Jokin aika sitten iltapulu kertoi kuinka muut asiakkaat oli närästyneet kaupan kassalla ranskanpullaa ostaneeseen, maailman menestyneimpään pyörätuolikelaajaan. Että tavikset tiesi, jotta huippu-urheilijan pitä syödä vain kokojyvää.
Päätin pitkästä aikaa itsekin ostaa ranskanleipää ja arvaa mitä, se on suussasulavan taivaallisen hyvää. Enää en osta kuin ranskanleipää. Pierettävät ruisleivät jää jatkossa leipähyllyyn.
Kiitos iltapululle.
Vaalea leipä on hyvää
19
134
Vastaukset
- Anonyymi
Etenkin paljon hiilareita sisältäviä tuotteita kantsuu syödä joka päivä paljon, keho tykkää niistä.
- Anonyymi
Omapa on terveytesi, kuolet sitten nopeammin valkonaamana.
Vaalea leipä muuttuu kehossa sokeriksi. Osta edes vaaleaa täysjyvää.
Miksi edes osoitat toopeuttasi nettisivuilla, jonkinsortin vaikealuonteinen vastarannankiiski?- AnonyymiUUSI
Elinikäänsä ei kukaan tiedä.
Eikä sama ruokavalio sovi kaikille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elinikäänsä ei kukaan tiedä.
Eikä sama ruokavalio sovi kaikille.Ei tiedä, mutta sen tietää miten sitä saa lyhennettyä.
- AnonyymiUUSI
Eilen just paistoin ranskanleivästä köyhiäritareita. Leikkasin ohuita viipaleita,kastoin munamaidossa ja paistoin. Päälle kermavaahtoa ja mansikkahilloa. Jesusssssss mutta oli hyviä ja maistui naapurin pariskunnallekin...
- AnonyymiUUSI
Köyhät ritarit paistetaan voissa.
- AnonyymiUUSI
Nistisafkaa tuo onkin yleensä..
- AnonyymiUUSI
Kyllä se vaikuttaa paljon, mitä leivän päälle kasataan, mm. juustoa, kurkkua, kinkkua, salaatinlehtiä, ehkä paistettu kananmuna...
- AnonyymiUUSI
Namm namm...syön aamuisin kahvin kanssa paahtoleipää, lauantaisiivuja, tomaattia ja mustaleima Emmentalia , sopivan ärtsyä.
- AnonyymiUUSI
Minä olen aina ajatellut, että hyvä kun muut syövät roskaruokaa. Kiva olla itse terveempi ja kauniimpi. Nyt ei enää saa aikaa julkisesta terveyden huollosta, kun on pitänyt huolta omasta terveydestä.
- AnonyymiUUSI
Krapulassa syön aina ranskanleipää, täytteillä, juustolla ym ja mikroon....NAM NAM
- AnonyymiUUSI
Ranskis pituussuunnassa puoliksi, päälle valinnaiset täytteet ja uuniin. Itse laitan usein oliiviöljyä, juustoa tonnikalaa, tomaattia ja mausteita, välillä homejuustoa myös.
- AnonyymiUUSI
Eihän ruisleipä ole ainoa täysjyväleipä ja vaalejakin leipä voi olla täysjyväleipää.
- AnonyymiUUSI
Aivan , juuri näin. Mutku härmäläinen ei tunne kuin rukiin, samoin kuin saunanlämmmittäjä vain koivuhalon.
- AnonyymiUUSI
Ruisleipäkin on hyvää. Tietäääkö joku miksi sitä ei USA:ssa ole kaupoissa? Ei ainakaan vuonna 1988 ollut NY:ssa. Liikaa syötynä ruis aiheuttaa kyllä vatsavaivoja, mutta ei kohtuukäytössä. Onkohan ruisleipäpannaan jokin ihan rationaalinen oikea syykin? Eikö kaikkea ole kerrottu ruisviljasta?
- AnonyymiUUSI
Kv-kaverini Wisconsinista kertoi, että käyttävät paljonkin ruista.
- AnonyymiUUSI
Minä syön vain ruisleipää ja hillomunkkeja.
- AnonyymiUUSI
Ylipainoisen ihmisen oikea ravinto on vaalea leipä josta saa kaikki hivenaineet ja ravinteet.
- AnonyymiUUSI
Tuskin Tähti elää pelkästään ranskanleivällä. Tärkeintä on se, ettei elä pelkästään ranskanleivällä. meillä kaikilla on lupa herkutella joskus, joku tekee sen syömällä ranakanleipää ja toinen karkkia tai suklaata.
Minä yritän syödä vain terveyttä edistävästi, mutta eilen söin ison kasan TUC-suolakeksejä, joiden päälle laitoin paksulti Alentaja-margariinia, kun tuorejuustoa ei ollut. Oli muuten hyvää. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877