Totuuden puhujia vainotaan

Anonyymi-ap

Jer.26

7 Ja papit ja profeetat ja koko kansa kuulivat Jeremian puhuvan nämä sanat Herran temppelissä.
8 Ja kun Jeremia oli puhunut loppuun kaiken, minkä Herra oli käskenyt hänen puhua kaikelle kansalle, niin papit ja profeetat ja koko kansa ottivat hänet kiinni sanoen: "Sinun on kuolemalla kuoltava!

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

38

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luuk. 12:51

      Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

      • Anonyymi

        "Vastustivat Moosesta"

        Jumalan lakien ja käskyjen vastustaminen on pahasta. Ihminen menettää järkensä ja heidän uskonsa muuttuu kelvottomaksi, kun luopuu Jumalan lakien kunnioittamisesta ja noudattamisesta.

        2. Tim. 3:8

        Niin kuin Jannes ja Jambres* vastustivat Moosesta, niin tuollaiset villitsijät vastustavat totuutta. He ovat menettäneet järkensä, ja heidän uskonsa on kelvoton.


    • Anonyymi

      Totuus karvastelee mielessä ja tuntuu pahalta. Totuutta vastaan ihmiset hyökkäilee raivokkaasti.

      Jeesuksen lähettämät totuuden julistajat saavat huonon kohtelun itseään tosi uskovaisina ja oikeina kristittyinä pitäviltä.

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      • Anonyymi

        Jeesuksen lähettämät oikeat totuuden julistajat, eivät ole mitään kuuluisia ja pidettyjä "evankelistoja", kuten ihmisiä eksytetään ja hehkutetaan liittymään eksytyksen kavaliin juoniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen lähettämät oikeat totuuden julistajat, eivät ole mitään kuuluisia ja pidettyjä "evankelistoja", kuten ihmisiä eksytetään ja hehkutetaan liittymään eksytyksen kavaliin juoniin.

        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]


    • Anonyymi

      Daniel 11 ja 12 kertoo että kansan oikeita opettajia vainotaan ja sorretaan.
      Itse asiassa he opettaa oikeaa opetusta mutta väärään aikaan tai väärässä paikassa. He ovat kuin vääriä profeettoja siinä.

      He tulevat ja vaativat itselleen asemaa yli taidollisten vaikka eivät osaa ammattia. On kuin ravintolan tiskaaja menisi vaatimaan päästä hammaslääkärin paikalle koska tämä eksyi kerran haureuteen.

      Ilman että osaa tuota ammattia.

      Ylösnosemuksia on kuitenkin kaksi. Ensin taidolliset temmataan uuteen taivaaseen.
      Sitten vasta vanhurskaat temmataan uuteen maahan. Ne vanhurskaat miehet jotka vaahtoavat tulevat aina taidollisten takia loukatuksi.

      • Anonyymi

        Lahkolaisten lanseeraamat tempausopit on osa väkevää eksytystä, mikä kohdistuu kristittyihin.
        Jenkkilahkot vielä pidättelee.
        Luste, eli jälkeenpäin kylvetyt lahkot temmataan pois, jotta Jeesus voi tulla takaisin maan päälle, jossa alkaa tuhatvuotinen valtakunta.


    • Anonyymi

      Tempaiskaa ensin pois luste, jotta Herra voi tulla takaisin maan päälle.

      Ap. t. 1:11

      Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

      • Anonyymi

        Jeesus ei enää taivaassa käytä samaa maanpäällistä yleistä miehen nimeä Joshua.

        Jeesuksen noustettua taivaaseen tuli tilalle Saatana uudeksi temppelin herraksi ja otti nimekseen Jeesus ja Jumala ja Pyhä Henki, aina tilanteen mukaan niitä vaihdellen.

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei enää taivaassa käytä samaa maanpäällistä yleistä miehen nimeä Joshua.

        Jeesuksen noustettua taivaaseen tuli tilalle Saatana uudeksi temppelin herraksi ja otti nimekseen Jeesus ja Jumala ja Pyhä Henki, aina tilanteen mukaan niitä vaihdellen.

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

        Kukaan Jumalan Kolmesta eri Persoonasta ei paljastanut taivaallista nimeeän, ettei se olisi tullut pilkatuksi.

        Tuom. 13:18

        Mutta Herran enkeli vastasi: "Miksi kysyt minun nimeäni? Minun nimeni on salattu ja ihmeellinen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan Jumalan Kolmesta eri Persoonasta ei paljastanut taivaallista nimeeän, ettei se olisi tullut pilkatuksi.

        Tuom. 13:18

        Mutta Herran enkeli vastasi: "Miksi kysyt minun nimeäni? Minun nimeni on salattu ja ihmeellinen."

        "Minä olen se, mikä minä olen."

        Ja Jaakob kysyi ja sanoi: "Ilmoita nimesi". Hän vastasi: "Miksi kysyt minun nimeäni?" Ja hän siunasi hänet siinä.


    • Anonyymi

      Aam. 5:10

      He vihaavat sitä, joka portissa oikeutta puoltaa, ja totuuden puhuja on heille kauhistus.

      Joh. 8:45

      Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.

      Totuus menee huonosti perille ja "kaupaksi".

    • Anonyymi

      Jeesuksen antama viimeinen päiväkäsky, valtakirja ja delegointi tehdä hänelle opetuslapsia on sanatarkasti näin:


      Matt.28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, KASTAMALLA heitä ISÄN JA POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN.
      20JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      Jälkikäteen sitten on kirjoitettu esim.. apostolien tekoja, jotka ovat paremminkin puhekielen ilmaisuja, lyhenteitä "Jeesuksen nimeen" tms. arkisia sanontoja, joita ihmiset ovat kirjoittaneet niistä tapahtumista ja kuulopuheista muistiin jälkikäteisinformaationa.

    • Anonyymi

      Mitäpä totuutta kiertelemään hulluja suurin osa.

      • Anonyymi

        Uskonlahkot tuottaa paljon uskontojen uhreja. Ne hilluvat ja mekastavat kuin meluava joukko.

        Jer. 29:26

        'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina."


    • Anonyymi

      2000 luvun alusta tapahtui muutos

    • Anonyymi

      Päätökset ja suuntaukset olleet täysin käsittämättömiä. Mikään yhteiskunta ei selviä niillä eväillä.

    • Anonyymi

      Ja jos eroat uskonlahkoska (uskonjengistä), niin kiusaaminen vaan saa toisenlaisia muotoja.

      • Anonyymi

        Jengin jäseneksi päästäkseen on tehtävä hengellinen synti, anabaptistinen uudestikaste lahkon jäseneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jengin jäseneksi päästäkseen on tehtävä hengellinen synti, anabaptistinen uudestikaste lahkon jäseneksi.

        Kolmoismurhaajat on ehdotonta eliittiä niissä lahkolais piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jengin jäseneksi päästäkseen on tehtävä hengellinen synti, anabaptistinen uudestikaste lahkon jäseneksi.

        Kristityksi lapsena kastetun uudestikaste lahkolaiseksi on paha hengellinen synti ja
        Pyhän Hengen pilkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityksi lapsena kastetun uudestikaste lahkolaiseksi on paha hengellinen synti ja
        Pyhän Hengen pilkka.

        Ei sitä vanhan liiton merkkiä ympärileikkaustakaan koskaan saanut uusia, parannella eikä tehdä toiseen kertaan.


    • Anonyymi

      Kummallista on elämä ollut raamatullisina aikoina. Ihmiset ovat olleet joko menossa synagoogaan tai tulossa sieltä.

      • Anonyymi

        Ei Jeesus käynyt muissa kirkoissa kuin Juutalaisessa synagoogassa, koska hän oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti.

        Ei mikään lahkoissa hilluva ja hurmospäissään kaatuileva helluntailainen.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus käynyt muissa kirkoissa kuin Juutalaisessa synagoogassa, koska hän oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti.

        Ei mikään lahkoissa hilluva ja hurmospäissään kaatuileva helluntailainen.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Kaikki muut kuin Juutalaisten synagoogat ovat Jeesuksen opetuksen mukaan niitä Saatanan syngoogia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki muut kuin Juutalaisten synagoogat ovat Jeesuksen opetuksen mukaan niitä Saatanan syngoogia.

        lm. 3:9

        Katso, minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

        Jeesuksen usko eli Juutalaisuus on ainoa oikea usko.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.


    • Anonyymi

      Paavali oli suuri valheen ystävä.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

      • Anonyymi

        On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.

        Kaikki Paavalin puheet ja opit pitääkin verrata muiden apostoleiden, Jeesuksen omien ja kaikkien vanhojen kirjoituksien sanomaan.

        Raamattu neuvoo: Tutkikaa kaikki ja pitäkää vain se mikä on hyvä ja oikein.

        Paavali ja Silas Beroiassa
        10 Vielä yötä myöten veljet auttoivat Paavalin ja Silaksen matkalle Beroiaan. Sinne saavuttuaan he menivät synagogaan.
        11 Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

        Sekin on selvinnyt, että Uuden Testamentin kirjoittajia on paljon enemmän kuin annetaan ymmärtää. Sen aja käytännön mukaan niitä erilaisia ja eri ihmisten tekemiä muistiinpanoja ja kirjeitä on vaan laitettu tunnettujen henkilöiden nimiin ja otsikoutu heidän kirjoittamiksi uskottavuuden lisäämiseksi. Se oli ihan yleinen tapa siihen aikaan.

        Pelkästään Markuksen evankeliumin lopun kirjoittaja ei ole Jeesus eikä Markus, vaan täysin tuntematon henkilö, josta on varoitus v-92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla.

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.

        Kaikki Paavalin puheet ja opit pitääkin verrata muiden apostoleiden, Jeesuksen omien ja kaikkien vanhojen kirjoituksien sanomaan.

        Raamattu neuvoo: Tutkikaa kaikki ja pitäkää vain se mikä on hyvä ja oikein.

        Paavali ja Silas Beroiassa
        10 Vielä yötä myöten veljet auttoivat Paavalin ja Silaksen matkalle Beroiaan. Sinne saavuttuaan he menivät synagogaan.
        11 Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

        Sekin on selvinnyt, että Uuden Testamentin kirjoittajia on paljon enemmän kuin annetaan ymmärtää. Sen aja käytännön mukaan niitä erilaisia ja eri ihmisten tekemiä muistiinpanoja ja kirjeitä on vaan laitettu tunnettujen henkilöiden nimiin ja otsikoutu heidän kirjoittamiksi uskottavuuden lisäämiseksi. Se oli ihan yleinen tapa siihen aikaan.

        Pelkästään Markuksen evankeliumin lopun kirjoittaja ei ole Jeesus eikä Markus, vaan täysin tuntematon henkilö, josta on varoitus v-92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla.

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

        -92 painos on kaikista tarkin ja siellä on viitteissä paljastettu erilaisia kiusallisia asioita, mitkä liittyy niihin kohtiin. Esim. vanhimmista löytyneistä kirjakääröistä koko jae puuttu.
        Teksti on vaan kylmästi sinne satojen vuosien perästä lisätty.

        Monet eksyttäväiset harhaopit perustuu juuri noihin jälkikäteen Raamattuun tehtyihin lisäyksiin, siksi v.-92 käännös on monen vihaama painos, varsinkin lahkolaisten.

        Esim. Hoviherran kastetta ei edellytä mikään uskontunnustus, vaan veden löytyminen erämaasta mahdollisti kasteen tekemisen.

        Apt.8
        36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?"[
        37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]
        38 Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -92 painos on kaikista tarkin ja siellä on viitteissä paljastettu erilaisia kiusallisia asioita, mitkä liittyy niihin kohtiin. Esim. vanhimmista löytyneistä kirjakääröistä koko jae puuttu.
        Teksti on vaan kylmästi sinne satojen vuosien perästä lisätty.

        Monet eksyttäväiset harhaopit perustuu juuri noihin jälkikäteen Raamattuun tehtyihin lisäyksiin, siksi v.-92 käännös on monen vihaama painos, varsinkin lahkolaisten.

        Esim. Hoviherran kastetta ei edellytä mikään uskontunnustus, vaan veden löytyminen erämaasta mahdollisti kasteen tekemisen.

        Apt.8
        36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?"[
        37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]
        38 Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.

        Ks.
        KR 33/38 Apt.8:37 ja hämmästy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ks.
        KR 33/38 Apt.8:37 ja hämmästy.

        Raamatuntutkimuksen ansiosta tieto lisääntyy, kun löytyy vielä vanhenpia ja luotettavampia kirjakääröjä.

        Dan. 12:4

        "Mutta sinä, Daniel, pidä nämä asiat salassa ja sulje tämä kirja sinetillä lopun aikaan saakka. Monet harhailevat, mutta tieto lisääntyy."

        Sananl. 4:2

        Minä jaan teille hyvää tietoa, älkää siis väheksykö ohjeitani.


    • Anonyymi

      Vain harvat ja valitut ymmärtää Raamattua oikein.

      Vain ne ymmärtää oikein, joiden nimi on merkitty teuratetun Karitsan elämänkirjaan jo maailman luomisessa.

      Jes. 29:11

      Niin on kaikki ilmoitus teille niinkuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitavalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "Ei voi, sillä se on lukittu",

      • Anonyymi

        Jumalalla on aina jäännös. Ennalta valitut.

        Ilm. 13:8

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan. [Luuk. 10:20+]

        Ilm. 17:8

        "Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva. [Ilm. 13:11 | Luuk. 10:20+]


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe