Lehtien ja sosiaalisen median (lähinnä Facebook) luoma kuva Karpon veljeksistä on jokseenkin väärä. He eivät ole läheskään niin tyhmiä, kuin tiedotusvälineet antavat ymmärtää.
Teidän tulisi itse ottaa selvää heidän älykkyydestään, eikä sokeasti luottaa siihen yleiseen näkemykseen, että he olisivat aivan täysiä mänttejä.
Karpot eivöt ole tyhmiä
9
403
Vastaukset
- Anonyymi
Yleinen näkemys on että ovat viisaampia kuin Ähtärin päättäjät,joten päättäjien täytyy olla todella tyhmiä.
- Anonyymi
Varsinkin persupäättäjät, eivät ymmärtäneet kuntalaisten parasta edes Eventsin tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin persupäättäjät, eivät ymmärtäneet kuntalaisten parasta edes Eventsin tilanteessa.
Mikä ihmeen Events???
- Anonyymi
Takaan, että Karpot eivät ole tyhmimpiä ähtäriläisiä.
- Anonyymi
- mutta ero on hiuksenhieno. mummu ainakin on tyhmempi.
- Anonyymi
Ovat he
- Anonyymi
Tyhmiä ovat ne, jotka tanssii kun He soittaa
- Anonyymi
Mäntti voi olla vaikka olisi viisaskin. Mäntti ja tyhmä tai oppimaton eivät ole synonyymejä. Jos tiedätte mitä se sana tarkoittaa.
- Anonyymi
Mielenkiintoista seurata kisaa kuka on tyhmä, tyhmempi, tyhmin.
Sekä kuka on mäntti, mäntempi, mäntein!
Mutta mikä olikaan kisan lähtökohta?
Oliko se, miksi Ähtäri on siinä tilassa kuin sen nyt kerrotan olevan?
Onko se mänttikisan tulosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138