kauppatorilla

..oli kauniita plondeja myymässä.. mansikoita..perunoita ja vaikka mitä.. en kyllä ostanut muuta kuin kupin kahvia ja nautin kesäisestä stadista..

tuskin pääsen juhannuksena maaseudulle..joten joudun tyytymään stadin terasseihin.. baareihin.. puistoihin tai mistä sitten itsensä ikinä löytää..
en ala urheilemaan enkä veneilemään mutta muutamia ohrapirtelö tuoppeja kurkustani sujahtaa alas.. ja ehkä jotain hienompaakin.. pitkästä aikaa..

9

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaskatar

tavataanko kesän kuluessa Kauppatorilla vaikka ihan piruuttaan , olisi mukava nähdä Pervokki ,jos olet semmonen nappisilmä. Mulla on pedon silmät , mutta haitanneeko mitään..Meillä on yhteistä toi peppujen katselu. Minä vain miesten peppuja katson kun olen blondi linnun nysä , Juhannusta!!!!!

• ..haasku lensi taas.. juttusille.. vai pitäisi tulla "julkisesti" esille.. hmm..ehkäpä näemme kesän kuluessa kauppatorilla.. jos lennät lokkien sun muiden merilintujen seurassa.. tutkin tarkasti kuka haasku on niitten vaaleiden joukossa.. kyllä meikäläinen ihan nappisilmä taitaa olla...

ihan mielipuolista juhannusta sullekin..

• kippari

siellä kauppatorilla on asiallisia gimmoja myymässä pitääpä hurauttaa sinne jossain kohtaa kun matkaa ei täältä ole kuinhetken:=)

• ..kauppa käy kun on oikeanlainen myyjä houkuttimena.. no ainakin miespuolisille asiakkaille.. hurautappa kauppatorille..

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..kauppa käy kun on oikeanlainen myyjä houkuttimena.. no ainakin miespuolisille asiakkaille.. hurautappa kauppatorille..

mennä kyllä vilkasemaan jossain kohtaa onko kauniita likkoja siellä:=))Mut nyt taidan istahtaa kahvikupin ääreen partsille ja otan sikaarin messiin;=)

• kippari kirjoitti:

mennä kyllä vilkasemaan jossain kohtaa onko kauniita likkoja siellä:=))Mut nyt taidan istahtaa kahvikupin ääreen partsille ja otan sikaarin messiin;=)

..taidan polttaa oman sikaarini.. ja juoda jotain "hienoa" jaloa juomaa..

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..taidan polttaa oman sikaarini.. ja juoda jotain "hienoa" jaloa juomaa..

huomenna silpasta pikkusen alan juomia;=)No mä en niitä viitsi enää paljoo vetää kun tässä on kai tarpeeksi dorka lman niitäkin;=)Onko se kauppatori muuten iltaan nyt auki jos kävisi ducella siellä kahvilla ja katsoisi maisemia;=))

• kippari kirjoitti:

huomenna silpasta pikkusen alan juomia;=)No mä en niitä viitsi enää paljoo vetää kun tässä on kai tarpeeksi dorka lman niitäkin;=)Onko se kauppatori muuten iltaan nyt auki jos kävisi ducella siellä kahvilla ja katsoisi maisemia;=))

..en tiedä mitään..

mutta joo sikaarin kanssa sopii jokin hieno juoma.. pari drinkkii sitä ja loput bissee.. ja en aio alkaa urheilemaan.. muutaman tuopin tai pullon kyllä kiskasen..

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..en tiedä mitään..

mutta joo sikaarin kanssa sopii jokin hieno juoma.. pari drinkkii sitä ja loput bissee.. ja en aio alkaa urheilemaan.. muutaman tuopin tai pullon kyllä kiskasen..

ajella kohta sinne katsoo kun ei jaksa täällä himassa olla kun on hyvä ilma:=)No mä täällä partsilla istun sen sikaarin ja vaan kahvin kanssa mut voishan sitä olla jotain alanjuomaa rommiatai konjamiiakin olis varmaan paremi fiilis,mut sit ei voisi lähtee kyllä ajelmaan;=))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      38
      4192
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      45
      3177
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3126
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      485
      2760
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      193
      2014
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1886
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1517
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      41
      1480
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1281
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1232
    Aihe