3000 syntistä Juutalaista pelastui

Anonyymi-ap

Vain Fariseukset ja Saddukeukset (lahkolaiset) vastustaa Jeesusta.

Suurin osa Juutalaisista hyväksyi Jeesuksen ja 3000 syntistä Juutalaista
otti kasteessa Jeesuksen vastaan Helluntaina.

1. Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
9 Jos me ihmisten todistuksen otamme, niin on Jumalan todistus suurempi; sillä tämä on Jumalan todistus, jonka hän Pojastansa todisti.

25

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joh. 1:49

" Natanael ja sanoi hänelle: Rabbi, sinä olet Jumalan Poika,
      sinä olet Israelin kuningas."

• Anonyymi

Jeesus oli Ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan. Sapatin työnteon kielto ei koskenut Rabbeja. Jeesus ei syyllistynyt lain rikkomuksiin eli syntiin.

Jeesus ei pitänyt Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämistä edes vaikeana.

Matt. 11:30

Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

• Anonyymi

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni kysymään Jeesuksen kasteeen jälkeen häneltä kasteen merkitystä.

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan."

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

• Anonyymi

On väärin väittää, että kaikki Juutalaiset hylkäsivät Jeesuksen.

• Juutalaiset hylkäsi Jeesuksen. Siksi Paavali lähti pakanoiden luo.
        Jerusalemissa oli myös muualta tulleita eli on voinut myös muita kuin juutalaisiakin kääntyä vaikka suurinosa olikin seudun ihmisiä.
        Siitä kuvaus miksi kielillä puhuminen alkoi ja siksi kristinusko nopeasti levisi ja tuo oli jo itsessään ihme joka todisti ihmisille.....kielillä puhuminen.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Juutalaiset hylkäsi Jeesuksen. Siksi Paavali lähti pakanoiden luo.
        Jerusalemissa oli myös muualta tulleita eli on voinut myös muita kuin juutalaisiakin kääntyä vaikka suurinosa olikin seudun ihmisiä.
        Siitä kuvaus miksi kielillä puhuminen alkoi ja siksi kristinusko nopeasti levisi ja tuo oli jo itsessään ihme joka todisti ihmisille.....kielillä puhuminen.

Oikeat apostolit tiesivät Paavalin huijariksi. Siksi hän piilotteli aluksi toistakymmnetä vuotta Arabiassa ja Samariassa. Eikä kukaa tiedä, mitä siellä puuhasteli.

Paavali hajotti ja repi seurakuntia omilla uusilla opeillaan. Oli paha mies, murhamies ja valehteli tarvittaessa.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".

Korintossa mies sekoili perusteellisesti. Puhui Delfoin oraakkelin kanssa kielillä sekavia glossolalioita.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeat apostolit tiesivät Paavalin huijariksi. Siksi hän piilotteli aluksi toistakymmnetä vuotta Arabiassa ja Samariassa. Eikä kukaa tiedä, mitä siellä puuhasteli.

Paavali hajotti ja repi seurakuntia omilla uusilla opeillaan. Oli paha mies, murhamies ja valehteli tarvittaessa.

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".

Korintossa mies sekoili perusteellisesti. Puhui Delfoin oraakkelin kanssa kielillä sekavia glossolalioita.

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

Mene satanisti valehtelemaan omalle palstallesi.
        Luulet varmaan, että joku uskoo tuota valhe sontaa mitä suollat ??
        Vai oletko kenties hieman vähemmälle jäänyt, ettet ymmärrä.
        Onko sinulla holhoaja tms ?

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Mene satanisti valehtelemaan omalle palstallesi.
        Luulet varmaan, että joku uskoo tuota valhe sontaa mitä suollat ??
        Vai oletko kenties hieman vähemmälle jäänyt, ettet ymmärrä.
        Onko sinulla holhoaja tms ?

Teuvo se on. Hän ei pääse tuosta sairaasta Paavalin vihaamisestaan. Pahentunut on vaan tilansa. Tuomiota odottelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö Teuvo! Milloin lakkaat vääristelemästä Herran Jeesuksen Kristuksen suoria teitä ja kirkasta Sanaa.
        Apostoli Paavali sai täyden hyväksynnän muilta apostoleilta evankeliumin julistamiseen.

”Ja nuo, joita jonakin pidettiin - millaisia lienevät olleet, ei kuulu minuun; Jumala ei katso henkilöön - nuo arvossapidetyt eivät velvoittaneet minua mihinkään enempään,
        vaan päinvastoin, kun näkivät, että minulle oli uskottu evankeliumin julistaminen ympärileikkaamattomille, samoin kuin Pietarille sen julistaminen ympärileikatuille -
        sillä hän, joka antoi Pietarille voimaa hänen apostolintoimeensa ympärileikattujen keskuudessa, antoi minullekin siihen voimaa pakanain keskuudessa -
        ja kun olivat tulleet tuntemaan sen armon, mikä oli minulle annettu, niin Jaakob ja Keefas ja Johannes, joita pidettiin pylväinä, antoivat minulle ja Barnabaalle YHTEISEN TYÖN MERKIKSI KÄTTÄ, mennäksemme, me pakanain keskuuteen ja he ympärileikattujen.”
        Gal 2:6-9

Teuvo! Etkö tosiaan ymmärrä, että SINÄ TAISTELET JUMALAN VALTAKUNTAA VASTAAN JA HÄVIÄT!

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Juutalaiset hylkäsi Jeesuksen. Siksi Paavali lähti pakanoiden luo.

Paavali hylkäsi Juutalaiset ja Jeesuksen ja meni murhiaaan pakoon Arabiaan talibaanien luokse moneksi vuodeksi.

Gal. 1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.

Paavali piilotteli kääntymystään oikeilta apostoleilta toistakymmentä vuotta, jotta ei olisi saatu kiinni murhista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali hylkäsi Juutalaiset ja Jeesuksen ja meni murhiaaan pakoon Arabiaan talibaanien luokse moneksi vuodeksi.

Gal. 1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.

Paavali piilotteli kääntymystään oikeilta apostoleilta toistakymmentä vuotta, jotta ei olisi saatu kiinni murhista.

Saulus Tarsolainen esiintyi muiden roistojen tapaan väärentämällä nimensä, ettei olisi saatu kiinni pahoista teoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene valehtelija muualle.

• Anonyymi

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä eksyttäjistä,
      jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.

KR 33/38
      Matt.24:24

"Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

Eksytys tapahtuu Jeesuksen -nimen kautta.

Jeesuksen nimeä hyväksi käyttäen.

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Kasteella oli kova kiire, koska kasteessa on kyse syntien pois pesemisestä eli pelastuksesta ja uuden liiton alkamisesta.

Ap. t. 16:15 ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin. Hän sanoi sitten meille: "Jos kerran pidätte minua Herraan uskovana, tulkaa kotiini ja jääkää vieraikseni." Hän vaatimalla vaati meitä tulemaan.

Ap. t. 16:33

Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

1. Piet .3
      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.
      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi

Kaste yksi ja sama kaikenikäisille ihmisille ja pelastaa niin aikuisen, vanhuksen, nuoren kuin lapsenkin ikään katsomatta.

• Anonyymi

"Suurin osa Juutalaisista hyväksyi Jeesuksen ja 3000 syntistä Juutalaista otti kasteessa Jeesuksen vastaan Helluntaina."

Missä niin sanotaan?

• Anonyymi

Niinpä! Sama vanha Sanan vääntelijä se vaan rakentelee omia teorioita ( lue: valheitaan ) ja vääristelee Herran Jeesuksen Kristuksen sanaa!

• Anonyymi

Hanki Raamattu ja heitä se Mormonin kirja ja Parhamin novumit menemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki Raamattu ja heitä se Mormonin kirja ja Parhamin novumit menemään.

Lukee ne sitä Vartiotorniakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukee ne sitä Vartiotorniakin.

Ja sieltä Utahista ja Brooklynista tulee koko ajan uutta ilmoitusta, ilmestyksiä, profetioita
        ja muuta sellaista käyttökelpoista totuutta.

• Anonyymi

Israel on Jumalan valittu kansa, joka kerran pelastuu kaikki. Jenkkilahkot eivät ole mikään valittu suku ja kansa.

Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

• Anonyymi

"Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä."

• Anonyymi

Uskon eksytykset ja sammakkohenget tulee "lännestä" päin ja meren takaa.

Dan. 8:5

Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.

Ilm. 16:13

Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.

• Anonyymi

Lohikäärme yrittää estää lapsilta kasteen sisälle Jumalan valtakuntaan ja Pyhän Hengen lahjan saamisen kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

Ilm. 12:17

Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.

• Anonyymi

Aloitus on Raamatullinen totuus 3000 syntisen Juutalaisen sielun pelastuksesta helluntaina UUDEN LIITON JÄSENEKSI Jeesuksen Kristuksen ruumiin jäseneksi.

Apt.2
      38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. [Matt. 3:11+]
      39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu." [Jes. 57:19; Joh. 10:16; Ef. 2:13]
      40 Pietari jatkoi vielä puhettaan. Hän vetosi heihin ja kehotti: "Antakaa PELASTAA itsenne, ettette hukkuisi tämän kieroutuneen sukupolven mukana." [5. Moos. 32:20; Mark. 9:19; Fil. 2:15]
      41 Ne, jotka ottivat hänen sanomansa vastaan,KASTETTIIN, ja
      pelastuneiden joukkoon tuli sinä päivänä lisää noin kolmetuhatta henkeä.

Kasteella oli kova kiire, koska kyse on sielun pelastuksesta iankaikkiseen elämään sisälle Jumalan valtakuntaan. Ei siinä jätetty ketään perheenjäsentä odottelemaan mitään parempia aikoja, eikä ketään lähetetty aivopestäväksi mihinkään lahkolaisten kastekouluun.

Ap. t. 16:33

Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4687
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      3969
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      153
      3735
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2638
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2161
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1850
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1719
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    Aihe