https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010756656.html
"Ukrainan sotilastiedustelu on saanut käsiinsä ja jakanut väitettyä nauhoitetta, jossa venäläissotilaat puhuvat rumaan sävyyn ja hämmentyneinä pohjoiskorealaisista sotilaista.
CNN:n mukaan venäläiset puhuvat maahan saapuvista pohjoiskorealaisista K-pataljoonana, viitaten heihin "v*tun kiinalaisina".
Toisessa nauhoitteessa yksi venäläisistä kuvailee toista, jolle on annettu tehtäväksi "tavata ihmisiä".
- Ja hän seisoo siinä silmät pullollaan. Hän tulee tänne ja sanoo "mitä v*ttua teemme niiden kanssa"."
Taitaa pohjois-korealaisten aika mennä ihmetellessä silmät pyöräinä katsella
ihan uutta maailmaa pohjois-korean vankilamaan jälkeen.
Putin sai tehokkaat sotajoukot pohjois-korealta
6
234
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tai sitten pohjoiskorealaisilla sotilailla on jo yhtä korkeita mielipiteitä uusista liittolaisistaan.
- Anonyymi
Onko saatu nauhotteita mitä mieltä meidän uudet yankee-aseveljet ovat meikäläisistä sankareista?
Jotain sellaista kuin: "laiskoja ja välinpitämättömiä ja olivatpa vielä rumia kuin synti, varsinkin naiset".
USA tuskin on päässyt ylemmyyskompleksistaan vaikka sen sotatoimet rypevät kaikissa kohteissa missä vastustus on vähänkin kovempaa kuin toisen maaailmansodan nujertamissa maissa.
Veljeyttäkin on erilaista, on isoveli ja pikkuveli ja sitten huutolaispoikiakärkkymässä suosiota. Pelin henki on kuin Victoria "Vicky" Nuland sen ilmaisi, "F*ck the EU!"- Anonyymi
Oletko USA:n joukkojen mukana taistelemassa jossain, vai mikä on hätänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko USA:n joukkojen mukana taistelemassa jossain, vai mikä on hätänä?
Yeah, Bööliinissä. Jakelin suklaata pikkupojille ja nyloneita niiden äideille.
Hyvin kelpasi ja kaikki osoittivat hyvin lämmintä kiitollisuutta.
- Anonyymi
Miten pienet aivot tarvittaisikaan ymmärtämään, että putte haluaa vittuilla länsimaille, ja potka poika haluaa sen lisäksi treenata tosimielessä ykköspoikiaan. Ei mitään merkitystä, mutta kun meidän media...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522