Ja täynnä sinkkunaisia.
Suomessa on yli 5 miljoonaa asukasta
24
240
Vastaukset
- Anonyymi
Ei uskoisi. Silti miehet ei löydä ketään?
- Anonyymi
Ei löydy kai sopivaa.
- Anonyymi
Eioo noi paljon? Vähemmän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy kai sopivaa.
Pullukat ei kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullukat ei kelpaa
Eikä Kelan rahoilla loisivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullukat ei kelpaa
Mä en oo pullukka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä Kelan rahoilla loisivat.
Mä en loisi Kelan rahoilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en loisi Kelan rahoilla!
Mistä saat rahasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saat rahasi?
Ei kuulu sulle, ätmi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle, ätmi!
Kela maksaa, mutta haen kyllä töitä.
- Anonyymi
Tilastokeskus on arvioinnut lukumäärän kasvavan 6,6milj. samaan aikaan kun syntyvyys laskee.
Väestönvaihto. - Anonyymi
Ehkä ne naiset on sinkkuja syystä?
- Anonyymi
Misut pelaa potkupalloo ennemmin.💋
- Anonyymi
Mikä on syy?
Mutta niille kelpaa vain joku Christian Gray 50 Shades of Graysta.
- Anonyymi
Kyllä minä löydän tyttöystävän, ei minun tarvitse teidän puheistanne välittää.
- Anonyymi
Naisista on tullu viisaita. Ei orjaksi kukaan halua hellan ja nyrkin väliin. Oma elämä menee passatessa isoa lasta.
- Anonyymi
Niinpä ja jokaisella naisella on mistä valita. Oikea suunta
- Anonyymi
Onnea matkaan
- Anonyymi
Luin eka että sirkusnaisia.
Suomi on vaarallinen maa naisille. Perheväkivalta on yleistä. Ei ihme, että mieluummin pysyvät sinkkuna kuin ottavat jonkun kusipään.
Toisaalta poliisin mukaan perheväkivalta on täällä hyvin tasa-arvoista, eli ne mätkivät pariskunnat mätkivät tasapuoleisesti molemmat toisiaan.
(ja väitän, että perheväkivallan tilastointi on jotenkin vinoutunutta, sillä en tiedä ainuttakaan perheväkivaltaparia siitä huolimatta, että se on kuulemma yleistä)
- Anonyymi
Suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja hiukan vähemmän sinkkunaisia. Kyllä on naiset nirsoja kun ei tavis mies kelpaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2271189
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671058Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179953Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15929Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33802- 71797