Pitä elä samalla summalla kun dementoitunut vahuus.

Anonyymi-ap

Vaikeaa, vaikka yritän, saan välitystiliäni hoitajilltta sossusta kerran kuukaudessa 182 euroa, ja sinne menee kaikki kela-eläkkeestä ja asumistuesta ja hoitotuki ja takuu eläkkeestä, itse en saa kela:sta mitään, vain 182 euroa. kerran kuukaudessa sossusta ja tästä 105 euroa menee Elisalle niin että minulle jää 77 euroa ja poltan sätkä tupakkaa ja käytän nikotiinipusseja ja purkki nikotiinipusseja maksaa 6,90 euroa ja pussi sätkä tupakkaa 12,20 euroa ja savuke paperi maksaa 1,20 € ja pussi pitkiä filttereittä 0,69 € eli sätkä tupakka ja savuke papper ja filtterit yhtenssä 14,10 € eli n. 50 savuketta, jotka kestävät n. 10 savuketta päivässä ja nikotiinipusseja 16 pussia ja kestää noin 2 päivää, noin 8 pussia per päivä, mutta jos en käytä nikotiinipusseja, pussi sätkä tupakkaa ja savuke paperia sekä filtteri riittää vain yhdeksi päiväksi, kun poltan noin 50 savuketta päivässä, jos en käytä nikotiinipusseja, että tulee halvemmaksi käyttää nikotiinipusseja ja sätkä tupakkaa ja jos minulla ei ole niin paljon rahaa kuin 14,10€ niin saan sätkä tupakka ja savuke paperia ja filtteri niin ostan askin cameli joka maksaa 11€, mutta voit kysyä mitä minulla on tuloja ja menoja ennen kuin huomautat, että minulla en ole hoitannut asiat hyvin, koska minulla ei ole rahaa tilillä, jos sinulla itselläsi olisi täsmälleen samat menot ja tulot kuin minä, sinäkään et saa sittä menemään yhteen eli en osta mitään turhaa, ostan vain mitä tarvitset, eli elisaa ja tupakka ja nikotiinipusseja eikä mitään muuta , mutta en saa sitä menemän yhteen, mutta ihmisiä ei kiinnosta kun he eivät kysy minulta menoja ja tuloja, mutta vaikka heillä ei ole aavistustakaan menoistani ja tuloistani, he huomauttavat, että minulla menee huonosti, koska minulla ei ole rahaa tilillä, mutta en ole ostanut mitään tarpeetonta ja 182 euroa he laskevat sellaisille dementoituneille ikääntyville ihmisille, jotka eivät tupakoi ja vain makaavat sängyssä ja ostavat pussin karamellia kerran viikossa ja tohvielit noin kerran kuukaudessa, jotta voisit kysyä heiltä, ​​miksi he ovat laskeneet, että minä pitäisi elää samalla summalla kuin dementoitunut vanha ihminen.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä ei nyt ole sinulle ja kaltaisillesi rahaa jaettavaksi yhtään enempää. Sinun pitää lopettaa ainakin tupakointi, niin saamasi raha riittää paremmin.

Minä en ole ikinä saanut latin latia Kelasta enkä Sossusta. Silti raha riittää. Arvaa miten!

• Anonyymi

Mitä sinä teet sen eteen, että saisit rahaa enemmän kuin tupakoimaton, dementoitunut vanhus? Et tee mitään, et yhtään mitään enempää kuin se vanhuskaan.

• Anonyymi

Mistä hyvästä sinulle pitäisi maksaa enemmän kuin vanhukselle? Tupakoinnistako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe