Kun sota väistämättä joskus päättyy niin tietysti Ukrainassa järjestetään myös presidentin vaalit.
Valitaanko hänet uudelleen, hirtetäänkö hänet torilla vai annetaanko hänen lähteä maanpakoon?
Mitä arvon palstalaiset arvelevat vaihtoehdoiksi?
Mikä lienee Seläskin kansansuosio...?
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon rakastettavan hahmon kansansuosiota en ole nähnyt julkisuudessa arvuuteltavan, ehkä syystä.
Itse rastitan kohdan ettei miehelle kunnian kukko laula.
Hän tulee jäämään historiaan Vlad Seivästäjän veroisena teurastajana. - Anonyymi
Seuraava Presidentti Ukrainassa on muuan nyrkkeilijä, joka iskee Putinilta pään irti, jos kansa ei ole jo seivästänyt Putinia Punaisella Torilla.
Toive-ja haaveajatteluja veli hyvä...
Toki Klytskosta saattaa hyvinkin tulla seuraava presidentti mutta miten arvelet Seläskin käyvän?
Itse uskon vakaasti että hänen sallitaan siirtyä eläkkeelle johonkin valtion omistamaan palatsiin kunhan kotiuttaa kansalta ryöväämänsä varat.
Siellä hän harrastanee ristipistoja ja laatii runoja rintamilla tapattamistaan sadoista tuhansista sankareista.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Toive-ja haaveajatteluja veli hyvä...
Toki Klytskosta saattaa hyvinkin tulla seuraava presidentti mutta miten arvelet Seläskin käyvän?
Itse uskon vakaasti että hänen sallitaan siirtyä eläkkeelle johonkin valtion omistamaan palatsiin kunhan kotiuttaa kansalta ryöväämänsä varat.
Siellä hän harrastanee ristipistoja ja laatii runoja rintamilla tapattamistaan sadoista tuhansista sankareista.Uskot mihin haluat, totta se ei kuitenkaan ole.
Ainut joka oikeasti on kansalta rahaa varastanut on Putin.
- Anonyymi
Viki, tuo hyvin tunnettu putinisti, on asian ytimessä. Zälenskis seuraa Putinin esimerkkiä alkaen neljäksi vuodeksi pääministeriksi ja sen jälkeen taas ikiaikaiseksi präsidentiksi kuten Venäjä-Neuvostoliitossa on käynnyt.
Tämän jälkeen Zälenskis alloittaa Lättymaailmanvalloituksen aloittaen sotilaallisen erikoisoperaation Unkariin sekä Nipponiin. Siinä on Putinilla ihmettelemistä jotta kuinka ihmeessa paskat venäläiset soldaatit yhdessä mongooliarmeijan kanssa eivät kykene samaan urotekoon kuin mihin kykenevät narkomaaninatsit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273495Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142700Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182642Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152318Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771732Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501658Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261606Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt131484Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1411302