Jos ihminen olisi eläin, niin söisi raakaa lihaa ja kypsentämätöntä ruokaa. Kun kypsentää ruoan, niin on todistetusti Jumalan kuva.
Ihminen ei ole eläin
30
325
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala loi ihmisen "luomakunnan" herraksi, mutta "luomakunta" ei tuota ravintoa, joka olisi prosessoimatta ihmisravinnoksi?
- Anonyymi
Ja suuri osa siitä, mitä luonto tuottaa on ihmiselle hyödytötä tai myrkyllistä prosessoi sen miten tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja suuri osa siitä, mitä luonto tuottaa on ihmiselle hyödytötä tai myrkyllistä prosessoi sen miten tahansa.
Raamatussa sanotaan että Jumala kirosi maan ihmisen synnin tähden, ja että ihminen joutuu tekemään työtä leipänsä eteen. Siitä tuo todistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa sanotaan että Jumala kirosi maan ihmisen synnin tähden, ja että ihminen joutuu tekemään työtä leipänsä eteen. Siitä tuo todistaa.
En minä tee mitään työtä. Minä olen eläkkeellä ja Ilmarinen maksaa 4000 käteen joka kuukausi. Jeessuksesi ei tiennyt tätäkään.
- Anonyymi
Eli aloittaja ei edes ymmärrä mitä termi eläin tarkoittaa.
- Anonyymi
Avaaja on täysin oikeassa,jos ihminen olisi eläin,se pissisi ja kakkisi kuten eläin tekee!
Lapsiakin se tekisi astumalla lajin naaraan,jonka kohdussa alkio sitten kasvaisi kunnes tulisi synnytyksessä vaivalloisesti ulos!- Anonyymi
Ihminen ei kaki niin kuin eläin. Vai onko eläimillä lapio, jolla kaivavat kuopan kakalle ja peittävät sen siihen?
Älykästä suunnittelua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen ei kaki niin kuin eläin. Vai onko eläimillä lapio, jolla kaivavat kuopan kakalle ja peittävät sen siihen?
Älykästä suunnittelua!Esimerkiksi koira osaa peittää kakkinsa kaapimalla multaa sen päälle.
Ai sulla on lapio aina messissä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykästä suunnittelua!Lapio? Esim kissa kaivaa tassuilla (etusilla) kuopan, kakkii siihen ja peittää sen kakan. Ei sillä lapiota ole. En tiedä, miten leijonat, ilvekset ym kissaeläimet toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi koira osaa peittää kakkinsa kaapimalla multaa sen päälle.
Ai sulla on lapio aina messissä...Koira ei peitä ulostettaan vaan usein potkii maata ulostamisen jälkeen enemmän levittääkseen hajuaan kuin peittääkseen sitä. Kissa peittää jätöksensä ja mäyrä tekee käymäläkuopan, jota käyttää useana yönä.
- Anonyymi
Kyllähän sitä raakaa jauhelihapihviä syödään ravintolassakin,siihen vielä raaka kanamuna päälle!avot kul on hyvää ja kallista!
- Anonyymi
Hyi, en ikinä voi syödä tuollaista ruokaa!
- Anonyymi
Minä syön mustikat, banaanit, mansikat ja viiniirypäleet kypsentämättä.
- Anonyymi
Ihminen ei ole kyennyt rakentamaan edes yhtä aidosti toimivaa solua kuolleesta aineesta. Jotenkin surkuhupaisaa kun jotkut kuvittelee ihmisen olevan jo kuussa biologian suhteen vaikka ollaan ihan kuutamolla.
- Anonyymi
Evoluutio on siltikin fakta.
- Anonyymi
Ihminen vs. eläin jaottelu on keinotekoinen, koska eläinkunta on suunnattoman laaja ja monimuotoinen, vaikka keskiverto kreationisti ei sitä tiedä eikä ymmärrä.
Eläinkuntaan kuuluu vajaa 40 pääjaksoa (me kuulumme jaksoon selkäjänteiset). Sekä lajimäärältään, yksilömäärältään, että biomassaltaan suurin pääjakso on niveljalkaiset. Selkäjänteiset ja nilviäiset ovat seuraavaksi suurimmat. Jos vertaa vaikka ihmistä, metsäpäästätäistä ja jokirapua, niin kyllähän ihminen ja päästäinen muistuttavat elintoiminnoiltaan, sisäelimiltään ja perimältään huomattavan paljon enemmän kuin ihminen ja jokirapu tai päästäinen ja jokirapu. Ja jos jokiravun tilalle vaihtaa minkä tahansa ei-nisäkkään (ukonetana, meritursas, jouhimato, korvameduusa), niin edelleen metsäpäästäinen ja ihminen ovat edelleen likeisesti toisiaan muistuttavia verrattuna tähän kolmanteen eläinkunnan edustajaan.- Anonyymi
Kun hiukankin ajattelee eliö- ja eläinkunnan monimuotoisuutta, voi ymmärtää otsikon järjettömyyden ja miten rajoittunut käsitys sellaisia vakavissaan esittävillä on.
https://www.onezoom.org/life/@Homo_sapiens=770315?otthome=@_ozid=1#x388,y490,w1.0114 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hiukankin ajattelee eliö- ja eläinkunnan monimuotoisuutta, voi ymmärtää otsikon järjettömyyden ja miten rajoittunut käsitys sellaisia vakavissaan esittävillä on.
https://www.onezoom.org/life/@Homo_sapiens=770315?otthome=@_ozid=1#x388,y490,w1.0114Tuo on hieno sivusto!
Kun sivuston zoomaa, niin että koko himmeli näkyy ja sitten hakee vaikka selkärankaiset, niin huomaa miten pienestä koko elämän sivupolusta on kyse.
- Anonyymi
Valo ja lämpö on kaksi eri asiaa.
Lanta palaa. Kaikki maasta nouseva kasvu versoaa periaatteessa lannasta, jätöksistä. Palamaton lanta on terveysriski.
Tiedon valo laskeutuu ylhäältä. Ihminen tietää olevansa osittain kotoisin maasta. Poltetusta lannasta, sen tuottamista kasveista ja ravinteista. Ruumiin energiaa tulee sieltä.
Kirkas laskeutuva valo, joka on synnyttänyt ihmisen henkitietoisuuden, yhtyy tietoon, että ruumis ei kestä kypsentämättömän ruoan bakteereja eikä mullassa eläviä toukkien munia ym.
Mitä enemmän ihminen on kosketuksissa hengen kirkkaaseen valoon, sitä vähemmän se käyttää kypsentämätöntä ruokaa. Punainen ja keltainen polttava tulenliekki tarvitaan alhaalta päin tuhoamaan haitalliset bakteerit.
Ihminen on valo-olento. Kirkas valkoinen on korkein luojan valo.- Anonyymi
Juu ei. Kasvit, kuten vaikka puut ovat etupäässä ilmaa. Eli ne ovat hiiliyhdisteitä ja hiili on peräisin ilmakehän hiilidioksidista. Kivennäisaineita (kuten sinkki, kalium) kasvit saavat myös epäorgaanisista aineiksista.
Lantaa kasvit tarvitsevat ennen kaikkea typpilähteeksi, koska "Älykkäälle Suunnittelijalle" on sattunut sellainen moka, että kasvit eivät osaa hyödyntää ilmakehän typpeä, vaikka ilmakehässä kasveille olisi loputon typpivarasto. Eikä suurin osa maakasveista osaa hyödyntää maaperässä (tai lannassa) olevia typpiyhdisteitäkään, vaan niiden imemiseen maasta kasvit kasvitarvitsevat symbioosin sienien kanssa. Jotkut kasvit kuten hernekasvit ja lepät toimivat typpiä ilmasta sitovien bakteerien kanssa symbioosissa ja ne eivät koskaan kärsi typpipulasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei. Kasvit, kuten vaikka puut ovat etupäässä ilmaa. Eli ne ovat hiiliyhdisteitä ja hiili on peräisin ilmakehän hiilidioksidista. Kivennäisaineita (kuten sinkki, kalium) kasvit saavat myös epäorgaanisista aineiksista.
Lantaa kasvit tarvitsevat ennen kaikkea typpilähteeksi, koska "Älykkäälle Suunnittelijalle" on sattunut sellainen moka, että kasvit eivät osaa hyödyntää ilmakehän typpeä, vaikka ilmakehässä kasveille olisi loputon typpivarasto. Eikä suurin osa maakasveista osaa hyödyntää maaperässä (tai lannassa) olevia typpiyhdisteitäkään, vaan niiden imemiseen maasta kasvit kasvitarvitsevat symbioosin sienien kanssa. Jotkut kasvit kuten hernekasvit ja lepät toimivat typpiä ilmasta sitovien bakteerien kanssa symbioosissa ja ne eivät koskaan kärsi typpipulasta.Ei ole moka, että henkistyminen eli "ilmaan nousu" tarkoittaa kohoamista pois maan povesta.
Jos ilmasta otettaisiin typpeä, niin nousu ei olisi mahdollinen. Ihminen tarvitsee typpeä proteiinien valmistukseen. Ihmisen proteiineja koodavat geenit on nyt enemmän henkeä. Lihaksetkin vähenee vanhetessaan, mutta henki lisääntyy, kun ollaan pois lähdössä.
- Anonyymi
Täysin eläimellisesti söin marjoja metsästä ja puutarhasta ihan sellaisenaan.
- Anonyymi
Mihin maailma onkaan menossa!
- Anonyymi
Minä söin porkkanan kypsentämättä!
Pelastaako minut taivaan riemuun enään mikään kun sorruin moiseen eläimellisyyteen?
- Anonyymi
Otan naiseni aina eläimellisesti ja yksi nainen haukkui minua pukiksi.
- Anonyymi
Jos ihminen olisi eläin se päästäisi peräilmaa niin kuin nauta,koira tai sarvikuono!
- Anonyymi
----Jos ihminen olisi eläin, niin söisi raakaa lihaa ja kypsentämätöntä ruokaa-----
Ja lisäksi kykenisi pureksimatta nielemään isoja lihaklönttejä kuten eläimet. Sen kyvyn häviämistä ei kukaan evolutionisti kykene kehumaan toimeentuloa ja elämässä pärjäämistä edistävänä seikkana.- Anonyymi
Eihän ne kykenekään ja siksi ovatkin hiljaa toivoen, että asia unohtuu.
- Anonyymi
ihmisen lähimmät sukulaiset syövät lähinnä kasvisravintoa. Hyvin harva eläin kykenee nielemään suuria lihaklönttejä.
- Anonyymi
Just niin!Ihminen on luotu Jumalan kuvaksi,ja Jumalakin syö vain hyvin kypsennetttyä paistia,ja nuuhkii samalla uhrisavun käryä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391