on hakata valtion omistamat metsät pohjois-suomessa?
Tuhota luontoa ja poistaa kaikki suojapuusto.
Mikä oikeus metsä groupilla
11
270
Vastaukset
- Anonyymi
Dai dai rahan tuloa ei voi estää
- Anonyymi
Kivaa on olo kun rinta taskussa pullottaa verotonta massiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa on olo kun rinta taskussa pullottaa verotonta massiaa
Kääkö katteeks toisilla on sulla ei
- Anonyymi
Niin että mikä oikeus on hakata valtion omistamat metsät. Metsän omistajahan se kai päättää kenelle metsiään myy. Ei kai siinä sen kummempia oikeuksia tarvita. Omistaja myy ja metsäyhtiö ostaa ja vie puut teollisuudelle raaka-aineeksi. Suomihan elää metsästä. Tai niin ainakin on väitetty.
- Anonyymi
Valtio ei ole pohjoisen suomen metsiä myynyt kenellekään. Nehän ovat suurimmaksi osaksi luonnonsuojelumetsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtio ei ole pohjoisen suomen metsiä myynyt kenellekään. Nehän ovat suurimmaksi osaksi luonnonsuojelumetsiä.
Matalaksi vaan
- Anonyymi
Veroilla tehty kannattamattomaksi tämäkin ala. Siksi ketään ei paskan vertaa metsänsä enään kiinnosta.
- Anonyymi
Onneks pääsee eläkkeelle👍
- Anonyymi
Sais perata auioks koko pohjoissuomen pusikot, ja kaikki raakut paskaks.
- Anonyymi
Korruptio on opitio
- Anonyymi
Ala ihmeessä toimimaan, ei sitä kielletty missään ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068