Vaalea leipä on hyvää

Anonyymi-ap

Jokin aika sitten iltapulu kertoi kuinka muut asiakkaat oli närästyneet kaupan kassalla ranskanpullaa ostaneeseen, maailman menestyneimpään pyörätuolikelaajaan. Että tavikset tiesi, jotta huippu-urheilijan pitä syödä vain kokojyvää.

Päätin pitkästä aikaa itsekin ostaa ranskanleipää ja arvaa mitä, se on suussasulavan taivaallisen hyvää. Enää en osta kuin ranskanleipää. Pierettävät ruisleivät jää jatkossa leipähyllyyn.

Kiitos iltapululle.

19

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etenkin paljon hiilareita sisältäviä tuotteita kantsuu syödä joka päivä paljon, keho tykkää niistä.

• Anonyymi

Omapa on terveytesi, kuolet sitten nopeammin valkonaamana.

Vaalea leipä muuttuu kehossa sokeriksi. Osta edes vaaleaa täysjyvää.

Miksi edes osoitat toopeuttasi nettisivuilla, jonkinsortin vaikealuonteinen vastarannankiiski?

• Anonyymi
        UUSI

Elinikäänsä ei kukaan tiedä.

Eikä sama ruokavalio sovi kaikille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elinikäänsä ei kukaan tiedä.

Eikä sama ruokavalio sovi kaikille.

Ei tiedä, mutta sen tietää miten sitä saa lyhennettyä.

• Anonyymi
      UUSI

Eilen just paistoin ranskanleivästä köyhiäritareita. Leikkasin ohuita viipaleita,kastoin munamaidossa ja paistoin. Päälle kermavaahtoa ja mansikkahilloa. Jesusssssss mutta oli hyviä ja maistui naapurin pariskunnallekin...

• Anonyymi
        UUSI

Köyhät ritarit paistetaan voissa.

• Anonyymi
        UUSI

Nistisafkaa tuo onkin yleensä..

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se vaikuttaa paljon, mitä leivän päälle kasataan, mm. juustoa, kurkkua, kinkkua, salaatinlehtiä, ehkä paistettu kananmuna...

• Anonyymi
        UUSI

Namm namm...syön aamuisin kahvin kanssa paahtoleipää, lauantaisiivuja, tomaattia ja mustaleima Emmentalia , sopivan ärtsyä.

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen aina ajatellut, että hyvä kun muut syövät roskaruokaa. Kiva olla itse terveempi ja kauniimpi. Nyt ei enää saa aikaa julkisesta terveyden huollosta, kun on pitänyt huolta omasta terveydestä.

• Anonyymi
      UUSI

Krapulassa syön aina ranskanleipää, täytteillä, juustolla ym ja mikroon....NAM NAM

• Anonyymi
      UUSI

Ranskis pituussuunnassa puoliksi, päälle valinnaiset täytteet ja uuniin. Itse laitan usein oliiviöljyä, juustoa tonnikalaa, tomaattia ja mausteita, välillä homejuustoa myös.

• Anonyymi
      UUSI

Eihän ruisleipä ole ainoa täysjyväleipä ja vaalejakin leipä voi olla täysjyväleipää.

• Anonyymi
        UUSI

Aivan , juuri näin. Mutku härmäläinen ei tunne kuin rukiin, samoin kuin saunanlämmmittäjä vain koivuhalon.

• Anonyymi
      UUSI

Ruisleipäkin on hyvää. Tietäääkö joku miksi sitä ei USA:ssa ole kaupoissa? Ei ainakaan vuonna 1988 ollut NY:ssa. Liikaa syötynä ruis aiheuttaa kyllä vatsavaivoja, mutta ei kohtuukäytössä. Onkohan ruisleipäpannaan jokin ihan rationaalinen oikea syykin? Eikö kaikkea ole kerrottu ruisviljasta?

• Anonyymi
        UUSI

Kv-kaverini Wisconsinista kertoi, että käyttävät paljonkin ruista.

• Anonyymi
      UUSI

Minä syön vain ruisleipää ja hillomunkkeja.

• Anonyymi
      UUSI

Ylipainoisen ihmisen oikea ravinto on vaalea leipä josta saa kaikki hivenaineet ja ravinteet.

• Anonyymi
      UUSI

Tuskin Tähti elää pelkästään ranskanleivällä. Tärkeintä on se, ettei elä pelkästään ranskanleivällä. meillä kaikilla on lupa herkutella joskus, joku tekee sen syömällä ranakanleipää ja toinen karkkia tai suklaata.
      Minä yritän syödä vain terveyttä edistävästi, mutta eilen söin ison kasan TUC-suolakeksejä, joiden päälle laitoin paksulti Alentaja-margariinia, kun tuorejuustoa ei ollut. Oli muuten hyvää. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe