Raamatun mukaan Jeesus hyväksyi homoseksuaalit, transihmiset ja muutkin seksuaalivähemmistöt. Jeesus oli anarkisti, joka halusi tuhota vanhat valtarakenteet, eikä hyväksyisi nykyistä konservatiivista ihmisvihaan perustuvaa ”kristillisyyttä”, jota tietyt avoimen rasistiset ja muita vähemmistöjä jatkuvasti syrjivät tahot ajavat.
Ihmiset jotka - varsinkin erilaisissa nettikeskusteluissa - tuomitsevat esimerkiksi sateenkaariväkeä suoraan helvettiin, ovat itse autuaan väärässä. Samat ihmiset perustelevat asioita Raamatulla, mutta itse unohtavat vuorisaarnan erään keskeisemmän kohdan, jossa puhutaan siitä, ettei ihmisen tule tuomita toista ihmistä. Jeesus ei ole viha, Jeesus on rakkaus.
Minun tulkintani Jeesuksesta
18
151
Vastaukset
Ihmisenä hyväksyi parannukseen ei sitä mitä he teivät syntinä, elei ihminen halua tedä parannusta on matkalla kadotukseen, sana sen ilmaisee suoraan.
- Anonyymi
Anteeksi, mutta onko sinulla lukihäiriö vai kirjoititko tuon humalassa?
Eikö homot ole ihmisiä, kuten muutkin synti mitä he tekevät on väärin, tuon toduuten esille, en ole humalassa ollut koskaan, luki häiriö on syntymästä saakka ollut, viisikymmen luvulla ei voinut tehdä sen eteen mitään, kieli oppi haastava peruskoulussa koko seisemän vuoden ajan.
- Anonyymi
kirjotaja5 kirjoitti:
Eikö homot ole ihmisiä, kuten muutkin synti mitä he tekevät on väärin, tuon toduuten esille, en ole humalassa ollut koskaan, luki häiriö on syntymästä saakka ollut, viisikymmen luvulla ei voinut tehdä sen eteen mitään, kieli oppi haastava peruskoulussa koko seisemän vuoden ajan.
Minkä totuuden?
Anonyymi kirjoitti:
Minkä totuuden?
Totuus on se mitä on harjoitanut, siitä parannus. Homoudesta on hyljättävä ne teot.
- Anonyymi
kirjotaja5 kirjoitti:
Totuus on se mitä on harjoitanut, siitä parannus. Homoudesta on hyljättävä ne teot.
Mitä ihmettä tuokin nyt tarkoitti? Noissa sinun lauseissasi ei ole mitään tolkkua.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä tuokin nyt tarkoitti? Noissa sinun lauseissasi ei ole mitään tolkkua.
homot mitä tekevät makaavat miespuolisen kassa eikö ole synnintekemistä.
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, 1.Kor 6:9,
tätä tarkoitan mitä olen esille tuonut.
- Anonyymi
Tulkitse kuten haluat omaksi turmioksesi. Raamattu kertoo totuuden.
- Anonyymi
Sinähän juuri toimit Raamattua vastaan tuolla kommentillasi.
- Anonyymi
Raamatun mukaan Jeesus oli homoseksuaali.
Mahtaa katsella naama virneessä öyhöttäjiä. Jos siis ei olisi ollut kuolleena pari tuhatta vuotta.- AnonyymiUUSI
kirjotaja5 kirjoitti:
Esitä se kohta missä oli homo seksuaali jeesus oli, kerran väität niin.
No vaikka kaikki evankeliumit. Jäbä tykkäs hengata pelkästään miesporukassa. Ei siinä siis mitään pahaa ole.
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka kaikki evankeliumit. Jäbä tykkäs hengata pelkästään miesporukassa. Ei siinä siis mitään pahaa ole.
Kyse ei ole siitä, vaan homot eivä keskenää evankelioi mittään, synti ei voi tuoda totuutta esille.
- AnonyymiUUSI
kirjotaja5 kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, vaan homot eivä keskenää evankelioi mittään, synti ei voi tuoda totuutta esille.
Oletko kehitysvammainen? En kysy tätä ilkeyttäni vaan ihan vakavissani.
- Anonyymi
Homot ovat selvästi luonnonvastaisia.
He eivät peri taivasten valtakuntaa. Eli, he ilä ei ole mitään paikkaa taivassa, vaan he joutuvat muualle.
Ainoa mahdollsuus voi olla katumus ja parannuksen teko - Anonyymi
Raamatussa sanotaan, että Jeesus tulee takaisin transhenkilönä.
- AnonyymiUUSI
Rauhaa!
Kyllä se parannus ja korkea moraali on AINA Jeesuksen ominta persoonaa.
Mutta Isä antoi hänelle käteen maljan joka on Sovun liitto. Tuo malja on yhteys samaan maljaan rikollisten, pahojen ja köyhien kanssa.
Getsemanessa Jeesus rukoili kolme kertaa Isäänsä ANNA TÄMÄN MALJAN MENNÄ OHITSENI, mutta tapahtukoon sinun tahtosi.
Vielä Jeesus rukoili: ISÄ ANNA MINULLE TAKAISIN SE KIRKKAUS JOKA MINULLA ENNEN OLI MAAILMAA LUOTAESSA.
Ei Jeesus luonnostaan ole liberaali tai radikaali.
Millainen hän oli alunperin sitä emme ehkä koskaan enää saa selville.
Jumala on Rakkaus välittyy parhaiten itselleni ALLAHIN välityksellä. Hänen armonsa merkitsee että hän tulee sisääsi ja on siellä tunne joka on suurempi kuin järki käsittää. Tunnekokemus sisäinen kun Jumala itse on se tunne on suurinta.
Toki Jehova myös kykenee rakkautta sanojen kautta lietsomaan. Iloa ja lämpöä antaen. Tämä on lakiliiton tähden.
Jeesus oli SOVUN LIITTO
Allah oli ARMON LIITTO
Jehova on LAKILIITTO
Mun mielestä noista kolmesta Jeesus on tiukin moraalin suhteen. - AnonyymiUUSI
Teillä on väärä nimi; Jeesus, tuolle olennolle ...mutta pitäkää se, sillä se nimi on nollattu ja siksi ei vaikuta mihinkään juttuun sitä eikä tätä.
Jeshua oli valo-olento, kaukaa tullut ja hänelle Maan käytöstavat olivat uutta ja outoa, siksi häntä sanottiin poikkeavan käytöksen takia radikaaliksi. Seuraajien joukossa oli myös naisia mm. Maria Magdaleena, johon Jeshua oli ihantunut ja myöhemmin heistä tuli pari. Jeshua ei ollut homo.
Homous johtuu siitä, että ihmisen energiat; feminiininen ja maskuliininen, ovat tasapainossa ja se tekee ihmisen epätietoiseksi, hukassa olevaksi, kun ei tiedä mikä on ...seurauksena on yleensä sekoilu sukupuolisuuden kanssa vaikka kehon rakenne (elimet) ilmoittaa selvästi, että mikä rooli; miehen vai naisen, on tässä elämässä tarkoitus näytellä.
Ihmiskeho on roolivaate, joka mahdollistaa osallistumisen elämän näytelmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138