on Perkeleen vaikuttamaa ja kertoo siitä, ettei tällainen henkilö tunne Jeesusta Kristusta, joka rakasti meitä niin paljon, että antoi henkensä ristillä meidän syntiemme tähden.
Paavalin ja Jeesukseen uskovien vihaaminen
235
1037
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä tosiuskovaisia Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin seuraajia riittää joka palstalle.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"- Anonyymi
Mikä sinut sai Paavalin ja Jeesukseen uskovien vihaajaksi? Etkö tosiaan ymmärrä, mihin tiesi johtaa?
1 Joh 2:11
”Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.”
Toisaalta kuitenkin ymmärrän Sanan valossa, että sinä uskovia vihaat, sillä onhan kirjoitettu näin:
”Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.”
1 Joh 3:13 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinut sai Paavalin ja Jeesukseen uskovien vihaajaksi? Etkö tosiaan ymmärrä, mihin tiesi johtaa?
”Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.”
Toisaalta kuitenkin ymmärrän Sanan valossa, että sinä uskovia vihaat, sillä onhan kirjoitettu näin:
1 Joh 3:13Jumalan sana on totuutta, ei mitään vihaa. Totuuden sana synnyttää vihaa ja valhetta totuuden puhujia kohtaan.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Joh. 8:44
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan sana on totuutta, ei mitään vihaa. Totuuden sana synnyttää vihaa ja valhetta totuuden puhujia kohtaan.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Joh. 8:44
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"Sinä oikein harjoitat tällä palstalla vihaa, joka kohdistuu enimmäkseen apostoli Paavaliin, jonka Jeesus pelasti ja lähetti evankeliumin työhön, mutta suuret viharyöpyt sinä heität myös Jeesukseen uskovien päälle. Lisäksi sinä halveksit apostoli Pietaria.
Sinä teet tätä vihatyötä ( vihapuheita ) määrätietoisesti päivittäin.
Se ei ole Jumalan palvelemista todellakaan, kun herjaat ja valehtelet räikeästi ja vääristelet Sanaa.
Teet tuota kaikkea pahaa Perkeleen lähettämänä ja joudut tekemään pahuudestasi tiliä Jumalalle hyvin pian! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oikein harjoitat tällä palstalla vihaa, joka kohdistuu enimmäkseen apostoli Paavaliin, jonka Jeesus pelasti ja lähetti evankeliumin työhön, mutta suuret viharyöpyt sinä heität myös Jeesukseen uskovien päälle. Lisäksi sinä halveksit apostoli Pietaria.
Sinä teet tätä vihatyötä ( vihapuheita ) määrätietoisesti päivittäin.
Se ei ole Jumalan palvelemista todellakaan, kun herjaat ja valehtelet räikeästi ja vääristelet Sanaa.
Teet tuota kaikkea pahaa Perkeleen lähettämänä ja joudut tekemään pahuudestasi tiliä Jumalalle hyvin pian!Kristittyjen vaino on eri vaiheissaan eri maissa. Vaiheita ovat panettelu, pilkka, häirintä, syrjiminen, vangitseminen, kidutus, tappaminen. Kun Räsänen on oikeudessa Raamatun siteeraamisesta, olemme jo melko pitkällä väärällä tiellä. Missä vaiheessa uskovia aletaan täälläkin vangita? Tapahtuneeko se jo ennen ylöstempaustamme vai vasta ahdistuksen ajassa? No, jos uskova joutuu vankilaan uskonsa tähden, sitä upeampi todiste se on pakanoille, kun hänet sieltä lukkojen takaa temmataan ylös, eli hän vain katoaa.
Itse olen kokenut vasta panettelua ja pilkkaa. Anonyymi kirjoitti:
Kristittyjen vaino on eri vaiheissaan eri maissa. Vaiheita ovat panettelu, pilkka, häirintä, syrjiminen, vangitseminen, kidutus, tappaminen. Kun Räsänen on oikeudessa Raamatun siteeraamisesta, olemme jo melko pitkällä väärällä tiellä. Missä vaiheessa uskovia aletaan täälläkin vangita? Tapahtuneeko se jo ennen ylöstempaustamme vai vasta ahdistuksen ajassa? No, jos uskova joutuu vankilaan uskonsa tähden, sitä upeampi todiste se on pakanoille, kun hänet sieltä lukkojen takaa temmataan ylös, eli hän vain katoaa.
Itse olen kokenut vasta panettelua ja pilkkaa.Mielestäni taikauskoiset voisi vangita jatketusta petoksesta ja lasten pahoinpitelystä.
Rahan kerääminen olemattoman palvomista varten on petos joka on jatkunut vuosisatoja. Lasten henkinen pahoinpitely uskonharhaisten toimesta ei kaivanne selitystä, sitä varten on olemassa uskontojen uhrit.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Mielestäni taikauskoiset voisi vangita jatketusta petoksesta ja lasten pahoinpitelystä.
Rahan kerääminen olemattoman palvomista varten on petos joka on jatkunut vuosisatoja. Lasten henkinen pahoinpitely uskonharhaisten toimesta ei kaivanne selitystä, sitä varten on olemassa uskontojen uhrit.Hyvin kiteytti taas, "he-ma," vie taikauskoisia, kuin pässiä narussa,😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kiteytti taas, "he-ma," vie taikauskoisia, kuin pässiä narussa,😂
Kaksi idioottia kehuu toisiaan 😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristittyjen vaino on eri vaiheissaan eri maissa. Vaiheita ovat panettelu, pilkka, häirintä, syrjiminen, vangitseminen, kidutus, tappaminen. Kun Räsänen on oikeudessa Raamatun siteeraamisesta, olemme jo melko pitkällä väärällä tiellä. Missä vaiheessa uskovia aletaan täälläkin vangita? Tapahtuneeko se jo ennen ylöstempaustamme vai vasta ahdistuksen ajassa? No, jos uskova joutuu vankilaan uskonsa tähden, sitä upeampi todiste se on pakanoille, kun hänet sieltä lukkojen takaa temmataan ylös, eli hän vain katoaa.
Itse olen kokenut vasta panettelua ja pilkkaa.Eräs pappi hiljattain Parkanossa kehoitti kuulijoita jumalanpelkoon. Jotkut kuulijat järkyttyivät ja kanttori irtisanoutui työstään.
Eli elämme jo aikaa, jolloin pitäisi julistaa vain korvasyyhyyn, eikä Jumalan tahtoa saisi ollenkaan julistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi idioottia kehuu toisiaan 😆😆
Tai kehuu itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kehuu itseään.
Kaikki kristinuskonharhaiset kehuu itseään, johtuen harhoistaan! Ne jopa kuvittelee olevansa jonkun Jeesuksen morsiamia.🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs pappi hiljattain Parkanossa kehoitti kuulijoita jumalanpelkoon. Jotkut kuulijat järkyttyivät ja kanttori irtisanoutui työstään.
Eli elämme jo aikaa, jolloin pitäisi julistaa vain korvasyyhyyn, eikä Jumalan tahtoa saisi ollenkaan julistaa.Luin että jotkut kuulijat hirttäyty
- Anonyymi
Onko sinun mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI! - Anonyymi00034
Anonyymi kirjoitti:
1 Joh 3:13Mutta Jeesus pelastaa!
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
Eräs pappi hiljattain Parkanossa kehoitti kuulijoita jumalanpelkoon. Jotkut kuulijat järkyttyivät ja kanttori irtisanoutui työstään.
Eli elämme jo aikaa, jolloin pitäisi julistaa vain korvasyyhyyn, eikä Jumalan tahtoa saisi ollenkaan julistaa.Paha juttu! Perkele saa sijaa kirkossakin, joissa synti hyväksytään ja Jeesus hylätään!
- Anonyymi00057
Anonyymi kirjoitti:
1 Joh 3:13Eiköhän meidän kaikkien tiet johtavat,mullan alle tai kremadorion polttouuniin.Siinä se iankaikkinen elämä sitten on.Ilman mitään jersustelua.😂😂
- Anonyymi00062
he-ma kirjoitti:
Mielestäni taikauskoiset voisi vangita jatketusta petoksesta ja lasten pahoinpitelystä.
Rahan kerääminen olemattoman palvomista varten on petos joka on jatkunut vuosisatoja. Lasten henkinen pahoinpitely uskonharhaisten toimesta ei kaivanne selitystä, sitä varten on olemassa uskontojen uhrit.Elkää '"niin sanotut uskovaiset" vaietko niistä kammottaviata rikoksista,mitä nuo parpaariset uskon soturit on ihmiskunnalle tehneet.Ovat murhanneet jopa suuria kansan joukkoja.Polttaneet ihmisiä elävältä roviolla.Näitä terroristi porukoitako meidän pitäisi kiittää ja palvoa.
- Anonyymi00070
Hakutulos
JEESUS:ut:x
1. Matt. 1:16 Jaakobille syntyi Joosef, Marian mies, hänen, josta syntyi Jeesus, jota kutsutaan Kristukseksi.
2. Matt. 1:21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."
3. Matt. 1:25 eikä yhtynyt häneen, ennenkuin hän oli synnyttänyt pojan. Ja hän antoi hänelle nimen Jeesus.
4. Matt. 2:1 Kun Jeesus oli syntynyt Juudean Beetlehemissä kuningas Herodeksen aikana, niin katso, tietäjiä tuli itäisiltä mailta Jerusalemiin,
5. Matt. 3:13 Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen tykö hänen kastettavakseen.
6. Matt. 3:15 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Silloin hän salli sen hänelle.
7. Matt. 3:16 Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
8. Matt. 4:2 Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
9. Matt. 4:7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi."
10. Matt. 4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman."
11. Matt. 4:12 Mutta kun Jeesus kuuli, että Johannes oli pantu vankeuteen, poistui hän Galileaan.
12. Matt. 4:17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
13. Matt. 7:28 Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
14. Matt. 8:4 Ja Jeesus sanoi hänelle: "Katso, ettet puhu tästä kenellekään; vaan mene ja näytä itsesi papille, ja uhraa lahja, jonka Mooses on säätänyt, todistukseksi heille".
15. Matt. 8:10 Tämän kuultuaan Jeesus ihmetteli ja sanoi niille, jotka häntä seurasivat: "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa.
16. Matt. 8:13 Ja Jeesus sanoi sadanpäämiehelle: "Mene. Niinkuin sinä uskot, niin sinulle tapahtukoon." Ja palvelija parani sillä hetkellä.
17. Matt. 8:14 Kun Jeesus tuli Pietarin kotiin, näki hän hänen anoppinsa makaavan sairaana kuumeessa.
18. Matt. 8:18 Mutta kun Jeesus näki paljon kansaa ympärillään, käski hän lähteä toiselle rannalle.
19. Matt. 8:20 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin hän päänsä kallistaisi".
20. Matt. 8:22 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa sinä minua, ja anna kuolleitten haudata kuolleensa". - Anonyymi00154
Anonyymi00070 kirjoitti:
Hakutulos
JEESUS:ut:x
1. Matt. 1:16 Jaakobille syntyi Joosef, Marian mies, hänen, josta syntyi Jeesus, jota kutsutaan Kristukseksi.
2. Matt. 1:21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."
3. Matt. 1:25 eikä yhtynyt häneen, ennenkuin hän oli synnyttänyt pojan. Ja hän antoi hänelle nimen Jeesus.
4. Matt. 2:1 Kun Jeesus oli syntynyt Juudean Beetlehemissä kuningas Herodeksen aikana, niin katso, tietäjiä tuli itäisiltä mailta Jerusalemiin,
5. Matt. 3:13 Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen tykö hänen kastettavakseen.
6. Matt. 3:15 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Silloin hän salli sen hänelle.
7. Matt. 3:16 Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
8. Matt. 4:2 Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
9. Matt. 4:7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi."
10. Matt. 4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman."
11. Matt. 4:12 Mutta kun Jeesus kuuli, että Johannes oli pantu vankeuteen, poistui hän Galileaan.
12. Matt. 4:17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
13. Matt. 7:28 Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
14. Matt. 8:4 Ja Jeesus sanoi hänelle: "Katso, ettet puhu tästä kenellekään; vaan mene ja näytä itsesi papille, ja uhraa lahja, jonka Mooses on säätänyt, todistukseksi heille".
15. Matt. 8:10 Tämän kuultuaan Jeesus ihmetteli ja sanoi niille, jotka häntä seurasivat: "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa.
16. Matt. 8:13 Ja Jeesus sanoi sadanpäämiehelle: "Mene. Niinkuin sinä uskot, niin sinulle tapahtukoon." Ja palvelija parani sillä hetkellä.
17. Matt. 8:14 Kun Jeesus tuli Pietarin kotiin, näki hän hänen anoppinsa makaavan sairaana kuumeessa.
18. Matt. 8:18 Mutta kun Jeesus näki paljon kansaa ympärillään, käski hän lähteä toiselle rannalle.
19. Matt. 8:20 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin hän päänsä kallistaisi".
20. Matt. 8:22 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa sinä minua, ja anna kuolleitten haudata kuolleensa".Jeesus ei ollut kristitty, vaan muslimi. Roomalle tämä oli kauhu ja on edelleen.
- Anonyymi00208
Anonyymi00154 kirjoitti:
Jeesus ei ollut kristitty, vaan muslimi. Roomalle tämä oli kauhu ja on edelleen.
Höpö höpö. Mistä näitä sammakoita tulee?
- Anonyymi00220
Anonyymi00208 kirjoitti:
Höpö höpö. Mistä näitä sammakoita tulee?
Syvyydestä?
- Anonyymi00228
Anonyymi00154 kirjoitti:
Jeesus ei ollut kristitty, vaan muslimi. Roomalle tämä oli kauhu ja on edelleen.
Höpö höpö. Islamin usko tuli sitäpaitsi monia vuosisatoja myöhemmin.
- Anonyymi
Nyt on vaan niin, että Paavali omilla opeillaan tarjosi eväät eksyttäjille ja muille käännyttäjille ja luumoojille.
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"- Anonyymi
Viisaat Juutalaiset osasivat epäillä Paavalin opetuksia, he vertasivat niitä Tooran kirjoituksiin.
Paavali ja Silas Beroiassa
10 Vielä yötä myöten veljet auttoivat Paavalin ja Silaksen matkalle Beroiaan. Sinne saavuttuaan he menivät synagogaan.
11 Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisaat Juutalaiset osasivat epäillä Paavalin opetuksia, he vertasivat niitä Tooran kirjoituksiin.
10 Vielä yötä myöten veljet auttoivat Paavalin ja Silaksen matkalle Beroiaan. Sinne saavuttuaan he menivät synagogaan.
11 Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.Ei kaikki hyväksynny Paavalin opetuksia seurakunnissa.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.Tuonkin osaat vääntää väärinpäin. Voi Teuvoseni!
- Anonyymi
Tämä henkilö on pitkään jatkuneessa vihakierteessä. Addiktoitunut vihaamaan erityisesti Paavalia.
- Anonyymi
Jotkut vihaavat totuutta. Ilman Jeesuksen Paavalille paljastamaa uutta pelastussuunnitelmaa, pelastumista yksin armosta, yksin uskosta Jeesuksen sovitusvereen, meillä kenelläkään ei ole toivoa. Nuo Paavalin pilkkaajat luulevat voivansa pelastaa itsensä omilla teoillaan. Ei onnistu! Jeesus on ainoa tie. Hänessä saamme iankaikkisen elämän, teoistamme huolimatta.
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut vihaavat totuutta. Ilman Jeesuksen Paavalille paljastamaa uutta pelastussuunnitelmaa, pelastumista yksin armosta, yksin uskosta Jeesuksen sovitusvereen, meillä kenelläkään ei ole toivoa. Nuo Paavalin pilkkaajat luulevat voivansa pelastaa itsensä omilla teoillaan. Ei onnistu! Jeesus on ainoa tie. Hänessä saamme iankaikkisen elämän, teoistamme huolimatta.
Ehkä kannattaa miettiä meriselitystä jos vaikka oikean jumalan tuomiolle joudut.
Paavali, kuten ei kukaan muukaan aikalainen koskaan nähnyt jeesusta, eikä kukaan aikalainen, eivät edes roomalaiset kirjoittaneet jeesuksesta sanaakaan.
Palvelet helposti havaittavaa epäjumalaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kertoi eläissään oikeille apostoleilleen kaiken mahdollisen uskosta ja pelastuksesta, mitä Jumala on heille ilmoittanut. Mitä siihen on jälkikäteen lisätty on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä MINÄ OLEN ILMOITTANUT TEILLE KAIKKI, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Herra, Herra ei tee mitään ilmoittamatta sitä etukäteen oikeille apostoleilleen ja profeetoilleen, joita Jeesuksen seurassa kulkeneet Karitsan apostolit olivat.
Paavali ei valitettavasti kuulu tähän Jeesuksen luottoapostoleihin.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00210
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kertoi eläissään oikeille apostoleilleen kaiken mahdollisen uskosta ja pelastuksesta, mitä Jumala on heille ilmoittanut. Mitä siihen on jälkikäteen lisätty on pahasta.
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä MINÄ OLEN ILMOITTANUT TEILLE KAIKKI, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Herra, Herra ei tee mitään ilmoittamatta sitä etukäteen oikeille apostoleilleen ja profeetoilleen, joita Jeesuksen seurassa kulkeneet Karitsan apostolit olivat.
Paavali ei valitettavasti kuulu tähän Jeesuksen luottoapostoleihin.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Paavali oli apostoli, vaikkakaan ei alkuperäinen sellainen. Barnabas oli myös apostoli.
- Anonyymi00227
Anonyymi00210 kirjoitti:
Paavali oli apostoli, vaikkakaan ei alkuperäinen sellainen. Barnabas oli myös apostoli.
Aamen!
- Anonyymi
TS kylvää vihaherjaa päivittäin.
- Anonyymi
Taivastako se pudottelee lentolehtisiä? Jeesuksen kanssako ne suunnittelee että mitä skeidaa niille nyt syötettäisiin.
- Anonyymi
Saulus Tarsolainen vihasi ihmisiä ja etenkin naisia.
Murhasi Stefanoksen.
Esiintyi väärällä nimellä ulkomailla toistakymentä vuotta, jotta kohu meni ohitse.- Anonyymi
Paavali vihasi naisia. Siksi samanhenkiset miehet pitävät häntä omana idolinaan.
1. Kor.14: 34 Teidän vaimonne pitää seurakunnissa ääneti oleman; sillä ei heille ole sallittu puhua, vaan että he ovat alamaiset, niinkuin myös laki sanoo.
Paavali toi kotiseudultaan nykyisen Turkin alueelta ne talibaanien opit kristillisiin
seurakuntiin. Paavali määräsi naisille Korintossa burka-ja huntupakon.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali vihasi naisia. Siksi samanhenkiset miehet pitävät häntä omana idolinaan.
1. Kor.14: 34 Teidän vaimonne pitää seurakunnissa ääneti oleman; sillä ei heille ole sallittu puhua, vaan että he ovat alamaiset, niinkuin myös laki sanoo.
Paavali toi kotiseudultaan nykyisen Turkin alueelta ne talibaanien opit kristillisiin
seurakuntiin. Paavali määräsi naisille Korintossa burka-ja huntupakon.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Nykyinen naispappien vihaaminen on peräisin Paavalin pahasta hengestä, mitä hän levitti.
Jeesus ei vaatinut naisia vaikenemaan, eikä pitämään huntua tai burkaa.
Nainen sai puhua ihan vapaasti Jeesuksen kanssa hiukset vapaasti esillä.
Joh. 12:3
Niin Maria otti naulan oikeata, kallisarvoista nardusvoidetta ja voiteli Jeesuksen jalat ja pyyhki ne hiuksillaan; ja huone tuli täyteen voiteen tuoksua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyinen naispappien vihaaminen on peräisin Paavalin pahasta hengestä, mitä hän levitti.
Jeesus ei vaatinut naisia vaikenemaan, eikä pitämään huntua tai burkaa.
Nainen sai puhua ihan vapaasti Jeesuksen kanssa hiukset vapaasti esillä.
Joh. 12:3
Niin Maria otti naulan oikeata, kallisarvoista nardusvoidetta ja voiteli Jeesuksen jalat ja pyyhki ne hiuksillaan; ja huone tuli täyteen voiteen tuoksua.Naisten alistaminen on pohjimmiltaan sitä Islamia. Islam tarkoittaa suomeksi alistamista.
- Anonyymi
Stefanoksen murhaamien oli samalla Jeesuksen murhaaminen.
Matt. 25:40
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'. - Anonyymi
Ei voida noukkia apostolin lukuja tuntematta. On kirjoitettu kuinka paljon hänen oli kärsittävä Vapahtajan nimen tähden. Jeremia ja Joosef nostettiin kuopasta aikanaan.
- Anonyymi
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.Oikeiden 12 Jeesuksen apostolin nimetkin mainitaan, Apt.1
Juudaksen tilalle valittiin Mattias, ei Paavalia kuten usein opetetaan. Paavali ei ole Kristuksen apostoli, eikä ystävä.
Kaikki 12 oikeat apostolit elivät Jeesuksen seurassa ja kuulivat suoraan Jeesuksen opetukset. Ovat audenttisia Jeesuksen ystäviä, joille hän ilmoitti kaiken mahdollisen.
Mitä siihen on lisätty ja muutettu myöhemmin, se on pahasta.
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.
- Anonyymi00037
Kristuksen 12 apostolit saivat Jeesuksen puhaltaman Totuuden Hengen, ei muut.
Paavali ei siihen joukkoon kuulu. Paavali oli murhamies.
Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt." - Anonyymi00038
Ei kukaan Paavalia vihaa, kun tutkivat, puhuiko mies totta vai palturia.
Raamattu kehottaa tutkimaan kaikki opetukset ja kirjoitukset, pitävätkö ne paikkansa.
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.
Paavali sen sijaan vihasi Jumalan miehiä tapattamalla heitä suuria määriä.
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.
Paavalin tekojen hyväksyminen on murhien ja perkeleen hyväksymistä.- Anonyymi00039
Paavalia ei saatu vastuuseen edes murhista, koska hän oli Rooman hirmuhallinnon kansalainen.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.
- Anonyymi00040
Tarina ei tosin kerro alkoiko Tessaloniakan juutalaiset sen jälkeen kun olivat tutkineet kirjoituksia herjaamaan Paavalia että olet suurin valehtelija mitä maa päällään kantaa ja sen lisäksi et ole tehnyt parannusta, vaan kääntynyt murhaamaan ihmisiä. Joskin se täytynyt keksiä omasta päästä, kun sitä ei ole voinut silloin niin tulkita kirjoituksista.
Joskin ei usko juutalaisilla mennyt parhaalla mahdolliella tavalla kun pitivät yhä kiinni vanhasta liitosta ja Paavali piti heitä älyttöminä sen vuoksi. Joten ei ihme jos vähän olisivat Paavalia herjanneet mielensä turhuudessa.
Kääntynyt Paavali toimi aivan oikein, mutta häntä vainoavat ja herjaavat juutalaiset olivat perkeleen vallassa.- Anonyymi00041
Paavali oli murhanhenki.
Juutalaiset yritti puolustautua Paavalin murhahimolta. Paavali oli Juutalaisten joukkomurhaaja.
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Paavali oli murhanhenki.
Juutalaiset yritti puolustautua Paavalin murhahimolta. Paavali oli Juutalaisten joukkomurhaaja.
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.Ei ihme ollenkaan, että Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi, eikä ottanut demonia hänestä pois rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Liittoutuminen Paavalin kanssa tarkoittaa murhamiehen kanssa liittoutumista. - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei ihme ollenkaan, että Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi, eikä ottanut demonia hänestä pois rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Liittoutuminen Paavalin kanssa tarkoittaa murhamiehen kanssa liittoutumista.1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
Ilm. 22:15
Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekiät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
Ilm. 22:15
Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekiät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Svenska Biblen v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan erärehellinen.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
- Anonyymi00045
<< Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"<<
Tässä harhauttaja on paholaisen vallassa.
Paavali edustaa Jeesusta Ihmisen Poikaa.
Jeesus edustaa taivasten valtakuntaa, hyvä hyvyyttä altruismia puhdasta rakkautta, puhtautta sekä kaikkea, mikä liittyy elämän hyvinvointiin, rehellisyyteen ja luotettavuuteen, armoa, anteeksiantoa, joka on Jumalan voima : evankeliumi perusta.
Jos joku halveksii näitä asioita, hän halveksii Jumalan säätämiä elämän edellytyksiä, mikä on syntiä. Näiden normien noudattamatta jättäminen johtaa syntiin, elämän pilaamiseen, riistämiseen toisilta, narsismiin ja hyväksikäyttöön, jopa väkivaltaan.- Anonyymi00046
Paavalissa oli Saatanan enkeli.
King James käännöksen mukaan demoni "The messenger of Satan" eli Saatanan viestintuoja.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Pyhä Henki ja paha henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi00047
Ihmisen pahuudet ja Taivaan valtakunta
Pistäkää kaikki ihmisen pahuudet, mitä ikinä on tehty tai keksitty, heti helvettiin. Oletteko sitten tyytyväisiä, ollessanne paholaisen vallassa? Pääsettekö sinne helvettiin, kun taas taivaan valtakunta on tarkoitettu puhtaille ja hyvälle, jotka on armosta puhdistettu Jeesuksen verellä.
Jeesus, Ihmisen Poika, on puhdas ja hyvä: Tapahtukoon sinun tahtosi maan päällä, kuten taivaassa. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ihmisen pahuudet ja Taivaan valtakunta
Pistäkää kaikki ihmisen pahuudet, mitä ikinä on tehty tai keksitty, heti helvettiin. Oletteko sitten tyytyväisiä, ollessanne paholaisen vallassa? Pääsettekö sinne helvettiin, kun taas taivaan valtakunta on tarkoitettu puhtaille ja hyvälle, jotka on armosta puhdistettu Jeesuksen verellä.
Jeesus, Ihmisen Poika, on puhdas ja hyvä: Tapahtukoon sinun tahtosi maan päällä, kuten taivaassa.Armosta puhdistettu Golgatalla Jeesuksen puhtaalla verellä!
- Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Paavalissa oli Saatanan enkeli.
King James käännöksen mukaan demoni "The messenger of Satan" eli Saatanan viestintuoja.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Pyhä Henki ja paha henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.On kysymyksessä eri Sauli ei Paavali.
Paavali ei ollut kuningas Sauli,
Miksi on epärehellinen vakaumus?
- Anonyymi00049
Herran lähettämä paha henki vaivasi
selvästi väärä asiayhteys konteksti.
ilkeys loistaa! - Anonyymi00051
Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
Paha henki on hurmoshenki, minkä molemmat Saulit saivat.
1. Sam. 18:10
Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia HURMOSKIELEN sanoja. - Anonyymi00052
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.
Ei ne viisaat Juutalaiset silloinkaan kaikkia Paavalin uusia oppeja purematta nielaisseet.
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut niitä opetuksia.
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin. - Anonyymi00053
Tarina ei tosiaan kerro miten jaloja ne tessaloniakan juutalaiset olivat kun olivat tutkineet kirjoituksia, että mihin johtopäätöksiin siinä tulivat.
Alkoivatko herjata Paavalia, että sinä entinen fariseus nyt valehtelevat ja murhaat enemmän kuin silloin kunnon fariseuksena teit. Silloin sentään lahtasit ja herjasit alkuseurakuntaa aivan sanan mukaan, mutta nyt keksit aivan omia juttuja ja tapat ne, jotka eivät niihin uskoa.
Ehkä niin jalosti näkivät mitä kirjoitettu on.
Tai sitten he kääntyivät samaan uskoon kuin Paavali, alkoivat valehdella sekä murhata ihmisiä ja Paavali kehui heitä Jumalan pyhiksi.
Paha juttu kun tuo aivan tärkein asia jätetään sanassa kertomatta, mutta kerrotaan kuitenkin että tutkivat kirjoituksia, mutta ei sitä mihin johtopäätkeentulivat, miten hulluja päätelmiä vetivät asioista. Siksi on oma vapaus ajatella mitä tahtoo ja keksiä mitä tarinoita tahansa. - Anonyymi00054
Vain Kreikan Korintossa osa piti Paavalia apostolina, mutta ei sielläkään kaikki hyväksyneet miestä.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]
Paavali repi ja hajotti seurakuntia omilla opeillaan, ei yhdistänyt.
Luuk. 11:23
Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00055
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja vääristä julistajista, jotka ovat Juutalaisten uskon kimpussa, niitä käännyttämässä.
Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.- Anonyymi00056
Jeesuksen kuoltua ilmestyi eksyttäjiä, jotka julistivat itsensä Kristuksen apostoleiksi.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jeesuksen kuoltua ilmestyi eksyttäjiä, jotka julistivat itsensä Kristuksen apostoleiksi.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."
Paha äkkikuolema kohtasi niitä julistajia, jotka puhuivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja sinne pääsemisestä. Ei ne mitään marttyyreitä ollut, vaikka niin asioista jälkikäteen kieroon väännetään. - Anonyymi00060
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.etkö osaa puhua kuin vääristä asioista, sekö on sisältösi et siis tunne hyvää mitä puhua ja sitä edistää,
niin pyhien sopii: Tätä Paavali teki!
- Anonyymi00059
<<Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.<<
Paavalille: Minun armoni riittää sinulle.
konteksti on väärä niin tulkinta on väärä, mutta nyt tarkoituksellisesti!
motiivi paljastuu!- Anonyymi00061
Paavalin saama demoni tappoi miehen Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
- Anonyymi00063
Kaikki viittaa siihen, että Paavali sai Saatanan enkelin matkalla Syyriaan tappamaan Juutalaisia pyhiä miehiä.
Sokaistumiset, salamaniskut, hevosten säikähdys jne.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
"Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan....- Anonyymi00064
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
- Anonyymi00065
<<Paavalin saama demoni tappoi miehen Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.<<
osaatko mitään muuta puhua kuin pahaa, kun etsi muuta, kun on pahuuden silmät
Niin se etsii vain pahuutta
En ole yhtään sanaa täällä nähnyt Mikä olisi jotain hyvää ja rakastettavaa
mikä vetäisi ihmistä Jeesuksen Kristuksen suuntaan.
Miten on neuroverkkojen puhtauden laita?- Anonyymi00066
Evankeliumi tarkoittaa koko totuuden esille tuomista.
Jeesuksen puheista 1/3 on varoituksia eksytyksistä ja vihollisen toiminnasta. Ei sitä pidä salata.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. - Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Evankeliumi tarkoittaa koko totuuden esille tuomista.
Jeesuksen puheista 1/3 on varoituksia eksytyksistä ja vihollisen toiminnasta. Ei sitä pidä salata.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.Jeesuksen nimeä ja verta ne hokee eksyttäjätkin ihan verihurmoskeen asti.
Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Jeesuksen nimeä ja verta ne hokee eksyttäjätkin ihan verihurmoskeen asti.
Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Silloin pitäisikin hälytyskellot soida, kun opetetaan, että lait on kumottu ja kuopattu, eikä enää voimassa. Nyt vaan eleillään henkien pillin mukaan vapaasti kuin ellun kanat.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomist
- Anonyymi00069
Outoa tosiaan että Raamattu ei kerro sitä mihin johtaopäätökseen tessaloloniakain juutalaiset tulivat tutkailussaan. Vai oliko niin, että vain he tutkivat, muut pitivät täytenä huuhana ettei ollut vaivan arvosita edes ryhtyä tutkimaan mikä Paavali oli miehiään tai uskoa johonkin mitä oikein yritti selitellä.
Oikeastaan juuri tärkein asia jää kertomatta ja siten olisi saanut jäädä kertomatta että jotain muta tutkailivat jos ei kerrota sitä mitä oikein sen jälkeen Paavalista ajattelivat mihin johtopäätöksiin tulivat ja olivatko ne johtopäätökset oikeita. Ei se aina tarkoita sitä että ihminen lukee ja lainailee Raamattua että ne johtopäätökset olisivat oikeita. Useimmin eivät ole, vaan mitä kiihkeämmin ja herkeämmin omaa totuutta julistetaan, niin sitä varmemmin se on valetta ja johtopäätökset vääriä.
Saattoi myös olla siten, että he näkivät kirjoituksista että näin tämän tulee mennä, näin vanha liitto murenee, näin uusi tulee tilalle, jossa ihmisten vihaaminen, herjaaminen ja tappaminen ei ole pääasia, vaan Pyhän Hengen kautta vaikuttava rakkaus. Se olisi ollut luonnollisen johtopäätös siinä että tutkivat sanaa, mutta myös muut lopputulokset voat mahdollisia. - Anonyymi00071
Sydämen puhtaudesta on kyse ja se siihen Jumala katsoo , vilpittömään uskoon Jeesukseen
Oletko sinä ottanut Jeesuksen sovitustyön vastaan Golgatan ristiltä
Mitään muuta pelastusta ei ole
Se on ensimmäinen Jeesus se on uskon kohde
ei Raamattu pelasta vaan Jeesus pelastaa
eikä uskokaan pelasta
vaan Jeesus pelastaa
tämä on absoluuttinen totuus
ota tai jätä! - Anonyymi00072
<<Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.<<
Nämä eivät ole ottaneet Jeesuksen sovitustyötä vastaan Golgatan ristillä, vaan luottavat omiin voimiinsa
Lukekaa : Kuinka ne luottavat omiin voimiinsa ja ihailevat tekojansa ja häpäisevät Jeesuksen sovitustyön.- Anonyymi00073
Ompa täällä tätä jatkuvasti lakihenkinen tyrkyttäjä pakottamassa helvettiin, eikä tunne evankeliumia. armoa: Jumalan voimaa!
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ompa täällä tätä jatkuvasti lakihenkinen tyrkyttäjä pakottamassa helvettiin, eikä tunne evankeliumia. armoa: Jumalan voimaa!
Parempi onkin tarjota pelastusta kuin helvettiä.
Joskin jää vähän ilmaan roikkumaan kumpaa Paavalin herjaaminen oikein on. - Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Parempi onkin tarjota pelastusta kuin helvettiä.
Joskin jää vähän ilmaan roikkumaan kumpaa Paavalin herjaaminen oikein on.Onko sinun tarkoituksesi tehdä asiasta epäselvä.
Paavali oli Jeesuksen ensimmäinen teologi,
Mikä on hyvää puhdasta tavoiteltavaa sitä ajatelkaa ja olkaa totuudessa ja vilpittömiä Jeesuksessa. - Anonyymi00077
Valejeesus ne ihmeet tekee, ei ihminen omilla voimillaan niitä voi tehdä. Siksi se lopun ajan eksytys niin niin väkevä. Ja jonkunhan ne eksytyksen siemenet piti sinne kirjoituksiin lisästä. Tarsolaiselle murhamiehelle se tehtävä annettiin.
- Anonyymi00078
Anonyymi00075 kirjoitti:
Onko sinun tarkoituksesi tehdä asiasta epäselvä.
Mikä on hyvää puhdasta tavoiteltavaa sitä ajatelkaa ja olkaa totuudessa ja vilpittömiä Jeesuksessa.Paavali oli valeapostoli . Ei mikään Jeesuksen apostoli.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi00079
Anonyymi00075 kirjoitti:
Onko sinun tarkoituksesi tehdä asiasta epäselvä.
Mikä on hyvää puhdasta tavoiteltavaa sitä ajatelkaa ja olkaa totuudessa ja vilpittömiä Jeesuksessa.Ihmisellä on vapaa tahto, uskoa Raamattuun tai pitää sitä valheena.
Ei siinä mitään sen ihmeellismpää tai vaikeampaa ole.
Tietenkin Paavalin teksti sellaista että menee helposti sieluun, aiheuttaa itsetustkiselua, joten helpompi nakki on hylätä se ja keksiä itse siihen mitä vain sattuu mieleen tyrkkäämään. - Anonyymi00082
Anonyymi00078 kirjoitti:
Paavali oli valeapostoli . Ei mikään Jeesuksen apostoli.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.mitä siten, mitä se merkitsee, tekeekö se sinusta pyhän?
- Anonyymi00239
Anonyymi00078 kirjoitti:
Paavali oli valeapostoli . Ei mikään Jeesuksen apostoli.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.Voi sinua Teuvo!
- Anonyymi00076
Jeesuksesta ei voi ajatella kuin hyvällä muuta hänessä ei ole.
Kun ajattelee Jeesusta, ajatus kääntyy väistämättä hyvään. Hänessä ei ole pimeää puolta, ei petosta eikä kovuutta, joka etsisi omaa etuaan toisten kustannuksella. Hänen elämässään näkyy puhdas hyvä tahto: hän parantaa, lohduttaa, nostaa kaatuneen ja kutsuu ihmisiä takaisin Jumalan yhteyteen. Siksi hänen kohtaamisensa synnyttää sydämessä luottamusta eikä pelkoa.
Jeesusta katsellessa ihminen näkee hyvyyden sellaisena kuin sen on tarkoitettu olevan – lempeänä mutta vahvana, oikeudenmukaisena mutta armollisena. Hänen sanoissaan ja teoissaan ei ole mitään, mikä vetäisi ajatusta pahaan. Päinvastoin, mitä enemmän häntä oppii tuntemaan, sitä enemmän huomaa, että hänen olemuksensa on läpikotaisin hyvyyttä.
Siksi Jeesuksesta on luonnollista ajatella hyvää. Se ei ole pelkkä kohteliaisuus tai velvollisuus, vaan seurausta siitä, millainen hän on. Hänessä hyvä ei ole vain yksi ominaisuus muiden joukossa – se on hänen koko olemuksensa valo. - Anonyymi00080
Paavali profetoi omasta tehtävästään.
2. Tess. 2:11
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen.- Anonyymi00083
olet jo uhri kun vain pahuutta julistat!
sielu on rasistinen pilalle leikattu, ei Jeesusta ei armoa, - Anonyymi00084
Paavali syytti Jumalaa valheiden levittämisestä, Jumala lähettää niitä valheita ja eksytyksiä.
Onhan se aika raju syytös.
- Anonyymi00081
Jeesuksella ja Paavalilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Paavali oli Tarsolainen murhamies, eikä elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia. Valehteli tarvittaessa, eikä pitänyt sitä paha ollenkaan, saatikka syntinä. - Anonyymi00085
Tässä on oikea Jeesus: usko Golgatan veri lahjoittaa ilman vaatimuksia uskon kautta.
Ihmiset on luotu Pyhän elämään. Tämä on elämän perusta ja tavoite.
Ihmiset on luotu Pyhän elämään, ja tämä on elämän perusta sekä sen syvin tavoite. Meidän elämämme tarkoitus ei rajoitu vain päivittäisiin askareisiin tai maallisiin saavutuksiin. Sen sijaan se ulottuu syvemmälle, kutsuen meitä etsimään yhteyttä johonkin suurempaan, Pyhään.
Elämän matka on kuin polku, joka vie meitä kohti ymmärrystä ja merkityksellisiä suhteita. Kun ymmärrämme, että elämämme on suunniteltu yhteistyöhön Pyhän kanssa, alkaa sydämissämme kyteä halu kasvaa, kehittyä ja palvella. Tämä henkinen ulottuvuus tarjoaa meille voimaa ja suuntaa, ja se on se valo, joka ohjaa meitä päivittäisessä elämässämme.
Pyhän elämään kutsuminen tarkoittaa myös vastuuta: vastuuta itsestämme, toisistamme ja ympäröivästä maailmasta. Se haastaa meidät elämään rakkaudessa, myötätunnossa ja armon hengessä. Kun omaksumme tämän tarkoituksen, voimme löytää syvimmän rauhan ja tyytyväisyyden, joka resonoidaan universumissa ja tuottaa hyvää niin meille kuin muillekin.- Anonyymi00087
Matteuksen evankeliumi:12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
- Anonyymi00086
Oletko sinä ottanut Jeesuksen sovitustyön vastaan Golgatan ristiltä
Mitään muuta pelastusta ei ole
Se on ensimmäinen Jeesus se on uskon kohde
ei Raamattu pelasta vaan Jeesus pelastaa
eikä uskokaan pelasta
vaan Jeesus pelastaa
tämä on absoluuttinen totuus
Sydämen puhtaudesta on kyse ja se siihen Jumala katsoo , vilpittömään uskoon Jeesukseen
ota tai jätä!- Anonyymi00088
Sitä ei ennätä tehdä kun pitää keksiä Paavalista valheita.
- Anonyymi00089
Lahkolaiset kun eivät pysty vastaamaan Raamatun keskusteluihin teologisella tasolla,
niin sitten ne alkaa herjata ihmisiä henkilökohtaisella tasolla.
Erästäkin Lestadiolisuudesta eronnutta miestä syytetään vaika mistä harhaopista vielä neljä vuotta kuoleman jälkeenkin. Kun eivät ole aikanaan pystyneet niitä totuuksia kumoamaan Raamatun sanalla. - Anonyymi00090
Alkuseurakuntakin hajosi omaan mahdottomuuteensa. Yksi pariskuntakin tapettiin siellä talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Jeesuksen ja Pyhän Hengen piikkiin ja täydestä meni. Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.
Jos tapausta olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon?- Anonyymi00093
toi on jo Pyhän Hengen pilkkaamista kun ei tunne taivaallista kontekstia Jumalalle ei voi valehdella, se on varoitus synnin palkasta kokreettisesti muille.
ota opiksi! - Anonyymi00103
Pariskunta tapettiin ja rahat pidettiin.
Ruumiit haudattiin heti piiloon. Perinteisiä juutalaisten hautajaisia ei järjestetty.
Tapausta ei ilmoitettu tutkittavaksi.
Syy murhista laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.
- Anonyymi00091
Paavali nautti miehitysvallan suojelusta, eikä häntä voitu edes kuulustella.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00092
Niin pitäisi siirtyä teologiaan Paavalin herjaamisesta.
- Anonyymi00095
Mitä juutalaiset nyt tekee kuin tappaa häikäilemättä, oikein kalman haju nousee koko hallintomallista.
- Anonyymi00104
Israel toteuttaa Jumalan suunitelmaa.
2. Moos. 23:31
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.] - Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Israel toteuttaa Jumalan suunitelmaa.
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.]Hoos. 14:1
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.
- Anonyymi00096
<<Alkuseurakuntakin hajosi omaan mahdottomuuteensa. Yksi pariskuntakin tapettiin siellä talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Jeesuksen ja Pyhän Hengen piikkiin ja täydestä meni. Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.<<
Jumalan sanako muuttuu ja Jumala muuttaisi suunnitelmiaan petturuuden tähden?
Apt: 2:44 Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
2:45 ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
2:46 Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
2:47 kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.
Tässä on oikea elämäntapa jonka JUmala hyväksyy: Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.
Ihmiset petti ei Jumala.
Taivaassa kaikki on jo valmiina. Ottakaa vain vastaa ja nöyrästi mitä ylhäältä annetaan se on rakkautta.- Anonyymi00097
Yhteisomistus on Perkeleestä. Sillä on toinen nimi "kommunismi"
Jumalan mukaan ihmisillä pitää olla omat talot ja puutarhat, viinitarhat.
- Anonyymi00098
Tähän se lahkojen yhteisomistus johtaa..."kaikki oli heille yhteistä"
David Yongi-Cho tuomittiin 12 miljoonan dollarin kavalluksesta Yoido Full Gospel Churchilta. Hänelle langetettiin kolmen vuoden ehdollinen vankeusrangaistus (eli hänellä on viisi vuotta aikaa ennen kuin hän todella joutuu vankilaan) ja hänet määrättiin maksamaan lähes viisi miljoonaa dollaria sakkoja. Davidin perustama Yoido Gospel on Etelä-Korean suurin helluntain kristillinen seurakunta, mikä tekee hänestä ikonin – eikä vain Etelä-Koreassa – miehellä on jopa oma juhlallinen nimipäivä, jonka New Yorkin kirkko on omistanut hänelle. - Anonyymi00099
Eikä Pietarin uskon varaankaan voitu mitään seurakuntaa perustaa.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"
Ilm. 2:9
Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga. - Anonyymi00100
Jeesuksen tarkoitus oli, että kastetut pysyvät Juutalaisen synagoogan jäseninä, kuten hän itsekin oli.
- Anonyymi00101
Jeesus antoi siitä esikuvan. Hän sai kasteen Jordanilla ja pysyi syngoogan jäsenenä.
- Anonyymi00102
Pietari erehtyi ekumeniaan Paavalin kanssa kohtalokkain seurauksin.
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!" - Anonyymi00106
Jeesus ja Paavali on hyvä pataa jos Jeesus kunnon fariseus myös ja kannattaa tappamista.
- Anonyymi00120
Jeesus ja Paavali ei liity mitenkään toisiinsa.
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut mitään Jeesuksen opetuksia.
Paavali oli Mormooni.
Teki Korintossa ns. sijaiskasteita kuolleitten puolesta.
1. Kor. 15:29
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?
- Anonyymi00107
<<Yhteisomistus on Perkeleestä. Sillä on toinen nimi "kommunismi"<<
rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi sehän sisältää jo kommunismi ettekö te ymmärrä mitä sanat sisältää
Rakasta Jumalaa yli kaiken, noudata siis suunnitelmaansa.
Juutalaiset petti liitot ja kirouksen alla ilman Jeesusta.
nyt riehuu ja tappaa hirvittävällä saatanan raivolla viattomia lasia ja naisia.
ei mitään tekemistä Jeesuksen armon kanssa!- Anonyymi00108
samaa saatanan sakkia; Patmos , Radio Dei, IIR-TV, KD
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
samaa saatanan sakkia; Patmos , Radio Dei, IIR-TV, KD
totuus ei pala tulessakaan, sitä vastaan on turha taitella, se on Jumalasta.
- Anonyymi00114
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Israelin heimon jälkeläisiä. Paavalin nimeä ei edes mainita.
Room.11:26
Kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00119
Anonyymi00114 kirjoitti:
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Israelin heimon jälkeläisiä. Paavalin nimeä ei edes mainita.
Room.11:26
Kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.mitä sitten?
tulijat on puhdistaneet vaateensa Karitsan veressä.
Amen! - Anonyymi00124
Anonyymi00119 kirjoitti:
mitä sitten?
tulijat on puhdistaneet vaateensa Karitsan veressä.
Amen!Ne kaikki ovat Juutalaisia, eri kansoista kotoisin, helluntaina kastettiin 3000 Juutalaista miestä eri kansoista ja kielistä.
Pakanoista ei puhuta yhtään mitään pyhässä kaupungissa.
Ilm. 7:4
Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
- Anonyymi00111
Vihaako teitä aidon oikeasti joku, onko vangittu ja ristiinnaulittu, vaan onko viha teitä vastaan vaan toiveajattelua ollaksenne vainottuja ja ainoita taivaaseen pääseviä? 🤷♀️
- Anonyymi00112
Kerro yksikin suomenmaassa oleva kristitty joka on uskon takia vangittu. Yksikin lestadiolainen/ helluntalainen tahi muu kristitty? 🤷♀️
- Anonyymi00113
Enpä usko että kukaan moiseen vääryyteen vaivautuu,kun maailmassa on pilvin pimein pahempaakin vääryyttä ja pahuutta. Mitä jos lopettaisitte tuon itsekeskeisen uhriutumisen ja käyttäisotte energianne johonkin tahdellisempään. Kuten vaikka lähimmäisen rakkauteen? Onnistuisiko?🤷♀️
- Anonyymi00115
Anonyymi00113 kirjoitti:
Enpä usko että kukaan moiseen vääryyteen vaivautuu,kun maailmassa on pilvin pimein pahempaakin vääryyttä ja pahuutta. Mitä jos lopettaisitte tuon itsekeskeisen uhriutumisen ja käyttäisotte energianne johonkin tahdellisempään. Kuten vaikka lähimmäisen rakkauteen? Onnistuisiko?🤷♀️
Vaikka kuin sille hirttopölkylle päätä työntäisit niin enpä usko että tahtosi läpi saisit. Sori.🤷♀️
- Anonyymi00117
Olseni vietiin vankilaan 6 kk ja karkotettiin Norjaan.
- Anonyymi00116
Alkuseurakuntaa kutsutaan saatanan synagoogaksi.
Ilm. 2:9
Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.- Anonyymi00118
Jatka vaan mutta marttyyrin viitta et toivomallakaan saa. Olen pahoillani puolestasi🤷♀️
- Anonyymi00121
Alkuseurakuntaa kutsutaan saatanan synagoogaksi.
se seurakunta eli jumalattomasti
sitä ei Jumala siunannut, sitä sinä vaan aina etsit : .pahuutta
Jeesus sanoi: isästä perkeleestä - Anonyymi00123
etkö ymmärrä tätä omavanhurskautta, ylpeyttä?
täällä vaan rähiset!
- Anonyymi00122
Jos ajattelussa on vihaa ja musta maalausta se ei ole Jumalasta
Jos ajattelussa vallitsee viha ja mustamaalaus, se ei voi olla Jumalasta. Kuitenkin tämä tunne voi helposti soluttautua mieleen, kun kohtaamme kärsimystä tai koettelemuksia. Viha saattaa vaikuttaa hetkellisesti lieventävältä tai oikeutetulta reaktiolta, mutta sen juuret ovat synkkiä ja tuhoisia.
Jumalan luomuksessa on syvä rauha ja rakkaus, joka kutsuu meitä nähdä toiset ihmiset ja itsensä arvokkaana. Kun mielen täyttää viha, se peittää alleen tuon Pyhän rakkauden ja estää meitä kokemasta todellista yhteyttä Jumalaan ja toisiin ihmisiin. On tärkeää tiedostaa, että tällaiset ajatukset voivat eristää meidät, eristää sydämemme ja sielumme valosta ja armosta.
Kutsumus löytyy siitä, että voimme oppia päästämään irti vihasta ja mustamaalauksesta, ja sen sijaan avata sydämemme anteeksiannolle ja ymmärrykselle. Aito yhteys Jumalaan syntyy, kun valitsemme rakkauden, myötätunnon ja armon, niin itsemme kuin muidenkin suhteen. Tässä on mahdollisuus kasvuun ja eheytymiseen – näin löydämme todellisen rauhan ja yhteyden, joka on Jumalan lahja meille kaikille.- Anonyymi00125
Kauniisti kiteytetty.🙏🤷♀️
- Anonyymi00126
<<Yhteisomistus on Perkeleestä. Sillä on toinen nimi "kommunismi"
Jumalan mukaan ihmisillä pitää olla omat talot ja puutarhat, viinitarhat.<<
Rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi: tämä sisältää jo kommunismin.
itsekkäät varastaa Jumalata.
muutenkin pervoja amerikassa vapautetaan pervoiluun, se on niidenmielestä vapautta, se on vapaussotaa koko maailmaa vastaan.
Keinottelu on Jumalan vastaisuutta ja syntiä.- Anonyymi00127
Jumalan ja lähimmäisen rakastaminen Raamatussa tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen noudattamista ja niiden mukaan elämistä.
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30] - Anonyymi00129
Anonyymi00127 kirjoitti:
Jumalan ja lähimmäisen rakastaminen Raamatussa tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen noudattamista ja niiden mukaan elämistä.
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]Miksi sinä et elä siten?
- Anonyymi00128
Rakastaa pitäisi, mutta herjaamme
Emme tee sitä mitä haluamne, vaan mitä vihaamme, sitä teemme erään valehtelijan sanoin. - Anonyymi00130
1. Joh. 5:3 Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]
Kukaan ai täytä laki kokonaisuudessa ja siksi tarvitsee armoa.
Siksi Jeesus tuli maailmaan ja sovitti synnit.
Jeesus lahjoittaa oman vanhurskautensa uskovalle, joka uskoo häneen.
saatana turvautuu mekaaniseen lakiin. ei tunne Pyhää Henkeä.
Jumala ei saa olla hyvä. - Anonyymi00131
<<Jumalan ja lähimmäisen rakastaminen Raamatussa tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen noudattamista ja niiden mukaan elämistä.<<
Tämä on orjan elämää mutta Jeesus vapautta armon vapaaseen elämään Jeesuksessa.
Ellette ole armollisia ei Jumalakaan ole armollinen,
Miten te tuomitsette, siten teidät tuomitaan.- Anonyymi00132
Jos rakkaus Jumalaan ja lähimmäiseen ymmärretään vain lakien ja käskyjen mekaanisena noudattamisena, elämä voi muuttua helposti ulkoiseksi velvollisuudeksi. Silloin ihminen elää kuin palvelija, joka yrittää täyttää määräykset pelätessään epäonnistumista. Sydän ei kuitenkaan muutu pelkillä säännöillä, eikä rakkaus synny pakosta.
Jeesus kutsui ihmisen toisenlaiseen todellisuuteen. Hän puhui armosta, joka vapauttaa ihmisen sisältäpäin. Kun ihminen kohtaa armon, hän ei enää toimi pelkästä velvollisuudesta, vaan rakkaus alkaa virrata sydämestä. Silloin Jumalan tahto ei ole ulkoinen pakko, vaan sisäinen elämä, joka ohjaa ihmistä hyvään.
Siksi Jeesus myös muistutti armollisuudesta. Hän sanoi, että jos emme ole armollisia toisille, emme itsekään voi odottaa armoa. Ja hän varoitti tuomitsemisen hengestä: millä mitalla ihminen mittaa toisia, sillä mitalla mitataan myös häntä. Nämä sanat kutsuvat ihmistä pois kovuudesta ja kohti sydämen pehmeyttä.
Armon elämä ei siis ole välinpitämättömyyttä tai moraalin hylkäämistä. Se on vapautta elää Kristuksen yhteydessä niin, että rakkaus alkaa ohjata ihmistä sisältäpäin. Siinä elämä ei ole enää orjan pelkoa, vaan lapsen luottamusta Jumalaan. - Anonyymi00134
Anonyymi00132 kirjoitti:
Jos rakkaus Jumalaan ja lähimmäiseen ymmärretään vain lakien ja käskyjen mekaanisena noudattamisena, elämä voi muuttua helposti ulkoiseksi velvollisuudeksi. Silloin ihminen elää kuin palvelija, joka yrittää täyttää määräykset pelätessään epäonnistumista. Sydän ei kuitenkaan muutu pelkillä säännöillä, eikä rakkaus synny pakosta.
Jeesus kutsui ihmisen toisenlaiseen todellisuuteen. Hän puhui armosta, joka vapauttaa ihmisen sisältäpäin. Kun ihminen kohtaa armon, hän ei enää toimi pelkästä velvollisuudesta, vaan rakkaus alkaa virrata sydämestä. Silloin Jumalan tahto ei ole ulkoinen pakko, vaan sisäinen elämä, joka ohjaa ihmistä hyvään.
Siksi Jeesus myös muistutti armollisuudesta. Hän sanoi, että jos emme ole armollisia toisille, emme itsekään voi odottaa armoa. Ja hän varoitti tuomitsemisen hengestä: millä mitalla ihminen mittaa toisia, sillä mitalla mitataan myös häntä. Nämä sanat kutsuvat ihmistä pois kovuudesta ja kohti sydämen pehmeyttä.
Armon elämä ei siis ole välinpitämättömyyttä tai moraalin hylkäämistä. Se on vapautta elää Kristuksen yhteydessä niin, että rakkaus alkaa ohjata ihmistä sisältäpäin. Siinä elämä ei ole enää orjan pelkoa, vaan lapsen luottamusta Jumalaan.Puhut kauniisti. Rakkaus puhuu .🤷♀️
- Anonyymi00133
Lakiin kun luottaa, tarvitsee kymmenen asianajajaa selvittämään miten tulkita ja soveltaa.
Muiden osalta ei tarvitse kuin tuomita suoralta kädeltä.- Anonyymi00135
Jumalan lait on täysin selviä asioita.
Ps. 12:7
Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua. - Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
Jumalan lait on täysin selviä asioita.
Ps. 12:7
Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.Paavali pisti valheita sekaan, siksi ne ovat monelle sekavia ja vaikeaselkoisia.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? - Anonyymi00140
Anonyymi00136 kirjoitti:
Paavali pisti valheita sekaan, siksi ne ovat monelle sekavia ja vaikeaselkoisia.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?miten ihminen voi Jumala kirkkautta lisätä,
ajattele vähän!
- Anonyymi00137
Paavali tiesi ja profetoi oman tehtävänsä.
2. Tess. 2:11-12
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
Eihän se lopun ajan väkevä eksyys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku ei olisi saanu tehtääkseen sitä kirjoituksiin lisätä. - Anonyymi00138
Tämä on taustalla:
Täällä annetaan ymmärtää, että Jumala valvoo juutalaisia, ja muut kansat tekevät samoin. Juutalaisilla on oikeus tehdä mitä tahansa, ja Jeesus on myös käsikassara heille. Tätä tulisi puolustaa henkeen ja vereen.
Ja muut kansat ovat orjina palvelemassa juutalaisia. - Anonyymi00139
Miksi yleensäkkin otetaan kaikki kritiikki tahi eriävät ajatukset vihana tai vainoamisena. Eikö teistä ole muiden mielipiteille tilaa antamaan uriutumatta. Mitä te pelkäätte muiden eriävissä mielipiteissä? Sitäkö ettei uskonne olekkaan ainoa oikea uskonto? Siksikö käytte hyökimään kuin yleinen syyttäjä.🤔 Kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiin ja uskomuksiin eikä kaikesta tarvii vetää hernettä nenään.🤷♀️
- Anonyymi00143
Paasaatte eksytyksistä. Mistä hiton eksytyksistä. Muiden mielipide ei ole mitää eksytystä. On omaa pelkoanne, ja epäilyksiänne, että muiden mielipiteet on eksytystä tai vainoamista, jonka noin paniikinomaisesti muita syyttelemällä pyritte torjumaan. 🤷♀️
- Anonyymi00148
mielipiteet ei ole tosiasioita, jos pervo vakaumus ja mielipide valehtelee, se vahingoittaa, heittää saastaa ja turmelee yhteisöä. se pahennusta koko luomakunnalle.
- Anonyymi00141
Matt. 15:24
Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.- Anonyymi00142
Paavalista lähti väkevä eksytys, johon monet lahkot ovat yhtyneet.
- Anonyymi00155
Samoin teki teki Mooses ha David
puolueellinen, - mikä lie?
- Anonyymi00144
Pakanat tuomitaan kotimaissaan tekojensa mukaan. Viimeisellä tuomiolla ei kysytä ihmisen uskosta yhtään mitään. Teot ratkaisee loppusijoituspaikan.
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.- Anonyymi00156
kun henkilö ei ole sisäistänyt Jeesuksen armoa niin hänellä on sama Kohtalo kuin pakanoilla tuomitaan tekojensa mukaan
miten sinä tuomitset sitten sinut tuomitaan
anteeksianto on Jumalan lahja
toimi sinä samoin!
- Anonyymi00145
Väkevä eksytys opettaa, että lait ja käskyt on kumottu, eikä teoilla ole mitään merkitystä ihmisen lopullisen kohtalon kannalta.
- Anonyymi00146
<< Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".<<
Israelilaisia alkoi kadota kun synti tuli maailmaan
Jumalahan tahtoo että kaikki pelastuu
Ellet sinä tahdo niin sinä annat Jumalan vihollinen
Jumala ei ole rasisti, johon ei voisi luottaa, eikä pervo, ei siis häpäise pyhyyttään eikä nimeään.- Anonyymi00147
korjatkaa pervot ajatuksenne!
- Anonyymi00152
Aadamin synti tuli kaikien osaksi heti sikiämisestä alkaen.
Syntinen olin jo syntyssäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun.
- Anonyymi00149
Jeesus ei valehtele.
<< Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".<<- Anonyymi00161
Pelastuneet on oikeita israelilaisia, älä siis valehtele! - juodakseen meni saatana kuin muihinkin
vääristynyt ennakkokäsitys johon valehtelee, ja häpäisee Jumalan Pyhyyden ja nimen.
- Anonyymi00150
Paavali valehteli, eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, saatikka syntinä.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.
Jesuiitat ottivat tuon periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot. - Anonyymi00151
Kaikki eksytyspelottelut kumpuaa pelosta. Jumaalaan uskovan ei tarvii pelätä,ei edes eksytyksiä. Hyvää yötä. Älkää tapelko.🤷♀️
- Anonyymi00157
Ps. 111:10
Herran pelko on viisauden alku, viisas se, joka hänen tahtonsa täyttää.
- Anonyymi00153
Kyllä se vain on jämpi niin, että lait tulee pitää ja Paavalia herjata.
Vaikka vähän kieltämältä hullulta kuulostaa äkkinäisen korvaan. Voi perkele.🥺
- Anonyymi00158
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
Paavali oli joukkomurhaaja, joka yritti hävittää ja vääristää lakien merkityksen. - Anonyymi00159
Anonyymi00158 kirjoitti:
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
Paavali oli joukkomurhaaja, joka yritti hävittää ja vääristää lakien merkityksen.Paavali: Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.
så gjorde jag ock i Jerusalem. Och många av de heliga inspärrade jag i fängelse, sedan jag av översteprästerna hade fått fullmakt därtill; och när man ville döda dem, röstade ock jag därför.
Which thing I also did in Jerusalem: and many of the saints did I shut up in prison, having received authority from the chief priests; and when they were put to death, I gave my voice against them.
- Anonyymi00160
Siinä se pyhyys todella kirkastuu, astuu lähelle helmiportteja kun noudattaa samaan aikaan lakeja Paavalia herjaten.
Niin on taivastie taputeltu ja uskon teot todeksi tulleet eikä ole hädän päivään sitten kuten tekojen mukaan tuomitaan. Niitä kyllä löytyy. - Anonyymi00162
<<Paavali oli joukkomurhaaja, joka yritti hävittää ja vääristää lakien merkityksen.<<
Netanjahu uusi Paavali sinun mukaan, sinun tulkintasi mukaan.
saatana mine Juudakseen, sama tilanne nyt!
mutta Paavali vain teki parannuksen.- Anonyymi00164
Paavali ei tehnyt mitään parannusta, vaan jatkoi valehtelemistaan loppuun asti.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. - Anonyymi00179
Anonyymi00164 kirjoitti:
Paavali ei tehnyt mitään parannusta, vaan jatkoi valehtelemistaan loppuun asti.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.Valhetta puhut. Lue Raamattua Teuvo.
- Anonyymi00163
Saastainen mieli ei peri Jumalan valtakuntaa. He häpäisee valheillaan täyttämättömillä laeilla Jumalan Pyhyyden ja nimen.
Pelastuneet on oikeita israelilaisia, älkää siis valehdelko ! - Juudakseen meni saatana kuin muihinkin
vääristynyt ennakkokäsitys johon he valehtelee, - Anonyymi00165
Saatana meni Juudakseen ja Paavaliin ja vieraili myös Pietarissa, pääsi Pietarin ajatuksiin.
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"- Anonyymi00166
Pietari erehtyi ekumeniaan Tarsolaisen murhamiehen kanssa. Molemmt kokivat pahat äkkikuoleman Roomassa, mikä on jätetty kertomatta Raamatussa.
- Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
Pietari erehtyi ekumeniaan Tarsolaisen murhamiehen kanssa. Molemmt kokivat pahat äkkikuoleman Roomassa, mikä on jätetty kertomatta Raamatussa.
Pietarin ja Paavalin kuolemasta kertominen olisi hyvin voitu lisätä Raamattuun.
Onhan sinne lisäilty kaikenlaista satojen vuosien perästä kirkolliskokouksessa. Kuten koko Markuksen evankeliumin lopun lisäys, kokonainen uusi "lähetyskäsky".
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
Jeesuksen viimeiset sanat, kastekäksy ja lakien opetuskäsky on kirjoitettu Matteuksen evankeliumin lopusssa, Matt.28:18.28. Ei hän sen jälkeen taivaaseen noustuaan enää mitään toisenlaisia lähetyskäskyjä antanut. - Anonyymi00168
Anonyymi00167 kirjoitti:
Pietarin ja Paavalin kuolemasta kertominen olisi hyvin voitu lisätä Raamattuun.
Onhan sinne lisäilty kaikenlaista satojen vuosien perästä kirkolliskokouksessa. Kuten koko Markuksen evankeliumin lopun lisäys, kokonainen uusi "lähetyskäsky".
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
Jeesuksen viimeiset sanat, kastekäksy ja lakien opetuskäsky on kirjoitettu Matteuksen evankeliumin lopusssa, Matt.28:18.28. Ei hän sen jälkeen taivaaseen noustuaan enää mitään toisenlaisia lähetyskäskyjä antanut.Jeesus nousi helatorstaina taivaaseen Galilean vuorelta annettuaan viimeisinä sanoinaan kastekäskyn oikeille apostoleilleen. Matt.28:18-20
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi00169
Pietari kääntyi ja sai armon Jeesuksessa.
Kristillinen usko ei perustu siihen, että joku kansa, perinne tai uskonnollinen järjestelmä nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Raamattu varoittaa hengellisestä ylpeydestä. Ihminen voi tuntea kirjoitukset, noudattaa uskonnollisia tapoja ja silti olla kaukana Jumalan sydämestä, jos sydän ei nöyrry totuuden edessä.
Jeesus puhui ankarasti juuri tästä. Hän nuhteli niitä, jotka luottivat omaan hengelliseen asemaansa ja korottivat itsensä muiden yläpuolelle. Hänen sanomansa oli selvä: se, joka korottaa itseään, alennetaan, mutta joka nöyrtyy, korotetaan. Jumalan edessä kukaan ei ole suurempi syntyperänsä, tietonsa tai uskonnollisen asemansa vuoksi.
Kristinuskon ydin ei ole ihmisen oma uskonnollinen järjestelmä, vaan Jeesus Kristus itse. Pelastus ei tule kansallisuudesta, perinteestä eikä lain ulkonaisesta noudattamisesta, vaan Jumalan armosta. Siksi jokainen ihminen, kaikista kansoista, on kutsuttu samaan nöyryyteen: luopumaan ylpeydestä ja turvautumaan Kristukseen.
Jumalan valtakunnassa ratkaisevaa ei ole se, kuka nostaa itsensä korkealle, vaan se, kuka nöyrtyy totuuden edessä. Se, joka rakentaa oman vanhurskautensa varaan, jää tyhjän päälle. Mutta se, joka turvaa Jumalan armoon, löytää elämän - Anonyymi00170
Anonyymi00169 kirjoitti:
Pietari kääntyi ja sai armon Jeesuksessa.
Kristillinen usko ei perustu siihen, että joku kansa, perinne tai uskonnollinen järjestelmä nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Raamattu varoittaa hengellisestä ylpeydestä. Ihminen voi tuntea kirjoitukset, noudattaa uskonnollisia tapoja ja silti olla kaukana Jumalan sydämestä, jos sydän ei nöyrry totuuden edessä.
Jeesus puhui ankarasti juuri tästä. Hän nuhteli niitä, jotka luottivat omaan hengelliseen asemaansa ja korottivat itsensä muiden yläpuolelle. Hänen sanomansa oli selvä: se, joka korottaa itseään, alennetaan, mutta joka nöyrtyy, korotetaan. Jumalan edessä kukaan ei ole suurempi syntyperänsä, tietonsa tai uskonnollisen asemansa vuoksi.
Kristinuskon ydin ei ole ihmisen oma uskonnollinen järjestelmä, vaan Jeesus Kristus itse. Pelastus ei tule kansallisuudesta, perinteestä eikä lain ulkonaisesta noudattamisesta, vaan Jumalan armosta. Siksi jokainen ihminen, kaikista kansoista, on kutsuttu samaan nöyryyteen: luopumaan ylpeydestä ja turvautumaan Kristukseen.
Jumalan valtakunnassa ratkaisevaa ei ole se, kuka nostaa itsensä korkealle, vaan se, kuka nöyrtyy totuuden edessä. Se, joka rakentaa oman vanhurskautensa varaan, jää tyhjän päälle. Mutta se, joka turvaa Jumalan armoon, löytää elämänTäytyy ymmärtää Henki Jeesuksen Henki siinä ei ole yhtään pahuutta se on täysin puhdas joka kulmasta.
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Täytyy ymmärtää Henki Jeesuksen Henki siinä ei ole yhtään pahuutta se on täysin puhdas joka kulmasta.
Jotta ihminen voisi todella ymmärtää Jeesusta, hänen täytyy oppia tuntemaan Jeesuksen Henki. Se ei ole vain ajatus tai oppi, vaan elävä todellisuus, joka koskettaa ihmisen sydäntä. Jeesuksen Henki on täysin puhdas: siinä ei ole varjoa, ei petosta, ei mitään pahuutta. Kaikista suunnista katsottuna se on kirkas ja hyvä.
Kun ihminen kohtaa tämän Hengen, hän huomaa sen erilaisuuden. Maailmassa on paljon sekavia henkiä, joissa hyvä ja paha sekoittuvat toisiinsa, mutta Jeesuksen Henki on läpikotaisin puhdas. Se ei johda ihmistä kovuuteen, ylpeyteen tai tuhoon, vaan rakkauteen, totuuteen ja elämään.
Siksi Jeesuksen tunteminen ei ole vain ulkoista tietoa hänestä. Se on hänen Henkensä tuntemista sisäisesti. Kun hänen Henkensä saa koskettaa ihmistä, sydän alkaa muuttua. Pimeys väistyy vähitellen, ja tilalle tulee valo, joka on lähtöisin Jumalasta. - Anonyymi00172
Anonyymi00171 kirjoitti:
Jotta ihminen voisi todella ymmärtää Jeesusta, hänen täytyy oppia tuntemaan Jeesuksen Henki. Se ei ole vain ajatus tai oppi, vaan elävä todellisuus, joka koskettaa ihmisen sydäntä. Jeesuksen Henki on täysin puhdas: siinä ei ole varjoa, ei petosta, ei mitään pahuutta. Kaikista suunnista katsottuna se on kirkas ja hyvä.
Kun ihminen kohtaa tämän Hengen, hän huomaa sen erilaisuuden. Maailmassa on paljon sekavia henkiä, joissa hyvä ja paha sekoittuvat toisiinsa, mutta Jeesuksen Henki on läpikotaisin puhdas. Se ei johda ihmistä kovuuteen, ylpeyteen tai tuhoon, vaan rakkauteen, totuuteen ja elämään.
Siksi Jeesuksen tunteminen ei ole vain ulkoista tietoa hänestä. Se on hänen Henkensä tuntemista sisäisesti. Kun hänen Henkensä saa koskettaa ihmistä, sydän alkaa muuttua. Pimeys väistyy vähitellen, ja tilalle tulee valo, joka on lähtöisin Jumalasta.Edellistä Paavali korosti ja seurasi Jeesusta loppuun saakka.
- Anonyymi00173
Niin kirjain kuolettaa, tekee herjaajaksi ja Henki tekee eläväksi.
- Anonyymi00174
Pietari erehtyi ekumeniaan valehtelevan Tarsolaisen murhamiehen kanssa, eikä siitä hyvää seurannut. Paha äkkikuolema Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
- Anonyymi00175
Tarkoitus pyhittää keinot, meinasi Paavali.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.- Anonyymi00176
Paavalin kirkastama "totuus" kihahtaakin helposti päähän, jos sitä ei laimenna Jeesuksen omilla opetuksilla ja Vanhan Testamentin ikuisilla totuuksilla.
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00177
Anonyymi00176 kirjoitti:
Paavalin kirkastama "totuus" kihahtaakin helposti päähän, jos sitä ei laimenna Jeesuksen omilla opetuksilla ja Vanhan Testamentin ikuisilla totuuksilla.
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.Matt. 5:19
Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, JOKA NOUDATTAA LAKIA JA NIIN OPETTAA, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
- Anonyymi00178
Paavali oli murhamies ja hänellä oli henkilökohtainen intressi vähätellä ja valehdella lakien voimassaolosta ja merkityksestä.
Miestä ei saatu vastuuseen edes Juutalaisten pyhien miesten surmamisesta, mihin hän oli osallistunut, koska oli mafiamiehiä.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00180
Ananiaan ja Safiiran ryöstömurha
Ruumiit haudattiin heti piiloon, eikä järjestetty Juutalaisten hautajaisia, kuten tapana oli.
Rahat pidettiin ja syy murhista laitettiin Jeesuksen ja Pyhän Hengen piikkiin niin täydestä meni.
Kyllä Pietaria ja Paavalia olisi pitänyt kuulustella niistä murhista? - Anonyymi00181
Ne jotka vihaavat ovat apostoli Johanneksen ja Raamatun mukaan murhaajia.
”Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.”
1 Joh 3:15 - Anonyymi00183
Tekaistuja vääriä syytöksiä, siinä on saastainen sielu taustalla: se on aiheuttaja.
Trump: Iranin johtajien tappaminen "suuri kunnia" – IL seuraa sotaa
Laki henki puskee kuin myyrä kivijalkaa vastaan. Tukittu on taivastie.
Armo perille vie. Je on Jeesus tie: totuus ja elämä. - Anonyymi00184
Jos hyväksyy Israelin kansanmurha Gazassa on jo henkisesti liitossa väärän Israelin kanssa ja paholaisen kanssa. Tämä on tosiasia. Ja myös henkisesti vastuussa Jumalalle. Jeesus on Rauhan Ruhtinas pasifisti.
- Anonyymi00185
Monet kristityt ajattelevat, että Jeesuksen seuraaminen merkitsee ennen kaikkea uskollisuutta rauhan hengelle. Jeesusta kutsutaan Rauhan Ruhtinaaksi, ja hänen opetuksissaan korostuvat rakkaus vihollisiakin kohtaan, armahtaminen ja väkivallan kierteen katkaiseminen. Siksi kristityn omatunto joutuu vakavan kysymyksen eteen aina, kun maailmassa tapahtuu väkivaltaa ja siviilien kärsimystä.
Kun ihminen hyväksyy tai puolustaa kärsimystä, tuhoa ja ihmishenkien väheksymistä, hän joutuu hengellisesti vaikeaan paikkaan. Kristillisen näkemyksen mukaan jokainen ihminen on vastuussa Jumalan edessä siitä, miten suhtautuu lähimmäisen kärsimykseen. Sydämen asenne ratkaisee: etsiikö ihminen rauhaa ja oikeutta vai selittääkö hän väkivallan oikeutetuksi.
Siksi monille Jeesuksen seuraajille rauhan puolella pysyminen on hengellinen kysymys. He kokevat, että Jeesuksen Henki kutsuu asettumaan elämän, myötätunnon ja sovinnon puolelle. Kristuksen tie ei ole väkivallan ihailu eikä sodan puolustaminen, vaan rauhan rakentaminen.
Tässä mielessä kristittyä kutsutaan tutkimaan sydäntään Jumalan edessä: onko hän liitossa sen hengen kanssa, joka rakentaa rauhaa, vai sen kanssa, joka hyväksyy tuhon. Jeesuksen tie on kuitenkin aina tie, joka pyrkii kohti sovintoa ja elämän kunnioittamista. - Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
Monet kristityt ajattelevat, että Jeesuksen seuraaminen merkitsee ennen kaikkea uskollisuutta rauhan hengelle. Jeesusta kutsutaan Rauhan Ruhtinaaksi, ja hänen opetuksissaan korostuvat rakkaus vihollisiakin kohtaan, armahtaminen ja väkivallan kierteen katkaiseminen. Siksi kristityn omatunto joutuu vakavan kysymyksen eteen aina, kun maailmassa tapahtuu väkivaltaa ja siviilien kärsimystä.
Kun ihminen hyväksyy tai puolustaa kärsimystä, tuhoa ja ihmishenkien väheksymistä, hän joutuu hengellisesti vaikeaan paikkaan. Kristillisen näkemyksen mukaan jokainen ihminen on vastuussa Jumalan edessä siitä, miten suhtautuu lähimmäisen kärsimykseen. Sydämen asenne ratkaisee: etsiikö ihminen rauhaa ja oikeutta vai selittääkö hän väkivallan oikeutetuksi.
Siksi monille Jeesuksen seuraajille rauhan puolella pysyminen on hengellinen kysymys. He kokevat, että Jeesuksen Henki kutsuu asettumaan elämän, myötätunnon ja sovinnon puolelle. Kristuksen tie ei ole väkivallan ihailu eikä sodan puolustaminen, vaan rauhan rakentaminen.
Tässä mielessä kristittyä kutsutaan tutkimaan sydäntään Jumalan edessä: onko hän liitossa sen hengen kanssa, joka rakentaa rauhaa, vai sen kanssa, joka hyväksyy tuhon. Jeesuksen tie on kuitenkin aina tie, joka pyrkii kohti sovintoa ja elämän kunnioittamista.Luuk. 12:51
Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!
Tuhatvuotinen rauhanvaltakunta tulee vasta sitten kun Jeesus palaa takaisi Galilen vuorelle. - Anonyymi00187
Anonyymi00186 kirjoitti:
Luuk. 12:51
Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!
Tuhatvuotinen rauhanvaltakunta tulee vasta sitten kun Jeesus palaa takaisi Galilen vuorelle.Jeesus voi palata takaisin vasta kun Israel on saanut kaikki sille luvatut maa-alueet haltuunsa.
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12] - Anonyymi00190
Anonyymi00186 kirjoitti:
Luuk. 12:51
Tuhatvuotinen rauhanvaltakunta tulee vasta sitten kun Jeesus palaa takaisi Galilen vuorelle.Jeesus tulee takaisin maan päälle. Ei ihmisiä täältä mihinkään pois temmata.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.
- Anonyymi00188
Jeesus ei käytä enää samaa maan päällä käyttämää tavallista miehen nimeä, koska sitä on käytetty vääriin tarkoituksiin.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota,
JA OMAN UUDEN NIMENI. - Anonyymi00189
<<Jeesus ei käytä enää samaa maan päällä käyttämää tavallista miehen nimeä, koska sitä on käytetty vääriin tarkoituksiin.<<
Ken ei ole sisäistänyt Jeesuksen armoa, puhuu ihan mottipäisisiä ajatuksia, se on itsekästä ja itse saatanasta.
Saastaisesta sielusta ei tule kuin saastaisia ajatuksia, oli rotu mikä hyvänsä - Anonyymi00191
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen tulevista
Jeesus-ilmestyksistä, ,valejeesuksista ja uusista julistajista, jotka ovat Juutalaisten uskon ja Jumalan ikuisten lakien ja käskyjen kimpussa, niitä kumoamassa.
Matt.24: 24 "Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin."- Anonyymi00194
mikset kirjoita sitä mikä oikein Jumalan silmissä, vaan sen mikä miellyttää saatanaa,
mikä on oikein sitä voi tehdä, mikä väärin sitä ei saa tehdä. lukittu ajatus on saatanasta.
pahuus ja rotuoppi on perkeleestä. - Anonyymi00195
Anonyymi00194 kirjoitti:
mikset kirjoita sitä mikä oikein Jumalan silmissä, vaan sen mikä miellyttää saatanaa,
mikä on oikein sitä voi tehdä, mikä väärin sitä ei saa tehdä. lukittu ajatus on saatanasta.
pahuus ja rotuoppi on perkeleestä.Jeesuksen sanat ovat oikein ja totta. Siksi ne karvastelee mielessä.
Matt.24: 24 "Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin."
- Anonyymi00192
Jeesus opetti oikeille 12 Karitsan apostolilleen kaiken mahdollisen totuuden. Mitä siihen on lisätty, se on pahasta.
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00193
Esim. Mormonin kirja perustuu 1800-luvun lopun uusiin enkeli-ilmestyksiin. Silloin Amerikassa syntyi uusia uskonlahkoja useita. Se oli lahkojen kulta-aikaa.
- Anonyymi00197
Tunnetuimmat Jenkkilahkot:
Jehovalaisuus, Mormonismi, Pentecostalismi, 7pv. Adventismi.
Tekevät aktiivista käännytystyötä kristittyjen keskuudessa. Tekevät kristityille
ns. anabaptistisen uudestikasteen, pelkkä vesikaste, ns. proselyyttikaste.
- Anonyymi00196
Ilaman Paavalin opetuksia, vain Jeesukseen juttuihin uskoen, luulisemme että usko on muiden rakastamista, toisten huomioimista ja hyviä tekoja.
Pasvalilta opimme miten herjata, olla ilkeä, epäkunnioittava ja vaipua sotakiimaan. - Anonyymi00198
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00199
Oikeita Kristuksen apostolin virkoja oli vain 12.
Ei yhtään enempää, Apt.1:25.
Oikeat 12 apostolia elivät Jeesuksen seurassa ja kuulivat opetukset suoraan häneltä itseltään. Heille Jeesus puhalsi suustaan Totuuden Henkeä sitä tehtävää varten.- Anonyymi00202
Jeesus kertoi hänen kanssa eläneille oikeille 12 Karitsan apostoleille kaiken mahdollisen ennen taivaaseen nousemista. Mitä siihen on jälkikäteen lisätty tai muutettu, se on pahasta.
- Anonyymi00201
Valeapostoleita on vaikka kuinka paljon.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00203
<<En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.<<
Kirjoittajaa samassa hengessä.
Jumala haluaa että kaikki pelastuu Ellet sinä halua sinä olet Jumalan vastainen ja edustat saatanaa- Anonyymi00205
Jumala haluaa, että kaikki pelastuvat, mikä viittaa hänen armonsa ja rakkautensa luonteeseen. Tämä ajatus voi perustua moniin pyhiin kirjoituksiin, joissa korostuu pelastuksen universaalisuus.
Kuitenkin, ihmisillä on vapaa tahto, ja jokaisen valinta vaikuttaa siihen, miten he suhtautuvat tähän pelastukseen. Jos joku valitsee olla vastaan Jumalaa, se voikin tulkita näkyväksi erotteluksi Jumalan tahdosta ja hänen vastustamisestaan. Tällöin henkilö itse valitsee ottaa etäisyyttä Jumalasta, mikä voi kuin voisi nähdä edustavan synnin tai jopa Saatanaa.
- Anonyymi00204
Jer26:14,15 pitkäperjantai jo kolmen viikon kuluttua.
- Anonyymi00206
Kuultua. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi00207
Jos Raamattua käytetään oman egon pönkittämiseksi ja kinaamiseksi, niin se on sama kuin raamatulla pyyhittäisiin ja se on syntiä. Sisäinen asenne on väärä. Jumala haluaa että hänen sanansa ohjaa ihmiset oikealle tielle Jeesuksen armon taivas tielle
- Anonyymi00209
Jos noudamme vain Jeesuksen opetuksia, olemme liian hyviä ihmisiä.
Siksi on hyvä ottaa Paavalista oppia herjaten ja valehdellen. - Anonyymi00211
Jumalan armo on vahvempi kuin laki, kukaan ei pelasti lain kautta. laki näyttää synnin.
Kuningas Ahab, Israelin kuningas, on raamatullinen hahmo, jonka elämäntarina kätkee sisäänsä voimakkaita opetuksia. Kun hän pukeutui säkkipukuun, se symboloi nöyryyttä ja katumusta. Hänen aikansa oli täynnä epäjumalanpalvelusta ja syntiä, ja Ahab oli johtanut kansaansa pois Jumalan tahdosta. Kuitenkin, kun hän sai kuulla tuomion, hän ymmärsi, että vain aito katumus voisi muuttaa hänen kohtalonsa.
Tässä yhteydessä Jumala näki Ahabin sydämen muutoksen ja antoi hänelle armon. Tämä armollinen teko ei vain pelastanut kuningasta, vaan se muistutti myös, että Jumalan rakkaus ulottuu jopa niihin, jotka ovat harhautuneet. Ahabin nöyryys säkkipuvussa oli hänen tapansa kääntyä takaisin Jumalan puoleen, ja Jumalan vastaus oli anteeksianto.
Tämä tarina korostaa, että vaikka elämän polku olisi haastava ja täynnä virheitä, Jumala on aina valmis tarjoamaan mahdollisuuden uudistumiseen. Ahabin esimerkki opettaa meitä, että nöyryys ja oikea katumus voivat avata ovet armoon, ja että Jumalan rakkaus on suurempi kuin ihmisen heikkoudet. Se on muistutus siitä, että aina on aikaa kääntyä takaisin ja etsiä suhteita, vaikka tie olisi ollut kinkkinen. - Anonyymi00212
Kyllä Paavalia herjaamalla pelastuu.
Se helmiportin tie. - Anonyymi00213
Ei Jeesus anna mitään armoa laittomuuden tekijöille, ei lain rikkojille, koska he häpäisevät Jumalan tahdon noudattamisen.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi00214
Ehkä kannattaa sitten varalta pitää suuta supussa eikä herjata Paavalia.
Laittomuutta silti kannattaa silti tehdä, koska muutoin isot pojat herjaa synnittömäksi.
Rajoittaa vain Paavalin herjaamista.
- Anonyymi00215
Jeesus: Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Kaikki sellainen opetus, missä hyökätään Jumalan lakeja ja käskyjä vastaan on Perkeleestä.- Anonyymi00216
1. Joh. 3:8
Joka syntiä tekee, se on Perkeleestä, sillä Perkele on tehnyt syntiä alusta asti.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00218
Anonyymi00216 kirjoitti:
1. Joh. 3:8
Joka syntiä tekee, se on Perkeleestä, sillä Perkele on tehnyt syntiä alusta asti.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
- Anonyymi00217
<<23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.<<
vääryyden tykyttäjä
Nämä häpäisee ristin työn polkee Jeesuksen veren jalkoihinsa he luottavat omaan lakiinsa että he täyttävät muka sen, mutta kukaan ei ole täyttänyt lakia ja olivat saatanan orjia valehtelijoita,
että kehtaavat ne on niitä pilalle leikattuja koiria, jotka Paavalia haukkuvat
Sydän on saastaa ja katkeruutta täynnä.
"Joka ei minun kanssani rakenna hajottaa ": Sanoo Jeesus. - Anonyymi00219
Lainpakottajat tappaa keskusteluista hyvän ilmapiirin aggressiivisella eripuran lietsomisellaan ja häiriköinnillään. Ja se on heidän tehtävänsäkin aktivistihäirikköinä.
Evät he tunne Jeesuksen armoa: evankeliumia. Vaan esittelee kaikkia pahuuksia mitä löytävät, mikä on hyvää siitä he vaikenevat,
ja estää pääsemästä Jeesusta asumaan sydämeen. - Anonyymi00221
En tiedä teistä, muttakun minua ei pelota yhtään mikään. Minulla on vaan jotenkin täysi luottamus. Tulee vaan väkisinkin mieleen, miksi te pelkäätte, ja miksi teillä ei ole luottamusta? Jos olisi,niin tarviisiko täällä raamatunlauseilla päteä?🤷♀️
- Anonyymi00222
Kun ihmisellä on sydämmessä rauha hän huokuu rauhaa. Tuomitsevat pelkoa lietsovat raamatun lauseet ei tunne rauhaa. Ne on lataajan pelkoa paniikkia ja kauhua täynnä. Mitä ilmeisemmäksi käy hänen väärässä oleminen sitä paniikinomaisemmin tänne raamatunlauseita lataa. Muille tietty. Ei itselleen. 🤷♀️
- Anonyymi00223
Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa en minä pelkäisi mitään, sillä Herra olet minun kanssani. Miksi te pelkäätte, mitä te pelkäätte ja miksi niin kovin yritätte päteä? 🤷♀️
- Anonyymi00224
Eikö juurikin lestat jehovat ja hellut vihaa toisiaan. Vai väitättekö rakastavanne? Kaikki kuitenkin uskotte samaan Jeesukseen. Eli vihaatte itse juurikin uskovia?🤷♀️
- Anonyymi00225
Anonyymi00224 kirjoitti:
Eikö juurikin lestat jehovat ja hellut vihaa toisiaan. Vai väitättekö rakastavanne? Kaikki kuitenkin uskotte samaan Jeesukseen. Eli vihaatte itse juurikin uskovia?🤷♀️
Siitä muita suyytätte. Miten se menikään,että ottakaa ensin malka omasta silmästänne ja vasta sitten veljenne silmästä. Pata kattilaa soimaa ja musta kylki kummallakin. Hävetkää jos osaatte.🤷♀️
- Anonyymi00226
Lainpakottajat tänä sotaisana aikanaa outo termi kun pahaa juuri puolustetaan, eikä siinä asiassa lyödä Raamatulla päähän vaikka pitäisi.
Siinä silmässä on tyttökoluun lentävä ohjus. - Anonyymi00229
Lahkolaiset tuudittelevat toisensa valerauhaan.
- Anonyymi00230
Ylivainion aikana helluntailaiset levittivät 1304 valheellista väitettä siellä tapahtuneista ihmeparanemisista.
Oikea lääkäri tutki kaikki tapaukset Tampereen yliopistossa tekemässäään tri:n väitöskirjassa.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.- Anonyymi00231
Mikäs valelääkärin tulos oli, jos oikea sai sellaiset tulokset.
Lääkärikirjan pitää ainakin ollauutta painosta.
- Anonyymi00232
Valheella on lyhyet jäljet.
- Anonyymi00233
Niilo pakeni kohua Espanjaan, missä puoskarointi sai tylyn lopun.
- Anonyymi00234
Yli tuhat valheellista väitettä ihmeparanemista pitäisiä saada hälytyskellot soimaan, mistä siinä lahkossa on kysymys.
- Anonyymi00235
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia.
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen. Paavali oli apostoliksi itse itsensä julistanut valeapostoli.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00236
Paavalihan oli murhamies, eikä murhamies ole kelvollinen APOSTOLIN VIRKAAN ollenkaan.
Uudeksi 12. oikeaksi apostoliksi valittiin Mattias, ei Paavalia, kuten usein opetetaan.
Apt.1
21 Niin pitää siis yhden niistä miehistä, jotka ovat vaeltaneet meidän kanssamme kaiken sen ajan, jona Herra Jeesus kävi sisälle ja ulos meidän tykönämme,
22 Johanneksen kasteesta alkaen hamaan siihen päivään, jona hänet meiltä otettiin ylös, tuleman hänen ylösnousemisensa todistajaksi meidän kanssamme."
23 Ja he asettivat ehdolle kaksi, Joosefin, jota kutsuttiin Barsabbaaksi, lisänimeltä Justukseksi, ja Mattiaan.
24 Ja he rukoilivat ja sanoivat: "Herra, sinä, joka kaikkien sydämet tunnet, osoita, kummanko näistä kahdesta sinä olet valinnut
25 ottamaan sen paikan tässä palveluksessa ja APOSTOLIN VIRASTA, josta Juudas vilpistyi pois, mennäkseen omaan paikkaansa".
26 Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaalle, ja hänet luettiin niiden yhdentoista kanssa apostolien joukkoon.- Anonyymi00237
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
- Anonyymi00238
Niilo ja Paavali samasss völjyssä.
Niilo paranteli ja Paavali tappoi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954751
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321922- 781512
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401160Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3231100Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051080- 501079
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111009
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964