Acriseu tai Duact ja huimaus

Sain pitkittyneeseen tukkoisuuteen, yskään, nuhaan, hengenahdistukseen ja lievään korvatulehdukseen Acriseu-lääkkeen, jota olen ottanut kolmena päivänä. Huimausta oli korvien säryn ja kuulon heikkenemisen lisäksi hieman, mutta nämä oireet ovat nyt hieman helpottaneet, kuitenkin lääkkeen aloittamisen jälkeen huimaus on voimakkaasti lisääntynyt, ja luulen, että johtuu lääkkeestä. Onko kokemusta kuinka pian lääkkeen lopettamisen jälkeen vaikutuksen ja sivuoireena tulevan huimauksen tulisi loppua?
05084
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Sain pitkittyneeseen tukkoisuuteen, yskään, nuhaan, hengenahdistukseen ja lievään korvatulehdukseen Acriseu-lääkkeen, jota olen ottanut kolmena päivänä. Huimausta oli korvien säryn ja kuulon heikkenemisen lisäksi hieman, mutta nämä oireet ovat nyt hieman helpottaneet, kuitenkin lääkkeen aloittamisen jälkeen huimaus on voimakkaasti lisääntynyt, ja luulen, että johtuu lääkkeestä. Onko kokemusta kuinka pian lääkkeen lopettamisen jälkeen vaikutuksen ja sivuoireena tulevan huimauksen tulisi loppua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu