Missäs näihin oikein on mahdollista törmätä?
Vastaukset 27
- Anonyymi
ajasitko taas sen kirveen kanssa pakkaseen😳
- Anonyymi
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi
hevosia on
- Anonyymi
Rohkeesti kysyen vain
- Anonyymi
Tietysti jämpsän portissa siellä ne matamit puree munkkia namskis ja maiskis 😝
- Anonyymi
Eipähän täällä täysipäisiä vapaana ole. Eikä täkäläisiin lahnoihin sekaantua kannata, kieroon on kasvaneet. Vie rahat ja rikkoo perheet. Suosuttelen postimyynti naista, ei tarvi kun pari lehmää ostaa kotimaassaan, niin pysyy hellan välissä täällä kiltisti.
- Anonyymi
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi reppana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi reppana
minnesodasta karannut taas pätemässä😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minnesodasta karannut taas pätemässä😊
Sinähän sen tiedät holisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät holisti
en käytä,sori siitä😳
- Anonyymi
Torilla makaamassa mekko rapaisena
- Anonyymi
Kyllä munkin purija tietää
- Anonyymi
Nättejä ainakin on.. onko sitten vapailla markkinoilla 🤔
- Anonyymi
tuskin on markkinoilla🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin on markkinoilla🤔
Vaan sulle ei edes rahasta reppana
- Anonyymi
Noh. Kaupassa, kahvilassa, baarissa, kirjastossa, kirkossa, harrastuksissa, töissä, netissä.
- Anonyymi
Hiljaista on ollut...
- Anonyymi
Taitaa olla aika riski nykyään edes jutella saati lähteä matkaan kun saattaa se raiskaussyyte tulla vaikka olisi yhteisesti sovittu seksistä niin kappas naista aktin jälkeen alkaa harmittaan niin syyte voi kolahtaa tai sitten puhutaan täyttä sontaa miehestä ja maine pilalla, en kyllä itse baarista ala ketään viemään enkä lähde kenenkään matkaan kyllä numeron voi vaihtaa niin soittaa selvinpäin ja sopii tapaamisen sitten ihan vaan väärinkäsitysten takia!!
- Anonyymi
Kannattaa varoo... Lahnat rahastaa surutta.
- Anonyymi
Mun naisia ei ole aktin jälkeen harmittanut ikinä. Tyylinsä kullakin tietysti.
- Anonyymi
Tuo selvinpäin on arvostettava asenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun naisia ei ole aktin jälkeen harmittanut ikinä. Tyylinsä kullakin tietysti.
🤣🤣
- Anonyymi
Jos olet kuten se yksi kaksilahkeinen joka täällä jokin aika sitten kyseli mitä voisi treffeillä tehdä, niin saat viedä minut ainakin heti❤️🔥ps: toivottavasti sinäkin olisit tuulen tuoma😁 N31
- Anonyymi
🧐💋💋🧐
- Anonyymi
Ei kiinnosta ryhävalaat
- Anonyymi
Eikös nämä ukrainan akat kelpaa
- Anonyymi
Liikenneympyrät on hyviä paikkoja törmätä, vauhti ei ole niin kova
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123654VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.137533- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487