Olen kristitty uskova

Anonyymi-ap

Minun lähipiirissäni on tohtori ( mikrobiologia ), insinööri/teknikko ja proviisori.
En pitäisi heitä kovin vajaakoulutettuina. 😀

9

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloitetaan analyysi tästä sepustuksestasi. Eikö siinä ole käytännössä kaksi synonyymiä? Jotta ymmärtäisit, sanon toisin: mikä olisi uskomaton kristitty? :-DDD

Ja turha kehua kaveripiirillä, itse olet siis apukoulusta?

Einstein, Darwin, Dawkins, Rutherford, Enqvist, kaikki TÄYSIN ATEISTEJA ja USKONNOTTOMIA. Vaikka hihhulipropaganda muuta väittää.

Äly ja hihhulismi ei asu samassa päässä.

• Anonyymi

Ei se mikään sepustus ole. Se on pelkkää faktaa.
        Itse olen ylioppilas ja käynyt kaksi ammattiin valmistavaa koulutusta.

Käytin ilmaisua uskova kristitty, koska on olemassa myös nimikristittyjä. Oletko sellaisia kuullut olevan?

Mikä sinä olet koulutukseltasi? Kehtaatko sitä mainita?
        Väitän, että kirjoituksesi ( toinen aloitus ) on tarkoitettu ainoastaan ja vain provokatiiviseksi ärsytyksesi, joka ei olisi ansainnut vastinetta, mutta kirjoitin tämän vain siksi, että voisin oikoa perätöntä väitettäsi.

”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,…”
        1 Kor 1:21

Iankaikkiseen elämään mennään uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, ei omilla ansioilla.

• Anonyymi

Ja kerroin pelkästään lähimmistä ystävistäni. Jeesukseen uskovia on paljon yliopistoissa, joten valehtelit omassa aloituksessasi. Miksi valehtelet?

• Anonyymi

Olihan aloitus 😆😆

• Anonyymi

Se oli vastine valheelliselle herjakirjoitukselle.

• Anonyymi

Eli siis et kehdannut sanoa omaa koulupohjaasi. Miksi et?

• Anonyymi

Oletteko samassa sellissä?

• Anonyymi

Uskovat ovat läpileikkaus yhteiskunnasta. On monenlaisia ihmisiä monenlaisella koulutuksella ja ammatilla liikkeellä.

• Anonyymi

Neljännes vuosisata duunissa yliopistolla kertoi, että meistä on moneksi. Monella laitoksella tuli oltua.
      Anatomia, biokemia, kliininen mikrobiologia, kliininen patologia...
      Raamatun totuudet eivät ensimmäisenä tulleet mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      511
      1908
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1586
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1377
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      982
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      939
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      936
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      773
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    Aihe