"Siirrän tänne Kylmiksen uudet hajatelmat.
"Anonyymi
2024-10-27 14:42:53
60 plus palstalla en nähnyt nimimerkkiä Leski70.
Siellä pomottelivat ja satuja kertoivat 2lesken ja1lesken.
kylmätotuus"
Kylmätotuus takiainen
98
883
Vastaukset
Nyt minä suorastaan masennuin Pertikki.
Kuvittelin olevani ainoa, joka on saanut sen kunnian, että nykyinen Leski70-entinen 2lesken-on tehnyt jostakin nimimerkistä aloitteen.
Nyt minun on siis jaettava kanssasi tuo kunnia. Voi surku!
kylmätotuusVoit ottaa samalla minutkin käsittelyyn uuvemman kerran.
Leski70 kirjoitti:
👎👎👎
Mietintöjä anolta
Anonyymi
2024-10-27 10:33:22
Ei kukaan riitele häirikköparisto LusiinaEeron SiiliPertikin kanssa, vaan on vain hyvä tietää, eli että näitä narsisteja pyrkii välttämään. Nehän juuri narsisteina pyrkivät houkuttelemaan vastauksia ja korjauksia provoihinsa. Riitely vie aina sikaa. Sika on kortilla.Leski70 kirjoitti:
Mietintöjä anolta
Anonyymi
2024-10-27 10:33:22
Ei kukaan riitele häirikköparisto LusiinaEeron SiiliPertikin kanssa, vaan on vain hyvä tietää, eli että näitä narsisteja pyrkii välttämään. Nehän juuri narsisteina pyrkivät houkuttelemaan vastauksia ja korjauksia provoihinsa. Riitely vie aina sikaa. Sika on kortilla.Anonyymi
2024-10-27 10:37:54
IkiMuori = Siili? summaa provoilunsa perusteet
Kannattaa vältellä häirikköjä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10520916#comment-54216247Leski70 kirjoitti:
Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10520916#comment-54216247Anonyymi
2024-10-27 16:14:21
Aloittajan mukaan Siili on Lusiina, mutta sinä väität, että Siili =IkiMuori, joka kirjoittaa lähes virheettömällä suomen kielellä.
Löytyyköhän vielä muita vaihtoehtoja?
Linkissäsi ei ainakaan ollut yhtään Lusiinan kommenttia.
kylmätotuusLeski70 kirjoitti:
Anonyymi
2024-10-27 16:14:21
Aloittajan mukaan Siili on Lusiina, mutta sinä väität, että Siili =IkiMuori, joka kirjoittaa lähes virheettömällä suomen kielellä.
Löytyyköhän vielä muita vaihtoehtoja?
Linkissäsi ei ainakaan ollut yhtään Lusiinan kommenttia.
kylmätotuusLöytyy muitakin
Etsi, etsiLeski70 kirjoitti:
Kirjoittamasi 17:02 Poistettu
17:24 kirjoitin
Pn kirjoittama 17:02 Poistettu
Turha Pn on tähän ketjuun kirjoitella.- Anonyymi
Kenellä on mahdollisuus poistaa toisten kommentteja näin lyhyellä ajalla?
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä on mahdollisuus poistaa toisten kommentteja näin lyhyellä ajalla?
Mitäs luulisit?
- Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10520916#comment-54216247Mikään tuossa linkissä kirjoitettu viesti ei todista, että IkiMuori olisi Siili tai Lusiina.
Tuo linkki on vuodelta 2012, joten kylläpä arkistoja on pitänyt kaivella oikein urakalla.
Kaikkea joutavaa sitä jotkut jaksavat puuhastella.
kylmätotuus - Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Mitäs luulisit?
En luule mitään. Otan selvää. Alkoi kiinnostaa.
- Anonyymi
Kuka kieltää kirjoittamasta, näin mielenkiintoiseen aloitukseen.
Pertikki- Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Vaikka aloittaja.
Tarkoitatko että sinulla on oikeudet poistaa täältä toisten tekstejä. Tai jollain peesaajallasi?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että sinulla on oikeudet poistaa täältä toisten tekstejä. Tai jollain peesaajallasi?
En tarkoita
Kyllä aion kirjoittaa hyvään aloitukseen.
- Anonyymi
Leski, lopeta nyt ihmeessä vanhojen juttujen kaivelu ja kirjoittajien sättiminen. Aiheuttaako tuon käytöksesi suru? Ihan mahdottomaksi nyt äidyt.
Aiheuttaa 10 vuoden veetuilu taholtasi.
Olet oikea pahan ilman lintu.
Pysyisit poissa ketjuistani.
Hartain toiveeni.Leski70 kirjoitti:
Aiheuttaa 10 vuoden veetuilu taholtasi.
Olet oikea pahan ilman lintu.
Pysyisit poissa ketjuistani.
Hartain toiveeni.Eikö sulla kylmis ole omaa elämää.
Miksi tunget ketjuihin aiheuttamaan pahaa mieltä.
Alota oma ketjuLeski70 kirjoitti:
Eikö sulla kylmis ole omaa elämää.
Miksi tunget ketjuihin aiheuttamaan pahaa mieltä.
Alota oma ketju"Tosiasiassa minä siirryin 70 plus -palstalle aiemmin kuin entinen 2lesken, joka sinne tullessaan otti käyttöön uuden nimimerkin Leski70.
Siis älä kirjoita muunneltua totuutta.
kylmätotuus"
Miksi vainoat minua, kirjoittamalla ketjuuni.
Eikö sulle jästipäälle mene jakeluun, että en voi sietää kirjoitteluasi.
Voin pahoin kun näen typerän allekirjoituksesi.
Jätä minut rauhaan.Leski70 kirjoitti:
"Tosiasiassa minä siirryin 70 plus -palstalle aiemmin kuin entinen 2lesken, joka sinne tullessaan otti käyttöön uuden nimimerkin Leski70.
kylmätotuus"
Jätä minut rauhaan.Liittykös se minusta 80+ palstalle tekemäsi aloitus myös Korppikseen?
Mitä sinä haluat Korppikselta sen aloituksen palkaksi?
Hyväksyntääkö?
kylmätotuus- Anonyymi
Kirjoitinkin aiemmin, että yritän ymmärtää aloittajan käytöstä, koska hän on kokenut lyhyessä ajassa suuria muutoksia.
Ensin muutto uuteen asuntoon, veljen kuolema ja ero lemikkikoirasta.
Nyt alkaa minunkin ymmärrykseni olla turhan kovalla koetuksella.
kylmätotuus - Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
"Tosiasiassa minä siirryin 70 plus -palstalle aiemmin kuin entinen 2lesken, joka sinne tullessaan otti käyttöön uuden nimimerkin Leski70.
kylmätotuus"
Jätä minut rauhaan.Tarkoitatko että sinä mielestäsi saat kirjoittaa nimellä toisista kirjoittajista loukkaavasti mutta he eivät saa siihen mitenkään reagoida?
Kuka sinua on kymmenen vuotta vainonnut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että sinä mielestäsi saat kirjoittaa nimellä toisista kirjoittajista loukkaavasti mutta he eivät saa siihen mitenkään reagoida?
Kuka sinua on kymmenen vuotta vainonnut?Kymmeniä loukkaavia ja vainoavia viestejä eilen ja tänään. Pitääkö tästä alkaa.olla huolissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että sinä mielestäsi saat kirjoittaa nimellä toisista kirjoittajista loukkaavasti mutta he eivät saa siihen mitenkään reagoida?
Kuka sinua on kymmenen vuotta vainonnut?Kyllä leski on saanut niitä loukkauksia ja ivaamista kahdelta ämmältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä leski on saanut niitä loukkauksia ja ivaamista kahdelta ämmältä
Kymmenen vuoden ajan?
Anonyymi kirjoitti:
Kymmeniä loukkaavia ja vainoavia viestejä eilen ja tänään. Pitääkö tästä alkaa.olla huolissaan.
Niinkö kirjoitin?
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä leski on saanut niitä loukkauksia ja ivaamista kahdelta ämmältä
Lukematon määrä.
- Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Niinkö kirjoitin?
No näin kirjoitit tuolla aiemmin:
"Aiheuttaa 10 vuoden veetuilu taholtasi." - Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
kylmätotuus"
Jätä minut rauhaan.Eiköhän olisi parasta että vain lähtisit kun sinua pahempaa riitapukaria en ole tavannut.
- Anonyymi
Sinä kirjoitat haluavasi, etten osallistu aloitukseesi.
On sinulla otsaa vaatia tuollaista.
Totta hitossa osallistun itsestäni tehtyyn aloitukseen.
Toimit tyhmästi tekemällä tämän aloituksen tänne, koska sen paikka olisi 70+palstalla.
Aika epätoivoiselta tuntuu ylipäätään tällaisen aloituksen tekeminen.
kylmätotuus- Anonyymi
Huolestuttavaa vainoa.Kymmeniä loukkaavia viestejä eilen ja tänään.
- Anonyymi
Pitääkö tästä alkaa olla huolissaan. Kymmeniä loukkaavia viestejä eilen ja tänään.
- Anonyymi
Onko tällä 80+ -palstalla moderaattori?
Miksi tämä aloitus on tällä 80+ -palstalla eikä 70+?
Herää kysymyksiä. Anonyymi kirjoitti:
Onko tällä 80 -palstalla moderaattori?
Miksi tämä aloitus on tällä 80 -palstalla eikä 70 ?
Herää kysymyksiä.Siksi kun kirjoitin sen 80 plussaan
- Anonyymi
PertikkiSiilen puuhailuille on annettu taustaa törkytur paristona rsisteina
Inhon kaikkea rasistista vihan kylvämistä, epäoikeudenmukaista inhimmillyyttä ihmisiä kohtaan.
Pertikki kirjoitti:
Inhon kaikkea rasistista vihan kylvämistä, epäoikeudenmukaista inhimmillyyttä ihmisiä kohtaan.
Lisään tämän linkin vielä
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010786587.html- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010786587.htmlKiitos linkistä tähän Helsingin Sanomissa olleeseen Akatemiatutkija Timo Miettisen Esseeseen Demokratian rapautumisesta ja tilasta. Tämä essee oli mielenkiintoinen katsaus kuinka menneisyyden valinnat vaikuttavat nykytilanteeseen ja Euroopankin muutamien valtioiden demokratian rapautumiseen.
Luulen kuitenkin, ettei moni palstalaisista jaksa syventyä tähän aiheeseen, koska tässä ketjussa näyttää olevan riidan kylväminen se tärkeä asia josta saa keskustella.
Ihmettelen miksi sinä Pertikki olet suoranaisen vihan kohteena. Olen jonkun kirjoituksesi nähnyt enkä ole huomannut mitään toisia kirjoittajia loukkaavia tekstejä. Pertikki kirjoitti:
No comments
Pertikki kirjoitti:
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010786587.htmlLinkit pois ketjustani. Asap
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Mulkerohöpöttäjä tietämätön tekopyhävalehtelija
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Pörtökillä meni sana rasi ja narsis sekaisin, huomaatteko, ei osaa lukea tämän vertaa
- Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Linkit pois ketjustani. Asap
Et omista ketjua vaikka sen aloitit.
Toivon että menet ikäisiisi kun sellaista niin kovasti muillekin vaahtoata.
- Anonyymi
Onko Korppis ja Lesken70 sama henkilö?
- Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Lesken on 70 vuotias, niinkuin nikki sen kertoo
Korppis on eri-ikäinenEi todista mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todista mitään.
Korppis kertoo olleensa kymmenen vuotta sitten syöpäpalstalla Nelly62. Oliko tuo numero syntymävuosi vai ikä?
Anonyymi kirjoitti:
Korppis kertoo olleensa kymmenen vuotta sitten syöpäpalstalla Nelly62. Oliko tuo numero syntymävuosi vai ikä?
Hyvää iltaa@
Se oli mieheni veljen vaimon nimi ja ikä;)- Anonyymi
korpikirjailija kirjoitti:
Hyvää iltaa@
Se oli mieheni veljen vaimon nimi ja ikä;)Tosi törkee identiteettivarkaus!
Ylempänä linkissäni ilmenee ihmisten keskinäinen kahtia jakautunut ilmapiiri muuttuneessa maailmassa ylhäältä alas, arvot menettämässä merkitystä.
Rajat ikä palstoille ovat muodollisia, taannoin Lesken ollessa plus60, satuin kommentoimaan sinne, sehän oli Leskelle kuin punainen vaate silmille. Leski teki minua kohtaan solvaus aloituksen mitä hittoa tänne tulet, Leski sai nenilleen kun kaikki tuli puolustamaan minua.
Toinen solvaus aloitus Leskeltä minua kohtaan tämän siirtyessä plus70 sama juttu sain sympatiat, pelkkää riidan haastamista en ymmärrä mistä hänen halu riidellä.
Toisen henkilön identiteettiä vastaan hyökkääminen mielestäni hävytöntä ala-arvoista, tämän laatuiset aloitukset ei näitä pitäisi ilmestyä palstoille ollenkaan.- Anonyymi
Ei pitäisi ja kiinnostaa saada selville ottaako kukaan tai mikä tahi kantaa. Mielipiteistä ja asioista voi kiistellä mutta tämä nytkin koko viikonlopun menevä vaino meni yli. Aloittaja näyttää syyllistävän tunnistettavia nikkejä siitä mihin nytkin kymmenissä viesteissä syyllistunyt. Pilaa 80+ ilmapiirin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi ja kiinnostaa saada selville ottaako kukaan tai mikä tahi kantaa. Mielipiteistä ja asioista voi kiistellä mutta tämä nytkin koko viikonlopun menevä vaino meni yli. Aloittaja näyttää syyllistävän tunnistettavia nikkejä siitä mihin nytkin kymmenissä viesteissä syyllistunyt. Pilaa 80 ilmapiirin.
Kyllä. Jos ihmisellä on paha olo jostain syystä se ei silti oikeuta vainoamaan muita edes somessa. Raja tulee vastaan siinäkin.
"""Toisen henkilön identiteettiä vastaan hyökkääminen mielestäni hävytöntä ala-arvoista"""
Vai niin. Eikö omatuntosi yhtään kolkuta? Vai onko sinulla sellaista?- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
"""Toisen henkilön identiteettiä vastaan hyökkääminen mielestäni hävytöntä ala-arvoista"""
Vai niin. Eikö omatuntosi yhtään kolkuta? Vai onko sinulla sellaista?Selvennä mitä tarkoitat.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi ja kiinnostaa saada selville ottaako kukaan tai mikä tahi kantaa. Mielipiteistä ja asioista voi kiistellä mutta tämä nytkin koko viikonlopun menevä vaino meni yli. Aloittaja näyttää syyllistävän tunnistettavia nikkejä siitä mihin nytkin kymmenissä viesteissä syyllistunyt. Pilaa 80 ilmapiirin.
Mikä on 80 plussan ilmapiiri ollut viimeaikoina?
- Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Mikä on 80 plussan ilmapiiri ollut viimeaikoina?
Sinä ja Korppis yhdessä 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvennä mitä tarkoitat.
Ei tarvitse selventää. 80+ palstalla on käytäntönä että ketä tahansa saa syyttää mistä tahansa, ja jos vainottu kehtaakin kysyä todisteita syytöksille, ilmoitetaan,että todistakoon itse syyttömyytensä.
Virtuaalinen loan heitto on urheilumuoto jota ikäihminenkin pystyy harjoittamaan.
Mkr. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse selventää. 80 palstalla on käytäntönä että ketä tahansa saa syyttää mistä tahansa, ja jos vainottu kehtaakin kysyä todisteita syytöksille, ilmoitetaan,että todistakoon itse syyttömyytensä.
Virtuaalinen loan heitto on urheilumuoto jota ikäihminenkin pystyy harjoittamaan.
Mkr.Kuten nyt makriinakin vihdoin näet, että täällä mellastaa nuo paljon nuoremmat jo parikymmentä vuotta sitten keskenään tapelleet. Siinä syyttelyssä ei taida kukaan ihan pelkkä vainon kohde olla, vaan sitä tehnyt itsekin. Että tällainen totuuskomissio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja Korppis yhdessä 😆
lisuna tuulihattu ruosu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse selventää. 80 palstalla on käytäntönä että ketä tahansa saa syyttää mistä tahansa, ja jos vainottu kehtaakin kysyä todisteita syytöksille, ilmoitetaan,että todistakoon itse syyttömyytensä.
Mkr.Ettekö itse huomaa miten lapsellisia nuo jutut ovatkaan . Aikuiset ihmiset joilla on aikaa riitelyyn . Kai sitä nyt pitäisi voida olla sovinnossa edes ikä palstalla . Että viimeidåset elinvuodet käytetään turhan päiväiseen riitelyyn. Tuntuu ihmeelliseltä . Ja jos joku sanoo jotain niin vastaus ” älä lue” sillä keinolla vaan jatketaan tuollaista historian kaivelua jossa ei ole mitään järkeä .
Anonyymi kirjoitti:
Mkr.Ehtoota@
Kiroilusta ja loanheitosta löysin
Hesarista osuvan kolumnin.
Palstallahan paskanheitto on ollut viimeaikoina suosittua...
" Keinoista brutaalein on kytkeä ihminen jätteeseen, ulosteeseen tai eritteeseen."
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010790504.html- Anonyymi
korpikirjailija kirjoitti:
Ehtoota@
Kiroilusta ja loanheitosta löysin
Hesarista osuvan kolumnin.
Palstallahan paskanheitto on ollut viimeaikoina suosittua...
" Keinoista brutaalein on kytkeä ihminen jätteeseen, ulosteeseen tai eritteeseen."
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010790504.htmlSinulla tuo huussituote on aina vaan mielessä. Kiroilu sopii siihen kuvaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tuo huussituote on aina vaan mielessä. Kiroilu sopii siihen kuvaan.
Lue kolumni, niin ymmärrät.
- Anonyymi
On todella kummallinen buumi tämä vanhojen viestien kaivelu. Oikein säikähdin, alkaako itselle tapahtua jotain noin sairasta. Mikä sen aiheuttaa. Eikö riittänyt tuo outo politiikan jankkaaminen ja vanhojen pol-aiheiden esille nostaminen. Nyt tämä vanhoista mielipiteistä solvaaminen. Minä ainakin olen monesta asiasta eri mieltä nyt kuin 10 tai yli, vuotta sitten. Pidän sitä viisastumisena. Kun aikanaan tulin palstoille, kiinnitin huomiota toisten nikkien mielipiteiden keräämiseen ja niiden ristiriitaisuuksien vatvomiseen. Olivat sentään hiljattain kirjoitettuja. Nyt on menty pitkien aikojen taakse. Jotain nyt tietojen kerääjissä mättää.
- Anonyymi
"Jotain nyt tietojen kerääjissä mättää."
Nyt on menty tietyn rajan yli. Toisaalta huoli onko aloittajalla kaikki hyvin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jotain nyt tietojen kerääjissä mättää."
Nyt on menty tietyn rajan yli. Toisaalta huoli onko aloittajalla kaikki hyvinLuultavasti aloittaja on leskeytynyt äskettäin ja suru on vienyt mielen sekaisin. Jostain pitää löytää kohde purkaa pahaa oloaan. Sääliksi käy häntä. Mielenterveys palveluihinkin on pitkät jonot, ellei ole fyysistä vammaa niin eihän kukaan ole ohjaamassakaan häntä kun ei ole enää puolisoakaan.
Tällainen purkautuminen yleisellä keskustelupalstalla saattaa auttaa pääsemään pahimman suruvaiheen yli. Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti aloittaja on leskeytynyt äskettäin ja suru on vienyt mielen sekaisin. Jostain pitää löytää kohde purkaa pahaa oloaan. Sääliksi käy häntä. Mielenterveys palveluihinkin on pitkät jonot, ellei ole fyysistä vammaa niin eihän kukaan ole ohjaamassakaan häntä kun ei ole enää puolisoakaan.
Tällainen purkautuminen yleisellä keskustelupalstalla saattaa auttaa pääsemään pahimman suruvaiheen yli.Tämä on mielenkiintoista näillä palstoilla.
Kiusaaja, ivaaja, häirikkö saa ihan kaikessa rauhassa jatkaa toimintaansa.
Vuodesta toiseen.
Kun siihen puuttuu kiusattu, siitä kiusatusta tehdään mt-potilas.
Samoinhan se on koulumaailmassa.
Kiusattu joutuu vaihtamaan koulua.
On nähty karmeat seuraukset, mitä kiusaaminen on tehnyt lapsen psyykkeelle.
Kiusaaja jatkaa häiriköintiään.- Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoista näillä palstoilla.
Vuodesta toiseen.
Kiusaaja jatkaa häiriköintiään.No ei ole todellakaan kuvailemasi skenaario.
Kyllä sinulla on ongelma, kun laitat tänne vanhoja juttuja keskusteluun.
Minä muistan sinut koiran ulkouittajana, mutta myös "lapissa piehtaroinissa"hekumassasi? Anonyymi kirjoitti:
No ei ole todellakaan kuvailemasi skenaario.
Kyllä sinulla on ongelma, kun laitat tänne vanhoja juttuja keskusteluun.
Minä muistan sinut koiran ulkouittajana, mutta myös "lapissa piehtaroinissa"hekumassasi?Miten koiraa ulkouitetaan?
En ole ikinä käynyt Lapissa- Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Vuodesta toiseen.
Kiusaaja jatkaa häiriköintiään.Erittäin hyvin sanottu Leski70.
Kiusaajat porskuttaa ja kiusattujen pitäisi vaan alistua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti aloittaja on leskeytynyt äskettäin ja suru on vienyt mielen sekaisin. Jostain pitää löytää kohde purkaa pahaa oloaan. Sääliksi käy häntä. Mielenterveys palveluihinkin on pitkät jonot, ellei ole fyysistä vammaa niin eihän kukaan ole ohjaamassakaan häntä kun ei ole enää puolisoakaan.
Tällainen purkautuminen yleisellä keskustelupalstalla saattaa auttaa pääsemään pahimman suruvaiheen yli.Kyllä tässä on moni muu leskeksi tullut eikä ole tarvinnut riidellä kenenkään kanssa .aikuisen ihmisen olisi itse huomattava kun juttunsa menee överiksi .
Kovaa on ivattu Petrikkiä ja hönen poliittisia kirjoituksiaan vaikka jokainen on tietoinen ettei tarvitse edes lukea silloin kun ei kiinnosta .jos hän nyt haluaa kirjoittaa politiikasta niin antaa hänen kirjoittaa ei kai nyt ketään ajateta siksi pois palstalta .
Joten miten olisi onko ihmisillä voimia siihen että kohtelee toisia sentään ihmismäisesti se kun riidellään kun pahaiset kakarat ja keksitään oikein aiheetkin kenekä vuoro on olla syntipukkina . Kieroa touhua onko se jollekkin viihtyisää ajanvietettä , antaako se elämälle sisältöä jotenkin kun saa ilkeillä .
Annetaan ihmisten vaan kirjoittaa kunkin siitä aiheesta mikä heitä kiinnostaa ilman että ollaan loukkaamassa heti ja ajamassa pois palstalta . - Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Vuodesta toiseen.
Kiusaaja jatkaa häiriköintiään.Sano mikä, on hänen kirjoituksissaan häiriköintiä ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu Leski70.
Kiusaajat porskuttaa ja kiusattujen pitäisi vaan alistua.Kukahan oikein on kiusaaja täällä. Itse näen että ollaan aina jotakin ajamassa pois palstalta, sellainen on häirikkö , joka laittelee ilkeitä huomautuksia koko ajan samalle ihmiselle . Ei ole oikein kypsien ihmisten touhuja ja sitten käännetäänkin asiat päälaelleen että kiusaaja onkin yhtä äkkiä se uhri joka on ollut ajamassa muita pois kun kuulemma eivät kuulu pastalle. Ei ole ensimmäinen ihminen kun olette haukkuneet , uhria vaan vaihdetaan ja se entinen saa levätä kunnes hän kirjoittaa jotain asiallista niin taas saa ryöpyn . Ei ole mitenkään tervettä touhua,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu Leski70.
Kiusaajat porskuttaa ja kiusattujen pitäisi vaan alistua.Sinähän se siinä räkytät koko ajan , anna olla jo. Sinä olet ihan itse ollut ajamass ihmistä pois palstalta siksi että hän kirjoittaa politiiksasta . Anna hänen kirjoittaa, älä lue jos se sinua häiritsee .
Miksi oikeastaan on pidettävä yllä tuollaista touhua , kun ei lue aitä mikä ei kiinnosta niin se riittää . Eikö omasta mielestäsi yhtään tunnu että käyttäydyt väärin kun olet päättämässä ketkä ovat kelpuutettuja pastalla .
Sellaisia päätöksiä tekevät ainoastaan ne joilla on oma foorumi ja maksaa sen pitämisestä . Ei suomi24 palstalla kukaan aja toisia pois . Etenkin kun ei ole mitään rikollista edes tehnyt .kaikista ei voi tykätä mutta silti yhteisellä pastalla on käyttäydyttävä ihmisiksi. Anonyymi kirjoitti:
Kukahan oikein on kiusaaja täällä. Itse näen että ollaan aina jotakin ajamassa pois palstalta, sellainen on häirikkö , joka laittelee ilkeitä huomautuksia koko ajan samalle ihmiselle . Ei ole oikein kypsien ihmisten touhuja ja sitten käännetäänkin asiat päälaelleen että kiusaaja onkin yhtä äkkiä se uhri joka on ollut ajamassa muita pois kun kuulemma eivät kuulu pastalle. Ei ole ensimmäinen ihminen kun olette haukkuneet , uhria vaan vaihdetaan ja se entinen saa levätä kunnes hän kirjoittaa jotain asiallista niin taas saa ryöpyn . Ei ole mitenkään tervettä touhua,
Valitettavasti en ymmärrä sekavan sepustuksesi pointtia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se siinä räkytät koko ajan , anna olla jo. Sinä olet ihan itse ollut ajamass ihmistä pois palstalta siksi että hän kirjoittaa politiiksasta . Anna hänen kirjoittaa, älä lue jos se sinua häiritsee .
Miksi oikeastaan on pidettävä yllä tuollaista touhua , kun ei lue aitä mikä ei kiinnosta niin se riittää . Eikö omasta mielestäsi yhtään tunnu että käyttäydyt väärin kun olet päättämässä ketkä ovat kelpuutettuja pastalla .
Sellaisia päätöksiä tekevät ainoastaan ne joilla on oma foorumi ja maksaa sen pitämisestä . Ei suomi24 palstalla kukaan aja toisia pois . Etenkin kun ei ole mitään rikollista edes tehnyt .kaikista ei voi tykätä mutta silti yhteisellä pastalla on käyttäydyttävä ihmisiksi.pertikkija sen kollaboraattori siili ovat vilttuilleet täällä ja sotkeneet
keskusteluja vuosi kausia ja niitä ei saisi paljastaa
se on hyvä etteä paljastetaan häirikkösotkijat
on tärkeää että tällaisen narsistiparin tunnistaa ettei kukaan käytä siihensontaan aikaansa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pertikkija sen kollaboraattori siili ovat vilttuilleet täällä ja sotkeneet
keskusteluja vuosi kausia ja niitä ei saisi paljastaa
se on hyvä etteä paljastetaan häirikkösotkijat
on tärkeää että tällaisen narsistiparin tunnistaa ettei kukaan käytä siihensontaan aikaansa"ettei kukaan käytä siihensontaan aikaansa,"
Kuten sinä teet. Sairaalloisen paljon.
- Anonyymi
On todella kummallinen buumi tämä vanhojen viestien kaivelu. Oikein säikähdin, alkaako itselle tapahtua jotain noin sairasta. Mikä sen aiheuttaa. Eikö riittänyt tuo outo politiikan jankkaaminen ja vanhojen pol-aih
pörtikkija sen jalkavaimo sillijäi kiinni häiriköinnistä vuosien ajalta
ei tullut mielenkään että täällä on syöpäisille raakaa häirintää hajoittanutta
porukkaa vilttuilemassa lisää- Anonyymi
Sinun viesti jankutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun viesti jankutusta.
etkö sitten ole jvaimo
Ei kiinnosta poliittinen ideologia, kirjoitan taloudesta nyky tilassa, puolueet saa kiistellä, en ole kiinnostunut puolueista, siinä mielessä jos tuottaa vahinkoa kansalle ideologian vuoksi on eri juttu.
Arvo keskustelu puolueista oikeisto vasemmisto, liittyy mitä hallitus tekee kansan hyväksi, sitä pitää arvostella jos aihetta. En hyväksy perussuomalaisten aatetta, sanon suoraan mitä mieltä, niinhän hekin sanovat vihervasemmistosta, Okei haukkkua voi jos olen erimieltä, pitääkö yleistää jos erimieltä.
Äänestys tilanteessa en varma äänestänkö ketään.- Anonyymi
kuka bilttu on narsistin äänestämisestä kiinnostunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka bilttu on narsistin äänestämisestä kiinnostunut
Sinä bilttu näytät olevan sairaalloisen kiinnostunut. Et kykene asiallisiin asiakeskusteluihin, kerjäät huomiota roikkumalla perässä höpinöines.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä bilttu näytät olevan sairaalloisen kiinnostunut. Et kykene asiallisiin asiakeskusteluihin, kerjäät huomiota roikkumalla perässä höpinöines.
Viikonlopun "Totuuden kertominen" ketju on poistunut kuvioista.
Seuraavaksi varmasti lähtee tämä ketju.
Mode on puhunut.- Anonyymi
Leski70 kirjoitti:
Viikonlopun "Totuuden kertominen" ketju on poistunut kuvioista.
Seuraavaksi varmasti lähtee tämä ketju.
Mode on puhunut.siili jäi kiinno pertikin kollaboraattori
se oli tärkein anti
en tiennyt tämän parin vuosikausia jatkuneesta röyhkeydestä ja törkeydestä
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1152128- 1231636
Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821170Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara93973Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta60872- 21801
Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit46769- 47734
Pienimies pääsi kunnanjohtajaksi
Se oli suuri voitto meille kaikille, nyt saa Yli-torniolaiset maistaa miten kuntaa johdetaan.19724Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk30696