Tämänkin palstan seassa on Lidlin mainos, jossa julistetaan, että "halvat hinnat kuuluvat kaikille". Kuitenkin suurimman osan halvoista hinnoista saa
"VAIN ÄPILLÄ".
Lidlin mainonta on kusetusta
6
213
Vastaukset
- Anonyymi
totta
liiterin kännykkähulluus ei ole hyvä ratkaisu- Anonyymi00005UUSI
Kuka viisas keksi äpin. Lidlissä käy tosi paljon mustaa väkeä. Haisevat jo kaukaa pahalle puristelevat leipäpusseja likaisilla käsillään huhhh jää leivät ostamatta.
- Anonyymi00003
Minä olen lopettanut Lidlissä asioimisen lähes kokonaan juuri tuon huijauksen ja kaksi- tai kolmihintajärjestelmän takia. Ainakin Intiassa oli kaksihintajärjestelmä - yksi paikallisille, toinen turisteille. Muutenkin suurin osa intialaisista elää huijaamalla toinen toistaan.
- Anonyymi00004
Sanotaanhan sitä myös, että sosiaaliturva kuuluu kaikille. En vaan minä ole koskaan siitä päässyt nauttimaan.
- Anonyymi00006UUSI
Sosiaali tirva on tehty mamuille ja mustalaisille nauttivat siitä täysin rinnoin. 900 kännykän 8000 sähkömopo ym ym. Osaavat kerjätä mamu kun muuttaa suomeen niin saavat 7000 rahaa että kotoutuvat hihhh ei rahalla kotoudu vaan työn kautta. Suomalaiselle kela antaa luottoa että saa lääkkeet mutta mamujen lääkkeet kela maksaa onko tasaarvoista. Hyvä syy olla rasisti.
- Anonyymi00007UUSI
Otin nyt vasta K kaupan mobiiliapin käyttöön. Siinä edun voi ladata Plussakortille, ei tarvitse sählätä kassalla puhelimen kanssa, niinkuin Lidlissä ja S marketissa vastaavan kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57891
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713- 41707
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654