Etsitkö väärästä paikasta?

Anonyymi-ap

Monet käyttää paljon aikaa sen Jumalan/Jeesuksen etsimiseen väärästä paikasta, jostain hurmoslahkoista ja käyttää aikansa hurmoshenkien perässä juoksemiseen.

Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'

Room. 10:20

Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

Jeesus sanoo, että hän ilmestyy ihmiselle, jos elää kunnollista elämää ja tottelee Jumalan kymmentä käskyä.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun KÄSKYNI JA NOUDATTAA NIITÄ, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan JA ILMAISEN HÄNELLE ITSENI."

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Alottaja ei tunne totuutta.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoitan aloitajan ensimmäistä lausetta, viitatessaan lahkoihin ja hurmokseen.

Jeesuksen opetuslapsia on aina pilkattu lahkoiksi.
        Jumalan läsnäolo vaikuttaa hurmoksen. Ihminen ei kestä Jumalan kirkkautta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan aloitajan ensimmäistä lausetta, viitatessaan lahkoihin ja hurmokseen.

Jeesuksen opetuslapsia on aina pilkattu lahkoiksi.
        Jumalan läsnäolo vaikuttaa hurmoksen. Ihminen ei kestä Jumalan kirkkautta.

Ei ne nykyisetJenkkilahkot ole mitään Nasaretin lahkoja!

Gal.5.."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."

• Anonyymi
      UUSI

Luuk. 4:16

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

Ei Jeesus ole mikään hurmoslahkossa hilluva ja kaatuileva hihhuli.

• Anonyymi
        UUSI

Onneksi Jeesuksen eläissä siellä Pyhällä maalla ei ollut yhtään anabaptistista hihhulia.

Nehän olisi tehnyt Juutalaispojille sen ympärileikkauksen toiseen kertaan, sillä eihän heidän opin mukaan se 8 pv. ikäinen vauva saanut itse päättää, tuleeko Jumalan lapseksi ikuisen liiton jäseneksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Jeesuksen eläissä siellä Pyhällä maalla ei ollut yhtään anabaptistista hihhulia.

Nehän olisi tehnyt Juutalaispojille sen ympärileikkauksen toiseen kertaan, sillä eihän heidän opin mukaan se 8 pv. ikäinen vauva saanut itse päättää, tuleeko Jumalan lapseksi ikuisen liiton jäseneksi.

Jumalan tekemät liitot ovat ikuisia liittoja ja niitä voi olla voimassa useita yhtä aikaa.
        Eivät ne kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.
        Eläinuhrit vaihtuivat vain kaiken kattavaan Jeesuksen ihmisuhriin.

1. Moos. 17:13

Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

1. Moos. 17:19

Niin Jumala sanoi: "Totisesti, sinun vaimosi Saara synnyttää sinulle pojan, ja sinun on pantava hänen nimekseen Iisak, ja minä teen liittoni hänen kanssaan iankaikkiseksi liitoksi hänen jälkeläisillensä.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON.
        Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan tekemät liitot ovat ikuisia liittoja ja niitä voi olla voimassa useita yhtä aikaa.
        Eivät ne kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.
        Eläinuhrit vaihtuivat vain kaiken kattavaan Jeesuksen ihmisuhriin.

1. Moos. 17:13

Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

1. Moos. 17:19

Niin Jumala sanoi: "Totisesti, sinun vaimosi Saara synnyttää sinulle pojan, ja sinun on pantava hänen nimekseen Iisak, ja minä teen liittoni hänen kanssaan iankaikkiseksi liitoksi hänen jälkeläisillensä.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON.
        Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Edut kuuluu vain liittoon kuuluville jäsenille!

Ei villeille ja vapaille suunnille.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe