..oli kauniita plondeja myymässä.. mansikoita..perunoita ja vaikka mitä.. en kyllä ostanut muuta kuin kupin kahvia ja nautin kesäisestä stadista..
tuskin pääsen juhannuksena maaseudulle..joten joudun tyytymään stadin terasseihin.. baareihin.. puistoihin tai mistä sitten itsensä ikinä löytää..
en ala urheilemaan enkä veneilemään mutta muutamia ohrapirtelö tuoppeja kurkustani sujahtaa alas.. ja ehkä jotain hienompaakin.. pitkästä aikaa..
kauppatorilla
9
367
Vastaukset
- haaskatar
tavataanko kesän kuluessa Kauppatorilla vaikka ihan piruuttaan , olisi mukava nähdä Pervokki ,jos olet semmonen nappisilmä. Mulla on pedon silmät , mutta haitanneeko mitään..Meillä on yhteistä toi peppujen katselu. Minä vain miesten peppuja katson kun olen blondi linnun nysä , Juhannusta!!!!!
..haasku lensi taas.. juttusille.. vai pitäisi tulla "julkisesti" esille.. hmm..ehkäpä näemme kesän kuluessa kauppatorilla.. jos lennät lokkien sun muiden merilintujen seurassa.. tutkin tarkasti kuka haasku on niitten vaaleiden joukossa.. kyllä meikäläinen ihan nappisilmä taitaa olla...
ihan mielipuolista juhannusta sullekin..
- kippari
siellä kauppatorilla on asiallisia gimmoja myymässä pitääpä hurauttaa sinne jossain kohtaa kun matkaa ei täältä ole kuinhetken:=)
..kauppa käy kun on oikeanlainen myyjä houkuttimena.. no ainakin miespuolisille asiakkaille.. hurautappa kauppatorille..
- kippari
pervokki kirjoitti:
..kauppa käy kun on oikeanlainen myyjä houkuttimena.. no ainakin miespuolisille asiakkaille.. hurautappa kauppatorille..
mennä kyllä vilkasemaan jossain kohtaa onko kauniita likkoja siellä:=))Mut nyt taidan istahtaa kahvikupin ääreen partsille ja otan sikaarin messiin;=)
kippari kirjoitti:
mennä kyllä vilkasemaan jossain kohtaa onko kauniita likkoja siellä:=))Mut nyt taidan istahtaa kahvikupin ääreen partsille ja otan sikaarin messiin;=)
..taidan polttaa oman sikaarini.. ja juoda jotain "hienoa" jaloa juomaa..
- kippari
pervokki kirjoitti:
..taidan polttaa oman sikaarini.. ja juoda jotain "hienoa" jaloa juomaa..
huomenna silpasta pikkusen alan juomia;=)No mä en niitä viitsi enää paljoo vetää kun tässä on kai tarpeeksi dorka lman niitäkin;=)Onko se kauppatori muuten iltaan nyt auki jos kävisi ducella siellä kahvilla ja katsoisi maisemia;=))
kippari kirjoitti:
huomenna silpasta pikkusen alan juomia;=)No mä en niitä viitsi enää paljoo vetää kun tässä on kai tarpeeksi dorka lman niitäkin;=)Onko se kauppatori muuten iltaan nyt auki jos kävisi ducella siellä kahvilla ja katsoisi maisemia;=))
..en tiedä mitään..
mutta joo sikaarin kanssa sopii jokin hieno juoma.. pari drinkkii sitä ja loput bissee.. ja en aio alkaa urheilemaan.. muutaman tuopin tai pullon kyllä kiskasen..- kippari
pervokki kirjoitti:
..en tiedä mitään..
mutta joo sikaarin kanssa sopii jokin hieno juoma.. pari drinkkii sitä ja loput bissee.. ja en aio alkaa urheilemaan.. muutaman tuopin tai pullon kyllä kiskasen..ajella kohta sinne katsoo kun ei jaksa täällä himassa olla kun on hyvä ilma:=)No mä täällä partsilla istun sen sikaarin ja vaan kahvin kanssa mut voishan sitä olla jotain alanjuomaa rommiatai konjamiiakin olis varmaan paremi fiilis,mut sit ei voisi lähtee kyllä ajelmaan;=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
