Näyttelijä Antti Holma antaa kritiikkiä Suomen Yleisradiolle uudessa Antin elokuvakerho -podcastin jaksossa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010675609.html
Antti Holma kertoo pohtineensa, onko hän perussuomalainen
16
205
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinainen asiantuntija:)))
''Kärjekkäissä kommenteissaan Holmalla on liioitteleva tyyli.''
Persulle kelpaa kaikki jos haukutaan Yle tai HeSa....... jopa gay-pojan pelleily.- Anonyymi
Vähättelyn makua? Parempaa vihervasemmistolaista homofobiaa jälleen kerran ilmassa?
- Anonyymi
Homo-osasto saamassa täydennystä?
- Anonyymi
Hommo-foirumille töihin
- Anonyymi
"Älkää äänestäkö julkkiksia ja influenssereita sinne eduskuntaan. Äänestäkää poliitikkoja." oli Holman kommentti kun hän kritisoi SDP:n terapeutti-Villen työnvälttelyä.
- Anonyymi
Joka välissä itkua tuhertava terapeutti jonka tulisi itse olla asiakas terapeutille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka välissä itkua tuhertava terapeutti jonka tulisi itse olla asiakas terapeutille?
No näinkin asian voi nähdä?
- Anonyymi
Mitä sitten mitä Holma sanoo? Mitä arvoa on MTV:n maskotilla on tähän asiaan?
Sen lauluja laulat jonka leipää syöt - Anonyymi
Gay puoluehan meillä on. Olen harkinnut eroa. Alkaa olee niin ruskeen reiän toimintaa
- Anonyymi
Mikä sinulla on meitä homoja vastaan? Mistä muualta luulet puolueen saava äänensä ja kannatuksensa?
Mehän olemme Perussuomalaisten perusta ja tulevaisuus.
Olet rasisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinulla on meitä homoja vastaan? Mistä muualta luulet puolueen saava äänensä ja kannatuksensa?
Mehän olemme Perussuomalaisten perusta ja tulevaisuus.
Olet rasisti.Jo oli aikakin tulla kaapista ap...
- Anonyymi
"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."
...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit")
- Anonyymi
Säikähdin jo, että Holma on alkanut persuksi, muta ei sentään.
Holman arvostelu yle:a kohtaan lähti asiapohjaltakun taas persujen lähtökohta on ideologisista propagandisista salaliittoteorioista kumpuavaa natsien kouhotusta.- Anonyymi
Perussuomalainen homous on sellaista parempaa homoutta. Persupuolueessa heterokin eheytetään homoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalainen homous on sellaista parempaa homoutta. Persupuolueessa heterokin eheytetään homoksi.
Oliko Sebukin hetero ennen persuihin liittymistään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mläkelä ja Taviokin nähdään vielä käsikkäin pridemarssilla 👬
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760