Missäs näihin oikein on mahdollista törmätä?
Sinkku naiset
26
633
Vastaukset
- Anonyymi
ajasitko taas sen kirveen kanssa pakkaseen😳
- Anonyymi
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi
hevosia on
- Anonyymi
Rohkeesti kysyen vain
- Anonyymi
Tietysti jämpsän portissa siellä ne matamit puree munkkia namskis ja maiskis 😝
- Anonyymi
Eipähän täällä täysipäisiä vapaana ole. Eikä täkäläisiin lahnoihin sekaantua kannata, kieroon on kasvaneet. Vie rahat ja rikkoo perheet. Suosuttelen postimyynti naista, ei tarvi kun pari lehmää ostaa kotimaassaan, niin pysyy hellan välissä täällä kiltisti.
- Anonyymi
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi reppana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi reppana
minnesodasta karannut taas pätemässä😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minnesodasta karannut taas pätemässä😊
Sinähän sen tiedät holisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät holisti
en käytä,sori siitä😳
- Anonyymi
Torilla makaamassa mekko rapaisena
- Anonyymi
Kyllä munkin purija tietää
- Anonyymi
Nättejä ainakin on.. onko sitten vapailla markkinoilla 🤔
- Anonyymi
tuskin on markkinoilla🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin on markkinoilla🤔
Vaan sulle ei edes rahasta reppana
- Anonyymi
Noh. Kaupassa, kahvilassa, baarissa, kirjastossa, kirkossa, harrastuksissa, töissä, netissä.
- Anonyymi
Hiljaista on ollut...
- Anonyymi
Taitaa olla aika riski nykyään edes jutella saati lähteä matkaan kun saattaa se raiskaussyyte tulla vaikka olisi yhteisesti sovittu seksistä niin kappas naista aktin jälkeen alkaa harmittaan niin syyte voi kolahtaa tai sitten puhutaan täyttä sontaa miehestä ja maine pilalla, en kyllä itse baarista ala ketään viemään enkä lähde kenenkään matkaan kyllä numeron voi vaihtaa niin soittaa selvinpäin ja sopii tapaamisen sitten ihan vaan väärinkäsitysten takia!!
- Anonyymi
Vaan sulle ei edes rahasta reppana
- Anonyymi
Kannattaa varoo... Lahnat rahastaa surutta.
- AnonyymiUUSI
Mun naisia ei ole aktin jälkeen harmittanut ikinä. Tyylinsä kullakin tietysti.
- AnonyymiUUSI
Tuo selvinpäin on arvostettava asenne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun naisia ei ole aktin jälkeen harmittanut ikinä. Tyylinsä kullakin tietysti.
🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Jos olet kuten se yksi kaksilahkeinen joka täällä jokin aika sitten kyseli mitä voisi treffeillä tehdä, niin saat viedä minut ainakin heti❤️🔥ps: toivottavasti sinäkin olisit tuulen tuoma😁 N31
- AnonyymiUUSI
🧐💋💋🧐
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta ryhävalaat
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138