Jos nousee käyttövoimavero matkailuautoissa viisinkertaiseksi niin karavaanareiden tulisi saada Alkon kassalla viisinkertainen alennus tuotteista!?
Tämä olisi ihan kohtuullinen ele meitä karavaanareita kohtaan.
Hallitus pilaa koko karavaanari jutun
Viisinkertaisen veron korvaus
32
355
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja teille pitäisi myöntää vielä valtion maksamat määräaikaishuollot ja polttoaine verovapaana. Metsäparkeissahan te nyt jo asustatte ilmaiseksi!
- Anonyymi
Tuo huoltojen maksu onkin todella hyvä idea, kannatan sillä Fiiatin Jakopää hihnan vaihto on kallis operaatio.
- Anonyymi
Rumatikin omistajat saavat heti puolivuotta verosta vapaata aikaa automaattisesti.
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Kiva että verottaja tuntee sääliä rumatikin omistajia kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että verottaja tuntee sääliä rumatikin omistajia kohtaan
Minä kerran tapasin verottajan kasvotusten, sanoin hänelle että minun autossa on rumatikki, hän purskahti itkuun ja puristi kättäni ja sanoi itkunsekaisella äänellä että "koeta ystävä hyvä kestää".
- Anonyymi
Tämän nykyisen matkakulkimeni aikana en ole tavannut enään verottajaa kasvotusten ,nykyinen Fordi matkakulkimeni on Alde lämmittäjällä
- Anonyymi
Olisiko niin, että verottaja näkee että Ford kuskilla on varaa maksaa veronsa, ja turhaa kysellä verolappuja.
Rumatikki kuskien kanssa on oltava verottajan tarkkana. Heillä kun rahat menevät viinaan. - Anonyymi
Matkailu-autojen verotuksen voisi vaikka samalla kymmenkertaistaa kerralla ja ohjata automatkailijat käyttämään hotelleja jotta talous piristyisi.
Ilmaislomailun tulisi jo vihdoin päättyä.- Anonyymi
Vaikea on käyttää hotellia jos haluaa lomailla vaikkapaTanahornissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea on käyttää hotellia jos haluaa lomailla vaikkapaTanahornissa.
Ainahan voi etutelttailla😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun myy matkailu-autonsa pois ennen näkemättömiä veronkorotuksia niin aina voi jättää itselleen etuteltan jossa yöpyä.
Pari vanhaa entistä tuttavallista kanavaanaria voi yhdistää etuteltat niin silloin ei jää ilman seinää kummankaan perhe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa etuteltalla veronalennusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun myy matkailu-autonsa pois ennen näkemättömiä veronkorotuksia niin aina voi jättää itselleen etuteltan jossa yöpyä.
Pari vanhaa entistä tuttavallista kanavaanaria voi yhdistää etuteltat niin silloin ei jää ilman seinää kummankaan perhe.Kuka ostaa?
- Anonyymi
Fordiini laitettiin letkunrikkoventtiilit ja lastu lisävarusteena ,nyt ei verottaja pysäyttele , minut tapaa Kotkan suunnalta ja varmaan kesällä Kouvolasta asti
- Anonyymi
Kestääkö reuhusi ajella Kuopiosta Kotkaan ?
- Anonyymi
Minulla on rumatikki , en voi lähteä Kuopiosta Kotkaan !!
Jakohihna vaihtamatta , ja kesärenkaat.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Kyselin onnelasta uusia talvikumeja , mutta päädyin seisottamaan matkakulkimeni vanhoilla kesäkumeilla vielä tämän talven,kun on vielä reilusti pintaa jäljellä.
- Anonyymi
Hyvä, renkaitten vaihto tarvitsee rahaa, ja sitä sinulla tunnetusti ei ole.
- Anonyymi
Niin se verottajakin sanoi kun tavattiin kasvotusten Kirkkokadulla
- Anonyymi
Minä oon seisottanut myös ilman kumeja.
- Anonyymi
Hangessa on kylmä maata koko päivä Fiatin alla.
- Anonyymi
Mutta et ole yksin. Se on kaikkien fiiatin omistajien kohtalo.
- Anonyymi
Rumatikkireinolla on ollut vilu. Jäiköhän se yöksi sinne hankeen makaamaaan, vai pelastiko joku sen sieltä pois paleltumasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumatikkireinolla on ollut vilu. Jäiköhän se yöksi sinne hankeen makaamaaan, vai pelastiko joku sen sieltä pois paleltumasta?
Pidetään peukkuja tuon ensimmäisen vaihtoehdon puolesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi harmi, se selvisi hengissä.
- Anonyymi
klo 00;22 sain pakoputken kumilenkit paikoilleen. Viina piti lämpöisenä.
Koko päivä ja osa yötäni meni asennuksessa
klo 00;22 7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
Käyttövoimavero eli dieselvero palautetaan nyt viimein samaan muidenkin dieselautojen kategoriaan. Eihän tässä mitään muuta erityistä ole tapahtumassa!!! Auto kannattaa siksi poistaa liikenteestä aina, kun ei ole ajoja, kuten tähän astikin, joten muutos ei ole juurikaan kovin tuntuva.
Ainoastaan muutamien työkaluiksi hankittujen asuntoautojen käyttäjät joutuvat maksamaan kohonneet kustannukset kokonaisuudessaan. - Anonyymi
En voi millään uskoa että nämä kirjoitteliat on AIKUISIA
- Anonyymi
Ovat kuitenkin täysi-ikäisiä...
- Anonyymi
Omat eväät tuovat säästöä matkailuun.
- Anonyymi
Huomasin että M1 autoja on myynnissä ennätysmäärä kun ihmiset haluaa ne pois. Itseä ei haittaa kun reissaan pakulla jok aon pysynyt rekisterissä pakuna vaikka 5kk kesäiisn siinä asun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1213368- 781748
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151531Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos501287VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911165Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat931098- 681039
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80885Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867