Malmin sairaala on ihan viimein paikka sairaalle

Anonyymi-ap

Siskoni oli Malmin sairaalan osastolla ja hänen vuoteen yläpuolelle kirjoitettu, että elvytetään, jos tulee sydänkohtaus? Siskoni ei ollut edes monitoreissa kiinni, jossa sydämen toimintaa seurataan. Siskolleni vain sanottiin, että soita sitä punaista nappia jos tulee hätä?! Siskoni oli monisairas eikä pystynyt löytämään sitä punaista nappia lainkaan? Malmin sairaala osasto on vain kuoleman osasto ja siskoni tiesi heti etukäteen, että hänet murhataan sinne osastolle. Ja kuoli vähän aikaa sitten, kun se oli murha tälle siskolleni. Kiitos suuresti Malmin sairaalan osastolle. Eli haistakaa paska oikeasti. Että käytte ihan säännöllisin välin ajoin katsomassa siskoani? Mistä helvetistä te tiedätte lainkaan, että milloin sydän pysähtyy? Malmi valehtelee sairaalle ja myös omaisille. Jos ikinä sairastut, niin Malmin sairaala on vain murha osasto.

13

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita se palaute sinne malmin sairaalaan . Palaute linkki varmasti löytyy sairaalan sivuilta

• Anonyymi

Oon itse ollut duunissa Malmin sairaalassa ja sitä "sairaalaa" en voi suositella kellekään. Siellä voi päästä helposti hengestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon itse ollut duunissa Malmin sairaalassa ja sitä "sairaalaa" en voi suositella kellekään. Siellä voi päästä helposti hengestään.

On siinäkin entistä ehw illkuntaa asialla, siis hoitajana et ole ollut mitenkään, sillä hoitajat eivät koskaan kirjoittaisi tuollaista paskaa mitä sinä suollat.
        Sairaan hoitajatbtekevät työtä auttaakseen. Ihmisiä , joten on ihme jos et sitä tiedä se kun laittelet tuollaisia tekstejä nettiin.
        Siis moni vaiu. Ola töissä sairaalassa mutta ei hoito tehtävissä. , sinä mustamaalaat sairaalaa m saitko potkut sieltä,.

• Anonyymi

Ensinnäkin asia on niin että tämä joka syyttelee sairaala ei ole sanonut mikä sairaus häne;sisarella;oli, ymmärrän että oli vakava sairaus siksi että potilaan kohdalla oli Lappu että, hänet elvytetään jos sydän pysähtyy. Siitä, päättelen että sairaus oli vakava koska oli otettu huomioon sydämmen mahdollinen pysähdys . Muutenhan sellaisia asioita ei laiteta potilaan sängyn päähän . Susu on Jokisella omaisella, mutta sen ei tarvitse mennä henkilökunnan. Syyttelyihin kuten tämä kiroilija tekee . Koska ei ole itse ollut hoito alalla niin kuvittelee että siellä istuu hoitajia joka sängyn vieressä siksi että he ovat multisairaita. . Niin että menis itse paikan pöölke kysyköön asiaoita se kun riehut netissä syyttelemässä,

• Anonyymi

Otan osaa. Kauheaa. Minun omaiseni priorisoitiin kuolemaan.
      En toivu siitä koskaan. Minäkin olen murheen murskaama.
      Vaikka se kuulostaa niin lattealta toivon voimia sinulle.

• Anonyymi

Minun omaiseni myös oli niin sairas ettei olisi elvytetty kärsimyksiin. Takaisi; jos olisi saanut sysömmen pysyäksemme , sen tiesin, joten ihmettelen miksi ei tämä alittajanketåroo mikä sairaus sisarellaan oli m silloin kun aletaan syyttelemään niin on laitettava kortit pöydälle ja kerrottava myös mikä sairaus olis kysymyksessä eikö ainoastaan että potilas ps oli sairas, sillä sen ymmärtää jokainen koska hän oli sairaalassa. Ja jotkut vaan ovat ottamassa kantaa suppeasta näkökannasta eivätkä tiedä mikä sairaus beåvei ihmisen , mutta syyttämässä ollaan heti . Inhottavaa ilkeilyä sinänsä

• Anonyymi

Malmin "sairaala" todella on kuoleman sairaala, jossa kuolemaa joudutetaan, potilaita ei tutkita eikä hoideta, jos vain jotenkin voivat väistää tekemästä mitään. Omaiseni oli siellä huonon ruokahalun ja vatsakipujen vuoksi alkuvuonna, ja "lääkäri"=puoskari ei tutkinut mitään. Omaiseni kuoli sitten täysin älyttömään kuolinsyyhyn, koska puoskari ei "nähnyt tarvetta" tutkia, ja vaiva olisi ollut helposti hoidettavissa jos puoskari olisi tehnyt tutkimuksen. Malmin sairaalan puoskareilla ja hoitsuilla ei ole minkäänlaista hoitoalan etiikkaa ja moraalia, täysin välinpitämätöntä paskasakkia ja pohjasakkaa koko jengi.

Myös naapurustossa asunut 45-v. lastentarhan opettaja kuoli toissa vuonna kun oli yrittänyt Malmin päivystyksessä saada apua kun hengittäminen sattui, mutta portivartija-hoitsu ei päästänyt puoskaria tapaamaan vaan antoi naiselle vaan höyryhengittelyohjeita ja käski lähteä kotiin. Yöllä naisen vointi oli romahtanut ja hänen miehensä oli soittanut ambulanssin, ja tulivat sitten elottomaksi mennyttä naista elvyttämään, mutta nainen kuoli kuitenkin. Naisen 11 vuotias tytär jäi äidittä, kiitos Malmin paska-päivystyksen, embolian olisi voinut hoitaa.

• Anonyymi

Surullinen kertomus. Sitten miksi sai lääkkeitä hengityksensä, oli ihan oikein . Siis mitä tutkimuksia olet huutelemassa jälki käteen koska yleensä tehdään tavallinen rutiini tutkimus.
        Olisko niin ettei osannut sitä hengitys apua köyttäämoikein
        Miksi netissä pauhaatte asioista miatä on ainoastaan omat mielikuvat ja olette valmiita syyttämään tietämättä asioista sen enempää. Siis. Minkä tutkimuksen nainen olisi tarvinnut sanoppas se , kun on hengitysvaikeuksia niin niihin annetaan hengitys apua , taisi olla syyt syvemmällä siinäkin asiassa , sillä tavallisessa tutkimuksessa nähdää osaako nainen käyttää hengitys apua ja jos osaa niin pääsee kotiin. Akuutti on aina akuutti siellä annetaan se apu mitä juuri on hakemassa silloin, ja sanotaan tavallisesti että jos jotain ilmenee niin menee omaan terveyskeskukseen ja saa lähetteen siis aäännöt on akuutillakin miten ihmisiä,hoidetaan
        Siis hoidetaanko vaivanjohonnon hakemassa apua . Niinon systeemi nykyään eimole hoitajien vika

• Anonyymi

On törkeää syytöstä kun haukutaan henkilökuntaa . Vaikeasti sairaat sattavat kuolla ilman että sitä on edes odotetun tapahtuvan. Kyllä he ova5 varmasti käyneet katsomassa, kun itse olin vielä työelämässä niin vaieaatim sairaista kävimme yhtämittaa katsomassa. Vaan silloin kun kuolema tulee niin se ei katso aikaa ei paikkaa , ja jos on kova huoli niin usein omaiset itse haluavat istua potilaan vieressä , monet omaiset vaihtoivat vaan vuoroa kun omainen oli hyvin sairas ja siten soittivat kelloa tarpeen tullessa.
      On otettavaa huomioon sekin että sairaalassa sellaisella osastolla on muitakin hyvi; sairaita potilaita kaikki on hoidettava ja käytävä katsomassa koko ajan siis kukaan henkilökunnasta ei kerta kaikkiaan voi jäädä istumaan yhden sängyn viereen , sillä muutkin potilaat ovat samassa tilanteessa , joitain elvyte5öön todella jotain ei enää wlvytetäm liioin jäämään kärsimään. Jos sydän pysähtyy , siis sinun sisaresi olisi elvytetty. Jos sydän olisi pysähtynyt vaan kun. Kuolema tuli äkkiä ja jos on ollut liian kauan kuolleena ei silloin enää voi elvyttää ketään.
      Niin että sinä syyttelet hirveällä sanoilla sairaalaa murhaajaksi l mutta et kertonut mikä sairaus siskollasi oli . Siis älä syyttele ketään hoitajat ovat tehneet työnsä ehkä juuri silloin elvyttäneet jotain muuta kun sisaresi kuoli.äkaikilla meillä on surumme , minulle sanottiin sairaalassa kun vein puolisoni sinne , etteivät elvytä jos saa sydän kohtauksen .
      Ymmärsin ;asian ilman protesteja koska tiesin sairauden vakavuuden. .
      Mies kuoli alle 60 vuotiaana .sairauteensa .
      Joten on ajateltava hieman laajemmin. Asioita ennekun alat syyttelemään , laita hallitukselle kirje että katsovat että sairaaloissa on tarpeeksi väkeä töissä , se kun syyttelet ihmisiä jotka joka päivä pelastavat elämää työssään, ja mieti hieman että olisit ehkä voinut itse istua sairaalassa sisaresi vieressä, kun hän oli huonona.
      Mutta sinä huutelet ihmisiä murhaajiksi , se on kuule vakava syytös. Sentään, koska et tiedä edes. Millaista on vaikeasti sairaiden osastolla. .
      Ilmeisesti siskosi aika vanha koska hänellä ei ollut henkilökohtaista hoitajaa mukanaan .
      Joten hieman sitä odottaa aikuiselta ihmiseltä asiallisuutta . Se kun että haukut henkilökuntaa siitä etteivät juuri silloin olleet paikalla !tavallisesti on puolen tunnin väliajoin kun katsotaan potilaan vointi niin että tekevät työtään niin hyvin kun voivat, kuten sanottu sairaalassa on hyvin monta potilasta. Kaikilla vakava sairaus
      Siis kukaan ei voi istua potilaan ääressä siksi että VOI tapahtua jotain , siksi on ajat laitettu miten usein käydään katsomassa. .
      Siis aika nähdä asia realistisesti eikä syytellä ihmisiä asioista mille he eivät myöskään voi mitään .
      Hallituksen leikkaukset ovat syypää siihen ettei aina ole tarpeeksi väkeä lattialla. Hauku heitä äläkä hoitajia he ivat vaan tehneet työtään

• Anonyymi

Aloittaja purkaa pahaa oloaan aika rajusti. Kokeeko hän syyllisyyttä siitä, että ei itse auttanut siskoaan millään tavalla, ei ollut läsnä eikä puuttunut asioihin? Yrittää kaataa kokemansa oman syyllisyytensä sairaalan ja hoitajien päälle tosi epäasiallisesti. Vaikeisiin sairauksiin kuollaan, se ei ole kenenkään syy, ei aloittajan eikä sairaalan.

On hyvin tavallista, että sairaalassa kuollaan, sillä sairaalassa hoidetaan erittäin sairaita ihmisiä. Suurin osa ihmisistä syntyy ja kuolee sairaalassa.

• Anonyymi

Minun isäni kuoli sairaalassa mutta en ikinä ole ajatellut että isäni sairaus olisi ollut sairaalan vika.

• Anonyymi

Ymmärrän aloittajaa oikein hyvin ja olen syvästi pahoillani ja otan osaa suruusi.
      Olen paljon kokenut itse läheltä hoitajien toimintaa. Se on rutiininomaista liukuhihnatoimintaa. Ei yksilöä (potilasta) huomioida ihmisenä ja jonkun
      rakkaana omaisena.

• Anonyymi

Eikö se ollut väärä paikka/osasto tai hoitovirhe, jos sydänsairaalla ei ole edes
      monitoreissa kiinni ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17023
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4764
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2696
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      141
      1979
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1589
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1522
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1459
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      20
      1234
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1119
    Aihe