Tämä kotivalo joka paikan höylänä leuhkaamassa Lieksassa toinen valo kanssa ja on pimeää rengas myymälää Lieksan pankakoskella ja veronkiertoa niinkuin tällä suvulla näkyy olevan.
Ei kannata edes kotiin tilata kun juorutaan kylällä minkä kerätään sen jälkeen nm kokemusta on
Metsätuhot ja kotivalo
Anonyymi-ap
10
599
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit kirjoittanut Lieksa24, eikä tänne.
- Anonyymi
Onko hä se puuha Pete?
- Anonyymi
Kyllähän se on se puuha Pete
- Anonyymi
Kävin tarkastamassa, tallissa oli valot eli ei tee pimeässä.
- Anonyymi
Veronkiertoa niinkuin näillä aina
- Anonyymi
Himakukkulastako puhutaan?
- Anonyymi
Eikun pätkä Petestä.
- Anonyymi
Millimetri senttimetri Kotivuori metri
- Anonyymi
Mikä ihmeen kotivalo?? Onko se sukunimi vai haukkuja imi ja mikä tää juttu oikein on??
- Anonyymi
Mikä ihmeen henkilö on nyt haukuttavana? Sehän kuuluu Nurmeslaisuuteen että milloin mikäkin henkilö otetaan haukuttavaksi.
Joskus ehkä aiheesta, usein aiheetta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797