Woketus pois kouluista, vanhemmat haluavat lapsilleen terveet arvot
Lapsia ei saa wokettaa, hulluuteen opettaa
60
434
Vastaukset
- Anonyymi
Joku pedo koittaa sotkea asiasta keskustelua iljettävillä viesteillään. Toivottavasti poistuu..
Woketus on EU:n ja Naton, ehkä myös päättäjiemmekin arvojen mukaista. Siksi sitä ajetaan kaikkialle.- Anonyymi
Ei arvojen, vaan etujen mukaista . Se parantaa poliitikkojen ja kavereiden lompakon huoltosuhdetta.
Mitään muita arvoja niillä ei siinä porukassa ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei arvojen, vaan etujen mukaista . Se parantaa poliitikkojen ja kavereiden lompakon huoltosuhdetta.
Mitään muita arvoja niillä ei siinä porukassa ole.Miten tuo lompakoitten huoltosuhteen parantaminen tapahtuu käytännössä?
- Anonyymi
"Joku pedo koittaa sotkea asiasta keskustelua iljettävillä viesteillään. Toivottavasti poistuu..
Woketus on EU:n ja Naton, ehkä myös päättäjiemmekin arvojen mukaista. Siksi sitä ajetaan kaikkialle."
Voi teitä lapsi raukkja, mikä teidän päänne on sekaisin wokwttany? - Anonyymi00052
Anonyymi kirjoitti:
"Joku pedo koittaa sotkea asiasta keskustelua iljettävillä viesteillään. Toivottavasti poistuu..
Woketus on EU:n ja Naton, ehkä myös päättäjiemmekin arvojen mukaista. Siksi sitä ajetaan kaikkialle."
Voi teitä lapsi raukkja, mikä teidän päänne on sekaisin wokwttany?mitä on woke..
kukaan ei tiedä
- Anonyymi
Woke tuli ja woke meni, hyvästi
- Anonyymi
Halloween-aivopesulla taataan paiajassunien näkeminen.
- Anonyymi
Siis unia, joissa unennäkijää paijataan?
- Anonyymi
Persukoulussa lapsille opetetaan 'oikeita' arvoja, vähemmistöjen syrjimistä, pitää oppia vihapuhe ja epäoikeudenmukainen kohtelu.Mutta senhän ne oppis kotonakin!
Woke (lausutaan englanniksi /woʊk/) tarkoittaa valveutuneisuutta tai henkilön yhteiskunnallista tiedostamista. Wokessa välitetään vähemmistöistä, syrjinnästä ja vihapuheesta. Sana on alun perin peräisin Yhdysvaltain afroamerikkalaisen väestön käyttämästä englannin muodosta.
2010-luvun lopulla Yhdysvaltain konservatiivinen oikeisto alkoi käyttää wokea halveksuvana ilmaisuna, jolla viitattiin erilaisiin aatteisiin, jotka liittyvät arvoliberalismiin tai vasemmistoon.
Esimerkiksi The New York Times kirjoitti valkoisesta etuoikeudesta yli kuusi kertaa useammin vuonna 2020 verrattuna vuoteen 2023.- Anonyymi
Ole nyt turpa kiinni kiitos.
MINUN lapsilleni opetetaan suvaitsevaisuutta, eli jokainen saa olla mitä tahtoo, MUTTA se EI tarkoita sitä, että vähemmistö saa aivopestä lapseni homoagendaan.
Vähemmistö EI määrittele sukupuolia, niitä kun on TASAN 2.
Mielisairauksia sitten onkin loputon määrä.
Kromosomit, määrää sukupuolen, ja niitä on 2.
Voihan sitä kuvitella olevansa vaikka lammas tai pahvinaula, mutta totuus on kromosomeissa ja kuvitelma MIELISAIRAUTTA.
Sellaista skeidaa ei minun lapsilleni opeteta.
Miksi setaporukka haluaa lukea satuja pikkulapsille päiväkodeissa sen sijaan että menisivät lukemaan mummoille vanhainkotiin, tai sairaalaan AIKUISILLE, tai vaikkapa vammaisille potilaille?
No kun niitä ei voi enää aivopestä homoiksi.Suolen kautta ei voi lisääntyä, joten heidän agenda on tuhota kristinusko,perinteiset perhearvot ja "rekrytoida" lisää uhreja päiväkodeista ja lastentarhoista.Siksi ympäri maailmaa ovat twerkkaamassa pikkulapsille.
SAIRASTA!!
Joten ei, minun lapset eivät tule tuollaista oppimaan.Olen tehnyt koulussa selväksi että minun lapset ei osallistu KOSKAAN setatunneille.
Ei ole olemassa "valkoista etuoikeutta" , tästä tulee puhua VALKOISTEN SAAVUTUKSINA sen sijaan.Olemme sukupolvesta toiseen tehneet kovasti töitä ansaitaksemme asemamma ja omaisuutemme.EI ole olemassa mitään "osuutta" joka jotenkin mystisesti kuuluisi jollekin muulle meidän omaisuudestamme.
Wokepelleily on kateellisten kitinää.Halutaan vaatia toisilta jotain jota ei itse ole ansaittu mitenkään.Turpa kiinni, ja tee töitä ansaitse itse omat rahasi. Anonyymi kirjoitti:
MINUN lapsilleni opetetaan suvaitsevaisuutta, eli jokainen saa olla mitä tahtoo, MUTTA se EI tarkoita sitä, että vähemmistö saa aivopestä lapseni homoagendaan.
Voihan sitä kuvitella olevansa vaikka lammas tai pahvinaula, mutta totuus on kromosomeissa ja kuvitelma MIELISAIRAUTTA.
Miksi setaporukka haluaa lukea satuja pikkulapsille päiväkodeissa sen sijaan että menisivät lukemaan mummoille vanhainkotiin, tai sairaalaan AIKUISILLE, tai vaikkapa vammaisille potilaille?
No kun niitä ei voi enää aivopestä homoiksi.Suolen kautta ei voi lisääntyä, joten heidän agenda on tuhota kristinusko,perinteiset perhearvot ja "rekrytoida" lisää uhreja päiväkodeista ja lastentarhoista.Siksi ympäri maailmaa ovat twerkkaamassa pikkulapsille.
SAIRASTA!!
Joten ei, minun lapset eivät tule tuollaista oppimaan.Olen tehnyt koulussa selväksi että minun lapset ei osallistu KOSKAAN setatunneille.
Ei ole olemassa "valkoista etuoikeutta" , tästä tulee puhua VALKOISTEN SAAVUTUKSINA sen sijaan.Olemme sukupolvesta toiseen tehneet kovasti töitä ansaitaksemme asemamma ja omaisuutemme.EI ole olemassa mitään "osuutta" joka jotenkin mystisesti kuuluisi jollekin muulle meidän omaisuudestamme.
Wokepelleily on kateellisten kitinää.Halutaan vaatia toisilta jotain jota ei itse ole ansaittu mitenkään.Turpa kiinni, ja tee töitä ansaitse itse omat rahasi.Taisi unohtua vain se, että sinulla ei ole lapsia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SAIRASTA!!
Wokepelleily on kateellisten kitinää.Halutaan vaatia toisilta jotain jota ei itse ole ansaittu mitenkään.Turpa kiinni, ja tee töitä ansaitse itse omat rahasi."Vähemmistö EI määrittele sukupuolia, niitä kun on TASAN 2."
Kumpaan sukupuoleen sinun mielestäsi kuuluvat ihmiset, joilla on sekä miehen että naisen sukupuolisia ominaisuuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vähemmistö EI määrittele sukupuolia, niitä kun on TASAN 2."
Kumpaan sukupuoleen sinun mielestäsi kuuluvat ihmiset, joilla on sekä miehen että naisen sukupuolisia ominaisuuksia.Se ei mielestäsi ole poikkeus?
- Anonyymi
Mitkä terveet arvot aloittaja aikoo lapsille opettaa?
Homojen hakkaamisen? Väkivallan kotona ja parisuhteessa? Erilliset vessat kaikille kolmelle sukupuolella ja tietenkin myös lemmikeille joka taloon, lakisääteisesti myös omakotitaloihin, muuten ei rakennuspiirustuksia hyväksytä? - Anonyymi
Kannattaa muuttaa Venäjälle. Siellä on aloittajan ihailema yhteiskunta, jossa ei ole mitään woketusta eikä homotusta, ei Setaa eikä Prideä. Siellä saat lapsillesi ne terveet perinteiset arvot.
- Anonyymi
Ei kiitos. Venäjällä on kuulemma vaarallisia ikkunoita. Lapset voi pudota niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos. Venäjällä on kuulemma vaarallisia ikkunoita. Lapset voi pudota niistä.
Ei niistä ole pudonnut kuin johtavissa asemissa olleita aikuisia, ei yhtään lasta.
Lapset saavat siellä uljaan isänmaallisen kasvatuksen nationalistisiin arvoihin - perinteiset perhearvot, koti, uskonto ja isänmaa - ja siellä näkee millaiseen yhteiskuntaan nuo arvot johtavat. Lisäksi Venäjä tarjoaa varman työpaikan ainakin jokaiselle miehelle. Yksikään länsimaa ei pysty samaan.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Lisäksi Venäjä tarjoaa varman työpaikan ainakin jokaiselle miehelle. Yksikään länsimaa ei pysty samaan.
Kela varmistaa tulot kaikille Suomessa. Yhdessäkään kehitysmaassa ei kyetä samaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niistä ole pudonnut kuin johtavissa asemissa olleita aikuisia, ei yhtään lasta.
Lapset saavat siellä uljaan isänmaallisen kasvatuksen nationalistisiin arvoihin - perinteiset perhearvot, koti, uskonto ja isänmaa - ja siellä näkee millaiseen yhteiskuntaan nuo arvot johtavat.Venäjällä lapset nähdään lähinnä tulevina sotilaina niin kuin aikoinaan Aatulandiassa. Siksi heitä ei heitellä ikkunoista alas.
- Anonyymi
Onhan se nyt järkkyä jos lapsille opetetaan tasa-arvoisia ihmisoikeuksia. Sellaista sairautta ei voi persu hyväksyä. Lapsille pitää opettaa rasismia ja vihapuhetta ja kaikkien vähemmistöjen sortamista.
- Anonyymi
Ilon mäskiä hypetetään.
Ajatella. Kaikkien ihmisten tasa-arvo ei aloittajan mielestä ole terve arvo. Pelottavaa.
- Anonyymi
Ei ole tervettä laittaa nykyinen sukupolvi kärsimään esi-isien teoista kuten wokessa halutaan
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tervettä laittaa nykyinen sukupolvi kärsimään esi-isien teoista kuten wokessa halutaan
Kerrotko tarkemmin?? En oikein ymmärtänyt, mistä esi-isien teoista nykyihmisiä mielestäsi syytetään?
- Anonyymi
Tipale kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin?? En oikein ymmärtänyt, mistä esi-isien teoista nykyihmisiä mielestäsi syytetään?
Et ymmärrä wokea?
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä wokea?
Niin siis millä lailla esim. sinut laitetaan kärsimään esi-isiesi teoista? Olen tuskin ainoa, joka ei tuota tiedä.
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä wokea?
Kurkistamme kyllä pääsi sisään, jos itse ensin avaat alun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä wokea?
Isien pahat teot kyllä kostetaan, mutta kostaja ei ole woke eikä wokettaja vaan itse Isä Jumala.
- Anonyymi
Kurkistamme kyllä pääsi sisään, jos itse ensin avaat alun.
Sinä olet kuin olut… parhaimmillaan kylmänä ja avattuna pöydällä.
Anonyymi kirjoitti:
Isien pahat teot kyllä kostetaan, mutta kostaja ei ole woke eikä wokettaja vaan itse Isä Jumala.
Tämä Mooseksen kirjan määräys on kumottu Hesekielin kirjan 18. luvussa, joten no panic.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kuin olut… parhaimmillaan kylmänä ja avattuna pöydällä.
Siinäpä sitä taas huokuu kristillinen lähimmäisenrakkaus kauneimmillaan...
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Vanhan testamentin mukaan Jumala on niinkin fiksu että rankaisee syyttömiä suorastaan massoittain.
- Anonyymi
Onneksi kun kansalaiskoylua kävin ei ollut vokea eikä mitään sukupuoli opetusta . Kyllä muutaman tytön tavara kokeiltua tuli vc ssä tai siivouskomerodsa .
- Anonyymi
Olet incel ja koskaan et pääse naista maistamaan.
- Anonyymi
Ai, sinä olet nitä poikia, jotka asioivat tyttöjen vessassa.
- Anonyymi
Woketus? Saisiko saman suomeksi!
- Anonyymi
Tavallisten ihmisten alentamista ja vainoa, kummajaisten ja pervouksien ihannointia
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisten ihmisten alentamista ja vainoa, kummajaisten ja pervouksien ihannointia
Ja mikä hauskinta, te varsin epätavalliset ihmiset määrittelette itsenne tavallisiksi. Sekä kaikki nuo käsitteet meidän puolestamme valmiiksi.
- Anonyymi
Tipale kirjoitti:
Tasa-arvo,. Se on joillekin hirveä mörkö. PItäis näet saada hakata vaimoa sen kun ehtii.
Cancelointi ja boikotit kuvaavat sitä myös hyvin.
- Anonyymi
Woketuksesta tehtävä laitonta
- Anonyymi
Miten aiot toimia asian hyväksi?
Jos käännät kylkeä, et ulotu enää näppikseen.Ilmeisesti olet testannut tuota(kin)?
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti olet testannut tuota(kin)?
Eikö teidän piireissä arvosteta tervettä järkeä? Se kertoo paljon arkisia asioita, ja tiede sitten loput.😊
- Anonyymi
Eikö teidän piireissä arvosteta tervettä järkeä? Se kertoo paljon arkisia asioita, ja tiede sitten loput.😊
Levitätkö täällä tervettä järkeä trollaamalla? 🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Levitätkö täällä tervettä järkeä trollaamalla? 🤣🤣🤣
Näytä yksi trollausviestini, niin katsotaan. (Tähän tulee aina "ne on kaikki", katotaanpas löytyykö nyt edes yksi.😎)
- Anonyymi
Eikös Liisa Tavi laulanut jo 70-luvulla, lasta ei saa wokettaa hulluuteen pakottaa
- Anonyymi
Ei laulanut.
- Anonyymi
https://www.is.fi/viihde/art-2000008420796.html
Valtaoja sai woke mamun suunniltaan, heh heh- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa voisi tämän unohtaa…
https://youtu.be/YVZOj7kc1LY?si=cQkx2bTuDZK85k29Pahan näköinen noita
- Anonyymi
Woke porukka väittää että sukupuolia on enmmän kuin kaksi. Niitä on kaksi mies ja nainen
Lapsille vahingollista opettaa muuta - Anonyymi
Ja seta-propaganda myös
- Anonyymi
WOKE pitäisi kriminalisoida
- Anonyymi
Toivottavasti Trump voittaa, Harris sanonut että kaikkien pitäisi olla woke
- Anonyymi00053
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00054
https://x.com/ArkoSalminen/status/1989255162100097404
Nyt on viimeistään todettu, että #Sanna #Marin on totaalinen narsisti. "Ota shotti joka kerta, kun Sanna Marin kehuu itseään! Hetkeä myöhemmin tajuan, että jo ennen kolmatta lukua olisi tarvittu vatsahuuhtelua." http://SDP.ssä on tästä huolimatta edelleen paljon Sanna Marinin kannattajia. Nämä ihmiset eivät kestä totuutta siitä, millaisen ihmisen he äänestivät eduskuntaan, puolueen puheenjohtajaksi ja edelleen pääministeriksi. Sanna Marin kutsuu omaa narsismiaan instituutioiden ravistelemiseksi. Samalla logiikalla voisi väittää, että Trump vain ravistelee instituutioita eikä ole narsisti.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736