Pitä elä samalla summalla kun dementoitunut vahuus.

Anonyymi-ap

Vaikeaa, vaikka yritän, saan välitystiliäni hoitajilltta sossusta kerran kuukaudessa 182 euroa, ja sinne menee kaikki kela-eläkkeestä ja asumistuesta ja hoitotuki ja takuu eläkkeestä, itse en saa kela:sta mitään, vain 182 euroa. kerran kuukaudessa sossusta ja tästä 105 euroa menee Elisalle niin että minulle jää 77 euroa ja poltan sätkä tupakkaa ja käytän nikotiinipusseja ja purkki nikotiinipusseja maksaa 6,90 euroa ja pussi sätkä tupakkaa 12,20 euroa ja savuke paperi maksaa 1,20 € ja pussi pitkiä filttereittä 0,69 € eli sätkä tupakka ja savuke papper ja filtterit yhtenssä 14,10 € eli n. 50 savuketta, jotka kestävät n. 10 savuketta päivässä ja nikotiinipusseja 16 pussia ja kestää noin 2 päivää, noin 8 pussia per päivä, mutta jos en käytä nikotiinipusseja, pussi sätkä tupakkaa ja savuke paperia sekä filtteri riittää vain yhdeksi päiväksi, kun poltan noin 50 savuketta päivässä, jos en käytä nikotiinipusseja, että tulee halvemmaksi käyttää nikotiinipusseja ja sätkä tupakkaa ja jos minulla ei ole niin paljon rahaa kuin 14,10€ niin saan sätkä tupakka ja savuke paperia ja filtteri niin ostan askin cameli joka maksaa 11€, mutta voit kysyä mitä minulla on tuloja ja menoja ennen kuin huomautat, että minulla en ole hoitannut asiat hyvin, koska minulla ei ole rahaa tilillä, jos sinulla itselläsi olisi täsmälleen samat menot ja tulot kuin minä, sinäkään et saa sittä menemään yhteen eli en osta mitään turhaa, ostan vain mitä tarvitset, eli elisaa ja tupakka ja nikotiinipusseja eikä mitään muuta , mutta en saa sitä menemän yhteen, mutta ihmisiä ei kiinnosta kun he eivät kysy minulta menoja ja tuloja, mutta vaikka heillä ei ole aavistustakaan menoistani ja tuloistani, he huomauttavat, että minulla menee huonosti, koska minulla ei ole rahaa tilillä, mutta en ole ostanut mitään tarpeetonta ja 182 euroa he laskevat sellaisille dementoituneille ikääntyville ihmisille, jotka eivät tupakoi ja vain makaavat sängyssä ja ostavat pussin karamellia kerran viikossa ja tohvielit noin kerran kuukaudessa, jotta voisit kysyä heiltä, ​​miksi he ovat laskeneet, että minä pitäisi elää samalla summalla kuin dementoitunut vanha ihminen.

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä ei nyt ole sinulle ja kaltaisillesi rahaa jaettavaksi yhtään enempää. Sinun pitää lopettaa ainakin tupakointi, niin saamasi raha riittää paremmin.

Minä en ole ikinä saanut latin latia Kelasta enkä Sossusta. Silti raha riittää. Arvaa miten!

• Anonyymi

Mitä sinä teet sen eteen, että saisit rahaa enemmän kuin tupakoimaton, dementoitunut vanhus? Et tee mitään, et yhtään mitään enempää kuin se vanhuskaan.

• Anonyymi

Mistä hyvästä sinulle pitäisi maksaa enemmän kuin vanhukselle? Tupakoinnistako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      433
      2656
    2. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1807
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1776
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      302
      1357
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      154
      1163
    6. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      70
      1059
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      87
      1020
    8. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      33
      1003
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      987
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      9
      949
    Aihe