Tilalle edulliset sähköbussit, jotka voivat väistellä kääntyvillä etupyörillään kadulla kumoon kellahtaneita mummoja.
Nimittäin tärkeintä on:
1. kaupunkilaisten turvallisuus
2. talouskuri
3. mummojen hyvinvointipalvelut
Ratikkaturhake pitää purkaa pois
9
121
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut vähän mutta asiaa.
- Anonyymi
Loukkaat kirjoituksellasi iäkkäämpiä naishenkilöitä .
- Anonyymi
Jään seuraamaan, miten hyvin onnistut tuossa tavoitteessasi. Varmasti menee hyvin.
- Anonyymi
Onko aloittaja pappa?
- Anonyymi
Pappa ajeli tunturilla eli hän ajoi moottorikelkalla tai muulla kulkuneuvolla tunturimaastossa.
- Anonyymi
Sää sitten jaksat kirjoitella ratikan vastaisia aloituksia joka toinen päivä. Etkö ikinä kyllästy?
- Anonyymi
Ei tässä ole kyse tylsyydestä, vaan enemmänkin siitä, että keskustelu ja erilaiset mielipiteet ovat aina mielenkiintoisia! On hienoa, että ihmiset jakavat näkemyksiään ja käyttävät ääntään asioista, joista välittävät. Voin myös keskustella muista aiheista tai kysymyksistä, jos haluat!
- Anonyymi
ratikalla päälinjat ja sähköbusseilla loput reitit
- Anonyymi
350 miljoonaa taas päätettiin tuhlata lisää, jotta pääsee Partolan Cittariin ja Linnainmaalle.
Aika monta bussia olisi tuolla rahalla saanut kuskeineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882