Vituttaa katsoa kun joku pieni vanha ukko kyykkää 140 kilolla syväkyykkyjä.
Menisivät muualle.
Pikkurääpäleet salilla
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka pakottaa katsomaan? Mikä lienee oman treenisi laita, kun katselet vain muita?
- Anonyymi
Lienet itse tuo vanha, pieni ukko kerjäämässä kehuja?
Käyttämälläni kaupallisella salilla on onneksi oma salinsa oikeille punttitreeneille.
Kahden kokoinen nostolava. Normitangot ja riittävästi levyjä. Koskaan ei ole ollut tungosta. Yli 20 vuotta eläkkeellä ollut huru-ukkokin ilkeää kyykätä ja tehdä maastavetoa.
Kerran eräs menestynyt fitness tyttö tokaisi ohimennessään, "että onhan siinä sentään 160kg". Toisessa yhteydessä kaksi virolaista heppua lausahti "sinä ole hyvin vahva vanha ukko"! Siinä ne kehumiset ovat olleetkin! - Anonyymi
Yleensä pieniä miehiä harmittaa kun iso mies on paikalla.
- Anonyymi
Hei kaikkitietävä ,
kehitä mieltäsi ja korvien väliä,
niin ei kiinnosta muiden treenit ja tekemiset,
on sinulla paljon ja vaikeaa,
eikä muuten helpota tulevaisuudessa, jos et muuta suuntaasi.
Ja jos luulet itsestäsi jotain, mene hyvä lapsi kilpailemaan, huomaat olevasi..........
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877