Woketus pois kouluista, vanhemmat haluavat lapsilleen terveet arvot
Lapsia ei saa wokettaa, hulluuteen opettaa
19
141
Vastaukset
- Anonyymi
Joku pedo koittaa sotkea asiasta keskustelua iljettävillä viesteillään. Toivottavasti poistuu..
Woketus on EU:n ja Naton, ehkä myös päättäjiemmekin arvojen mukaista. Siksi sitä ajetaan kaikkialle.- Anonyymi
Ei arvojen, vaan etujen mukaista . Se parantaa poliitikkojen ja kavereiden lompakon huoltosuhdetta.
Mitään muita arvoja niillä ei siinä porukassa ole.
- Anonyymi
Woke tuli ja woke meni, hyvästi
- Anonyymi
Halloween-aivopesulla taataan paiajassunien näkeminen.
- Anonyymi
Persukoulussa lapsille opetetaan 'oikeita' arvoja, vähemmistöjen syrjimistä, pitää oppia vihapuhe ja epäoikeudenmukainen kohtelu.Mutta senhän ne oppis kotonakin!
Woke (lausutaan englanniksi /woʊk/) tarkoittaa valveutuneisuutta tai henkilön yhteiskunnallista tiedostamista. Wokessa välitetään vähemmistöistä, syrjinnästä ja vihapuheesta. Sana on alun perin peräisin Yhdysvaltain afroamerikkalaisen väestön käyttämästä englannin muodosta.
2010-luvun lopulla Yhdysvaltain konservatiivinen oikeisto alkoi käyttää wokea halveksuvana ilmaisuna, jolla viitattiin erilaisiin aatteisiin, jotka liittyvät arvoliberalismiin tai vasemmistoon.
Esimerkiksi The New York Times kirjoitti valkoisesta etuoikeudesta yli kuusi kertaa useammin vuonna 2020 verrattuna vuoteen 2023.- Anonyymi
Ole nyt turpa kiinni kiitos.
MINUN lapsilleni opetetaan suvaitsevaisuutta, eli jokainen saa olla mitä tahtoo, MUTTA se EI tarkoita sitä, että vähemmistö saa aivopestä lapseni homoagendaan.
Vähemmistö EI määrittele sukupuolia, niitä kun on TASAN 2.
Mielisairauksia sitten onkin loputon määrä.
Kromosomit, määrää sukupuolen, ja niitä on 2.
Voihan sitä kuvitella olevansa vaikka lammas tai pahvinaula, mutta totuus on kromosomeissa ja kuvitelma MIELISAIRAUTTA.
Sellaista skeidaa ei minun lapsilleni opeteta.
Miksi setaporukka haluaa lukea satuja pikkulapsille päiväkodeissa sen sijaan että menisivät lukemaan mummoille vanhainkotiin, tai sairaalaan AIKUISILLE, tai vaikkapa vammaisille potilaille?
No kun niitä ei voi enää aivopestä homoiksi.Suolen kautta ei voi lisääntyä, joten heidän agenda on tuhota kristinusko,perinteiset perhearvot ja "rekrytoida" lisää uhreja päiväkodeista ja lastentarhoista.Siksi ympäri maailmaa ovat twerkkaamassa pikkulapsille.
SAIRASTA!!
Joten ei, minun lapset eivät tule tuollaista oppimaan.Olen tehnyt koulussa selväksi että minun lapset ei osallistu KOSKAAN setatunneille.
Ei ole olemassa "valkoista etuoikeutta" , tästä tulee puhua VALKOISTEN SAAVUTUKSINA sen sijaan.Olemme sukupolvesta toiseen tehneet kovasti töitä ansaitaksemme asemamma ja omaisuutemme.EI ole olemassa mitään "osuutta" joka jotenkin mystisesti kuuluisi jollekin muulle meidän omaisuudestamme.
Wokepelleily on kateellisten kitinää.Halutaan vaatia toisilta jotain jota ei itse ole ansaittu mitenkään.Turpa kiinni, ja tee töitä ansaitse itse omat rahasi.
- Anonyymi
Mitkä terveet arvot aloittaja aikoo lapsille opettaa?
Homojen hakkaamisen? Väkivallan kotona ja parisuhteessa? Erilliset vessat kaikille kolmelle sukupuolella ja tietenkin myös lemmikeille joka taloon, lakisääteisesti myös omakotitaloihin, muuten ei rakennuspiirustuksia hyväksytä? - Anonyymi
Kannattaa muuttaa Venäjälle. Siellä on aloittajan ihailema yhteiskunta, jossa ei ole mitään woketusta eikä homotusta, ei Setaa eikä Prideä. Siellä saat lapsillesi ne terveet perinteiset arvot.
- Anonyymi
Ei kiitos. Venäjällä on kuulemma vaarallisia ikkunoita. Lapset voi pudota niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos. Venäjällä on kuulemma vaarallisia ikkunoita. Lapset voi pudota niistä.
Ei niistä ole pudonnut kuin johtavissa asemissa olleita aikuisia, ei yhtään lasta.
Lapset saavat siellä uljaan isänmaallisen kasvatuksen nationalistisiin arvoihin - perinteiset perhearvot, koti, uskonto ja isänmaa - ja siellä näkee millaiseen yhteiskuntaan nuo arvot johtavat.
- Anonyymi
Onhan se nyt järkkyä jos lapsille opetetaan tasa-arvoisia ihmisoikeuksia. Sellaista sairautta ei voi persu hyväksyä. Lapsille pitää opettaa rasismia ja vihapuhetta ja kaikkien vähemmistöjen sortamista.
- Anonyymi
Ilon mäskiä hypetetään.
Ajatella. Kaikkien ihmisten tasa-arvo ei aloittajan mielestä ole terve arvo. Pelottavaa.
- Anonyymi
Ei ole tervettä laittaa nykyinen sukupolvi kärsimään esi-isien teoista kuten wokessa halutaan
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tervettä laittaa nykyinen sukupolvi kärsimään esi-isien teoista kuten wokessa halutaan
Kerrotko tarkemmin?? En oikein ymmärtänyt, mistä esi-isien teoista nykyihmisiä mielestäsi syytetään?
- Anonyymi
Onneksi kun kansalaiskoylua kävin ei ollut vokea eikä mitään sukupuoli opetusta . Kyllä muutaman tytön tavara kokeiltua tuli vc ssä tai siivouskomerodsa .
- Anonyymi
Woketus? Saisiko saman suomeksi!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877