Jos ihminen olisi eläin, niin söisi raakaa lihaa ja kypsentämätöntä ruokaa. Kun kypsentää ruoan, niin on todistetusti Jumalan kuva.
Ihminen ei ole eläin
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jumala loi ihmisen "luomakunnan" herraksi, mutta "luomakunta" ei tuota ravintoa, joka olisi prosessoimatta ihmisravinnoksi?
- AnonyymiUUSI
Ja suuri osa siitä, mitä luonto tuottaa on ihmiselle hyödytötä tai myrkyllistä prosessoi sen miten tahansa.
- AnonyymiUUSI
Eli aloittaja ei edes ymmärrä mitä termi eläin tarkoittaa.
- AnonyymiUUSI
Avaaja on täysin oikeassa,jos ihminen olisi eläin,se pissisi ja kakkisi kuten eläin tekee!
Lapsiakin se tekisi astumalla lajin naaraan,jonka kohdussa alkio sitten kasvaisi kunnes tulisi synnytyksessä vaivalloisesti ulos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138