Tämä päivä viimeistään opetti

Anonyymi-ap

Ettei tänne kannata pahemmin kirjoitella.

59

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet syytänyt kymmeniä typeryysviestejä palstalle parissa tunnissa. Sairasta menoa.

• Anonyymi

Ja sinä siinä vanavedessä kulkenut ku löysä diarrhea analyosoimassa näitä guben viestejä.

• Anonyymi

Oot pahin trolli palstalla koskaan

• Anonyymi

Ei vaan sinä!

• Anonyymi

Nyt on sen verran suureellista tekstiä, että oot yksäri aloittanut taas yhden guben avauksen pommituksen sarjatulella

• Anonyymi

Ja huomenna taas mylvit ikävääsi täällä.

• Anonyymi

Jatkahan sinäkin läskäri harjoituksia guben kanssa, tämä pakkotoistosi kertoo paljonkin mielentilastasi

• Anonyymi kirjoitti:

Jatkahan sinäkin läskäri harjoituksia guben kanssa, tämä pakkotoistosi kertoo paljonkin mielentilastasi

Syytät väärää puuta. Hommaa uusi pakkomielle.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Syytät väärää puuta. Hommaa uusi pakkomielle.

Ehkä tässä ei ollut kyse multinikkigubbe sinusta tällä kertaa

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tässä ei ollut kyse multinikkigubbe sinusta tällä kertaa

Tiedä häntä. Käytät rumia sanoja, jolla vainoajani on viitannut minuun.

• Anonyymi

Sun minäminäminä jutut on puuceestä kaivettuja.

• Anonyymi

Rampo puussa piippu suussa

• Anonyymi

Turha on ainakaan mitään neuvoja mistään asiasta kysellä. Vain harvoin joku vastaa asiallisesti, 99 % vastauksista on sellaisia, että niitten ohjeita noudattamalla tulee tosi kallis vahinko. On tämä Suoli24 täynnä tällaisia kusipäitä!

• Anonyymi

Oon huomannut.

• Anonyymi

Ätmittelijät hyviä esimerkkejä.

• Anonyymi

Ei ainakaan kymmeniä aloituksia yhdessä illassa..

• Anonyymi

Eikä varmaan jokaisesta aiheesta tarvitse tehdä omaa aloitusta vaan jo aloitettuunkin voi kommentoida.

• Anonyymi

Kyllähän sinä sen tiedät että kuinka monta kymmentä aloitusta mies tekee päivässä, siihen sun tiedot sitten jääkin ns🥱

• Anonyymi

Kääks sano aku minä

• Kannattaminen on vähän subjektiivinen kokemus. Joku saa täällä suhteitakin aikaan, ja joku toinen ei.

• Anonyymi

Janisusi haaveilee Netasta:))

• Anonyymi kirjoitti:

Janisusi haaveilee Netasta:))

Joo, haaveilen sellaisesta mitä en ikinä tule saamaan lähellenikään.

• Niin me ei olle niin hyviä tuttuja edes. Minä olen vaan pelottava ja inha vanha äijä.

• Anonyymi

No niinpä :) ehkäpä mustasusi on oikein mukavan näköinen mies ikäisekseen, mutta sinä et saa sitä koskaan tietää.

• Anonyymi

äh turpa kiinni jo aiheesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä :) ehkäpä mustasusi on oikein mukavan näköinen mies ikäisekseen, mutta sinä et saa sitä koskaan tietää.

Mitäh?? Onko ihan kolme vuotta tää yks täällä hillunu trollaamassa Jania tosta Netasta? Tulee mieleen että onko tää ihan sairaan mustasukkainen Janista. Joku sellanen 55 v. ylipainonen, ruma mamma joka katkerana katellu kun Janin kiinnostus kohdistunu tähän nuoreen naiseen (Nettaan) eikä häneen.

Selittäis ainakin tätä vuodesta toiseen jatkuvaa trollausta. Oletko Jani itse tietoinen kuka tää vois olla. Oletko ollu tuon kanssa samassa työpaikassa. Siis samassa missä tuo Nettakin oli.

• Mistä sä tiedät minkä ikäinen oikeasti oli? 11 vuotiaat tuskin täällä käyttää aikaansa, ja kirjoittelee henkeviä aikuisten kanssa. Ne on nenä kiinni luurissa ja katsoo tiktokki videoita. Leikki-iässä vielä.

• Anonyymi

Ai säkin kaipaat nettaa? No nyt selvis miks oot mustis.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mistä sä tiedät minkä ikäinen oikeasti oli? 11 vuotiaat tuskin täällä käyttää aikaansa, ja kirjoittelee henkeviä aikuisten kanssa. Ne on nenä kiinni luurissa ja katsoo tiktokki videoita. Leikki-iässä vielä.

no miksi sä sitten puhuit hänen koulun käynnistään jos teisit aikuiseksi. ite lähdit leikkii lapsen tasolla

• Anonyymi kirjoitti:

no miksi sä sitten puhuit hänen koulun käynnistään jos teisit aikuiseksi. ite lähdit leikkii lapsen tasolla

Entä sitten. Missään ei ole kielletty sellainenkaan. Kyllä mä halusin nähdä, että miten pitkään se jaksaa esittää ja annoin mahdollisuuden myös sille, että on se mikä sanoo olevansa. Sitten se kohta lähtikin pois. Harvoin kukaan jaksaa trollata vuosia täällä. Minulla on sellaista kärsivällisyyttä mitä harvalta löytyy.

• No siksi, koska hän halusi jutella yksinäisyyspalstalla, yksinäisen miehen kanssa. Se oli niin kauan kivaa ku sitä kesti. En minä tiedä mikä oli. Enkä saa koskaan tietääkään.

• Anonyymi

Juu Jani kaipaa nettaa ja sinä Jania, no mikäpä siinä

• Anonyymi kirjoitti:

Juu Jani kaipaa nettaa ja sinä Jania, no mikäpä siinä

En mä enää kaipaa sellaista, joka ei kaipaa minua.

• Anonyymi

Ettet vasn itse torollannut tuota, kun noin kiinnostaa 🤨

• Anonyymi

Janilla ei myöskään ole miestä ja sehän sinua harmittaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Janilla ei myöskään ole miestä ja sehän sinua harmittaa :)

Olis hienoa jos janilla ois ystäviä joita nähdä. Sehän olis vaan hieno juttu

• Anonyymi

Ei vaan luonnollista , toisin kuin sun kaipuusi jania kohtaan :)

• Anonyymi

jani itehän sä sanoit juuri ettei 11 vuotiaat kirjoittele tänne. ja nyt muutit sitten mielesi

• Anonyymi

Laulatko usein suihkussa "Oo Janii ota mut kyytiin..." :D

• Anonyymi

Laulelee se hyvinkin...

• Anonyymi

Ihan totta ”Eivätköhän kaikki ole jo saaneet opetuksensa” ja saa olla tuhannesti kiitollinen tänään jatkosta. Tulevaisuudessa vieläkin enemmän.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1536
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1206
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      227
      1189
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1058
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      960
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      953
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      929
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      802
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      797
    Aihe