Mietitään ja ajatellaan. ???

Pohditaan maailman hulluus ja mielisairaus. Maailman ilo ja hauskuus tuottaa iankaikkinen kuolema sinulle jos , se sua koskee.

Onko sulla nuoria lapsia jotka ovat vahingossa tappaneet itseä. Kun ovat menneet mukaan maailman yllytyshulluus ja houkuttelu?

10

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otan osa suruusta. !!!!

    • Kun nuorilla on hauska ja katselevat kauhu elokuvia, kuin manaaja ja okkulttisia , jossa pääroolissa tyttö sairastui ja tuli itse riivattu ja mielisairas.
      Elokuvan ensi illassa ambulanssi odotti elokuvateatterin ulkopuolella , Lontoossa kun elokuva loppui, kuljetti ambulanssi psykoosissa ihmisiä , jotka tuli hulluja , suoraan mielisairaalaan. Tämä on maailman nautinto, niin kuin Halloween myös on maailmalle.

    • Anonyymi

      Haastava poliisi kirjoitus?
      Mietitään apteekin tilat Haapajärvi.
      Kuopion farmasian on avoin me olemme hulluja kun valmistamme.

      60 asteen pesu naisten alusvaatteet, ruskea väri osto paikka Oulu.
      Ei voi pitää niitä kuin kahdet päällekkäin, Tarja Tuoriniemi Pyhäjärvi miettii miten kerraston (Kärkkäinen lehti kuva.) Ylivieska)pesu lämpötilaa.
      Jatkuva liikenne vahinko tila Esimerkiksi Kärsämäki , Villa shaali tila.
      Kaksin kävellään ?
      Avointa Latvasen suora polkupyörällä ajetaan.
      Pyssy leikkejä puhutaan

    • En ihmettelee yhtään kun viettää elämä kauhuelokuvien parissa ja vanhemmat salli sitä paska lapsiin..>>
      https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/mielenterveyden-häiriöt-uhkaavat-työkykyä-yhtä-lailla-kaikilla-toimialoilla-sekä-asiantuntijatyössä-että-fyysisemmissä-tehtävissä/ar-AA1rL3Gn?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=91b036dcf22c466baa1d727b7736b5fe&ei=101

    • Halloween hedelmät näkyy taas kerran sairaaloissa ja lööperien etusivuilla..

    • Anonyymi

      "Maailman ilo ja hauskuus" on lahkomantraa. Kristinusko ei ole elämänkielteistä. Elämä on lahja, josta saa myös nauttia. Kukaan ei ole täydellinen. Virheitä ei kannata pelätä, sillä niistä voi oppia. Jumalan rakkaus vetää puoleensa, ei uskovaisten pelottelu.

      • Siiis Rakas ateisti ! Tarkoitat että voi elää perseolallaan ja harrastaa niin paljon haureus irstaus maailman ilon mukaisesti joka ehdit , ilman Jumalan pelkkoa jonka en löydy sun rakkaudesta joka ampuu ohi Pyhä Raamattua.


    • Anonyymi

      Pelottavat asiat ei vahingoita nuoria, vaan se, ettei kukaan lohduta.
      Nuorta ei saa jättää yksin pelkäämään. Eikä hylätä kadulle, päihteille jne.

      • UUSI

        No syötä niille lisä okkultismi sitten , mutt älä itke sitten kun ne ovat psykoosissa..


    • UUSI

      Tämä aika on niinkuin Woodoo aika , uskotelaan toisille ettei kirouksella on voima , vaikka sanotaan mielessä tule ja valtaa minua. On niin paljon vaaratonta kaikenlaista mukava Halloween kama. No sitten lööperit kirjoittaa pitkin vuotta niin paljon onnettomuuksista ja jopa luonnonkatastroofeja ja vitsauksista,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe