.
      Miettikää hedelmähyllyjen edessä asiaa. Kilon meloni × 2. Miks?
      Vilma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe