Minun lähipiirissäni on tohtori ( mikrobiologia ), insinööri/teknikko ja proviisori.
En pitäisi heitä kovin vajaakoulutettuina. 😀
Olen kristitty uskova
9
95
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitetaan analyysi tästä sepustuksestasi. Eikö siinä ole käytännössä kaksi synonyymiä? Jotta ymmärtäisit, sanon toisin: mikä olisi uskomaton kristitty? :-DDD
Ja turha kehua kaveripiirillä, itse olet siis apukoulusta?
Einstein, Darwin, Dawkins, Rutherford, Enqvist, kaikki TÄYSIN ATEISTEJA ja USKONNOTTOMIA. Vaikka hihhulipropaganda muuta väittää.
Äly ja hihhulismi ei asu samassa päässä.- Anonyymi
Ei se mikään sepustus ole. Se on pelkkää faktaa.
Itse olen ylioppilas ja käynyt kaksi ammattiin valmistavaa koulutusta.
Käytin ilmaisua uskova kristitty, koska on olemassa myös nimikristittyjä. Oletko sellaisia kuullut olevan?
Mikä sinä olet koulutukseltasi? Kehtaatko sitä mainita?
Väitän, että kirjoituksesi ( toinen aloitus ) on tarkoitettu ainoastaan ja vain provokatiiviseksi ärsytyksesi, joka ei olisi ansainnut vastinetta, mutta kirjoitin tämän vain siksi, että voisin oikoa perätöntä väitettäsi.
”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,…”
1 Kor 1:21
Iankaikkiseen elämään mennään uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, ei omilla ansioilla. - Anonyymi
Ja kerroin pelkästään lähimmistä ystävistäni. Jeesukseen uskovia on paljon yliopistoissa, joten valehtelit omassa aloituksessasi. Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Olihan aloitus 😆😆
- Anonyymi
Se oli vastine valheelliselle herjakirjoitukselle.
- Anonyymi
Eli siis et kehdannut sanoa omaa koulupohjaasi. Miksi et?
- Anonyymi
Oletteko samassa sellissä?
- Anonyymi
Uskovat ovat läpileikkaus yhteiskunnasta. On monenlaisia ihmisiä monenlaisella koulutuksella ja ammatilla liikkeellä.
- Anonyymi
Neljännes vuosisata duunissa yliopistolla kertoi, että meistä on moneksi. Monella laitoksella tuli oltua.
Anatomia, biokemia, kliininen mikrobiologia, kliininen patologia...
Raamatun totuudet eivät ensimmäisenä tulleet mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982