Minun nimeni on Päivi ja tulin tänne mansikan poimintaan Vilhon kanssa, kun Vilho sano että täällä niitä tarvitaan!
Joo, kyllähän niitä marjanpoimijoita täällä tarvitaan, mutta kyllä olet Päivi kaunis kuin päivän säde!
Mistäs se tämä Vilho sinut löysi?
Tytön?
Tämä minun tyttärenpoikani Vilho kun se on sellanen nykyajan moterni ihminen, ja tuo aina vain poikia tänne mukanaan?
Onkos siitä nyt tullutkin sellanen oikee, kunnon vanhanajan moterni ihminen, ja ruvennutki tykkään tytöistä? Voi että minä siitä iloitsisin, kun en oikeen tykkää sellasesta nykyajan moternismista!
Työnnellä nyt sitä ykköstään sinne toisen pojan kakkoseen hyh!
Mutta voi kuinka hauskaa, kun hän nyt lopultakin onkin tykästyny tyttöjen ykkösistä, ja vieläpä noin kauniin tytön ykkösestä!
Ja mitkä kauniit kaksoset ne sinulla tyttö onkaan, tuolla sinun puserosi alla.. aijai kun olisin vielä nuori niin.. ei mutta mitäs sinä tyttö nyt punastelemaan aloit? Leikkiähän minä vain, vaikka totta minä sillä tarkoitin, kun oot niin kaunis että!
Älä Päivi tuosta vaarista välitä, siitä on tullut vähän seniili ja höpöttää milloin mitäkin soopaa!
Elä, elä poika kuule nyt vaariasi solvaa! Vielä minä naiskauneudenkin päälle jotain ymmärrän, mutta taisin vähän innostua liikaa kun tämä tyttö on kaunis kuin mikä! Jos olisin kuusikymmentä vuotta nuorempi, niin voisin jopa viedä hänet sinulta!
Kuinkas vanha sinä tyttö olet? Minä täytän huomenna kahdeksankymmentä vuotta, ja vielä kyrpä tällä pojalla seisoo! Vaikka ei ole minulla enään naista, kun se mummukin.. joo!
Lopeta jo vaari! Pyydä äitiä näyttämään Päiville nukkumapaikka! Nähdään Päivi huomenna! Seppo kyllästyy kohta odottamaan minua autossa! Moi!
Vilho häipyi ulos.
Mitä? Ettekös te yhdessä olekaan?
Emme! Olemme Vilhon kanssa vain ystäviä! Koulukavereita!
Aijaaha! No olisihan minun se pitäny ymmärtää, että eihän tollaset miesneidit pääse siitä nykyajan motermisyytestään niin helpolla eroon!
Mutta etsitäänhän nyt sinulle se sinun nukkumapaikkasi!
Tyttäreni Vieno, Vilhon äiti, saa sen sinulle näyttää! Tule! Vien sinut hänen luokseen!
Marjanpoimijoita alkoi saapumaan, ja pian oli koko talo täynnä heidän makuupussejaan, odottamassa nukkujiaan.
Mutta missä olikaan Päivin makuupussi?
Voi kauheeta! Minun makuupussini jäi sen Sepon autoon, eivätkä he täksi yöksi tänne tule, kun Vilho kertoi yöpyvänsä hänen luonaan!
Voi missä minä nyt nukun?
Vieno mietti.
On enää vain yksi nukkumapaikka tässä talossa vapaana, aloitti Vieno vuoronperään Päiviä ja minua katsoen.
Tuo meidän vanha vaari nukkuu yksinään suuressa parivuoteessaan, joten.. vaari on jo vanha, eikä enää naisista kiinnostunut, joten Päivi...?
Joo ei minua naiset enään kiinnosta vähääkään, kun oon jo niin vanha ja raihnanenki!
En oikein tiedä, vastasi tyttö, minua tutkivasti katsoen.
Aijai kun ottaa taas sydämmestä, sanoin kädellä rintaani painaen!
Pakkohan minun nyt jossain on nukkua.. mutta kun.. no olkoot menneeksi!
Sydämmeni hypähti riemusta kurkkuun, vaikka ei minulla mitään tuhmuuksia tytön varalta mielessäni ollut, kun muuten vain iloitsin siitä, kun saisin juttuseuraa illaksi, ennen nukahtamistani.
Ja kun tuo sydänkin nyt alkoi taas reistailemaan, niin olisi joku lähellä, jos se siitä pahenisi, ja kuulisi, jos joutuisin kuiskaamaan apua.
Vaikka eihän siinä mitään vikaa ollut. Kunhan vain huomiota heräättääkseni silloin tällöin sitä valittelin.
Vilkuilin koko loppupäivän vähän väliä taivaalle, odotellen, että milloin se aurinko sieltä rupeaisi alas laskeutumaan.
Vauhtia, vauhtia, hoputtelin sitä itsemielessäni, mutta eihän se ihmisten hoputeltavissa ollut, se senkin nahjustelija.
Kävin suihkussa, ja pistin teotoranttia kainaloihini.
Kun vanha vaari moternia posliinipimpsaa moternin näköseltä tyttöseltä sai.
20
3043
Vastaukset
- Anonyymi
Aamulla herätessäni ihmettelin untani.
Vai että suuret mansikkaviljelmät??
Eihän meillä ollut kuin vain pienellä pläntillä vähän mansikoita, ja nekin ovat jo lintujen masuissa.
Kyllä oli tyhmä uni, eihän tuota viitsi sen enempää edes muistella.
Siispä.. se sitten siitä. - Anonyymi
Spede se taas jaksaa satuilla buaahaa
- Anonyymi
Mitäs buahaa taas toistelet ittestäs samaa skeidaa. Eikö ne saa sua siellä niuvannimellä vaikenemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs buahaa taas toistelet ittestäs samaa skeidaa. Eikö ne saa sua siellä niuvannimellä vaikenemaan.
Siispä.. se sitten siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se buahaa olet sellanen moderni ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siispä.. se sitten siitä.
Spede se taas jaksaa satuilla buaahaa. Siis tämä buaahaa spede.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se buahaa olet sellanen moderni ihminen.
Kuka on buaahaa. Kerro ihmeessä, taidatkin tarkoittaa itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on buaahaa. Kerro ihmeessä, taidatkin tarkoittaa itseäsi.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvänen aika mitäs sä reppana nyt tiedät. Delaa määkijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaalla taitaa tänään olla pylly kipee kun on jaellut sitä kaikille halukkaille ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaalla taitaa tänään olla pylly kipee kun on jaellut sitä kaikille halukkaille ilmaiseksi.
Niinähän se kertoo päivittäin siitä kuinka spede vetää sitä kuivana kakkoseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bää?
Ensirakkauteni sanoi noin:)
Buaahaa!
- Anonyymi
Aivan turhaa tänne on mitään kirjoitella.
- Anonyymi
Heräsin.
Olin istahtanut kiikkutuoliin ja nukahtanut siihen.
Olin nähnyt unta, että olin nähnyt unta, ettei meillä muka olisikaan ollut suuria mansikkaviljelmiä.
Jopas oli hölmö uni. Meilläkö ei muka olisi mansikoita, ja kattia kanssa.
Isä syömään, kuului ovelta tyttäreni ääni.
Ruokapöydässä tyttäreni Vienon lisäksi oli vain Päivi seuranani. Hän oli auttanut Vienoa ruoanlaitossa, joten hän oli myöskin oikeitettu syömään kanssamme.
Oletkos muuten tyttö jo täysi-ikäinen? Näytät niin nuorelta!
Olen, sain viime viikolla ajokortinkin!
Näytähän!
Tutkin korttia tarkasti, ja aidolta se ainakin minun silmissäni näytti. Mutta kun Päivi näytti niin paljon nuoremmalta, mitä hän sanoi olevansa olevansa, ja nyt hänen ajokorttinsakin todisti tytön puhuneen totta. Joten uskottavahan se siis oli.
Jotenkin jännitin tulevaa yötä, ja tunsin itseni vanhaksi hupsuksi.
Vanha hupsuhan minä olin.
Tytönhän oli vain tarkoitus nukkua sängyssäni, eikä.. rakastella.. kanssani...!
Isä, isä, oletko sairas.. mikä sinun nyt tuli?
Voin hyvin, ei minua mikään vaivaa!
Mutta saunaan et tänä iltana lähde.. sinullahan näytti juuri ottavan sydämmestä!
Eikä ottanut, ja minähän lähden saunaan!
Ja saunaan menin.
Vieno-tyttäreni kanssa me aina yleensä yhdessä saunottiin.
Hän oli eronnut miehestään, joka oli pettänyt häntä naapurin aasin kanssa ja jäänyt kiinni itse teosta. Surullinen tapaus, joten ei siitä sen enempää.
Olimme juuri riisuuntumassa pukuhuoneessa, kun Päivikin tuli sinne. Oli päättänyt hyväksyä Vienon kutsun saunaan, ensin vähän epäröityään.
Istuimme jo saunassa, kun tyttö tuli sinne perässämme.
Hei tyttöhän on kalju!
Mitä sinä isä nyt hourit?
Osoitin sormellani Päivin navan alustaa.
Aivan sitten kalju!
Naiset purskahtivat nauruun, selittäen minulle sitten naurunsa lopetettuaan, että mistä oli kysymys.
Minäkin haluan karvat pois tuolta alhaalta, kun tuohan näyttää niin mukavalta!
Onhan sinulla parranajokone! Siitä vaan sillä karvat sieltä pois!
Ja sen päätinkin tehdä.
Mutta vasta pysyi tiukasti edessäni, koko saunomisen ajan, sillä.. se.. joo-o.. totta se on. Seisoi se.
Joo-o.. ja totta sekin on. Seuraavana päivänä oli kahdeksankymmentävuotis syntymäpäiväni.
Mutta kun Päivi oli niin sievä, pystyt kauniit rinnat, ja niin himoittava kalju.. eikun posliiniksihan ne sitä kutsuivat.. täysin karvaton posliinipimpsa.
Ja se vako kun siinä pimssassa oli niin houkuttelevan näköinen, niin oli vähällä lastit siihen vastaani lentää.
Ja saunan jälkeen mentiin kettiöön kolmisittain juomaan kahvit.
Kylpytakeissamme kävelimme sitten makuuhuoneeseen.
Hui! Sedällähän seisoo, huudahti Päivi naurahtaen, riisuttuani kylpytakkini.
No johan se olisi sinua kohtaan hyvin epäkohteliasta, jos se ei seisoisi!
Puettuamme yöpuvut päällemme, hyppäsimme molemmat omille puolillemme sänkyyn.
Hämmästyin kun tuo ujoksi luulemani tyttö ei seisokistani säikähtänytkään, eikä näyttänyt olevan siitä moksiskaan.
Et järkyttynyt näkemästäsi Päivi!?
Mitäs minä siitä järkyttymään, johan sedällä se seisoi saunassa!
Mitä? Huomasitko sinä sen?
Huomasin, ja niin huomasi rouvakin!
Tyttärenikin?
Niin!
Ettekä ilmaisseet sitä millään tavoin?!
Miksi me sen olisimme tehneet?
En tiedä! Mutta siitä huolimatta uskalsit tulla samaan sänkyyn kanssani?!
Uskalsin! Te olette...!
Sinuttele vain minua!
Sinä olet kiltti.. tiedän sen.. gentleman.. et väkisin minua ottaisi! Sitä paitsi olen tuleva Suomen mestari judossa!
Jassoo, harrastat siis judoa!
En vielä, mutta aloitan syksyllä!Oliko tuo vitsi?
Oli hi hi hi!
Ha ha ha se oli hyvä, tarkoitan sitä!
Kun me nyt kerran sinunkaupat teimme, niin pitäähän sinun saada tietää nimenikin.. Peter.. tuota Petteri!
Päivi, sanoi Päivi, ojentaen minulle kätensä.
Sinulla on niin siro ja sievä käsi!
Vaimollanikin oli samanlainen, niin moterni pehmeä, pieni käsi!
Kaipaat häntä?!
Niin teen! Hän oli hyvä ihminen!
Uskon sen!
Petteri, kohta lyö kello kaksitoista, ja sinä täytät vuosia.. kahdeksankymmentä vuotta!
Niinhän minä teen!
Keskustelimme tyttäresi Vienon kanssa synttärilahjastasi, ja päätimme antaa sinulle yhteisen lahjan! Et saisi avata sitä ennenkuin vasta kello kaksitoista, mutta kuka sinne asti jaksaa odottaa, kun kellokaan ei ole vielä edes kymmentä, joten.. saat avata sen jo nyt!
En minä ole nähnyt täällä mitään pakettia, enkä nähnyt sinunkaan tuovan sitä mukanasi! Missä se on?
Tässä! Minä! Hauskaa syntymäpäivää Petteri! - Anonyymi
Tuijotin henkeäni pidätellen, ilmassa leijuvaa, verenpainettani kohottanutta, maailman ihaninta viivaa, vakoa, pimpsan vakoa, sekä pimpsaa, missä se vako oli.
Tunsin mieleltäni herkistyneenä silmieni kostuvan, niin taivaallista, niin taivaallisen ihanaa. Jumalan luoma, ja Hänen minulle lähettämänsä taivaallisen ihana lahjansa, sillä eihän se voinut olla kenenkään muun, kuin Jumalan lähettämä, leijui ja liikehti siinä silmieni edessä ihailtavanani.
Mi-missä minun lasini ovat?
Ehdit sinä setä-kulta sitä minun pilluani myöhemminkin katselemaan, lasit silmilläsi, tai vaikkapa suurennuslasi kädessäsi, spermaasi sieltä nuollessasi, mutta nyt ensin se sinun spermasi pitää sinne saada!
Moternin näköinen kalju.. eikun posliini pikku pimpsa kosketti kullini päätä.. ooh.. et Jumala lastasi ole unohtanut.. et halle.. ooh.. lujaa.. aah kivaa.. hiero tyttö nopeammin sitä ihanaa.. ihanaa pimpsaasi minun kyrpääni vasten uuh!
Älä setä vielä tule, vaan tule minun pilluuni, kun olen sen ensin sinne sisälle ottanut.. ooh kuinka suuri ja kova se onkaan.. niin ihanan kova ja iso ooh...!
Sormillaan pillunvakoaan levittäessään, tuli pieni pillunreikä näkyviin, jonka Päivi painoi kullinpäätäni vasten.
Tunsin kuinka kullini upposi tuohon reikään hitaasti.. hitaasti.. aah.. kunnes se oli juuriaan myöten tytön moternin kaljussa pillussa.
Tuntuuko setä kivalta? Minusta tuntuu.. tuntuu niin ihanalta ja kivalta tuolla pillussani, kun se on siellä!
Hitaasti alkoi Päivi nostelemaan itseään ylös ja alas päälläni, itseään käsillään rintaani vasten tukien.
Olin kuulevinani taivaan enkelikuoron laulavan jossain yläpuolellamme, rakastelustamme kuuluvan läiskeen tahdissa.
"lisääntykää ja täyttäkää maa
[1.Moos.1:28]", olin mielessäni kuulevinani, mutta kun maa on jo lisäännytetty aivan täpötäyteen, niin aivan huviksemmehan me ihmiset tätä lisääntymistä enää harrastimme, kuten nytkin, minä ja tämä ihana tyttö päälläni, minun lisääntymiselimeni sisällään.
Minun mielestäni muuten se perisynti oli se, kun se Aatami ei sitä Eevaa paneskellut, vaikka Jumala käski häntä sen tekemään.
Päivi pomppi päälläni, minun ihastuksissani häntä katsoessani.
Sekä silmän- että kulliniloa.
Päivi, sinä kaunis kullinnuppuni.. minä tulen.. minä tulen.. NYT MINÄ TULEN.. AAH!!!
Päivi oli kiihdyttänyt vauhtiaan, tullen hänkin heti perääni, lysähtäen sen jälkeen rintani päälle.
Hyvää syntymäpäivää setä, kuiskasi hän korvaani, saamaasi synttärilahjaa ei voi palauttaa.
En palauttaisi, vaikka voisinkin, vastasin tyttöä päälläni itseäni vasten hellästi puristaen, ilon kyyneleet silmistäni valuen.
Tämä oli paras syntymäpäivälahja, minkä koskaan olen saanut!
Kiva kuulla! En jaksa enää näin keskellä yötä tuolle omalle puolelleni sänkyä kömpiä, joten jään täksi yöksi tähän kainaloosi nukkumaan! Jos saan?
Tottahan toki sinä siihen saat jäädä, enkä minä tähän aikaan yöstä sinua enään yksin mihinkään kömmiskelemään päästäisikään.. eksyisit vaikka!
Hi hi niin, tässä minun on turvallisinta olla!
Nukahdimme.
Toivottavasti tämä nyt ei vain ollut pelkkää unta, mutta aamullahan sen sitten näen. - Anonyymi
Heräsin siihen, kun korvani juuressa aivastettiin.
Mitä? Olin sängyssäni! Oli yö!
Olinko sängyssäni yksin? En!
Olinko hereillä? Olin!
Pikkuhiljaa unimaailmasta todellisuuteen siirtyessäni, vastailin itse itselleni esittämiini kysymyksiin, kunnes olin täysin hereillä ja avasin silmäni.
Vierelläni nukkui joku.
Oli pilkkopimeää, en nähnyt mitään, mutta muistin Päivin, sen ihanan, nuoren tytön, jääneen vierelleni nukkumaan.
Sytytin yövalon.
Tyttö nukkui minuun päin kääntyneenä, kylkeäni vasten tiiviisti kiinni painautuneena.
Alaston, nuori ja kaunis tyttö.
Tunsin kaluni heti reagoivan näkemääni, ja tunsin sen nytkähdellen alkavan paisumaan.
Siirsin oikean käteni hänen olkapäätään ja käsivarttaan hyväilemään.
Siitä siirsin sitä alaspäin, sillä tyttöä samalla hyväillen. Lantiota, pohkeita, pyllynposkia, niitä kevyesti puristellen.
Käännyin tyttöä kohti, ja kurkottelin kädelläni hänen takamustaan, päästäkseni sormillani tunnustelemaan hänen pimpsaansa takaapäin.
Se oli jo valmiiksi aivan märkä.
Hieroin etusormeni reunalla klitorista, jolloin alkoi kuulumaan tytön hiljaista vikinää, ja hän kääntyi hitaasti selälleen.
Vedin vasemman käteni varovasti pois hänen altaan, ja aloin puoliksi hänen päälleen kumartuneena hyväilemään hänen rintojaan.
Nuolin ja imin niitä kuin hurmiossa, niitä samalla käsissäni puristellen.
Sitten siirryin alaspäin ihailemaan tytön posliinipillua.
Ensin vain katselin, välillä sitä nuollen, ja sitten jatkoin vielä vähän aikaa, vain sen katselemista, välillä häpyhuulia levittäen. Pillunreikä oli niin kutsuvan näköinen, että olisi haluttanut heti haluttanut nousta tytön päälle, mutta ilman tytön kutsua ja lupaa en sitä tekisi.
Mitä silmänruokaa sen katseleminen olikaan, siitä täytyi saada kuva valokuva-albumiini. Rinnoista ja koko tytöstä myös.
Antaisikohan kuvata itseään, jos oikein kauniisti pyytäisin, antaisi varmaan, kun eihän hänen niissä kasvojaan tarvinnut näyttää.
Levitin peukaloillani hänen häpyhuuliaan ja nuolin sitä.
Päivi alkoi liikehtimään ja ulisemaan, ja tunsin hänen siirtäneen kätensä päälaelleni, päätäni painamaan tiukemmin syliään vasten.
Ooh ihanaa..ihanaa.. tule päälleni ja nai minua!
Naituamme, ja tultuamme molemmat, kierähdin henkeäni haukkoen, ponnistuksestani uupuneena, hänen viereensä.
Olet Petteri oikea teräsvaari!
No niinhän huh huh minä Päivi olen! Mutta ei minun kaluni muille naisille seiso, kun ei niistä kauneinkaan ole edes puoleksikaan niin kaunis ja ihana kuin sinä tyttökulta!
Voi kiitos vaari! Minäkin olen aivan lääpälläni sinuun!
Olisinpa tavannut sinut jo nuoruudessani Päivi kultaseni!
Hah hah hah, eihän varmaan edes isoäitini ollut vielä silloin syntynyt!
Mutta minä näin jo silloin Päivi sinusta unta!
Hih hih sen uskon.. sinulla poika kyrpä seisoo taas, kuten silloin poikasena minusta uneksiessasi!
Ei uskoisi, että olet jo kahdeksankymmentä vuotias pojankloppi! Sinun vuorosi olla alla.. ooh inte så illa olla yllä ällö ooh! Aah voi anna anteeksi, en kulta tarkoittanut sitä.. uuh.. riimasi vain niin hyvin!
Hah hah.. ooh, niin aah teki!
LÅNG MÅ HAN LEVA, LÅNG IIIIIK!
Petteri.. näinkö minä harhoja, vai kävikö tuossa ovella lauma ihmisiä laulamassa ja kirkumassa yhteen ääneen, ja sitten.. ne vain.. simsalapim.. yht'äkkiä siitä hävis'!
Samaa olin minäkin huomaavinani, mutta ei niistä ooh välitetä!
Ei aah välitetä ooh ei!
Kummituksia?!
Joo! Niitähän ne!
OOOOOH! ... tultiin ... saatiin molemmat yht'aikaa orkut.
Rakastan sinua Päivi!
Niin minäkin, kun oon niin ihana!
Hah hah niin tyttö olet!
Hah hah enkä vähääkään itserakas tyttö!
Et niin! Otetaanko vielä pienet aamutorkut?
Otetaan vaan!
Nukahdimme!
Olimme molemmat autuaasti unohtaneet mansikanpoiminnan.
Muiden raataessa mansikkapelloilla, me purjehdimme höyhensaarilla.
https://m.youtube.com/watch?v=HtUH9z_Oey8 - Anonyymi
Tämähän on kauheaa!
Minä olen jo yli kuusikymppinen mummo, ja tuosta koulutytöstäkö tulisi minun äitipuoleni? Ei kiitos!
Oletko isä nyt tullut aivan hulluksi?
Mennä nyt naimisiin vasta kahdeksantoista vuotiaan tytön kanssa, joka ei edes vielä näytä niin vanhalta, vaan pikemminkin vasta viisitoista vuotiaalta pikkutytöltä!
Onko hän edes vielä niin vanha, mitä väittää olevansa? Oletko tarkistanut hänen ikänsä?
Olen, kyllä hän on jo täysi-ikäinen nainen, ja jo iäkäs ikäisekseen!
"Iäkäs ikäisekseen"? Ja mitähän tuo nyt tarkoitti? Eihän tuossa nyt ole yhtään mitään järkeä, "iäkäs ikäisekseen"?!
Se tarkoittaa juuri sitä mitä minä sanoinkin, että ikäisekseen hän on tuota.. no etkö sinä nyt selvää suomenkieltä ymmärrä.. en minä ala sinulle suomea opettamaan! Hän on ikäisensä nainen, ei vanhempi, eikä nuorempi nainen, ja vielä hänestä iäkäskin tulee, kuten meistä kaikista.. se on luonnon laki se! Kyllähän sinun nyt se pitäisi ymmärtää! En jaksa nyt jahkailla enempää sinun kanssasi! Lähden ulos!
Ja muistakin tyttö totella tulevaa äitiäsi, tai hän saa antaa sinulle kotiarestia ja pistää sinut nurkkaan seisomaan! On hän tyttö kuule sellainen nainen, että siitä on risut pois, kun hän suuttuu!
Yhyy!
Iso tyttö ja itkee!
Anna Vieno minulle anteeksi, kun olen aiheuttanut sinulle tällaista harmia! Ei ollut tarkoitukseni!
Enkä minä aio mennä hänen kanssaan naimisiin!
No mutta miksi hän sitten sellaista puhuu, että menee kanssasi naimisiin?
No kun hän kosi minua, enkä hänen kosintaansa suostunut, sanoi hän hyppäävänsä ja hukuttautuvansa tuonne metsän takana olevaan syvään järveen, jolloin siitä säikähtäneenä vastasin siihen, että mietin asiaa!
Mutta sehän on vain matala pieni lampi!
Aijaa, mutta hän uhkasi myöskin vaihtoehtoisesti hypätä alas tuosta takapihallanne olevasta suuresta ja korkeasta pihakoivustanne, jos ei tuntisi jaksavansa kävellä sinne järvelle saakka! Siihen vastasin hänelle että ehkä!
No mutta senhän salama sytytti palamaan ja sitten toinen salama kaatoi sen! Eikä sen paikalla ole nyt kuin vain pieni vaivainen koivun alku, jonka minä siihen viime viikolla istutin!
No kato koiraa kun valehteli minulle yhyy!
Päivi herää! Sinähän itket unissasi!
Tyttö heräsi, katsoen hölmistyneen näköisenä minua!
Heräsin itkuusi! No niin, no niin, se oli vain pahaa unta!
Tyttö kiersi kätensä kaulaani!
Lupaathan Petteri, ettet ikinä kosi minua!
No mutta Päivi, miksi minä, tällainen ikivanha ukko sinua nuorta tyttöä nyt kosisin?!
Kiitos Petteri! Petteri sinulla seisoo taas! Haluatko tulla päälleni, vai tulenko minä sinun päällesi?
Oltaisiinko nyt molemmat kyljellään ja nenät vastakkain?
Siinä asennossa ovat kädet vapaina hyväilemään toista, ja haluan kosketella samalla sinua!
Ollaan vaan! Tykkään hyväilystä!
https://m.youtube.com/watch?v=vPukHebsQeQ - Anonyymi
Petteri!
Niin Päivi?
Rakastatko sinä Petteri minua?
Minä rakastan sinua Päivi!
Haluaisitko olla isäni?
Haluaisitko ottaa minut tyttäreksesi?
Mitä.. isäksesi.. tyttärekseni.. en nyt ymmärrä! Sinullahan on isä!
Eikä ole, eikä minulla ole äitiäkään! Ei ole koskaan ollutkaan! Ei kumpaakaan!
Mutta.. missä sinä sitten olet asunut ja kuka sinut on kasvattanut?
Olen koko ikäni ollut lastenkodissa, ja haluan tietää, että miltä tuntuu, kun on isä!
Haluatko Petteri olla isäni ja ottaa minut tyttäreksesi? Kiltti?!
Tämä tuli nyt niin yllättäen ja olen todella pahoillani puolestasi! Voi sinua orpoa tyttöraukkaa!
En ole mikään tyttöraukka, enkä enää orporaukkakaan, jota tarvitsee sääliä, ja jonka puolesta pitää olla pahoillaan, jos adoptoit minut omaksi tyttäreksesi!
Mutta sinähän olet jo täysi-ikäinen, eikä sinua voi enään adoptoida!
Enpäs ole ja voipas!
Anteeksi, en nyt ymmärtänyt!
Tarkoitin sitä, etten vielä ole täysi-ikäinen, ja että voihan minut adoptoida!
-- titityy --
Petteri herää, herää, sinä pyörryit!
Mutta minähän nukuin! Onko jo aamu? Ulkonahan on vielä pimeää! Miksi sinä minut näin aikaisin herätit?
Koska nyt on vielä ilta, olemme vasta nukkumaan menossa, ja sinä pyörryit, kun kerroin sinulle olevani vielä alaikäinen!
-- titityy --
-- huokaus ja pientä nyyhkytystä --
Ja minä kun uskoin sinua ja sitä ajokorttiasi, niin.. ja vieläpä sitä poliisiakin, jolle yhdessä näytimme sitä ajokorttiasi, ja joka sanoi sen olevan aito, ja kuuluvan sinulle!
Aitohan se kortti onkin, vaan ei minun!
Selitä.. kerro.. haluan kuulla sinulta selityksen!
No niin, asia on nyt niin, että siellä lastenkodissa asui eräs toinenkin Päivi, joka oli aivan minun näköiseni, mutta melkein vuoden minua vanhempi! Kukaan ei koskaan oppinut eroittamaan meitä toisistamme, vaan he aina, vielä vuosienkin jälkeen, sekoittivat aina meidät keskenään!
Kun hän täytti kahdeksantoista, halusivat he heittää hänet sieltä lastenkodista ulos, mutta kaimanipa ei halunnutkaan lähteä sieltä pois, vaan jäi sinne, koska hän viihtyi siellä, ja rakasti yli kaiken sitä lastenkotia, koska hän piti sitä kotinaan!
Nukuimme vuoronperään huoneessani minun sänkyni alla, kävimme vuoronperään ruokailemassa, saunassa ja niin edelleen!
Mutta minä halusin pois sieltä, ja koska olimme tyttärentyttä.. öh jälkeläisesi Vilhon kanssa koulussa hyviä ystäviä, halusi hän auttaa minua, ja järkkäsi minut tänne mansikanpoimijaksi!
Siinä Vilho teki oikean miehen teon! Olenkin aina sanonut, että kyllä siitä pojasta vielä mies tulee, vaikka onkin sellainen (huokaus!) hint...! Kiltti ja minun hyvä ystäväni!
Sinun hyvä ystäväsi, tietenkin, anteeksi Päivi, jatka!
Kaimani ajoi ajokortin ja antoi sen minulle, karatessani sieltä! Vaidoimme henkilöllisyyksiämme!
Ja nyt olen täällä.. täällä sinun luonasi Petteri! Eikö sinustakin ole hauskaa, että minä olen täällä
sinun luonasi, onhan?!
On, on mutta kun sinä et ole vielä kahdeksaatoistakaan, ja minä olen...! Mutta olenhan minä jo seitsemäntoista ollut pitkän aikaa, ja sitten jo kahdeksantoista, ennenkuin huomaammekaan!
Tyttäreni ei ollut kanssasi suunnittelemassa sitä saamaani synttärilahjaani.. eihän!?
Ei! Anteeksi kun valehtelin, vaikka valehtelu ei kuulu ollenkaan tapoihini!
Ei, eipä tietenkään!
Elä rakas Petteri huokaile taas tuolla tavoin! Iloinenhan sinun pitäisi olla, kun sinusta taas tulee isä! -- titi ..... Minun isäni, minun isäni.. sinusta tulee minun isäni.. elä isikulta taas pyörry! Minä käytän ehkäisyä ja syön pillereitä.. kerroinhan minä jo sen sinulle!
Mitä minä nyt teen? Mitä ihmettä minä nyt teen, huokailin neuvottomana.
Anot minut tyttäreksesi, ja elämme onnellisina yhdessä, elämäsi loppuun saakka isikulta rakas pikku isukkini!
Päälleni vetämä peittoni vedettiin syrjään, housuni kiskaistiin nilkkoihini, ja Päivi kierähti päälleni, onnistuen puolilerpun kullini saamaan sisälleen, missä se hetkessä koveni.
Oikeastaan.. eihän elämäni enään tästä hassummaksi voinut muuttua, vaan kivaahan tästä olikin tullut.
Suljin silmäni ja nautin.
Lauettuamme, kierähti Päivi kainalooni.
Tappelethan Petteri minusta?
En anna periksi, ennenkuin tyttäreni olet!
Kiitos isä! Isä.. pian minullakin.. isä!
Mutta tämä tällainen meidän pitää lopettaa!
Tarkoitatko että...?
Tarkoitan.. tarkoitan juuri sitä!
No jos kerran haluat...!
Ei kun en halua...!
Kiva, kiva.. niin kun sinulla seisoo taas, etkä haluakaan lopettaa!
Haluanpas.. lopettaa (but i like it.. this.. but what ever) Ooh!
https://m.youtube.com/watch?v=UL98FL32JBIT - Anonyymi
Peter ja Päivi, suudelkaa toisianne....!
Päivi hyppäsi kaulaani ja suuteli minua suulle.
....poskelle!
Olisit saanut jättää tuon tekemättä tyttö, kuiskasin, minä puolestani suudellessani Päiviä poskelle.
Anteeksi, mutta kun olen nyt niin iloinen.. niin iloinen, että aivan itkettää!
Ja itkemäänhän Päivi alkoikin, käyden halaamassa, ja poskelle suutelemassa myöskin virkamiestä, joka oli meidät isäksi ja tyttäreksi julistanut.
Peter ja Päivi Basketboll, täten julistan teidät isäksi ja tyttäreksi!
Suudelkaa.. ei vaan....!
Vaan liian myöhään, mutta nyt ehdin kääntää poskeni Päivin suudeltavaksi, joka taas hyppäsi kaulaani.
....Onnittelen!
Kättelimme.
Voi kuinka onnellinen.. maailman onnellisin tyttö minä nyt olen!
Isi, mennään leikkikentälle, haluan kiikkua kiikussa, ja sinä saat antaa minulle vauhtia!
Menimme leikkikentälle, Päivi kiikkui, ja minä annoin hänelle vauhtia.
Isi, osta mulle karkkia!
Isi osti karkkia pikkutytölleen.
Isi, osta mulle jätskiä!
Isi osti jätskiä.
Voi isi kun minä rakastan sua! Isi kanna mua selässä!
Kuule Päivi-kulta kun isi on nyt aivan poikki!
Voi isi anteeksi, taisin innostua liikaa, mutta kun...!
... Mutta kun haluat elää menettämäsi lapsuuden isisi kanssa!
Niin Petteri, hölmöähän se on, mutta kun...!
Eikä ole, ei yhtään hölmöä, ja itse olisin tehnyt aivan samoin!
Olisitko?
Olisin lapseni, aivan varmasti!
Kiitos Petteri kun ymmärrät minua!
Halasin ääneti tyttöäni, kyyneleet silmissäni.
Petteri, sinä itket!
Onnesta vain!
Nyt lähdetään Petteri kotiin, olet aivan poikki!
Lähdetään tyttöseni!
Sinähän isä aivan horjut, otetaan taksi!
Det gör vi min vän!
Päivi katsoi minua huolestuneen näköisenä, vinkaten meille vapaan taksin!
Viikon ajan sairastelin, sängyssä kuumeisena koko ajan maaten.
Päivi ei hetkeksikään poistunut viereltäni, jos ei sitten aivan pakko ollut.
Mene Päivi kiltti ulos! Ulkona kaunis kesäpäivä, ja sinä vain täällä sisällä olet!
Enkä mene, haluan olla täällä luonasi!
Kyllä minä yksinkin täällä pärjään.. mene!
Luen läksyjäni!
Sinulla on nyt kesäloma!
Olen jäänyt muista niin paljon jälkeen, että haluan ottaa heidät kiinni! En halua täällä uuteen kouluun mennessäni aivan tyhmältä vaikuttaa!
Petteri kiltti, en minä tästä nyt lähde minnekään, uskoisit jo!
No uskotaan sitten! Tee niinkuin itse haluat! Minä otan pienet nokoset!
Ennen nukahtamistani tunsin Päivin ottavan käteni käsiensä väliin.
Viikko kului sairastellessani keuhkokuumetta, mutta paranin siitä, kiitos Päivin, joka antoi minulle voimia taistella sairauttani vastaan. Mutta vielä tunsin itseni heikoksi.
Tyttäreni Vieno oli hyväksynyt Päivin uudeksi sisarekseen. Paapatti vain minulle joskus, että kyllähän hän itsekin olisi mielellään tytön itselleen adoptoinut, kun kyllä se niin mukava tyttö on.
Mutta kun minä Vieno haluan mieluummin pitää sinua sisarenani, kuin äitinäni, sanoi siihen Päivi, uutta sisartaan halatessaan.
Olet tyttö oikeassa, eivät olisi ihmiset meidät yhdessä nähdessään tienneet, että kumpi meistä olisi ollut tytär ja kumpi äiti!
Juuri niin sisko rakas!
Päivi oli saanut oman huoneen, muttei suostunut sinne huoneestani muuttamaan.
Viihdyn täällä sinun luonasi, en lähde täältä mihinkään!
Tyttö piti päänsä ja periksihän hänelle oli annettava.
Isi-Petteri!
Niin Päivi tyttäreni?
Miksi kaksi ihmistä, jotka rakastavat toisiaan, ja rakastavat rakastella keskenään, eivät saisi sitä tehdä, ja kärsivät vain molemmat siitä?
Koska se on väärin!
Ei minun mielestäni, eikä myöskään sinun mielestäsi!
Rakastan sinua, ja haluan nyt heti paikalla rakastella kanssasi!
Sinäkin haluat sitä.. tunnusta!
Mutta kun...!
Ole nyt rehellinen sekä itsellesi, että minulle! Minä kärsin ja niin kärsit sinäkin! Me molemmat kärsimme! Onko se sinusta oikein?
No ei tietenkään mutta...!
No niin, haluat kiduttaa meitä molempia, olet sellainen masokisti vai ne nyt ovat, ne sellaiset itsensä kiduttajat! Pyydä nyt heti minut sinne peittosi alle tai.. minä huudan.. alan kiljumaan!
Oletko nyt aivan varma siitä, että todellakin sitä haluat, eikä sinulle jää siitä minkäänlaisia traumoja? Psykiatrit ovat kalliita!
Pyydä Peter minut nyt heti sinne peittosi alle, vai oletko sinä hintti?
Tule Päivi tyttäreni tänne peittoni alle kanssani rakastelemaan ja insestiä harrastamaan!
(viuh)
Kiitos isi kutsusta.. ei mutta mikäs se täällä niin kovana seistä jököttää, on tainnut pikku Päiviä odottaa?!
Päivi levitti jalkansa, ja veti minut päälleen.
Ihanaa Aaah Oooh OOOOOH!
https://m.youtube.com/watch?v=aCgPIn5UQYI - Anonyymi
Leikkikentällä herkkä kohtaus. Anna Vienolle ottopoika🥰😋joohan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059