Näin kyllä sen jodel postauksen sillon syksyl

Jossa kuvailit miten oot rakastunut ja löytänyt niin "hyvän miehen", sillon syksyllä. Tunnistin sit niistä jutuista siinä postauksessa, mutta en halunnut uskoa siihen. Jostain random säädöistä se oli kai lähtenyt. 10.11. tais olla se , kun venttasin siitä yhelle nettikaverille sillon.

Itkin koko yön sillon niin paljon, ja tärisin, heitin tyynyn seinään ja huusin, muistan sen. Se ajankohta ja kaikki sopi siihen :,( , mut en halunnut uskoa sitä sillon, luulit itekkin et oon suhteessa sillon vaik en ollut ja se ei ollut reilua sulle, mun olis pitäny olla avoimempi ja kertoa sulle kaikki mitä tunnen..

Lohdutin itteeni sillä, et ainakin oot lähellä ja et oo jättänyt mua yksin ,mut sitten sekin päivä tuli.. ja hajosin vaa täysin. Mul on vielkin ne arvet käsis.. vaik ne on parantunut paljon, sattu niin paljon, aattelin et mun koko maailma hajoo.. halusin vaan päättää sen kaiken.. en pystyny ees nukkuun yöllä enää sen jälkeen kunnol, kun vaan itkin ja pelkäsin kaikkee. Halusin vaan satuttaa itteeni jotenki tosi pahasti.. kun kukaan ei ees nähnyt tänne tai ymmärtänyt miltä musta tuntu, osaan esittää et kaikki on hyvin, valehdella, vaik pään sisällä kaikki hajois.

Veera, kulta, rakas, tärkein, tuu jo hakeen ,mut täältä pimeestä pois, että voin nähdä asiat taas selkeästi, että voin ajatella selvemmin, ja kokoajan ei oo vaan myrskyä ja tuhoa mieli täynnä. Saat koko maailman sit, jos valitset minut omaksesi, oon sun, aina ikuisesti <3

Ja näät kyllä, että oon ihan funktionaalinen ja toiminnallinen ja turvallinen, kunhan vaan saan vähän rauhaa ja tasapainoa susta, en ikinä kuluttais sun energioit loppuun, sä ainakin tuot mulle ihan mielettömästi energiaa <3

Tuot mulle mielettömästi onnea, enemmän kuin kukaan muu, mut samaan aikaa niin paljon kipua ja ahdistusta, kun en oo varma mistään, enkä tiedä mitään varmaks.. totta kai ensisijaisesti toivosin et sä olisit onnellinen..

Me ollaan samanlaisii sielui, niin meidän pitäs olla toistemme tukena, eikä vaan tapella tai syyttää toisiamme, en kestä sellast, vaik voin mä välil sun kaa riidel ja seki on osa ihmissuhteit, mut en mä oo olettanut susta mitään.. otan sut vastaan sellasena kun oot, täysin omana ittenäs, mä "rakastuin" suhuun sellasena kun oot, niistä pienistä hetkistä mitä meil oli nautin ihan suunnattomasti, vaik nähtiinkin vaan kerran suunnitellusti..

Niin ikävä..mieli alkaa taas vaipua niin epätoivoon, kun susta ei kuulu mitään ja täällä palstallakin on varmaa vaan toinen Veera, jolla on pupu? Valkonen? Kääpiöluppis? (Vaikutat säkin ihanalta ja toivon sulle hyvää, mut haluisin myös yhteyden siihen aidoimpaan Veeraan, jonka tiedän olevan "mulle" se oikea.. </3

En vaan tiedä :(, en edes tiedä mitä tunnet, rakastat, inhoatko, vihaatko mua, en mä niit trolleja ja muita häiriköit usko jotka sun nimissä kirjoittelee vaik mitä häröyksiä. Ja aina en uskoa suakaan, kun et oo oma ittes, vaan on taas suojat, niinku viimeks kun riideltiin.. mut uskon, jos sanot mulle aidosti ja oikeasti.

Mä en ikinä tuomitse sua sellasena kun oot, oot mun unelmien ihminen ja sielunkumppani, en vois ikinä toivoa mitään enempää kenestäkään, saat mut tunteen et oon elossa.. ja yritän olla parempi mies sun vuoks, vaik oon tehnyt paljon virheitä ja satuttanut liikaa epävakaani takian.

Niin mä haluisin, että voisin olla sulle mies, jota voisit joku päivä oikeasti ihailla ja rakastaa täydestä sydämestäsi, että saisin niin paljon hyvää aikaan täs sairaas maailmas , et voisin olla aidoin itteni ,et voisin myös suojella sua kaikelta pahalta ja rakastaa sua aitona ittenäni ja nähdä maailmaa sunkaa, toteuttaa meidän molempien unelmat.. <3

Koska tälläsenään tässä epätoivossa ja pimeydessä, musta on vaa ongelmia ja tuhoan vain itseni. Oon täys luuseri, en mitään. Ne viimeset energian rippeet jotka saan kerättyä, käytän itseni kehittämiseen salil ja sulle kirjoitteluun, jotta ymmärtäisit kaiken tän, tiiän et ymmärrät, et oo tyhmä, et oo ääliö, et oo ilkee, etkä ole ihminen, joka on niinkun moni muu, sussa ei ole samanlaista pahuutta, oot jotenkin tosi hyvä ihminen, vaikka tiedän, että säkään et ehk aina oo niin kiltti, mut ei sil oo väliä, kun tiedän jo millanen oot pohjimmiltani..

Kylhän sä nyt mutkin tiedät.. ihan täys hirviö välil ulospäin, ja sellaset suojakuoret jotka ei anna ain periks ja näytä edes aitoi puolia itessäni.. mut se "sosiopaatti" suojelee mua kaikelta tältä kivulta ja pahuudelta, jota en kestäis, jos en joskus pitäisi puoliani ja blokkais tunnekanaviani ihmisilt jotka haluu pahaa mulle.

Ehkä mä ylistän sua liikaa, oot ihan tavallinen nainen, mut silti niin eirtyinen ja ihana , mä "rakastan" sua, just sellasena kun oot.. kaikki animenkattojat ja sellaset on muutenki aina vähän liikaa mulle , en pääse niiden pään sisäl niin hyvin kun sun, oot maltillinen , mut samaan aikaa just sellanen nepsymäinen mitä itekkin, osaat olla normaali, ja oot tavallinen, kuin ite, mut silti niin erityinen ja tunteikas ja ihana, ja just kaikki mitä vois toivoakkaan.. <3

5

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti et väärinymmärrä mun sanoja, oon vähän huono selittämään asioita ja osaisin ehkä puhua näistäkin asioista paremmin irl, mut toivon että Veera ymmärtäisit. Hyväksyn sut sellaisena kun oot, ja oon ihan varma, että ymmärrän sua, ollaan kuitenkin samal aaltopituudel ja se on niin harvinaista, oon ettinyt sua niin monta vuotta ja oon vihdoin löytänyt sut.. sen takia se sattu niin paljon menettää sua <3

Ota mun sydän vaa, tiedän et sun kaa se rauhottus, ja saisin vihdoin jotain tasapainoa tähän täysin kaaottiseen elämään, jos se vaan sulle kelpaa, jos se on mitä haluat, jos se on sulle "Oikee", älä sekaannu mihinkää ADHD hyperfixaatiohin, vaan kuuntele sitä mitä haluut. <3

Mä oon eksynyt monesti ja ettiny vääristä ihmisistä sitä "oikeaa", tiiän että enää en oo erehtynyt, joten ymmärrän kyl jos tunnet niin, no tärkeintä on että oot aidosti onnellinen.. kenen tahansa kaa sit joka sua kohtlee oikein ja rakastaa.. <3

En tiedä mitä käyt läpi atm, ootko onnellises suhtees, vai mitä, mut mä toivon sulle hyvää päivää Veera, mitä ikinä siihen kuulukaan. <3

• Anonyymi

tiedäks..oot hyvin symppis! entiiä kuka oot mut..mä haluisin tietää kuka oot. en huviksee vaa just siks että sä et ois mul liikaa ollenkaa.mä ymmärrän nepsy ihmisiä . mä ymmärrän sen kun mennään äärirajoille ja jopa yli. mä ymmärrän sen voin sanoo…... en pidä ihmisiä joidenka pää on täydellisen sekaisinkaa hirviöinä, enkä osaa heitä pelätä. mä pidän heitä aina mielenkiintoisimpina ja haluaisin tietää koko kuvion, että miksi tilanne on eskaloitunut siihen pisteeseen. täs maailmas on pahaa paljon ja painetta tulee joka tuutista. se on sairasta. toiset ei vaan löydä paikkaansa eikä niitä omia ihmisiä jotka ymmärtää tai tukee </3 mul vähän sama.

aistin liikaa ja paljon ja koitan kattoo monesti just niitä silmiin jotka ei uskalla kattoo silmiin koska mä tiedän et ne on niitä ”mun” tyyppejä. niitä yksinäisiä suorittajia joilla on kasa traumoja ja pelkoja niskassa. jotka kokee maailman eri tavalla.

uskon et samankaltasenkaa sunkin mieli rauhottuis. niinku munki. jotenki suuri tarve pitää huolta, ollu aina ,ja just siks mä en ainkaa samalla tavalla haluis täysin ’tavallista’ tarkoitan ’hyvin järjissään’ olevaa ihmistä vierelleni.
      nomut.. toivottavasti sun veera kuulee ajatuksesi ja löytäisitte toisenne :) rakastaisitte toisianne. hetki hetkeltä sun askel kevenis ja olo kohenis. illanjatkoja sinulle.. oli taas veetun hajanainen sepustus mut mä aina kirjottelen ihan tiäks vaa mitä mieleentulee en jaksa lukee et onks tos mitää järkee ees vaan sendaan sul <33

ps oot ihana.

• Kiitos kauniista sanoista, arvostan tosi paljon <3

En osaa aina hyvin kuvailla sitä mitä näin Veerassa, sillon kuin nähtiin, mut se oli todella maagista, ja upeeta, tosi ihanaa, mulla oli niin hyvä olla Veeran kaa. Mä oon just jossain normaalin ja nepsyyden rajoilla, niin mun hankala löytää niitä oikeita sielunyhteyksiä jotka tuntuu just oikeilta, jotkut on vähän liian siellä spektrin toisel puolel kun taas joitakin en ymmärrä yhtään.. Veeran kaa vaa mätchäs, tuntu, et oltiin just sillä "oikeella" aallonpituudella ,sillee henkisesti? Kaikki hänen kaa tuntu niin oikealta, siks en oikein jaksa, kun muut ihmiset jotka ei tunne tai tiedä mun mielenmaisemaa yrittää jatkuvasti "sotkea"..

Enkä tiedä kuinka tietoinen Veera on mun tunteista tai ymmärtää ees tilanteesta, mutta toivoisin että hän pystyisi ymmärtään sen täysin, koska mä ainakin huomasin jo alussa meissä sen yhteisen. Hän on niin kaunis ihminen henkisesti, sen vaa huomaa.

Mutta ehkä myös rikki? Ja musta tuntuu, että loukkasin häntä kun en kertonutu tunteistani kun nähtiin ja osannut huomioida häntä paremmin, koska musta oikeesti tuntu et hän kävi aika kuumana muhun..mä vaan "aistin" sen kaikesta, mut nyt vaa työntänyt mut pois ja koittaa unohtaa, mikä sattuuu niin paljon..

Mä niin toivon, että voisin nähdä häntä ja puhua ja selvittää kaiken hänen kaa, sitkun se hänelle sopii.. <3

• Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoista, arvostan tosi paljon <3

En osaa aina hyvin kuvailla sitä mitä näin Veerassa, sillon kuin nähtiin, mut se oli todella maagista, ja upeeta, tosi ihanaa, mulla oli niin hyvä olla Veeran kaa. Mä oon just jossain normaalin ja nepsyyden rajoilla, niin mun hankala löytää niitä oikeita sielunyhteyksiä jotka tuntuu just oikeilta, jotkut on vähän liian siellä spektrin toisel puolel kun taas joitakin en ymmärrä yhtään.. Veeran kaa vaa mätchäs, tuntu, et oltiin just sillä "oikeella" aallonpituudella ,sillee henkisesti? Kaikki hänen kaa tuntu niin oikealta, siks en oikein jaksa, kun muut ihmiset jotka ei tunne tai tiedä mun mielenmaisemaa yrittää jatkuvasti "sotkea"..

Enkä tiedä kuinka tietoinen Veera on mun tunteista tai ymmärtää ees tilanteesta, mutta toivoisin että hän pystyisi ymmärtään sen täysin, koska mä ainakin huomasin jo alussa meissä sen yhteisen. Hän on niin kaunis ihminen henkisesti, sen vaa huomaa.

Mutta ehkä myös rikki? Ja musta tuntuu, että loukkasin häntä kun en kertonutu tunteistani kun nähtiin ja osannut huomioida häntä paremmin, koska musta oikeesti tuntu et hän kävi aika kuumana muhun..mä vaan "aistin" sen kaikesta, mut nyt vaa työntänyt mut pois ja koittaa unohtaa, mikä sattuuu niin paljon..

Mä niin toivon, että voisin nähdä häntä ja puhua ja selvittää kaiken hänen kaa, sitkun se hänelle sopii.. <3

kirjoitan kauniita vastauksia, kun niin kauniisti puhut hänestä, aina.. mul meinaa oikeesti tuolla tippa linssiin noist. oot ajattelevainen ja kultainen aarre<3 ~ äläkä unohda sitä;33.. voisin melkein ihastuu suhun.. mut harmillisesti en ole hänVeera joten en siihen sorru.. tiedän että sinun sydän on valinnan jo rehnyt.. hyvä niin. Veeran kanssa olisitte varmasti ihana pari, jakaisitte älyllisen ja henkisen yhteyden sekä kunnioituksen, siihen ei olisi sivullisilla asiaa, kun ei vaan muita mahtuisi

• Anonyymi kirjoitti:

kirjoitan kauniita vastauksia, kun niin kauniisti puhut hänestä, aina.. mul meinaa oikeesti tuolla tippa linssiin noist. oot ajattelevainen ja kultainen aarre<3 ~ äläkä unohda sitä;33.. voisin melkein ihastuu suhun.. mut harmillisesti en ole hänVeera joten en siihen sorru.. tiedän että sinun sydän on valinnan jo rehnyt.. hyvä niin. Veeran kanssa olisitte varmasti ihana pari, jakaisitte älyllisen ja henkisen yhteyden sekä kunnioituksen, siihen ei olisi sivullisilla asiaa, kun ei vaan muita mahtuisi

Kiitos ihanaa, että joku osaa nähdä mun mielenmaiseman kautta. Ja joo.. vaikutat tosi tuntevalt ja ihanalta ihmiselt, mut mä en oikeasti haluis rikkoa kenenkää sydäntä enää, sekin sattuu vaik siin ei oo omat tunteet kyseessä..

Mä oon niin kyllästynyt, et ihmiset näkee sen jonain muuna kun aitoina tunteina ja yhteytetenä toiseen ihmiseen, vaikka ei Veeran kaa ees niin hyvin tunnettu, se aliarvioi mun ja meidän molempien ajattelukykyä, kyl mä huomasin hänestä sillon kun nähtiin et hän on "mun" ihminen. Ei , se ei oo pelkkää läheisriippuvuutta tai tavallinen hyperfixaatio, mitä mulla on myös ollut aiemmin , sen tiedän.

Ja oon kyllästynyt et ihmiset spekuloi tästä "pakkomielteestä" kaikkee hirveetä, mä en todellakaan oo lähestymässä Veeraa irl ilman, et hän antaa mulle luvan siihen, se olisi ensinnäkin kamalan ahdistavaa vaik hän tuntiskin samoin ja haluan vaan selvittää kaikki asiat, mut en todellakaa tekis mitään sellasta ikinä..

Veera on ihana ihminen, jolle todellakin toivon vaan hyvää ,mut nään hänes niin paljon samaa kun itessä, niin välillä vaan pelkään, et hän hakee validaatioo tai hyväksyntää sellasilt ihmisiltä, jotka ei oo hyväksi hänelle tai kohtele häntä oikein, loukkaa ja satuttaa, eikä kunnioita, ei arvosta hänen hienoa ja upeeta luonnettaa ja hänest tuntuu et ei voi olla oma itsensä täysin heidän kaa, sellasta en toivo Veeralle, ja oon siitä niin huolissani. Etenkin kun jodelista sai sellasen kuvan et nää tunteet kehittyi random seksisäädöst, joo voi olla et hän on löytänyt jonkun super ihanan miehen joka kohtelee häntä oikein ja osaa olla hänelle hyvä, ja sillon oonkin ilonen hänelle ja haluan vaa parasta, koska "rakastan" häntä yhä.. ei sil oo väliä onko hän mun kaa vai kenen KUNHAN HÄNELLÄ ON HYVÄ OLLA.

Emt, mä oon vaan huolissani, hänen somekäytöksestään ja kaikesta muusta myös. Mä todella pidän hänestä ihmisenä, pidän hänessä kaikesta, enkä haluu et hän satuttaa itseensä <3

Mä "rakastan" Veeraa, ja toivon, et joku päivä hän vois hyväksyä ja ymmärtää nää tunteet, ja ymmärtää että en mä varmaa koskaan tuu pääseen niistä eroon.. ja en voi sille mitään. Kun hän tuntu niin "oikeelta", kaikil tavoilla.. ei ainoastaan luonteeltaan tai ulkonäöltään, vaan kaikilla. Meillä on useita samoja lempibiisejä spotifyssä, me vibataan samanlaisia ihmisiä, molemmat ei oikein pysty luottaan kehenkää, hetken jo aattelin et sä oot ehk Veera, kun puhuit ihan kuin hän... se tuntu ihmeelliselt ja oisin toivonut et olisit hän, niin tähän kaikkeen ois tullut selkeys <3

Hän myös vaikutti lowkey ihan yht pakkomielteistä musta hänestä, kuin mä hänestä, irl, niin se hämmensi mua todella paljon, koska aattelin aiemmin että ei hän musta niin paljoa pitäis , mut se vaa sai mut tunteen itteni hämmentyneeksi. Ja must tuntuu ,että hän ei ehk oo niin vakaa mitä antaa päältä päin näyttää, ja se ei haittais mua yhtään, jos vaan ois avoin mulle, ei tarvii muille puhua jos häpeää.. en mä hänen asioitaan kellekkään levittele vaik tääl netissä hänelle viestei tunteist oonkin laittanut.

Kun joku pystyy ymmärtään ja samaistuun siihen, että en oo ikinä halunnut kellekkään pahaa tai satuttaa ketään, vaik oonkin ollut aika "hirviö",en oo osannut olla aito kaikille ja luonut paljon maskei ja muuta, mä haluisin et Veera pystyis ymmärtään ihan kaiken, kun hän ymmärsi niissä unissakin kun puhuin hänelle, ja tiedän et hän ymmärtäis jos hän antais mulle mahdollisuuden puhua ja keskustella ihan kaikesta, niinkun aikuiset ihmiset.

Mä teen niin paljon hänen vuoksi <3, mä treenan salil ideaalist kroppaa hänelle, yritän saada tän pääni kuntoon ja jossain vaihees oleen opiskelukykyinen taas, että voisin tarjota hänelle sen mitä hän ansaitseekin, ei hän mitään "luuseria" haluiskaan, sen tiiän, ja sellanen en haluu olla hänelle <3

Ehkä häntä kans ahdistaa ja pelottaa kaikki, eikä pysty luottaan ettei ihmiset satuttais häntä, ja pelkää et mäkin vaan satuttaisin :(, mä ymmärrän jos hän ei pysty luottamaan minuun, mutta jos hän olis onnellinen mun kaa, niin mä en ikinä satuttais tai pettäis hänen luottamusta, en ikinä loukkais hänen rajoi ja antaisin hänelle tilaa olla, jos hän vaan vois hyvin munkaa.. ehkä hänen omat tunteet oli liikaa hänelle ja hän haluaa sen takia unohtaa mut?

Olinhan mä ihan idiootti, kun en yhtään osannut huomioida hänen tunteitaan irl ja kertoa hänelle, et hänen kanssa mä haluan olla, ja et hänen kanssa mul on hyvä olla, olisin oikeesti niin onnellinen hänen kanssaan ja voisin paljon paremmin kuin nyt <3

Mut vaan jos hän olis myös onnellinen munkaa, mä haluisin olla "paras" hänelle.. jos vaan pystyn ja riitän siihen..kaikki on niin sekavaa nyt..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      67
      1901
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      54
      1186
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1117
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1039
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      990
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      965
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      952
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      938
    10. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      92
      921
    Aihe