Lapsia ei saa wokettaa, hulluuteen opettaa

Anonyymi-ap

Woketus pois kouluista, vanhemmat haluavat lapsilleen terveet arvot

19

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku pedo koittaa sotkea asiasta keskustelua iljettävillä viesteillään. Toivottavasti poistuu..

Woketus on EU:n ja Naton, ehkä myös päättäjiemmekin arvojen mukaista. Siksi sitä ajetaan kaikkialle.

• Anonyymi

Ei arvojen, vaan etujen mukaista . Se parantaa poliitikkojen ja kavereiden lompakon huoltosuhdetta.
        Mitään muita arvoja niillä ei siinä porukassa ole.

• Anonyymi

Woke tuli ja woke meni, hyvästi

• Anonyymi

Halloween-aivopesulla taataan paiajassunien näkeminen.

• Anonyymi

Persukoulussa lapsille opetetaan 'oikeita' arvoja, vähemmistöjen syrjimistä, pitää oppia vihapuhe ja epäoikeudenmukainen kohtelu.Mutta senhän ne oppis kotonakin!

Woke (lausutaan englanniksi /woʊk/) tarkoittaa valveutuneisuutta tai henkilön yhteiskunnallista tiedostamista. Wokessa välitetään vähemmistöistä, syrjinnästä ja vihapuheesta. Sana on alun perin peräisin Yhdysvaltain afroamerikkalaisen väestön käyttämästä englannin muodosta.

2010-luvun lopulla Yhdysvaltain konservatiivinen oikeisto alkoi käyttää wokea halveksuvana ilmaisuna, jolla viitattiin erilaisiin aatteisiin, jotka liittyvät arvoliberalismiin tai vasemmistoon.

Esimerkiksi The New York Times kirjoitti valkoisesta etuoikeudesta yli kuusi kertaa useammin vuonna 2020 verrattuna vuoteen 2023.

• Anonyymi

Ole nyt turpa kiinni kiitos.

MINUN lapsilleni opetetaan suvaitsevaisuutta, eli jokainen saa olla mitä tahtoo, MUTTA se EI tarkoita sitä, että vähemmistö saa aivopestä lapseni homoagendaan.

Vähemmistö EI määrittele sukupuolia, niitä kun on TASAN 2.
        Mielisairauksia sitten onkin loputon määrä.

Kromosomit, määrää sukupuolen, ja niitä on 2.

Voihan sitä kuvitella olevansa vaikka lammas tai pahvinaula, mutta totuus on kromosomeissa ja kuvitelma MIELISAIRAUTTA.

Sellaista skeidaa ei minun lapsilleni opeteta.

Miksi setaporukka haluaa lukea satuja pikkulapsille päiväkodeissa sen sijaan että menisivät lukemaan mummoille vanhainkotiin, tai sairaalaan AIKUISILLE, tai vaikkapa vammaisille potilaille?

No kun niitä ei voi enää aivopestä homoiksi.Suolen kautta ei voi lisääntyä, joten heidän agenda on tuhota kristinusko,perinteiset perhearvot ja "rekrytoida" lisää uhreja päiväkodeista ja lastentarhoista.Siksi ympäri maailmaa ovat twerkkaamassa pikkulapsille.

SAIRASTA!!

Joten ei, minun lapset eivät tule tuollaista oppimaan.Olen tehnyt koulussa selväksi että minun lapset ei osallistu KOSKAAN setatunneille.

Ei ole olemassa "valkoista etuoikeutta" , tästä tulee puhua VALKOISTEN SAAVUTUKSINA sen sijaan.Olemme sukupolvesta toiseen tehneet kovasti töitä ansaitaksemme asemamma ja omaisuutemme.EI ole olemassa mitään "osuutta" joka jotenkin mystisesti kuuluisi jollekin muulle meidän omaisuudestamme.

Wokepelleily on kateellisten kitinää.Halutaan vaatia toisilta jotain jota ei itse ole ansaittu mitenkään.Turpa kiinni, ja tee töitä ansaitse itse omat rahasi.

• Anonyymi

Mitkä terveet arvot aloittaja aikoo lapsille opettaa?

Homojen hakkaamisen? Väkivallan kotona ja parisuhteessa? Erilliset vessat kaikille kolmelle sukupuolella ja tietenkin myös lemmikeille joka taloon, lakisääteisesti myös omakotitaloihin, muuten ei rakennuspiirustuksia hyväksytä?

• Anonyymi

Kannattaa muuttaa Venäjälle. Siellä on aloittajan ihailema yhteiskunta, jossa ei ole mitään woketusta eikä homotusta, ei Setaa eikä Prideä. Siellä saat lapsillesi ne terveet perinteiset arvot.

• Anonyymi

Ei kiitos. Venäjällä on kuulemma vaarallisia ikkunoita. Lapset voi pudota niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos. Venäjällä on kuulemma vaarallisia ikkunoita. Lapset voi pudota niistä.

Ei niistä ole pudonnut kuin johtavissa asemissa olleita aikuisia, ei yhtään lasta.

Lapset saavat siellä uljaan isänmaallisen kasvatuksen nationalistisiin arvoihin - perinteiset perhearvot, koti, uskonto ja isänmaa - ja siellä näkee millaiseen yhteiskuntaan nuo arvot johtavat.

• Anonyymi

Onhan se nyt järkkyä jos lapsille opetetaan tasa-arvoisia ihmisoikeuksia. Sellaista sairautta ei voi persu hyväksyä. Lapsille pitää opettaa rasismia ja vihapuhetta ja kaikkien vähemmistöjen sortamista.

• Anonyymi

Ilon mäskiä hypetetään.

• Ajatella. Kaikkien ihmisten tasa-arvo ei aloittajan mielestä ole terve arvo. Pelottavaa.

• Anonyymi

Ei ole tervettä laittaa nykyinen sukupolvi kärsimään esi-isien teoista kuten wokessa halutaan

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tervettä laittaa nykyinen sukupolvi kärsimään esi-isien teoista kuten wokessa halutaan

Kerrotko tarkemmin?? En oikein ymmärtänyt, mistä esi-isien teoista nykyihmisiä mielestäsi syytetään?

• Anonyymi

Onneksi kun kansalaiskoylua kävin ei ollut vokea eikä mitään sukupuoli opetusta . Kyllä muutaman tytön tavara kokeiltua tuli vc ssä tai siivouskomerodsa .

• Anonyymi

Woketus? Saisiko saman suomeksi!

• UUSI

Tasa-arvo,. Se on joillekin hirveä mörkö. PItäis näet saada hakata vaimoa sen kun ehtii.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe