Nainen onko sinulla vieras varaa

Anonyymi-ap

Eli mitä kaapissasi on nyt vieras varana eli jos joku just nyt tulis luoksesi kylään niin mitä vieras sais kahvi kastamiseski vai saisko jotakin ruokaa

65

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain vohvelikeksejä taitaa olla kaapissa. Heräostoksena ostettuja. 😆

      • Anonyymi

        Ookko sä nainen 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ookko sä nainen 😆

        En mielestäni. Kai mies voi ostaa keksejä? 😆


      • Anonyymi

        Gubbe temmeltää näköjään täälläkin🙈


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mielestäni. Kai mies voi ostaa keksejä? 😆

        Sä ostat myös kuulemma seksiäkin 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä ostat myös kuulemma seksiäkin 😆

        Se on täysin väärää tietoa. En ole ikinä ostanut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mielestäni. Kai mies voi ostaa keksejä? 😆

        eikö sun pitänyt laihduttaa, Joko paino on alle 100 kilon. Paljon oot vuodessa saanut painoa pois


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö sun pitänyt laihduttaa, Joko paino on alle 100 kilon. Paljon oot vuodessa saanut painoa pois

        Jotain 3 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö sun pitänyt laihduttaa, Joko paino on alle 100 kilon. Paljon oot vuodessa saanut painoa pois

        3 kiloa vuodessa on tosi paljon. Paljon olet saanut lihasmassaa lisää vuodessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        3 kiloa vuodessa on tosi paljon. Paljon olet saanut lihasmassaa lisää vuodessa?

        Vaikea sanoa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vaikea sanoa.

        pakko olla myös lihasmassaa tullut koska kolme kiloa lähtee jo kuukaudessa kun pudottaa painoa


    • Ei ole tullut yhtään vastausta naisilta. 😆

      • Anonyymi

        On munullakin vohvelia kaapissa, tarttui mukaan kauppareissulla.

        (naiseksi itsensä tunnustava)


      • Anonyymi kirjoitti:

        On munullakin vohvelia kaapissa, tarttui mukaan kauppareissulla.

        (naiseksi itsensä tunnustava)

        Aah hauskaa. Harvoin tulee ostettua sellaista.


    • Riisipiirakoita ja keksejä on☕️

    • No just ostin Digestive keksejä, niin niitä olisi tarjolla jos vaan kelpaa.

      • Anonyymi

        Maistuvat marie kekseiltä eli marie keksit on hyviä mut nälkä ei lähde nyt teen iltapalaa ja katson beckiä no tulis sieltä austin powers ja kultamuna jossa beyonce se on aika seksikäs siinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maistuvat marie kekseiltä eli marie keksit on hyviä mut nälkä ei lähde nyt teen iltapalaa ja katson beckiä no tulis sieltä austin powers ja kultamuna jossa beyonce se on aika seksikäs siinä

        Mitäpä syöt iltapalaksesi? Juu sillä naisella on kyllä kiva kroppa. Hyviä katseluhetkiä!


    • Anonyymi

      Ois hedelmiä, suklaanamia, frisbeepizza, juustoja, leipee, kaneliässiä,
      pakastimessa jotain kylmää, lihaboltsitarpeet, jotta vieras ei ihan nälkiintyis tällä erää.
      Vilma

      • Anonyymi

        Söin äsken ton pizzan, joten vara väheni.
        Vilma


    • Anonyymi

      Vaikka naisen ruokakkaapi olisi tyhjä, niin aina on naisella torttua, mutta sitähän
      nainen ei tarjoa kelle tahansa.

    • Anonyymi

      Keksejä. Pakastimessa pullaa mut siitä en mene takuuseen .

    • Anonyymi

      Nainen ole en mutta mulla koskaan ole vierasvaraa kun jos ostan kunnolla vierasvaraa niin syön ne heti itse ja sitten ole kuitenkaan mitään tarjottavaa jos nyt joku sattuu poikeemaan.

    • Anonyymi

      Saan 1300 euroa kuukaudessa tiliä, ei siitä kovin hulppeita ruokia vieraille ostella. Käyn kuitenkin töissä, jotta nekin voivat olla töissä joiden lapsia kaitsen.

      Entinen Eivori

      • Anonyymi

        Kyllähän tuollakin rahalla pärjää. Asuu edullisessa vuokra yksiössä tai pienessä kaksiossa eikä ostele turhuuksia. Saa maksettua laskutkin ja syötyäkin, kun miettii järkevästi. 😊

        Eikä vaadi edes sossutukia.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuollakin rahalla pärjää. Asuu edullisessa vuokra yksiössä tai pienessä kaksiossa eikä ostele turhuuksia. Saa maksettua laskutkin ja syötyäkin, kun miettii järkevästi. 😊

        Eikä vaadi edes sossutukia.

        Entinen Eivori

        Miten liityi aloitukseen ja toiseks etkö asunut omakotitalossa oletko sosiaalitoimen asiakas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuollakin rahalla pärjää. Asuu edullisessa vuokra yksiössä tai pienessä kaksiossa eikä ostele turhuuksia. Saa maksettua laskutkin ja syötyäkin, kun miettii järkevästi. 😊

        Eikä vaadi edes sossutukia.

        Entinen Eivori

        Yksiöt on just kalliita. Siis neliöhinta ihan järkyttävä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Yksiöt on just kalliita. Siis neliöhinta ihan järkyttävä.

        Meilläpä päin aika halpoja 300 euroa halvimmillaan. 😊

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liityi aloitukseen ja toiseks etkö asunut omakotitalossa oletko sosiaalitoimen asiakas

        Mietin vaan jo tulevaa eläkeikää. 😆

        Entinen Eivori


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meilläpä päin aika halpoja 300 euroa halvimmillaan. 😊

        Entinen Eivori

        Meillä päin kaupungissa voi olla 700 euroakin yksiö. Vähän syrjempää eli täältä, saa samaan hintaan kolmion. Silti on bussibysäkki, lähiliikenneasema ja kauppa ihan kävelyetäisyydellä


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Meillä päin kaupungissa voi olla 700 euroakin yksiö. Vähän syrjempää eli täältä, saa samaan hintaan kolmion. Silti on bussibysäkki, lähiliikenneasema ja kauppa ihan kävelyetäisyydellä

        Meillä kaupungissa ihan pikkuriikkisestä yksiöstä saa pulittaa yli 700 euroa...

        Asun mieluusti ihan ytimessä missä on kaikki mahdolliset palvelut ja vähän enemmän kävelyetäisyydellä.

        - Sheena


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Meillä päin kaupungissa voi olla 700 euroakin yksiö. Vähän syrjempää eli täältä, saa samaan hintaan kolmion. Silti on bussibysäkki, lähiliikenneasema ja kauppa ihan kävelyetäisyydellä

        Löytyy täältäkin kalliita, mutta ne on sitten myös sijainniltaan palveluitten vieressä ja järjestään arvokkaalla alueella tai jopa rakennuksena arvokkaita. Uudetkin osaa kustantaa aikalailla.

        Itse muuttaisin syrjempään ja ei tarttis olla edes uusi, jos vaan saa pintaremontoida sitten. Tehdä näköisensä. Minä kun en tykkää ylimääräisestä roinasta, niin pieni asunto olis unelma sisustaa toimivaksi ja vieläpä edullisesti. Tekisin itse pöytiä, hyllyköitä jne. Tai modifioisin ne tarpeisiini DIY sopiviksi. Sohvaan sijoittaisin rahaa, hyvä vuodesohva mikä ei heti muhjuunnu. Samoin oma sönky, kunnon jenkkisänky, selälle passelilla payjalla. Kaikki muu voi olla halpaa ja käytettyäkin.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy täältäkin kalliita, mutta ne on sitten myös sijainniltaan palveluitten vieressä ja järjestään arvokkaalla alueella tai jopa rakennuksena arvokkaita. Uudetkin osaa kustantaa aikalailla.

        Itse muuttaisin syrjempään ja ei tarttis olla edes uusi, jos vaan saa pintaremontoida sitten. Tehdä näköisensä. Minä kun en tykkää ylimääräisestä roinasta, niin pieni asunto olis unelma sisustaa toimivaksi ja vieläpä edullisesti. Tekisin itse pöytiä, hyllyköitä jne. Tai modifioisin ne tarpeisiini DIY sopiviksi. Sohvaan sijoittaisin rahaa, hyvä vuodesohva mikä ei heti muhjuunnu. Samoin oma sönky, kunnon jenkkisänky, selälle passelilla payjalla. Kaikki muu voi olla halpaa ja käytettyäkin.

        Entinen Eivori

        Törkin sitten kirjaimet taas viereen. 😆

        Mutta tekisin harmonisen ja kodikkaan kyllä, väriltään ja kalusteiltaan. Siitä oon tarkka. Kaikki pitää sopia yhteen. Eikä saa hyökkiä päälle mikään liikaa.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkin sitten kirjaimet taas viereen. 😆

        Mutta tekisin harmonisen ja kodikkaan kyllä, väriltään ja kalusteiltaan. Siitä oon tarkka. Kaikki pitää sopia yhteen. Eikä saa hyökkiä päälle mikään liikaa.

        Entinen Eivori

        Sohvakin siksi laadukas, että muksut jos yöpyisi luonani, niin pitää olla hyvä nukkuakin, ei vain istua. Ja oma selkäni ei kestä yhtään mitään vaahtomuovipatjoja tai vierassänkyjä, retkipatjoja kun särkee ja jumittaa.

        Entinen Eivori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kaupungissa ihan pikkuriikkisestä yksiöstä saa pulittaa yli 700 euroa...

        Asun mieluusti ihan ytimessä missä on kaikki mahdolliset palvelut ja vähän enemmän kävelyetäisyydellä.

        - Sheena

        Niin ja niille käymättömille korpimaille voi sitten matkustaa metrolla 🙂


    • Anonyymi

      Vettä tulee hanasta.

      • Mun kotitalousopettaja sano ton mulle. Siis sillon seiskalla. Ei onneks ollut pakollinen enää. Ja aina oon vihannut ruoan laittoo.


    • Anonyymi

      Naisen vierasvara on jalkojen välissä.

    • Kaapista löytyy ehkä jokunen välipalapatukka, mutta mitään keksiä tai pullaa ei ole. Ruokatarpeita löytyisi ja vaikka salaatin tai voileivän voisi väkertää, mutta mitään kahvipullaa ei ole edes pakkasessa. Meillä aika harvoin onkaan varsinaisesti mitään kahvipullaa varalla, koska vieraat ilmoittavat aina etukäteen tulostaan, jolloin tiedän varautua.

      • Anonyymi

        Miten aletheiasin naama tai suu menisi kun ovikello soi yllättäen ja kun avaat oven niin vieras tai vieraat sanoo paivee tultiin kylään ja tultiin oikein ajan kanssa ei nyt asumaan mut ei heti poiskaan lähdetä naurataisko enään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten aletheiasin naama tai suu menisi kun ovikello soi yllättäen ja kun avaat oven niin vieras tai vieraat sanoo paivee tultiin kylään ja tultiin oikein ajan kanssa ei nyt asumaan mut ei heti poiskaan lähdetä naurataisko enään

        Riippuu tilanteesta. Usein arki on melkoista hulabaloota, niin saattaa olla, että pahimmillaan joutuisin hätistämään vieraat pois, mutta muutoin toki kylään aina saa tulla. Ei kukaan silti ilmoittamatta nykyään tule niin ongelma on lähinnä teoreettinen.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Riippuu tilanteesta. Usein arki on melkoista hulabaloota, niin saattaa olla, että pahimmillaan joutuisin hätistämään vieraat pois, mutta muutoin toki kylään aina saa tulla. Ei kukaan silti ilmoittamatta nykyään tule niin ongelma on lähinnä teoreettinen.

        Ääh, ei tuollaisesta kannattaisi edes välittää.
        Jos olisi edes teoriassa mahdollista ja fiktiivisesti toteutettavissa se että tulisin luoksesi. Tulisin vain sinun vuoksesi, ja ne muonavarat saisi jäädä kaappiin. Oliko niitä, tai sitten ei:)
        Emäntä kyllä kävisi siitä "vierasvarasta".

        AV


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Riippuu tilanteesta. Usein arki on melkoista hulabaloota, niin saattaa olla, että pahimmillaan joutuisin hätistämään vieraat pois, mutta muutoin toki kylään aina saa tulla. Ei kukaan silti ilmoittamatta nykyään tule niin ongelma on lähinnä teoreettinen.

        Millainen emäntä hätistää ja patistaa vieraansa pois aika töykeetä ja törkeää ajaa vieraansa pois


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääh, ei tuollaisesta kannattaisi edes välittää.
        Jos olisi edes teoriassa mahdollista ja fiktiivisesti toteutettavissa se että tulisin luoksesi. Tulisin vain sinun vuoksesi, ja ne muonavarat saisi jäädä kaappiin. Oliko niitä, tai sitten ei:)
        Emäntä kyllä kävisi siitä "vierasvarasta".

        AV

        No fiktiivisesti ajateltuna jonkun mieluisan oven taakse tulijan kohdalla mielessä saattaisi olla jotain ihan muuta kuin kahvittelu 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen emäntä hätistää ja patistaa vieraansa pois aika töykeetä ja törkeää ajaa vieraansa pois

        No vaikka sellainen emäntä, jonka on oltava jossain tietyssä paikassa tiettyyn aikaan. Eikö sekin ole aika töykeää tuppautua ilmoittamatta kylään ja olettaa, että toinen muokkaa omaa aikatauluaan hänen mukaansa.


    • Anonyymi

      Onhan tuolla monenmoista. Löytyy suklaata ja keksiä. Voileipää saa myös, jos haluaa. On jääkaapissa valmis ruokakin, minestronekeittoa. Itselläni tosin ei ole vielä likimainkaan nälkä,

      • Anonyymi

        Suklaata no maistuis kyllä suklaa kahvit mutta onko minestrolikeitto ruokaa kysympä vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suklaata no maistuis kyllä suklaa kahvit mutta onko minestrolikeitto ruokaa kysympä vaan

        Enpä tiedä, kun en moisesta keitosta puhunut. Kai se sitten on, jos sinä niin väität. Jos vieraana menee jonnekin ruokaa kerjäämään, niin sitten syö mitä sieltä löytyy ruoaksi ja mitä siellä ruoaksi tarjitaan ja laitetaan. Jos tahtoo jotain muuta, niin voi mennä kotiinsa ja laittaa jotain muuta, tai menee ravintolaan. Huonotapaista vierasta ei halua kukaan palvella.


      • Anonyymi

        Eikä mulla kyllä koskaan mitään erityisesti vieraita varten ole. Vieraille saa kelvata sama mikä talonväellekin. Jos ei kelpaa, niin olkoon tulematta. En minäkään mene mihinkään vieraisille vinkumaan, että ei kelpaa tämä eikä tuo.


    • Anonyymi

      Naisen ei edes tarvitse pitää vierasvaraa, koska mies valitsee naisen tortun, jos sitä on tarjolla, kuin korvapuustit, mokkaruudut, täytekakut, munkit yms.

    • Anonyymi

      Sheba chicken & tuna.

    • Aina on ruokaa tarjolla täällä.

      Ja jos ei muuta kahvin kanssa sattuis olemaan just sillä hetkellä niin äkkiäkös sitä leipasee jotain hyvää....

      Tai ottaa pakkasesta...

      • Anonyymi

        Muuten hyvä mutta jos tulisin kylään niin en halua että joudut tai sinun tarvitsisi rupea leipomaan vaan sit yhdessä kävisimme kaupassa ostamassa jotain eri juttu jos asuisin siellä tai olisin joka päivä kylässä niin olis kiva saada eri leipomuksia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta jos tulisin kylään niin en halua että joudut tai sinun tarvitsisi rupea leipomaan vaan sit yhdessä kävisimme kaupassa ostamassa jotain eri juttu jos asuisin siellä tai olisin joka päivä kylässä niin olis kiva saada eri leipomuksia

        En mä ihan oikeesti millon vaan
        välttämättä alkaiskaan leipomaan jotain.
        Riippuu fiiliksestä ja kaikesta muustakin.

        Siks on hyvä olla vaikka just pakkasessa hätävaraa jos tulis joku ihana kaffelle...

        Just kävin ostaa jaffakeksejä itelle
        iltakahvia varten...

        😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta jos tulisin kylään niin en halua että joudut tai sinun tarvitsisi rupea leipomaan vaan sit yhdessä kävisimme kaupassa ostamassa jotain eri juttu jos asuisin siellä tai olisin joka päivä kylässä niin olis kiva saada eri leipomuksia

        18:25
        ....olisin joka päivä kylässä niin olis kiva saada eri leipomuksia...
        Ihanaa
        Et sillai
        Vilma
        Mä oon saanut leipomuksia...


    • Anonyymi

      Ei ole mitään vierasvaraa. Yllätysvieraita ei käy, tänne on vaikea päästä sisään, monta lukkoa ja koodia...

      Eilen kävi vieras, lähdettiin ensitöiksi kahvilaan kahville, siellä on ihanasti valinnan varaa.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Tuc-keksejä ja ruokaisaa salaattia!

    • Anonyymi

      saa kastaa kärkeä jos vähääkää varakkaan olonen..T. Maisa

    • Anonyymi

      Minikorvapuusteja, tuoreita sämpylöitä, on myös jonkinlainen säilykepurkissa oleva kalakukko tai sen sukuinen.

    • Missä te naiset muuten ootte oppinu leipomaan ja osa teistä kuulemma osaa kutoakin? Siis käytännössä vaan lankaa solmimalla tulee villapaita??? Ette te kaikki nyt mitään kotitalousoppilaitosta oo käynyt? No kyllä mulla yks työkaveri mieskin osas leipoo, mutta vaan sämpylöitä.

      • Anonyymi

        Nyt täytyy todeta, ettö en oikeasti ymmärrä kysymystä. Tai en tajua kysytkö ihan tosissasi. Kyllähän noita reseptejä ja ohjeita on aina löytynyt. Koulussa ainakin mun aikanani oppivat kaikki, myös pojat, sekä kutomaan, virkkaamaan, että leipomaan. Tai kuka oppi ja kuka ei, mutta kyllä se tieto kaikille annettiin. Mun ima äitini on varsin kädetön kotihommissa, kokkaamisessa ja varsinkin leipomisessa (isä osasi paremmin), mutta kyllä hänkin sentään sämpylät osasi tehdä. Ohjeet löytyi jauhopussin kyljestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täytyy todeta, ettö en oikeasti ymmärrä kysymystä. Tai en tajua kysytkö ihan tosissasi. Kyllähän noita reseptejä ja ohjeita on aina löytynyt. Koulussa ainakin mun aikanani oppivat kaikki, myös pojat, sekä kutomaan, virkkaamaan, että leipomaan. Tai kuka oppi ja kuka ei, mutta kyllä se tieto kaikille annettiin. Mun ima äitini on varsin kädetön kotihommissa, kokkaamisessa ja varsinkin leipomisessa (isä osasi paremmin), mutta kyllä hänkin sentään sämpylät osasi tehdä. Ohjeet löytyi jauhopussin kyljestä.

        Olihan meilläkin virkkausta, varmaan joskus eka tai toka luokalla. Virkattiin sellanen mato ja se täytettiin. Jotkut tytöt ehti virkkaan hirmu pitkän. Mulla se jäi aika lyhyeksi. Veli oli aika paljon nuorempi, mutta virkkas ihan samanlaisen, kun samaa koulua kävi. Se anto nimenkin sille, Allu. Ei tainnut olla sama Allu kuka tänne kirjoitteli, tai voihan se olla.

        Kutomista ei sentäs ollut. Missä oppiaineessa se ois ollut? Toi oli kuitenkin aika perusaskartelua alkuopetuksessa. Ja rättikässässä oli ompelua vaan. Ja sitähän oli vaan lyhyt jakso kolmosella ja seiskalla. Leivontaa ei ollut senkään vertaa. Ala aste oli vielä niin säästötalouden köyhä kyläkoulu, ettei siellä mitään sellasia. Ylä asteella oli jo ns herkkyysaika omalta osaltani ohi. Vihasin sitä koko kotitaloutta. Joo tiedän, jauhopussissa on ohjeet kyljessä, mutta niin on betonisäkissäkin, eikä siltikään niillä ohjeilla valmistu talo.

        Oot ehkä uusi täällä, kun ei näitä mun kirjotuksia kannata kirjaimellisesti ja kauheen tosissaan ottaa.


      • Emmä tiiä mistä oon oppinut...
        Tai siis ei mulle niitä kukaan ole opettanut...

        Villapaidasta pika vilkaisuja muutamaan ohjeeseen ja niist sitte soveltelen jotain omaa..
        Noi ohjeiden lukemiset ja niiden mukaan tekemiset ei oo mun juttuni jostain syystä...



        (Joskus aloitin kotitalousoppilaitoksessa opiskelut, mutta lopetinkin kyllä kk sisällä.. )


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Olihan meilläkin virkkausta, varmaan joskus eka tai toka luokalla. Virkattiin sellanen mato ja se täytettiin. Jotkut tytöt ehti virkkaan hirmu pitkän. Mulla se jäi aika lyhyeksi. Veli oli aika paljon nuorempi, mutta virkkas ihan samanlaisen, kun samaa koulua kävi. Se anto nimenkin sille, Allu. Ei tainnut olla sama Allu kuka tänne kirjoitteli, tai voihan se olla.

        Kutomista ei sentäs ollut. Missä oppiaineessa se ois ollut? Toi oli kuitenkin aika perusaskartelua alkuopetuksessa. Ja rättikässässä oli ompelua vaan. Ja sitähän oli vaan lyhyt jakso kolmosella ja seiskalla. Leivontaa ei ollut senkään vertaa. Ala aste oli vielä niin säästötalouden köyhä kyläkoulu, ettei siellä mitään sellasia. Ylä asteella oli jo ns herkkyysaika omalta osaltani ohi. Vihasin sitä koko kotitaloutta. Joo tiedän, jauhopussissa on ohjeet kyljessä, mutta niin on betonisäkissäkin, eikä siltikään niillä ohjeilla valmistu talo.

        Oot ehkä uusi täällä, kun ei näitä mun kirjotuksia kannata kirjaimellisesti ja kauheen tosissaan ottaa.

        Meillä kudottiin muistaakseni rättikässässä, siinä pätkässä, joka oli kaikille pakollinen. Samaten kun teknisessä työssä oli pakollinen pätkä kaikille, ennen kun valittiin, että kumpaanko menet. Ja siis siinä tehtiin muistaakseni sukat tai jotkin sukkia hieman muistuttavat.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Olihan meilläkin virkkausta, varmaan joskus eka tai toka luokalla. Virkattiin sellanen mato ja se täytettiin. Jotkut tytöt ehti virkkaan hirmu pitkän. Mulla se jäi aika lyhyeksi. Veli oli aika paljon nuorempi, mutta virkkas ihan samanlaisen, kun samaa koulua kävi. Se anto nimenkin sille, Allu. Ei tainnut olla sama Allu kuka tänne kirjoitteli, tai voihan se olla.

        Kutomista ei sentäs ollut. Missä oppiaineessa se ois ollut? Toi oli kuitenkin aika perusaskartelua alkuopetuksessa. Ja rättikässässä oli ompelua vaan. Ja sitähän oli vaan lyhyt jakso kolmosella ja seiskalla. Leivontaa ei ollut senkään vertaa. Ala aste oli vielä niin säästötalouden köyhä kyläkoulu, ettei siellä mitään sellasia. Ylä asteella oli jo ns herkkyysaika omalta osaltani ohi. Vihasin sitä koko kotitaloutta. Joo tiedän, jauhopussissa on ohjeet kyljessä, mutta niin on betonisäkissäkin, eikä siltikään niillä ohjeilla valmistu talo.

        Oot ehkä uusi täällä, kun ei näitä mun kirjotuksia kannata kirjaimellisesti ja kauheen tosissaan ottaa.

        Ei betonisäkissä olekaan talonteko-ohjeita, vaan betonin. Jauhopussissa on ihan lopputuotteen valmistusohje, jota seuraten saa lopputuotteen valmiiksi saakka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe