Miksi ihminen kuolee?

Anonyymi-ap

Synnin takia.

”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Room 6:23

Se onkin valtava asia, että ihmiselle on mahdollisuus iankaikkiseen elämään, Jeesuksen sovituskuoleman kautta. 🎚️🩸😁

21

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmisen kuolema voi tapahtua hyvin monella tavalla, mutta tärkeintä on päästä Taivaan kotiin, Jeesuksen Kristuksen luo.

      • Anonyymi

        Miten se on, jos vähän nopeuttaa sitä kuolemaansa, Jeesukseensa luottaen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on, jos vähän nopeuttaa sitä kuolemaansa, Jeesukseensa luottaen?

        Niinkö kyllästynyt olet elämääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö kyllästynyt olet elämääsi?

        No, en minä ainakaan toistaiseksi, mutta tiedän aika paljon tapauksia, joilla on ollut niin kiire sinne Jeesuksensa luo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, en minä ainakaan toistaiseksi, mutta tiedän aika paljon tapauksia, joilla on ollut niin kiire sinne Jeesuksensa luo.

        Minullakin on halu sinne, mutta odotan omaa vuoroani.


      • Anonyymi00022

        Kyllä! Jeesus pelastaa!


    • Anonyymi

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      "Poikasi kysyy sinulta aikanaan: 'Mitä tarkoittavat nämä määräykset, käskyt ja säädökset, jotka Herra, meidän Jumalamme, on antanut teille?'
      Herra, meidän Jumalamme, käski meidän noudattaa näitä käskyjä ja pelätä häntä, että me aina menestyisimme ja että hän edelleenkin antaisi meidän elää.
      Kun me tarkoin noudatamme tätä lakia, jonka Herra, meidän Jumalamme, on antanut, niin Herra katsoo meidät vanhurskaiksi.'

      • Anonyymi

        Room. 2:13

        Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Room. 2:13

        Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

        Lakien noudattaminen ei ole edes vaikeata. Roistot ei noudata lakia. Ne valehtelee, että lait on kumottu.

        Matt. 11:30

        "Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."


      • Anonyymi

        Onko sinun ( TS ) mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
        Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI!
        ET SINÄ VOI JUMALAA HUIJATA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun ( TS ) mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
        Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI!
        ET SINÄ VOI JUMALAA HUIJATA!

        Hyvä kysymys, mutta vastausta ei vaan tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakien noudattaminen ei ole edes vaikeata. Roistot ei noudata lakia. Ne valehtelee, että lait on kumottu.

        Matt. 11:30

        "Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."

        Mikä on ies? Onko sukua ikenille? Jos ei, niin eikö näitä kummallisia sanoja voisi tuoreuttaa.
        Raamattu on täynnä yhä unkeellisempia, siis täysin ajasta jälkeen jäänetä sanoja.
        On lustetta, hurskasta, mannaa, vohlaa, ties mitä.


    • Anonyymi

      Älä luota hurmospastoreiden opetuksiin ja esimerkkeihin.

      Hes. 13:17

      Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

    • Anonyymi

      Kuolema tulee kullekin kun Jumala muutti ihmisen dna:ta syntiinlankeemuksen jälkeen siten että ihmisen solut alkavat rappeutua. Hieman ihmisen tietokone ohjelmaa muuttamalla se kuolema tuli osaksi. Teoriassa ihmisen itsensä on jossain vaiheessa mahdollista päivittää ihminen takaisin siihen tilaan ettei kuolemaa enää ole.

      Siihen ihminen ei kuitenkaan pysty vaikuttamaan, miten hän pääsee taivaaseen, miten Jumala ottaa Hengen kautta hänet lapsekseen, miten pelastuksen sinetin kautta ihminen pelastuu ei omavanhurskaudella eikä herjaamisella.

      Eksymiseltä voi varjella ainoastaan Jumalan Pyhä Henki.

    • Anonyymi

      Ei taivaaseen ole mitään vihreätä linjaa. Teot ja niiden motiivit tutkitaan ja sen mukaan tulee kaikille tuomio.

      Ilm. 20:12

      Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

      Ilm. 20:13

      Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

    • Anonyymi

      Miten käy miinaan menneiden palautus?
      Ovat olleet levällään, linnut ja eläimet ovat käyttäneet ravinnokseen.
      Kakka on maatunut, lierot kulkeneet niiden läpi.
      On mielestäni täysin mahdoton tehtävä.

      • Anonyymi

        Ihmisen henkiruumis on tallessa, sillä se yhdistetän Kristuksen ylösnousemusruumiiseen kasteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen henkiruumis on tallessa, sillä se yhdistetän Kristuksen ylösnousemusruumiiseen kasteessa.

        1. Piet. 3:21

        Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Piet. 3:21

        Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

        Perisyntinen ihminen ei sellaisenaan ole ikuisuusolento.

        Room. 9:8

        Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

        Kasteessa Jumala liittää lupauksensa mukaisesti ihmisen henkiruumiin Kristuksen ylösnousemusruumiiseen. (Kristillisten kirkkojen toimittamassa kasteessa)

        Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?


    • Anonyymi

      Yhdet väittää että ei ole vihreää linjaa, toiset että pääsee Hengellä, pelastuksen sinetillä ja toiset että kaste riittää.

      Onneksi kukaan ei väitä että amerikan homoja herjaamalla pääsee taivaaseen vaikka olisi siinä miten ahkera.

    • Anonyymi00024

      Aamen!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe