Kaupunkilehdessä jo koko sivun mainos, jossa houkutellaan kävijöitä "Vesimaailmaan".
Ideaparkin uimahallista puuttuu kävijöitä
15
426
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mikään uimahalli ole kun Kylpylä ja erittäin ylihintainen
- Anonyymi
Tasokas kylpylä. Ja kylpylässä käyntihän ei ole mikään ihmisoikeus. Jos ei ole köyhillä varaa, niin uikoot järvessä, ammeessa tai saavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasokas kylpylä. Ja kylpylässä käyntihän ei ole mikään ihmisoikeus. Jos ei ole köyhillä varaa, niin uikoot järvessä, ammeessa tai saavissa.
ei vittu, moni ei tunnu ymmärtävän että alunperin siitä piti tulla lempääläisille oma uimahalli mutta siitä tulikin jotain muuta myös. itse en todellakaan ole valmis maksamaan lyhyestä 20-30min uinnista enempää 6e per käynti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtionavustusta saatiin kai kuitenkin Lempäälän kunnan UIMAHALLIN rakentamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtionavustusta saatiin kai kuitenkin Lempäälän kunnan UIMAHALLIN rakentamiseen.
Ehkä se köyhien uimahalli vielä joskus tulee. Semmoinen kuppainen paskapaikka, jossa sonnat lilluu. Energia maksaa nykyään niin paljon että ei kannata köyhille ruttunaamoille tehdä mitään halpoja likoaltaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se köyhien uimahalli vielä joskus tulee. Semmoinen kuppainen paskapaikka, jossa sonnat lilluu. Energia maksaa nykyään niin paljon että ei kannata köyhille ruttunaamoille tehdä mitään halpoja likoaltaita.
Sarjapaskoja iskee sinne ja tekee ison laskun kun altaat pitää tyhjentää, pestä ja desinfioida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjapaskoja iskee sinne ja tekee ison laskun kun altaat pitää tyhjentää, pestä ja desinfioida.
Sen verran vähän käy väkeä tasokkaassa kylpylässä, että sarjapaskoja jää kiinni alta aikayksikön, jos sinne eksyy. Todennäköisesti Pirkanmaan tai Tampereen sarjapaskoja on köyhä, jolla ei ole varaa käydä kuin köyhien liejusammioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kunta kuittaa bisneksen tappiot veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kunta kuittaa bisneksen tappiot veronmaksajien rahoilla.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010786455.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=supersaa.fi&utm_content=promobox
Kovat on tavoitteet 640 maksavaa päivässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010786455.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=supersaa.fi&utm_content=promobox
Kovat on tavoitteet 640 maksavaa päivässä.Näitä kun lukee tulee mieleen heti bisnestähän sillä halutaan tehdä ja suuria "voittoja" tavoitella.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010739500.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kirjoittaa jahnukainen, joka ei käy koskaan missään ja on elämäänsä kyllästynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kirjoittaa jahnukainen, joka ei käy koskaan missään ja on elämäänsä kyllästynyt.
Osuiko sinuun, kun noin älähdit? Selvästi osui. 🤣
- Anonyymi
Maksun voisi järjestää yleisellä kylpyläverolla esimerkiksi. Tai mojova kylpyläsakko huonommille kuntalaisille, jotka eivät sitä käytä!
- Anonyymi
kertalippu 12€, Tampereella 8,60€, ei ole montaa vuotta kun uimahallin kertalippu aikuisilta oli 5€, raju prosentuaalinen hinnankorotus tapahtunut
- Anonyymi
Köyhille kaikki on kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549