Miten käytät sen ajan, mikä sinulla vielä on elettävänä? Se on sinun A R M O N A I K A S I.
Elätkö sen herjaamalla apostoli Paavalia?
Elätkö sen herjaamalla kristittyjä?
Vai elätkö sen muuten vaan elämällä jumalattomasti?
Jumalan tahto on, että käytät sen hyödyllisesti, siten, että etsit Jumalaa elämääsi, löydät myös hänet ja annat hänen pelastaa itsesi.
Sitten alat elää Jumalan tahdon mukaista elämää ja viimein pääset iankaikkiseen elämään Jeesuksen sovitustyön ansiosta.
”Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;”
Apt 17:26,27
MITEN KÄYTÄT ARMONAIKASI?
82
486
Vastaukset
- Anonyymi
Tähänkin ketjuun tulee varmasti pilkkaajien kirjoituksia, mutta mitäpä se haittaa. Sehän on hyvä, jos he lukevat kirjoituksia, joissa kerrotaan evankeliumi, sanoma Jeesuksesta Kristuksesta, joka on rakastanut heitä niin paljon, että hän kärsi ja kuoli heidän syntiensä tähden.
- Anonyymi
Moni on täysin välinpitämätön siitä, miten heidän käy kuoleman jälkeen, vaikka se on heidän tärkein huolensa, tiedostamaton huolensa. Se on valtavan traagista.
Ihminen on täysin sokea ja pimeä hengellisesti, ellei hän saa herätystä Jumalalta! Anonyymi kirjoitti:
Moni on täysin välinpitämätön siitä, miten heidän käy kuoleman jälkeen, vaikka se on heidän tärkein huolensa, tiedostamaton huolensa. Se on valtavan traagista.
Ihminen on täysin sokea ja pimeä hengellisesti, ellei hän saa herätystä Jumalalta!En viitsi tuhlata ainoaa elämääni olemattoman epäjumalan palvaamiseen.
Muistakaa epäjumalanpalvojat, oikean epätodennäköisen jumalan olemassaoloa ei voida sulkea pois. Tuossa tapauksessa olette raamatunplärääjät todellakin kusessa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen on täysin sokea ja pimeä hengellisesti, ellei hän saa herätystä Jumalalta!Pitää paikkansa. Ihminen ilman elävää Jumalaa on kuin lastu laineilla tai nykyisin enemmänkin kuin lastu hirmumyrskyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa. Ihminen ilman elävää Jumalaa on kuin lastu laineilla tai nykyisin enemmänkin kuin lastu hirmumyrskyssä.
Siunauksen saamme, kun uskomme Jumalan siunaukseen. Ja elää saamme, vaikka hyljeksisimme siunausta ja "sodittaisiimme" siunaustamme vastaan. Kadotus on ikuista kadotusta Jumalan yhteydestä.
Lastunen laineillakin selviää ja kuohuissa hetken, tovin, muttei kuitenkaan sitten enää "loppupeleissä".
Vaikka se ei mitään peliä olisikaan. Todellakaan.
- samanmielinen-
- mielettömässä maassa-
- Anonyymi
Itse olen kokenut, että tämäkin Jeesuksen lupaus on totta ja toimii.
”Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
Matt 6:33
Jumala pitää huolen omistaan. Hän antaa meille sen, mitä tarvitsemme, eikä jän hylkää koskaan omiaan. 😁
”Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
Heb 13:5
Jumalan huolenpito on siis konkretiaa, ei mitään teoreettista haihattelua.- Anonyymi
Minä en löytänyt Jeesusta. En löytänyt Häntä temppeleistä.
Mutta Hän löysi minut! Ja kuitenkaan en Häneltä hukassa ollutkaan. Miten olisinkaan voinut?
Uskoni ei tullut salamaniskuin tavoin. Uskoni kehkeytyi pitkällisen, masentavankin ikäänkuin taistelun kautta. Kuitenkin aina uskonihmisiä kunnioittaen.
Ja kun usko kumpuaa sydämestä, ei teoriasta,
Saattaa silloin löytää polkunsa, tiensä kuljettavaksi.
Polku saattaa olla kivinen ja mutkainenkin, kenties jopa juurakkoinen. Silloin on hyvä edelleen uskoa ja ennenkaikkea toivoa: "Huomenna kaikki on toisin."
Jumala saattaa muuttaa, jopa henkilökohtaista persoonaakin, positiivisessa mielessä. Antaen ja jakaen lahjojaan.
Kaikki muu voi muuttaa persoonaa negatiivisessa mielessä.
Jeesus kehoittaa meitä: " Menkää ja tehkää kansoja opetuslapsikseni."
Rohkeasti, ennakkoluulottomasti, viisaasti, ymmärtäen, jakamalla ymmärrystä ja sydämen lahjoja. Antakaa ja jakakaa. Sekä paljostanne, että vähästänne.
- uskom-mies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Hän löysi minut! Ja kuitenkaan en Häneltä hukassa ollutkaan. Miten olisinkaan voinut?
Uskoni ei tullut salamaniskuin tavoin. Uskoni kehkeytyi pitkällisen, masentavankin ikäänkuin taistelun kautta. Kuitenkin aina uskonihmisiä kunnioittaen.
Polku saattaa olla kivinen ja mutkainenkin, kenties jopa juurakkoinen. Silloin on hyvä edelleen uskoa ja ennenkaikkea toivoa: "Huomenna kaikki on toisin."
Jumala saattaa muuttaa, jopa henkilökohtaista persoonaakin, positiivisessa mielessä. Antaen ja jakaen lahjojaan.
Rohkeasti, ennakkoluulottomasti, viisaasti, ymmärtäen, jakamalla ymmärrystä ja sydämen lahjoja. Antakaa ja jakakaa. Sekä paljostanne, että vähästänne.
- uskom-mies-Kiitos. Se on hyvin totta, että ensin Jumala etsii ja kutsuu ihmistä ja sitten ihminen herää hengellisesti ja alkaa etsimään Jumalaa. Syntyy Jumalan ja ihmisen kohtaaminen, kuten sanoit, monen ahdistuksen ja kompuroinnin ja hapuilun kautta. Mutta se on sen arvoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- uskom-mies-Sinä kuitenkin tarvitset muita uskovia ympärillesi. Yksin olet alttiimpi vihollisen hyökkäyksille. Sen tähden Jumala on asettanut omilleen seurakunnan, uskovien yhteisön, omiensa avuksi ja tueksi ja hengelliseksi rakentumiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Se on hyvin totta, että ensin Jumala etsii ja kutsuu ihmistä ja sitten ihminen herää hengellisesti ja alkaa etsimään Jumalaa. Syntyy Jumalan ja ihmisen kohtaaminen, kuten sanoit, monen ahdistuksen ja kompuroinnin ja hapuilun kautta. Mutta se on sen arvoista!
Pitää paikkansa. Jumalan on aloite. Hän näkee kaipaavien ihmisten sisimmän.
- Anonyymi
Jumala seurasi tarkasti pilvien raosta Jeesuksen uhrikuolemaa,ja antoi heti täydet kymmenen pojoa!
"Jos ne ei tota usko,niin sitten Minä olen Belsebuub!" totesi Jahve Jeesuksen lennähdettyä pilven reunalle faijaansa moikkaamaan! - Anonyymi
Onkohan niin, että kyse on demonista voimista joista herjaajat eivät pääse eroon?
- Anonyymi
Hyvin mahdollista sekin. Herjaajahenget eivät ole helppo vastus!
”Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.”
Ef 6:12 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin mahdollista sekin. Herjaajahenget eivät ole helppo vastus!
”Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.”
Ef 6:12No nyt sanoit oikean sanan. Raamattu on todellakin kaikkien viisasten kirja. Ja sopii luettavaksi ja avattavaksi tälläisille "typeryksillekin". Se nimittäin lukoo sielä. Ef 6:12.
Kummallista on entisajat. Ja vielä kummallisempia ja vielä lisää nykyaikakin.
Älkäämme juuriamme unhoittako. Vaeltakaamme sitten missä tahansa.
Ja jotkut osaa olla niitä demooneita jo lihassaankin. Nykypäivänä korostuu vielä entisestään. Ja juurettomuus, tyhjyydentunne, ilottomuus, masentuneisuus, auttamiskyvyn puute... (armolahja sekin)...
-erinlainen ikinuori-
-kalkkis-
- Anonyymi
Jeesuksen seuraamiset on pelkkiä illuusoita.
Joh. 8:21
Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen- Anonyymi
Olen huomannut hyvin selvästi T e u v o, että sinä et seuraa Jeesusta eli et tahdo tehdä Jumalan tahtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut hyvin selvästi T e u v o, että sinä et seuraa Jeesusta eli et tahdo tehdä Jumalan tahtoa.
Riivaajat tuntee Jeesuksen ja osaa Paavalin kirjeet ulkoa.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riivaajat tuntee Jeesuksen ja osaa Paavalin kirjeet ulkoa.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"Oho! Osaatko Paavalin kirjeet ulkoa?
- Anonyymi
Ateismin herjaajahenget tahtovat tehdä Jumalan Sanan totuudet tyhjiksi ja lisäksi ne vääristelevät Kirjoituksia ja valehtelevat minkä ehtivät.
Ef 6:12 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa. Herjaaja ei voi olla Jeesuksen seuraaja, vaan sen vastakohta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo on kuollut jo 2,5 vuotta sitten.
- Anonyymi
Seuraat siis saatanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo on kuollut jo 2,5 vuotta sitten.
Älä valehtele.
Olen saanut kunnian kuulla Herran äänen ja se on jotain niin ihmeellistä, ettei osaa sanoiksi pukea kokonaisuudessaan.
Siinä saa hieman hipaisua taivaallisesta jo täällä maanpäällä.
Tuntee itsensä niin pieneksi ja samalla syntyy suunnaton ihailu Jumalaa kohtaan.
Samalla syntyy myös ilo.- Anonyymi
Olemattomien äänien kuuleminen vaikuttaa paranoidiselta harhalta.
Jeesus ei luvannut enää puhua paljoa edes omien apostoleiden kanssa.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.Miksi valehtelet, että olisit edesmennyt? Mitä sinä luulet valheella voittavasi?
Etkö tiedä, miten valehtelijoitten käy? - Anonyymi
Mitä ihailtavaa on tuhansia vuosia sitten kuolleessa diktaattorissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.Olet siis saddukeus, joka kiistää kaiken Jumalan Hengen vaikutuksen ihmisen elämässä.
Ei ihme, että olet eksynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.Jos kuulet ääniä! Hae apua. Ja ota apu vastaan! Käski ne sitten mitä tahansa, älä tee! Käytä sydämenjärkeä. Erota oikea. Erota vasen.
- ( ) - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet, että olisit edesmennyt? Mitä sinä luulet valheella voittavasi?
Etkö tiedä, miten valehtelijoitten käy?Valhe on saatanan ase, sillä lopun aikana se tulee hääräämään valheen kaikella voimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valhe on saatanan ase, sillä lopun aikana se tulee hääräämään valheen kaikella voimalla.
Teuvo ei ole valehdellut 2,5 vuoteen, koska on kuollut. Hänen pahuuden mittansa tuli täyteen.
Kuka uskaltaa kuvitella rienaajan kohtalon kuolemansa jälkeen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo ei ole valehdellut 2,5 vuoteen, koska on kuollut. Hänen pahuuden mittansa tuli täyteen.
Kuka uskaltaa kuvitella rienaajan kohtalon kuolemansa jälkeen?Olisko satanisti ateisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet, että olisit edesmennyt? Mitä sinä luulet valheella voittavasi?
Etkö tiedä, miten valehtelijoitten käy?TS on tosi valheellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TS on tosi valheellinen.
Kyseessä voi olla satanisti joka esiintyy eri nimillä.
- Anonyymi
Jos olisit oikea Jeesuksen seuraaja, niin menisit sapattina Juutalaisten synagoogaan kuulemaan, mitä Jumala sinulle haluaa puhua.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Ei Jeesus ole mikään lahkoissa kaatuileva hihhuli.- Anonyymi
Teuvo hei! Lasketaanko kaatuiluksi sellaiset, kun kaaduin viime talvena peräti kolme kertaa liukkaalla kadulla?
- Anonyymi
Onko sinun ( TS ) mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo hei! Lasketaanko kaatuiluksi sellaiset, kun kaaduin viime talvena peräti kolme kertaa liukkaalla kadulla?
Kuollut ei kaadu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun ( TS ) mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI!Oletko tosiaan noin riidanhaluinen, että vainajaakin yrität haastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tosiaan noin riidanhaluinen, että vainajaakin yrität haastaa?
Ei se tyyppi mitään osaa hävetä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tosiaan noin riidanhaluinen, että vainajaakin yrität haastaa?
Totta! Paavali pitäisi jättää jo rauhaan!
- Anonyymi
Jumalan armonaika ei lopu koskaan.
Ps. 118:29
Kiittäkää Herraa! Hän on hyvä, iäti kestää hänen armonsa!
Armonajan päättymisellä uhkaavat lahkolaiset yrittävät saada ihmisen houkuteltua tekemään se heidän väärän opin ja eksytyksen mukainen uskonratkaisu, jolla ihminen sidotaan lahkon uskonharhoihin kiinni, eikä pois päästetä, ennen kuin olet maksanut lahkolle sen viimeisenkin euron.- Anonyymi
2. Aik. 7:6
Papit seisoivat palveluspaikoillaan, samoin leeviläiset soittimineen. Kuningas Daavid oli ne teettänyt sitä varten, että niillä säestettäisiin Herran ylistyslaulua "Iäti kestää hänen armonsa". Heitä vastapäätä papit soittivat torvia, ja esipihalla seisoi Israelin kansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2. Aik. 7:6
Papit seisoivat palveluspaikoillaan, samoin leeviläiset soittimineen. Kuningas Daavid oli ne teettänyt sitä varten, että niillä säestettäisiin Herran ylistyslaulua "Iäti kestää hänen armonsa". Heitä vastapäätä papit soittivat torvia, ja esipihalla seisoi Israelin kansa.Yleensä ratkaisua ja päätöstä kiirehtivä osapuoli on huijari.
Saatanalla on kova kiire, koska sillä on vähän päiviä jäljellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä ratkaisua ja päätöstä kiirehtivä osapuoli on huijari.
Saatanalla on kova kiire, koska sillä on vähän päiviä jäljellä.Kukaan ei ole vielä Jeesusta seurannut.
Sellaiset tarinat ovat Jumalan sanan vastaisia.
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä Jeesusta seurannut.
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."Nyt se aika on tullut, josta tässä puhutaan:
3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanalla on kova kiire, koska sillä on vähän päiviä jäljellä.Sinulla todellakin on kova kiire, sillä ikäsi on korkea ja massapostitat samoja juttuja hätäisesti ja kiihkolla. Noinko luulet tekeväsi Jumslan tahdon?
- Anonyymi
Armonaika loppuu tasan silloin kun elämäsi loppuu. Kuoltuasi et enää parannusta voi tehdä eikä rukouksia puolestasi enää rukoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."Jeesuksen seuraaminen on Jumalan käskyjen pitämistä. Sinä Teuvoseni käytät aikasi herjaamiseen. Ja väität olevasi edesmennyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armonaika loppuu tasan silloin kun elämäsi loppuu. Kuoltuasi et enää parannusta voi tehdä eikä rukouksia puolestasi enää rukoilla.
Jeesus meni heti kuolemansa jälkeen Tuonelaan saarnaamaan vankeudessa oleville Nooan aikaisille ihmisten hengille. Kyllä kuolleillekin on julistettu sama evankeliumi Raamatun mukaan.
Kristuksen kärsimys ja korotus
1.Piet.3
18 Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi. [Room. 5:6; Hepr. 9:24 | Room. 1:4; 2. Kor. 13:4]
19 Ja niin hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, [1. Piet. 4:6]
20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana. [1. Moos. 6:5-8,17-22]
21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus, [Ef. 5:26; Hepr. 10:22]
22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja istuu Jumalan oikealla puolella ja jolle on alistettu enkelit, vallat ja voimat. [Mark. 12:36+]
1. Piet. 4:6
Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niinkuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niinkuin Jumala elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus meni heti kuolemansa jälkeen Tuonelaan saarnaamaan vankeudessa oleville Nooan aikaisille ihmisten hengille. Kyllä kuolleillekin on julistettu sama evankeliumi Raamatun mukaan.
1.Piet.3
18 Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi. [Room. 5:6; Hepr. 9:24 | Room. 1:4; 2. Kor. 13:4]
19 Ja niin hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, [1. Piet. 4:6]
20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana. [1. Moos. 6:5-8,17-22]
21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus, [Ef. 5:26; Hepr. 10:22]
22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja istuu Jumalan oikealla puolella ja jolle on alistettu enkelit, vallat ja voimat. [Mark. 12:36 ]
Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niinkuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niinkuin Jumala elää.Kuolleille julistettuun evankeliumiin liittyy myös tämä kohta.
Room. 10:18
Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin".
Paavali hyväksyi myös ns. sijaiskasteet kuolleitten puolesta. Paavali oli ensimmäinen "Mormooni".
1. Kor. 15:29
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolleille julistettuun evankeliumiin liittyy myös tämä kohta.
Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin".
Paavali hyväksyi myös ns. sijaiskasteet kuolleitten puolesta. Paavali oli ensimmäinen "Mormooni".
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?Paavali ei kulkenut Jeesuksen eläissä hänen mukanaan, eikä ollut paikalla Galilean vuorella, kun Jeesus antoi oikean kastekäskyn omille apostoleilleen.
lue: Matt.28:16-20 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1.Piet.3
22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja istuu Jumalan oikealla puolella ja jolle on alistettu enkelit, vallat ja voimat. [Mark. 12:36 ]
Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niinkuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niinkuin Jumala elää.Ei pidä tehdä poikkeuksesta sääntöä. Eikä siinä yhteydessä sanota kenenkään enää pelastuneen, joten…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolleille julistettuun evankeliumiin liittyy myös tämä kohta.
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?Kyllä sulla Teuvo on todella paha addiktio.
Kerro nyt meille kaikille, miten päädyit niin epätoivoiseen valheeseen, että laitoit liikkeelle valhehuhun, jonka mukaan olisit edesmennyt?
Luuletko ihan oikeasti että se menisi läpi?
”Valheen kaikella voimalla…”
Valheella et saa muuta kuin patologisen valehtelijan maineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1.Piet.3
Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niinkuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niinkuin Jumala elää.Ompa outoa. En muuta sano.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanalla on kova kiire, koska sillä on vähän päiviä jäljellä.Jumalan Sana sanoo, että TÄNÄÄN on pelastuksen päivä.
Saatana sanoo, ettei tänään, vaan huomenna kenties ja SITÄ huomenta, pelastuksen päivää ei sitten tule ikinä, kun ihminen kuuntelee mieluummin Saatana kuin Jumalaa, koska hän aina vaan siirtää huomiseksi Jumalan puoleen kääntymistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen seuraaminen on Jumalan käskyjen pitämistä. Sinä Teuvoseni käytät aikasi herjaamiseen. Ja väität olevasi edesmennyt!
Pitää paikkansa! Jumalan tahtoon pyrkiminen on Jumalan käskyjen tottelemista ja Jeesuksen seuraamista, joka piti koko lain viimeistä piirtoa myöten. Silti vain Jeesus Kristus on pystynyt pitämään KOKO lain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei kulkenut Jeesuksen eläissä hänen mukanaan, eikä ollut paikalla Galilean vuorella, kun Jeesus antoi oikean kastekäskyn omille apostoleilleen.
lue: Matt.28:16-20Opetuslasten pelastumisen ( joista muuten ei kerrota sen ihmeemmin ) jälkeen tuli paljon muitakin ihmisiä uskoon, joille Hän antoi erilaisia armolahjoja. Mutta sinähän et anna arvoa Apostolien teoillekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetuslasten pelastumisen ( joista muuten ei kerrota sen ihmeemmin ) jälkeen tuli paljon muitakin ihmisiä uskoon, joille Hän antoi erilaisia armolahjoja. Mutta sinähän et anna arvoa Apostolien teoillekaan.
Nyt lähennyn.
Ehkäpä on sittenkin kyseessä pohjoisen ja etelän välinen taisto. Ei sota.
En puhu sinitakeista ja heidän edustamistaan arvoista ja toiminnastaan, enkä intiaaneista ja heidän teoistaan.
Enkä muutoinkaan etelän edustamista arvoista ja arvovalinnoistaan. Vaikka se olisikin meitä lähellä ja päivän jo monenkin puheenaihe, se ei ole meidän käsissämme. Ja kuitenkin. Ehkäpä. Mistäpä minä tietäisin.
Tämä ei ole Aatami ja Eeva kiista, vaan paljon ja paljon vähempää.
Apostoli Paavali kirjoitti monia hienoja "kokoelmia" Pyhään Raamattuun Hengen vaikutuksesta. Ja Herramme puhutteli häntä, hänen tiellään apostoliksi.
Toiset rienaavat ja vähättelevät ja toiset Kunnioittavat.
-pankaa lapset kieli solmuun ja sanokaa Studebaker- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetuslasten pelastumisen ( joista muuten ei kerrota sen ihmeemmin ) jälkeen tuli paljon muitakin ihmisiä uskoon, joille Hän antoi erilaisia armolahjoja. Mutta sinähän et anna arvoa Apostolien teoillekaan.
Paavalin kerrotaan saaneen Saatanan enkelin lahjaksi lähetysmatkoille koko lopun elämän ajaksi.
2. Kor. 12:7 (King James)
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Mutta se pirulainen ei lähtenyt pois ja lentoon rukouksista huolimatta.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla todellakin on kova kiire, sillä ikäsi on korkea ja massapostitat samoja juttuja hätäisesti ja kiihkolla. Noinko luulet tekeväsi Jumslan tahdon?
Usko jo ,Teuvo kuollut .13.5. 2022
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin kerrotaan saaneen Saatanan enkelin lahjaksi lähetysmatkoille koko lopun elämän ajaksi.
2. Kor. 12:7 (King James)
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Mutta se pirulainen ei lähtenyt pois ja lentoon rukouksista huolimatta.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Pyhäinmiestenpäivä tänään. Vanhalla kirkkonimellä lausuen. Nykyään Pyhäinpäivä.
Toki silloin täytyy olla kyseessä ne pyhät naisetkin. Toki en tiedä kelttien ja muidenkaan eurooppalaisten sukujuurista enempää, enkä liioin halloweeneistäkään. Niiden syntyä ja alkulähteitä. Kuitenkin ne ovat selville otettavana tältä viisaalta, älykkäältä, ja kaikkitietävältä oraakkelilta, jota kirjastona tietokoneeksi kutsutaan.
Ja ennenkaikkea. Kiitos Suomenmaan sivistyksen, kirjastotoimi pelittää ja toimii. Yhteisen hyvän nimissä ja kansan sivistämiseksi, sekä murun löytämiseksi.
Mikä mies oli muuten Marthin Luther King. Vierailta mailta. Suomen kansakoulun käyneenä SAAN kysyä?
Pysykää poluillanne. Teillänne. Älköötkä hukkuko!
Sillä Herramme Pelastaa. Hän ei hylkää, ei petä, eikä jätä.
- kirkkopyhäinviettäjä-
-pöytäkynttilöin- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä tehdä poikkeuksesta sääntöä. Eikä siinä yhteydessä sanota kenenkään enää pelastuneen, joten…
Kaikki pelastuivat.
1.Piet.3
18 Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sulla Teuvo on todella paha addiktio.
Kerro nyt meille kaikille, miten päädyit niin epätoivoiseen valheeseen, että laitoit liikkeelle valhehuhun, jonka mukaan olisit edesmennyt?
Luuletko ihan oikeasti että se menisi läpi?
”Valheen kaikella voimalla…”
Valheella et saa muuta kuin patologisen valehtelijan maineen.Kyllä sinä sen tiedät, että Teuvo on kuollut, se on sinulle ainakin sataan kertaan ilmoitettu.
Tee ilmoitus poliisille valehtelusta, niin selviää kuka se on se patologinen valehtelija. Eiköhän se ole aika törkeää syyttää vainajaa valhehuhun levittämisestä kuolemastaan, kun tiedät itse törkeästi valehtelevasi. - Anonyymi
Sielunvihollinen tekee kaikkensa, jotta ihminen ei kääntyisi Jeesuksen puoleen, eikä saisi syntejään anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."Huomaatko TS, miten sinä olet vähitellen kiistänyt lähes kaikki Raamatun totuudet?
Tuo herjaaja joka palstalla herjaa ei saa enää mahdollisuutta.
Jopa täysin ulkopuoliset ateistitkin jotka ei ole Jeesuksesta kuulleet ovat paremmalla paikalla.
Tuo luopio on pahinta sorttia.- Anonyymi
Aivan. TS on erittäin valheellinen, vaikka on joskus saanut tietää totuuden.
Ateistit ovat useimmiten vilpittömiä epäuskosssan.
- Anonyymi
Kiihkouskovaiset pitää Trumppia omana profeettanaan, koska tämä heilutteli yhdessä vaalitilaisuudessa Raamattua kädessään ja hoki abortti, abortti...ääniä kalastellakseen siltä porukalta.
- Anonyymi
Käytän armolahjojani.
- Anonyymi
Jumalanmiehet elää, vaikka olisivat kuolleetkin.
Tevo kirjoitti hyvän kirjankin: Älä heitä pelkää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalanmiehet elää, vaikka olisivat kuolleetkin.
Tevo kirjoitti hyvän kirjankin: Älä heitä pelkää!Joh. 11:26
Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh. 11:26
Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"El Condor Pasa. Suosittu biisi, jo aikoja sitten. Liekö espanjaa, tai portugalia. Joten? Mikä siis neuvoksi?
Minä uskon. Olen ainakin salaa aina uskonut. Ja ny kirjoitan. EL CONDOR PASA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
El Condor Pasa. Suosittu biisi, jo aikoja sitten. Liekö espanjaa, tai portugalia. Joten? Mikä siis neuvoksi?
Minä uskon. Olen ainakin salaa aina uskonut. Ja ny kirjoitan. EL CONDOR PASA.Raamattu tuntee monenlaisia erilaisia kuolemia.
Ensimmäinen paha kuolema tapahtui jo paratiisissa kun Jumalankuvaksi luotu ihminen menetti kuvansa ja hengen yhteyden Jumalan kanssa perisynnissä.
"Sinä päivänä, jona te siitä syötte te kuolette". (perisynti)
Huom. kaikki Jenkkilahkot kieltää paratiisin käärmeen tavoin ihmisen hengellisen kuoleman eli perisynnin, koska se ei satu heidän omiin oppeihinsa.
Vain perinteiset oikeat kristityt, kuten Luterilaiset, Katoliset ja Ortodoksit tunnustaa perisynnin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu tuntee monenlaisia erilaisia kuolemia.
Ensimmäinen paha kuolema tapahtui jo paratiisissa kun Jumalankuvaksi luotu ihminen menetti kuvansa ja hengen yhteyden Jumalan kanssa perisynnissä.
Huom. kaikki Jenkkilahkot kieltää paratiisin käärmeen tavoin ihmisen hengellisen kuoleman eli perisynnin, koska se ei satu heidän omiin oppeihinsa.
Vain perinteiset oikeat kristityt, kuten Luterilaiset, Katoliset ja Ortodoksit tunnustaa perisynnin.Jenkkilahkot eivät ole mitään Nasaretin lahkoja, vaan väkeviä eksytyksiä ja heresioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu tuntee monenlaisia erilaisia kuolemia.
Vain perinteiset oikeat kristityt, kuten Luterilaiset, Katoliset ja Ortodoksit tunnustaa perisynnin.Mites semmoinen juttu kun ihminen väittää olevansa edesmennyt mutta ei ole? Sellainenhan on silkkaa valehtelua.
- Anonyymi
VOI, MITEN YMMÄRTÄMÄTÖN ON IHMINEN, EIKÄ YMMÄRRÄ ETSIKKOAIKAANSA!
- Anonyymi
Elämä on arvokas lahja!
- Anonyymi
Miten käytämme sen? Turhuuteen vai Jumalan tahdon mukaisesti?
- Anonyymi
Odotan perunakellarissa ylös tempaisua.
- Anonyymi
Median kautta tutuksi tulleet missäolitsilloinkun-kysymykset on laadittu lähinnä huviksi. Ajankohtaisempi on kysymys olosta Jeesuksen ilmestyessä. Eläkkeellä vai muuten vain vankasti juovuksissa.
- Anonyymi
Var dag har nog av sin egen plåga ; sanos Mestari !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924607
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?823758Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1363242Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261820Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881669