Onko tämä todistusta evoluution olemassaolosta? Jos tämä ei ole evoluutiota niin mistä sitten on kysymys?
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/a2507262-9e7f-471b-a8ba-a6e1579b3824
Miehellä oli kolme penistä - Evoluutiotako?
8
304
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ainakaan mitään jumalallista tekijää.
- Anonyymi
Kolmen kimppa?
- Anonyymi
Mutaatiosta.
- Anonyymi
No mikähän sen sitten erottaa evoluutiosta?
Jos olen oikein ymmärtänyt niin evoluutiohan tarkoittaa jonkinlaista poikkeamaa/muutosta olemassa olevaan - Eihän muuten voi kehittyä mitään uutta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen oikein ymmärtänyt niin evoluutiohan tarkoittaa jonkinlaista poikkeamaa/muutosta olemassa olevaan - Eihän muuten voi kehittyä mitään uutta!Evoluutio on sukupolvien myötä tapahtuvia muutoksia biologisten populaatioiden periytyvissä ominaisuuksissa. Pelkkä mutaatio ei vielä ole varsinaisesti evoluutiota.
Tässä lienee ollut kyseessä jonkinlainen häiriö sikiönkehityksessä . En usko, että edes perimä olisi muuttunut. - Anonyymi
"Onko tämä todistusta evoluution olemassaolosta? Jos tämä ei ole evoluutiota niin mistä sitten on kysymys?"
Ei ole perinnöllistä, eikä evoluutiota.
Kyseessä on sikiön kehityshäiriö.
Monenlaisia muita kehityshäiriöitä tunnetaan. Naisella voi olla esim kaksi vaginaa, ja kohtua jne.
Pojilla kivekset laskeutuvat väärään paikkaan. Tai penis on väärässä paikassa jne.
Esim rottauroksilla voi olla useita nännipareja naaraan tapaan, vaikka normaalista niitä on vain yksi pari.
Eräs syy näihin sikiön kehityshäiriöihin on monet kemikaalit eli hormoonihäiritsijät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen oikein ymmärtänyt niin evoluutiohan tarkoittaa jonkinlaista poikkeamaa/muutosta olemassa olevaan - Eihän muuten voi kehittyä mitään uutta!Olet ymmärtänyt väärin joko tahallasi tai tahattomasti. Alla anonyymi onkin kertonut, mitä (biologisella) evoluutiolla tarkoitetaan.
Kaksi yleistä harhaa, jotka uskovilla näyttää jutuissaan evoluutiosta toistuvan, ovat se, että se on yksilötason ilmiö jopa yhden sukupolven aikana ja että se on teleologista.
- Anonyymi
HOMOUDESTA JOHTUVA ILMIÖ.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841