Netanjahu on siihen suurin syyllinen.
Israelia kohtaa hävitys muutaman viikon kuluttua
10
181
Vastaukset
- Anonyymi
Se on minulle suuri suru Israelin ystävänä.
Israel pysyy aina, lahkot loppuu.
Jumala ei luovuta koskaan silmäteräänsä, naurettava väite.- Anonyymi
israelin hävitys on alkanut, siitä jää jäljelle vain rippeet.
abbas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
israelin hävitys on alkanut, siitä jää jäljelle vain rippeet.
abbasNoina päivinä persialaisten keskuudessa nousee kolme kuningasta ja he ottavat vangiksi ne juutalaiset, jotka ovat Egyptissä. He tuovat heidät Jerusalemiin ja he asuttavat sen ja ovat siellä. Sitten, kun kuulette, että rauha Jerusalemissa on varmaa, repikää vaatteenne, oi maan papit, sillä kadotuksen poika tulee pian! Noina päivinä laittoman poika ilmestyy pyhiin paikkoihin.
Noina päivinä persialaisten kuningas kiirehtii ja he asettuvat taistelemaan Assyrian kuningasta vastaan. Neljä kuningasta taistelee kolmen kanssa. Heiltä menee kolme vuotta tuossa paikassa, kunnes he kantavat pois sen temppelin hyvinvoinnin, joka on tuossa paikassa. Noina päivinä veri virtaa Kosista Memphisiin. Egyptin joki muuttuu niin veriseksi, että siitä ei pystytä juomaan kolmeen päivään. Voi Egyptiä ja niitä, jotka siinä ovat! Noina päivinä nousee kuningas kaupungissa, jota kutsutaan "auringon kaupungiksi" ja kaikki maa muuttuu. Hän pakenee Memphisiin persialaisten kanssa. - Anonyymi
Katso, minä kerron minkälainen hän on, niin että voitte tunnistaa hänet. Hän on hoikkajalkainen nuori mies, vähän harmaita hiuksia hänen päänsä etupuolella. Hänen kulmakarvansa yltävät hänen korviinsa. Hänen käsiensä etupuolella on spitaalista muistuttava paljas läikkä. Hän muuttaa itsensä niiden läsnäolossa, jotka näkevät hänet. Hänestä tulee nuori lapsi. Hänestä tulee vanhus. Hän muuttaa itseään joka kohdassa, mutta hänen päänsä merkkejä hän ei kykene vaihtamaan. Siitä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso, minä kerron minkälainen hän on, niin että voitte tunnistaa hänet. Hän on hoikkajalkainen nuori mies, vähän harmaita hiuksia hänen päänsä etupuolella. Hänen kulmakarvansa yltävät hänen korviinsa. Hänen käsiensä etupuolella on spitaalista muistuttava paljas läikkä. Hän muuttaa itsensä niiden läsnäolossa, jotka näkevät hänet. Hänestä tulee nuori lapsi. Hänestä tulee vanhus. Hän muuttaa itseään joka kohdassa, mutta hänen päänsä merkkejä hän ei kykene vaihtamaan. Siitä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika.
Niitä merkkejä, joita Jumala paljasti tuomiopäivästä pyhälle Matteukselle.
Kun me olimme tulossa Jerusalemiin Galileasta seitsemän päivää ennen pääsiäistä, Herra kertoi minulle monia asioita hänen kärsimyksestään ja ylösnousemuksestaan ja lopun ajoista, ja antikristuksen tulemuksesta. Hän sanoi, "siihen aikaan Belialin voiman ruhtinas lähtee idästä, ja tekee suuria ihmeitä ja monia merkkejä tullessaan, sanoen, "minä olen voideltu." Ja monet eksyvät ja heidät kastetaankin hänen nimeensä."
"Hän tekee kaikkia niitä merkkejä joita minäkin tein, sillä poikkeuksella, ettei hän herätä ketään kuolleista. Monet ihmiset uskovat häneen – jopa ne, jotka uskoivat minuun. Minä kerron tämän sinulle siksi, Matteus, että voisit saarnata tämän kaikille uskollisille, ettei hän saisi heitä eksytettyä."
"Tämä on oleva hänen ulkoinen olemuksensa; pitkä ja laiha mies, jolla on kapeat jalat ja pitkät hiukset, pitkät kasvot ja pitkä nenä, ilon täyteiset silmät, suuret korvat, häneltä puuttuu yksi etuhammas, hänen otsassaan on näkyvä vaalea läikkä ja hänen etuhiuksissaan on vähän valkoista. Nämä hänen merkkinsä ovat muuttumattomia, mutta muuten hän pystyy muuttamaan itseään. Ja kun hän tulee Jerusalemiin, eräs kuningas, nimeltä Flaccus (uudemmassa Flato) palvoo häntä. Sen jälkeen Jerusalemista nousee 18 viisasta miestä, jotka menevät hänen eteensä nuhtelemaan häntä. Ja kun hän näkee, että häntä nuhdellaan, hän paaduttaa sydämensä, ja hän määrää Jerusalemiin sytytettäväksi alttarin ja että nuo 18 vanhurskasta miestä on sidottava yhteen ja laitettava siihen tuleen, sanoen, "se teidän Jumalanne, johon uskotte, tulkoon ja vapauttakoon teidät." Silloin ne vanhurskaat sanovat, "Kristus, Jumalan poika, ei toimi näin." Mutta minun Isäni kuulee heitä ja minä palaan heidän luokseen suuren joukon kanssa."
- Anonyymi
juykuy on pahempia kuin natsit
- Anonyymi
Kiikoo lollis patsem paatsem
- Anonyymi
Halleluujaa!
- Anonyymi
Halleluujaa kun Santeri ikonin koni meni liian luujaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115745Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323827- 823312
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä172915Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2431970Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411748
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui371634Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513