Parturi leikkasi kai vahingossa silmäripsistä suurimman osan pois hoitaessaan kulmakarvojani. Kasvaako silmäripset samalla tavalla kuin hiukset uudelleen?
Vastaukset 8
- Anonyymi
kasvaa. joten ole huoleti
- Anonyymi
Ei kasva, silloinhan niitä pitäisi lyhentää säännöllisesti samoin kuin hiuksiakin. Jos ne on kerran katkaistu niin pysyvät siinä pituudessaan mitä jäi jäljelle.
- Anonyymi
Ripset kasvavat karvatupesta 30-45 päivän ajan, jonka jälkeen ne lopettavat kasvun 2-3 viikon välivaiheessa. Välivaiheen jälkeen ripsi pysyy kiinni vielä noin 100 päivän ajan, jonka jälkeen se tippuu pois. Tämän jälkeen tilalle kasvaa uusi ripsi.
- Anonyymi
Kyllä kasvavat minulta kerran ystävä leikkasi toisesta silmästä ripsen kun oli ajamassa kulmakarvojani asentoon. Oli kamala olo mutta siinä silmässä on tänään paljon paksummat ripset kun siinä toisessa niin että kasvaahan uusia ripsiä, kokoajan kaikilla ihmisillä kun yksi ripsi putoaa niin tilalle kasvaa uusi .vai luuletko jotenkin että meillä on samat ripset koko elämän jotka on ollut syntyessä. .
- Anonyymi
Juu kasvaa muistan erään potilaan jolla oli kauniit silmäripset ja sanoin se hänelle ja kysyin onko äidin vai isän perua
hän sanoi että oli kerran saanut päähänsä että leikkaa silmäripset pois . Ja sen jälkeen hän oli saanut nämä vahvat ja kauniit kaartuvat ripset . Epätavallista miehillä mutta hänen ripsensä, olivat todella kauniit- Anonyymi
Eräällä tuttavallani on käytössä joku silmätaudin lääke. Sen myötä silmäripset on kasvaneet kauniiksi ja ihailtaviksi ja pysyvät hyvin kdehdittavan näköisenä kaiken aikaa.! Joku varmaankin tietää lääkkeen nimen.
- Anonyymi
Syöpähoidot tuuhentaa ripsiä.
- Anonyymi
Vai niin!! Syöpähoidot tavallisesti hävittää kaiken kehon karvoituksen hiuksia ja silmäripsiä myöten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521276Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25738Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123664VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.142548- 85538
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487