Ajattelin tässä kysyä, kun ollaan autolla liikenteessä. Oli menopeli sitten mikä vain, sanotaan, enimmäkseen auto. Jos ei olla valo-risteyksessä, tuntuu, ettei osata liikennesääntöjä ollenkaan. Jos tullaan kaupan pihasta tielle, ja tämä auto kääntyy oikealle, kuskin pää ei käänny vasemmalle, hän ajaa siinä vasemmalta tulevien tielle.
Vilkkujen käyttö. Se on varmaan iso työ kädelle laittaa se vilkku päälle ? Olit missä vain, minne vain kääntymässä, ei sitä itsensä takia laiteta, vaan muiden takia.
Ei oo yllätys, että läheltä-piti tilanteita tai kolareita sattuu ?
Hyvät autoiliat
17
776
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vapaa ja itsenäinen mua ei tuu kukaan määräämään.
Monelle miehelle auto on peniksen jatke, ja monelle naiselle se symboloi vapautta ja itsenäisyyttä, riippumattomuutta miehestä, joten vähän niinku dildo.- Anonyymi
Olet liikenteestä piittaamaton? Oli auto minkä merkkinen tahansa, kaikille on samat säännöt.
Mistä kyseinen henkilö saanut korttinsa?
- Anonyymi
Vilkun käyttö (tai sen käyttämättä jättäminen) saattaa olla joillekin poliittinen kannanotto
- Anonyymi
Miten politiikka liittyy kyseiseen aiheeseen? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten politiikka liittyy kyseiseen aiheeseen? :D
Joillekin myös maskin käyttö oli poliittinen kannanotto :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kyse ollut autoilusta, eikä maskien käytöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kyse ollut autoilusta, ei maskin käytöstä?
- Anonyymi
Koetan ainakin ajoissa laittaa sen, jotta olisi jotain merkitystä eikä viime tipassa.
Sen sijaan EN KOSKAAN vilkuta, kun palaan omalle kaistalle ohituksen jälkeen; sitä ei kukaan tarvitse, ei ohitettu eikä vastaantulija kauempana.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetan ainakin ajoissa laittaa sen, jotta olisi jotain merkitystä eikä viime tipassa.
Sen sijaan EN KOSKAAN vilkuta, kun palaan omalle kaistalle ohituksen jälkeen; sitä ei kukaan tarvitse, ei ohitettu eikä vastaantulija kauempana..Noin pitää toimiakin se jälkivilkutus kun on jo ryhmittynyt kaistalle on virheellistä toimintaa
- Anonyymi
Ne on kurikkalaasia ei ne osaa ajaa.
- Anonyymi
Onneksi ei ole Kurikkaan enää oikeastaan mitään asiaa. Goodbye omituiset makneetit ja natsipaskaihmiset
- Anonyymi
Se on etelä-pohjanmaan laki kun mulla on oma auto ja nämä tiet varmana tehty jonkun mun sukulaasen vanhoolle mettille tai pelloolle niin mä meen
- Anonyymi
Jos ei oo kyseeseen paikkaan mitään asiaa, miksi kirjootat?
- Anonyymi
Mikseivät ihmiset käytä turvavyötä, auton ollessa liikkeessä?
- Anonyymi
Apu-lehdestä : ''Yli 100 000 suomalaista ei käytä turvavyötä''
- Anonyymi
Oon istunut parin kaverin kyydissä, eivät oo käyttäneet turvavyötä. Myönnän että on tehnyt mieli kysyä, ''Mikset käytä turvavyötä''. Jätin väliin, koska aattelin saavani välinpitämättömän vastauksen.
- AnonyymiUUSI
Vain s-tanan #KOVAT# automiähet 60-luvulta ajaa paljon kolareita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020