kauppatorilla

..oli kauniita plondeja myymässä.. mansikoita..perunoita ja vaikka mitä.. en kyllä ostanut muuta kuin kupin kahvia ja nautin kesäisestä stadista..

tuskin pääsen juhannuksena maaseudulle..joten joudun tyytymään stadin terasseihin.. baareihin.. puistoihin tai mistä sitten itsensä ikinä löytää..
en ala urheilemaan enkä veneilemään mutta muutamia ohrapirtelö tuoppeja kurkustani sujahtaa alas.. ja ehkä jotain hienompaakin.. pitkästä aikaa..

9

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaskatar

      tavataanko kesän kuluessa Kauppatorilla vaikka ihan piruuttaan , olisi mukava nähdä Pervokki ,jos olet semmonen nappisilmä. Mulla on pedon silmät , mutta haitanneeko mitään..Meillä on yhteistä toi peppujen katselu. Minä vain miesten peppuja katson kun olen blondi linnun nysä , Juhannusta!!!!!

      • ..haasku lensi taas.. juttusille.. vai pitäisi tulla "julkisesti" esille.. hmm..ehkäpä näemme kesän kuluessa kauppatorilla.. jos lennät lokkien sun muiden merilintujen seurassa.. tutkin tarkasti kuka haasku on niitten vaaleiden joukossa.. kyllä meikäläinen ihan nappisilmä taitaa olla...

        ihan mielipuolista juhannusta sullekin..


    • kippari

      siellä kauppatorilla on asiallisia gimmoja myymässä pitääpä hurauttaa sinne jossain kohtaa kun matkaa ei täältä ole kuinhetken:=)

      • ..kauppa käy kun on oikeanlainen myyjä houkuttimena.. no ainakin miespuolisille asiakkaille.. hurautappa kauppatorille..


      • kippari
        pervokki kirjoitti:

        ..kauppa käy kun on oikeanlainen myyjä houkuttimena.. no ainakin miespuolisille asiakkaille.. hurautappa kauppatorille..

        mennä kyllä vilkasemaan jossain kohtaa onko kauniita likkoja siellä:=))Mut nyt taidan istahtaa kahvikupin ääreen partsille ja otan sikaarin messiin;=)


      • kippari kirjoitti:

        mennä kyllä vilkasemaan jossain kohtaa onko kauniita likkoja siellä:=))Mut nyt taidan istahtaa kahvikupin ääreen partsille ja otan sikaarin messiin;=)

        ..taidan polttaa oman sikaarini.. ja juoda jotain "hienoa" jaloa juomaa..


      • kippari
        pervokki kirjoitti:

        ..taidan polttaa oman sikaarini.. ja juoda jotain "hienoa" jaloa juomaa..

        huomenna silpasta pikkusen alan juomia;=)No mä en niitä viitsi enää paljoo vetää kun tässä on kai tarpeeksi dorka lman niitäkin;=)Onko se kauppatori muuten iltaan nyt auki jos kävisi ducella siellä kahvilla ja katsoisi maisemia;=))


      • kippari kirjoitti:

        huomenna silpasta pikkusen alan juomia;=)No mä en niitä viitsi enää paljoo vetää kun tässä on kai tarpeeksi dorka lman niitäkin;=)Onko se kauppatori muuten iltaan nyt auki jos kävisi ducella siellä kahvilla ja katsoisi maisemia;=))

        ..en tiedä mitään..

        mutta joo sikaarin kanssa sopii jokin hieno juoma.. pari drinkkii sitä ja loput bissee.. ja en aio alkaa urheilemaan.. muutaman tuopin tai pullon kyllä kiskasen..


      • kippari
        pervokki kirjoitti:

        ..en tiedä mitään..

        mutta joo sikaarin kanssa sopii jokin hieno juoma.. pari drinkkii sitä ja loput bissee.. ja en aio alkaa urheilemaan.. muutaman tuopin tai pullon kyllä kiskasen..

        ajella kohta sinne katsoo kun ei jaksa täällä himassa olla kun on hyvä ilma:=)No mä täällä partsilla istun sen sikaarin ja vaan kahvin kanssa mut voishan sitä olla jotain alanjuomaa rommiatai konjamiiakin olis varmaan paremi fiilis,mut sit ei voisi lähtee kyllä ajelmaan;=))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe