Jeesus viihtyi "huonomman" väen keskellä.

Anonyymi-ap

Jeesus vietti Raamatun mukaan aikaansa köyhälistön keskellä. Jeesus ei myöskään kerännyt omaisuutta maan päälle.

Seuraavatko adventtikirkon parempaa väkeä edustavat pastorit Jeesuksen esimerkkiä?

10

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Adventismi edustaa mielestäni enemmän lakihenkistä uusjuutalaisuutta kuin protestanttista kristinuskoa.

• Anonyymi
        UUSI

Valheesi ei hetkauta.

• Anonyymi
      UUSI

Viiniä kyllä oli riittävästi tai jos loppu niin järvi muutettiin viiniksi . Varmaan oli iloista matkailua .

• Anonyymi
      UUSI

Itselleni on tullut vastaan monenlaista evankelistaa erilaisimmista lahkoista. Jehovantodistajat tietty soittelee ovikelloa ja on standiä kadunkulmissa ja toreilla. Helluntailaisia, babtisteja, vapaakirkkolaisia, mormooneja ja jotain muita erikoisempia firmoja in tullut vastaan, mutta en ole koskaan nähnyt adventistia missään evankelioimassa. Ovelta ovelle rahankeräämistä johonkin symposium keräykseen tuskin lasketaan.

• Anonyymi
        UUSI

Minä olen nähnyt. Vuosia sitten Atte Helminen oli piritorilla eli Vaasanaukiolla Sörnäisten Kurvissa jotain evankeliointia suorittamassa. Oli siinä varmaan muitakin adventisteja mutta vain Aten tunnistin.

• Anonyymi
      UUSI

"Jeesus viihtyi "huonomman" väen keskellä."

Tottakai hän viihtyi kaltaistensa seurassa. Homostelevien kalastajien, prostitoitujen, kierojen kirkonmiesten, ryöväreiden ja muun sen ajan kriminaalien kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

On kolme liittoa

LAKILIITTO
      SOVUN LIITTO
      ARMON LIITTO

Jeesus rukoili Getsemanessa verta hioten Isä anna Tämän maljan mennä ohitseni mutta tapahtukoon sinun tahtosi.

Tuo malja oli Sovun liitto kaiken kanssa taivaassa ja maan päällä. Se oli yhteys rikollisiin, pahoihin ja köyhiin. Jeesus sai osakseen yhteyden maljan pahoihin eli Sovun tuomisen.

Islam sai osakseen Armon liiton jossa Allah on Armollinen ja Krishna Armahtaja. Tästä liitosta en vielä paljoa tiedä.

Juutalaisille jäi edelleen Lakiliitto. Vain heistä on apua hyville ja lakia noudattaville.

Sovun liitto Adventisteilla edellyttää ehtoja esim. Syömisen suhteen. Jeesuskin sanoi: Minä en tähän ateriaan enää osallistu ennen kuin se saa täyttymyksen Jumalan valtakunnassa.

Armon liittossa Jumala itse tulee ihmisen suuksi, tunteeksi, kädeksi, silmäksi jne. Se on suurempaa kuin voin kuvitella. Olen lukenut siitä vähän Mirza Ghulam Ahmadin teoksesta, mutta vain vähän.

• Anonyymi
        UUSI

"Jeesus rukoili Getsemanessa verta hioten Isä anna Tämän maljan mennä ohitseni mutta tapahtukoon sinun tahtosi."

Kyllä se kaikki oli ainoastaan tuhdin humalatilan oireita.
        Olihan siinä vedetty punkkua ranteet kipeänä koko iltapäivä ja ilta aina yöhön asti.
        Sitten se humalaisporukka meni paikallisen kirkon puistoon oksennukselle ja lopulta koko jengi sammui puistoon.
        Jeesus sitten toikkaroi siellä vielä yläsalista anastamansa viinipikarin kanssa ja hoiperteli hallusinogeenisten näkyjensä vallassa nähden mm. Joosef isänsä haamun ja sanoikin haamulle:
        "Isäni Joosef, ota minulta pois tämä viinimalja, koska olen niin juovuksissa."
        Hikihelmet otsalta valuen Jeesus lopulta sammui kiven päälle.

Puistonvartija muiden kirkonmiesten kanssa tuli lopulta hätistelemään nukkujia känniläisiä puistosta, mutta tappeluksihan se äityi ja eräskin juhlijoista yritti lyödä miekalla päähän erästä kirkonmiehen palvelijaa, mutta humalatilansa vuoksi osui vain hänen korvaansa.

-Raamatun käännös tapahtuneesta selkokielellä-
        (ei ole lisätty humalaisten itsensä sepittämiä satuja)

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja on asenteellinen urputtaja.

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus oli sen ajan luuseri loinen,ei mitään käsityöammattia,kierteli huijjaamassa ihmisiä kaikenlaisilla silmänkääntötempuilla,jäi sitten kiinni ja loppu on historiaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe