Mietitkö mitä alkaisit tekemään? Saako siitä tarpeeksi rahaa ja huomiota ja laajan ystäväpiirin? Pääsetkö uutisiin?
RYHDY HOMOKSI.
Homous on tämän päivän sana. Heitä nyt lopulliset hyvästit normaalille elämälle. Ala kikattamaan ja juomaan lattea. Voit päästä jopa papiksi Kallion- tai Paavalinkirkkoon. Pääset myös maikkarin hassuihin tietokilpailuihin mukaan.
Hei sinä elämääsi etsiskelevä nuori
8
95
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ryhtyä Vihervasemmistonuoreksi. Me välitämme yhteiskunnasta, ympäristöstä ja toisistamme emmekä ole kokoajan sylkemässä ulkomaalaisia emmekä muiden uskontokuntien edustajia kuten eräät.
- Anonyymi
Tämä on erityisen suositeltavaa seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta.
- Anonyymi
Miten niin homot kikattavat ja juovat lattea? Etpä ole tavannut oikeita homoäijiä.
- Anonyymi
Homoksi ei voi alkaa. Sitä joko on tai ei ole syntyessään.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa itse olla asiantuntija.
- Anonyymi
Siis hei ,,,, aivan ihana idea ,,,, kiitti tuhannesti.
Kylläpä minä olen sitte hupsu kun en tuota aikaisemmin keksinyt.- Anonyymi
Homous on ihanaa. Minäkin löysin elämäni miehen 10 vuotta sitten. Hänkin on tällä palstalla hyvin aktiivinen ja on sitä mieltä, että Totuus Sattuu.
- Anonyymi
Hyvä ajatus :)
Terv. Sebastian ja Joakim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877