Tämän palstan perusteella Helsinki on melko ahdasmielinen, koska sensurointi on yleisintä. Pikkupaikkakuntien palstoilla kirjoittelu ja sananvapaus on paljon vapaampaa.
Onko Helsinki ahdasmielinen takapajuja vai liberaali paikka ?
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.” Jeremia 29:11.
”Meidän apumme on Herran nimessä, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.” Psalmit 124:8
Jeesus parantaa.
Jeesus voi parantaa kaikki sairaudet ja jopa uudistaa nuoruudenkin. Maan päällä ollessaan Jeesus paransi kaikki Hänen luokseen tulleet sairaat. Uskon päämäärä on kuitenkin sielun pelastus.
Psalmit 103: 3-5 ”Hän antaa kaikki syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sairautesi. Hän lunastaa sinun elämäsi turmiosta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella. Hän tyydyttää sinun kaipauksesi hyvyydellään; sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotka.”
Matteus 4:23 ”Jeesus kulki kaikkialla Galileassa. Hän opetti synagogissa, julisti valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikenlaisia tauteja ja vaivoja, joita kansassa oli.”
SIUNAUSTA JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ! - AnonyymiUUSI
Ei totuutta saa sanoa, totuus loukkaa harhaisia ja niitä alkaa vituttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138