Temukauppa ja tuotteet

Anonyymi-ap

Jos olisi varaa niin voisi ostaa Temu kaupasta kaikkia tuotteita. Temu kaupassa on sellaisiakin tuotteita, joita ei Suomesta saa.

8

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    • Anonyymi

      Nou sit?💩🤡🐷

    • Anonyymi

      TEMU on syöpää ja onneksi niihin tilailuihin tulossa lisämaksuja.

    • Anonyymi

      Minä en osta mitään mitä en TODELLA tavitse eikä tarve synny kuvastoja katselemalla.

    • Anonyymi00006

      Eihän järkevä ihminen tilaa mitään rihkamaa vaan tekee ainoastaan niitä
      välttämättömiä täsmäostoksia.
      Ostan vain sellaisia ostoksia, missä temun ja suomikaupan hintaero on järkyttävä.
      Kun ei maahantuojalle ja kaupalle riitä hinnan nelikertaistuminen vaan
      hinta nouseekin kymmenkertaiseksi niin silloin he "saavat pitää tunkkinsa".
      Ei kuluttajankaan pidä olla hölmö vaan hänkin voi kilpailuttaa hankintaketjun.

      • Anonyymi00007

        Ihailen ysikymppistä isoäitiäni koska kun hän ostaa jotain niin se on laadukasta. Ei mitään kiinalaista rihkamaa ole koskaan ostanut.
        Esimerkkinä hänen huonekalunsa. Moni menee johonkin Maskuun tai Jyskiin tai Ikeaan.
        Hän menee kunnolliseen kotimaiseen huonekaluliikkeeseen jossa myydään Suomessa valmistettuja tuotteita. Edellinen mekanismituoli oli hänellä ainakin 15 vuotta. Siinä ehtii säätämään yhden nojatuolin hinnan. Jos ostaisi jotain kinkkirihkamaa niin menisi moninkertaisesti rahaa. Köyhän ei kannata ostaa halpaa. Jos on rahaa niin voi ostaa vaikka joka päivä jotain halpaa rihkamaa.

        Oikein säälittää nämä temuttajat kun ei ole järkeä päässä sitten yhtään. Ostavat jotain epäkelpoa kuraa ja täyttävät Suomen tällä paskalla. Näille pitäisi lyödä kunnin haittaverot päälle. Jotain 500% tuotteen hinnasta alkuun.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ihailen ysikymppistä isoäitiäni koska kun hän ostaa jotain niin se on laadukasta. Ei mitään kiinalaista rihkamaa ole koskaan ostanut.
        Esimerkkinä hänen huonekalunsa. Moni menee johonkin Maskuun tai Jyskiin tai Ikeaan.
        Hän menee kunnolliseen kotimaiseen huonekaluliikkeeseen jossa myydään Suomessa valmistettuja tuotteita. Edellinen mekanismituoli oli hänellä ainakin 15 vuotta. Siinä ehtii säätämään yhden nojatuolin hinnan. Jos ostaisi jotain kinkkirihkamaa niin menisi moninkertaisesti rahaa. Köyhän ei kannata ostaa halpaa. Jos on rahaa niin voi ostaa vaikka joka päivä jotain halpaa rihkamaa.

        Oikein säälittää nämä temuttajat kun ei ole järkeä päässä sitten yhtään. Ostavat jotain epäkelpoa kuraa ja täyttävät Suomen tällä paskalla. Näille pitäisi lyödä kunnin haittaverot päälle. Jotain 500% tuotteen hinnasta alkuun.

        Eihän kukaan järki-ihminen osta rihkamaa vaan harkitsee aina ostokset.
        Pääosa Kiinasta ilman välikäsiä hankituista tavaroista toimii hyvin.
        En suostu alistumaan hankintaketjun ryöstölle vaan hankin tietyt tavarat itse
        siten että ei pääse syntymään ahneille kohtuuttomia välistävetoja ikinä.
        Onhan niitä vaihtoehtojakin kun EU sai neuvoteltua tulliehdot Intian ja
        Etelä-Ameriikan kanssa . Kaupasta on jo löytynyt paitoja joiden
        alpuperämaa on Intia tai San Salvador ja kenkiä, missä lukeen "Made in Brasil".


    • Anonyymi00009

      Apina

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe