Tämänkin palstan seassa on Lidlin mainos, jossa julistetaan, että "halvat hinnat kuuluvat kaikille". Kuitenkin suurimman osan halvoista hinnoista saa
"VAIN ÄPILLÄ".
Lidlin mainonta on kusetusta
8
307
Vastaukset 8
- Anonyymi
totta
liiterin kännykkähulluus ei ole hyvä ratkaisu- Anonyymi00005
Kuka viisas keksi äpin. Lidlissä käy tosi paljon mustaa väkeä. Haisevat jo kaukaa pahalle puristelevat leipäpusseja likaisilla käsillään huhhh jää leivät ostamatta.
- Anonyymi00003
Minä olen lopettanut Lidlissä asioimisen lähes kokonaan juuri tuon huijauksen ja kaksi- tai kolmihintajärjestelmän takia. Ainakin Intiassa oli kaksihintajärjestelmä - yksi paikallisille, toinen turisteille. Muutenkin suurin osa intialaisista elää huijaamalla toinen toistaan.
- Anonyymi00008
Ihan samalla lailla K- ja S-kaupat vaativat rekisteröitymistä/jäsenyyttä alennusten saamiseksi. Eli aika harvassa paikassa voit käydä ostoksilla...
Ja lopuksi sinulta vielä kiva rasistinen kommentti. On se varmasti vaikeaa elää, kun pitää noin kaukana asuviakin paheksua! Mutta onneksi olet täydellinen ihminen. Vai oletkohan sittenkään?
- Anonyymi00004
Sanotaanhan sitä myös, että sosiaaliturva kuuluu kaikille. En vaan minä ole koskaan siitä päässyt nauttimaan.
- Anonyymi00006
Sosiaali tirva on tehty mamuille ja mustalaisille nauttivat siitä täysin rinnoin. 900 kännykän 8000 sähkömopo ym ym. Osaavat kerjätä mamu kun muuttaa suomeen niin saavat 7000 rahaa että kotoutuvat hihhh ei rahalla kotoudu vaan työn kautta. Suomalaiselle kela antaa luottoa että saa lääkkeet mutta mamujen lääkkeet kela maksaa onko tasaarvoista. Hyvä syy olla rasisti.
- Anonyymi00009
Mistä näitä ääliöitä sikiää? Suurena totuutena suolletaan mitä merkillisintä tuubaa (= silkkoja valheita), vaikka asiallista tietoa ja tutkimustuloksia löytyy pilvin pimein. Mutta, mutta... Voisiko olla, että osataan jollain lailla lukea, mutta luetun ymmärtämiseen tökkää? Kun ei tuo kirjoittaminenkaan oikein näy sujuvan?
- Anonyymi00007
Otin nyt vasta K kaupan mobiiliapin käyttöön. Siinä edun voi ladata Plussakortille, ei tarvitse sählätä kassalla puhelimen kanssa, niinkuin Lidlissä ja S marketissa vastaavan kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561