BYD Atto 3 turvatestissä 0 tähteä ja hylkäys

Anonyymi-ap

20

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

BYD ja Dacia ovat kovia kilpailijoita keskenään. Kummalöakin autolla menee henki kun törmää, kummalla aikaisemmin..siitä lähinä kyse..

• Anonyymi

Pyyhkeet Atto 3 saa pitkälti siksi, että järjestelmän turvaverkot eivät ole riittävät. Esimerkiksi siihen, jos kuljettaja menettää tajunsa, järjestelmä ei reagoi mitenkään. Järjestelmä ei tarkkaile, pitääkö kuljettaja ratista tai kiinnittääkö hän huomiota liikenteeseen.

• Anonyymi

Juuri noin, tiivistetysti huono tulos johtuu siitä auto itse ei osaa hallita kulkua tilanteessa jossa kuljettaja on jostain syystä menettänyt tajuntansa.

Sitten jos puhutaan perinteisemmästä kolariturvallisuudesta niin siitähän sama automalli sai 2022 testissä täydet viisi tähteä.

Mutta saahan tuosta asiasta jälleen hienoa klikkiotsikoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin, tiivistetysti huono tulos johtuu siitä auto itse ei osaa hallita kulkua tilanteessa jossa kuljettaja on jostain syystä menettänyt tajuntansa.

Sitten jos puhutaan perinteisemmästä kolariturvallisuudesta niin siitähän sama automalli sai 2022 testissä täydet viisi tähteä.

Mutta saahan tuosta asiasta jälleen hienoa klikkiotsikoita.

Tässähän ei ollut kyse kolariturvallisuudesta , joten mitä siitä lässytät ? Nuo muut turvallisuus varusteet tuossa autossa toimi huonosti tai ei ollenkaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässähän ei ollut kyse kolariturvallisuudesta , joten mitä siitä lässytät ? Nuo muut turvallisuus varusteet tuossa autossa toimi huonosti tai ei ollenkaan .

No jos tuosta yläpuoleltakin luet kommentteja niin useampikin näyttää luulevan että kyse on kolariturvallisuudesta. Vertaus Daciaan ei oikein osu, koska Daciassa ongelmia on nimenomaan siinä kolariturvallisuudessa.

• Anonyymi

Miksi BMW ei saanut pyyhkeitä? Ainiin...

• Anonyymi

BYD on tainnut konsultoida Toyotaa, mutta ei muistanut, ettei testiin saa toimittaa tuotantoautoa, vaan vahvistettu ja paremmilla osilla.

• Anonyymi

Tuohan on pelkällä ohjelmoinnin päivityksellä korjattava ongelma niin kuin julkaisussakin lukee.
      Eli otsikko provosoitu tyhmille klikkiotsikoksi. Ja uppoaa kuin väärä raha.

• Anonyymi

BYD on kyllä surkea merkki, yhdestä heidän kikottimesta puuttui neliveto vaikka piti olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

BYD on kyllä surkea merkki, yhdestä heidän kikottimesta puuttui neliveto vaikka piti olla

Väärin, siinä oli / on neliveto, se ei vaan toiminut määrätyssä tilanteessa. Sekin korjattiin OTA - päivityksellä. Käy kokeilemassa Seal.ia, se vertautuu moneen eurooppalaiseen yli 30te kalliimpaan autoon niin laadullisesti kuin suorituskyvyllisesti, ja saat 6 vuoden takuun ja maailman parhaan akun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin, siinä oli / on neliveto, se ei vaan toiminut määrätyssä tilanteessa. Sekin korjattiin OTA - päivityksellä. Käy kokeilemassa Seal.ia, se vertautuu moneen eurooppalaiseen yli 30te kalliimpaan autoon niin laadullisesti kuin suorituskyvyllisesti, ja saat 6 vuoden takuun ja maailman parhaan akun.

Luuletko noilla jäkittäjillä olevan rahaa edes bydiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöpoika se jaksaa. Noissa kinkeissä on omat ongelmansa, mutta ehkä sitten muutaman vuoden päästä, mutta sitten ne maksaa enemmän.

• Anonyymi

Normaalimerkki ei saa pyyhkeitä tuommoisissa. Toki köyhien autot saa.

• Anonyymi

Byd, suzuki, dacia, tesla, daihatsu jne ovat semmoisia merkkejä joita ostaa vähävaraiset, näihin autoihin saa edullisen ja pitkän rahoituksen usein markkinoita pienemmällä korolla, teslallakin nyt 0% korko...et premium autoihin kuten MB ja BMW saa 0% korkoa. Se on näitten halpis/roska merkkien juttu.

• Anonyymi

Mulla ollut noita "premiumautoja", ei ole enää eikä tule. Noissa on myös premium viat ja korjauksissa premium hinnat. Täytyy todellakin olla pinkka kunnossa noiden kanssa ajellessa.
        Mikä noista tekee premiumia? Sitä olen ihmetellyt. Kiinalaiset menee jo ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ollut noita "premiumautoja", ei ole enää eikä tule. Noissa on myös premium viat ja korjauksissa premium hinnat. Täytyy todellakin olla pinkka kunnossa noiden kanssa ajellessa.

Kyllä katsos kaikki maksaa ja totta että rahaa pitää olla jos ajaa MB tai BMW. Ei näitä köyhille ole suunniteltukkaan kuten ei isoja palkkojakaan. Köyhille sopii nuo kiinalaiset hyvin, siinä näyttää sitten paikkansa yhteiskunnassa samalla, minulle ei semmoinen sovi kun haluan myös että on hyvä olo ajaa autoa ja se premium fiilis jonka brändi myös tekee....sitä ei saa kiinalaisella lootalla sitten millään. Kiinalaisen auton arvostus vaihtoautona ei ole edes kyseenalainen...vaan aivan hirveän surkea..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska ja kateellinen poju taas vauhdissa. Ei kannata ostaa vanhoina liian hienoja autoja, niiden pitäminen saattaa tulla kalliiksi jos ei itse osaa korjailla. Uusissa autoissa on takuut, eli ei sitä ongelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska ja kateellinen poju taas vauhdissa. Ei kannata ostaa vanhoina liian hienoja autoja, niiden pitäminen saattaa tulla kalliiksi jos ei itse osaa korjailla. Uusissa autoissa on takuut, eli ei sitä ongelmaa.

Takuu juu kaksi vuotta. Takuuaikana oli bemari 3 kertaa pajalla, takuun jälkeen kahden pajallakäynnin ja 5000€ köyhempänä vaihdoin uuteen mersuun, kaksi kertaa takuuaikana pajalla ja kerran takuun ulkopuolella pajakäynnin jälkeen 4200€ köyhempänä vaihdoin yli puolet halvempaan uuteen C5 sitikkaan jolla ajelin 6 vuotta 140tkm yhdellä takuun alaisella vialla. Mielestäni sitikalla ajo oli paljon hienostuneempaa ja mukavampaa kuin noilla ns. "premiumeilla".
        Mesen ja bemarin määräaikaishuollot maksoivat aina yli 700€, jopa yli tonnin, renun 300-400€.

• Anonyymi

Mitä jos pudottaa katolleen?🤔

• Anonyymi

Yhtä tukevia kuin foordit.😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2738
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1074
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      210
      1043
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      937
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72