Kotihoito löytää näitä joka päivä mutta näistä ei puhuta koska Suomi on "onnellisuuden tyyssija".
Yhä useampi vanhus löytyy kalmona kämpästään..
6
335
Vastaukset
- Anonyymi
KOhta ei enää löydä, kun hoito ja hoiva loppuvat.
Sehän se. Sehän se. Hallituksen suuri säästö.- Anonyymi
Hajusta tietää missä on poistumaa jos on kesä.
- Anonyymi
Jaa että ihan joka päivä. Laittaisitko lähteen tälle väitteelle, kiitos!
Ja mitä siitä, jos löytääkin? Hyvä, että löytää, eivätpä jää sinne mätänemään.
Kotiinsa kuolee ihmisiä. Vanhuksia toki enemmän kuin nuoria, sillä vanhuksia nyt muutoinkin kuolee enemmän. Ihan luonnollisista syistä.
Vai ajatteleeko aloittaja, että eivät kuolisi, jos eivät kotonaan asuisi kotihoidon turvin? Sinnittelisivät kymmeniä vuosia elossa, jos hoivalaitoksissa asuisivat kaikki? - Anonyymi
Niin, sääli että Pirha ei anna vanhusten tulla hoitokoteihin. Eikä omaiset tiedä vaatia heidän lähellään olevia hoitokotipaikkoja. Makuutetaan terveyskeskuksissa vaikka tyhjiä paikkoja olisi. Tai paikka myönnetään hyvin kauas omalta kotipaikkakunnalta. Kolmen kuukauden odotusjonoa venytetään vielä, etenkin jos ei ota tarjottua paikkaa jostain hyvin kaukaa.
- Anonyymi
Surullista.
- Anonyymi
Oma syynsä kun eivät suostu muuttamaan pois kotoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1712133Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3121811- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972