Tää touhu ei tunnu noilla kulmilla koskaan päättyvän. Rauhasta Lähi-idässä ei kannata edes haaveilla. Riitaisaa sakkia.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010789079.html
Ymmärrän israelilaisten näkökannan, eli olen asiassa enempi heidän puoltaan, mutta olen alkanut jo hiukan ymmärtää myös omiensa uhreiksi joutuneita lähi-idän muitakin asukkaita.
Israel hyökkäsi yöllä Iraniin
3
165
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt sitä vihreään t-paitaan pukeutuvaa äijää tää ketuttaa kun se vie huomion pois hänen sodastaan.
- Anonyymi
Israelhan ei siis hyökännyt mihinkään.
Sen sijaan puolustivat itseään kun Iran taannoin meni ammuskelemaan Israeliin ballistisia ohjuksia.
Tässä konfliktissa aina on ensin ollut Arabijoukko jotka on ammuskelleet, ja Israel reagoi siihen; sinäkin tekisit niin jos joku sua heittelisi vaikkapa kivillä.
Toisin kuin Iran, joka käyttää "no jos johonkin osutaan" ohjuksia Israel käytti tarkasti maaliin hakeutuvia. Olisivat halutessaan voineet muuttaa Iranin hallinnon talot soraläjäksi.
Huomasivat varmaankin eron siellä Iranissa. - Anonyymi
>>Hizbollah hyökkää nyt Israeliin<<:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010789079.html :
... >>Yhdysvaltain kansallisen turvallisuusneuvoston tiedottaja Sean Savett sanoi paikallista aikaa perjantaina antamassaan lausunnossa, että Israelin kohdistetut iskut Iranin sotilaskohteisiin ovat itsepuolustusta ja vastaus Iranin tekemään ohjushyökkäykseen.
Muun muassa New York Timesin mukaan Israel oli varoittanut Yhdysvaltoja ja presidentti Joe Bidenin hallintoa ennen Israelin iskuja Iraniin. Asian nimettömänä kertonut Yhdysvaltain viranomainen ei kuitenkaan suostunut kertomaan, missä määrin maata oli varoitettu ennen iskua.
Iran iski lokakuun alussa Israeliin noin 200 ohjuksen voimin kostona äärijärjestö Hamasin johtajan Ismail Haniyyan ja Hizbollahin johtajan Hassan Nasrallahin surmista. Iran tukee niin Hamasia kuin Libanonissa toimivaa Hizbollahia.<< ...
"Yalla ya Nasrallah" - Israeli Anti-Hezbollah Song:
https://www.youtube.com/watch?v=mOW5xnQuLY4
💣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt263949Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.442019Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö421283- 771155
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi361097Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251096Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491007Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin140853- 56833