Itsellä on sama puhelin. Ostin sen koska olen työtön joten ei ole rahaa. On ennenkin ollut samsung ja luotan siihen vaikka edellisestä irtosi näyttö. Siinä on myös runsaasti tilaa, taisi olla 128 gt. Miksi muut osti sen? Luulin että suomessa ostetaan lähinnä hieman kalliimpia puhelimia. Tuo a15 on noin 149 euroa ja se taisi olla 129 euroa vähän aikaa sitten.
Miksi samsung galaxy a15 on myydyin?
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta älypuhelimelle.
- Anonyymi
Käytän sitä lukemaan muun muassa nettiuutisia
- Anonyymi
Kyllä nuo Samsungin A-sarjan puhelimet on B-luokan puhelimia ja siksi niitä ei ole hinnoiteltukaan järin yläkanttiin, mutta selvää kuitenkin on, että eihän niillä hinnoilla mitään kunnollista sitten saakaan, eikä voi vaatiakaan, toimii milloin toimii ja hyvä on, jos toimii.
- Anonyymi
Tuotteilla on takuu. Jos ei toimi, yhteys aspaan.
- Anonyymi
Onko suurin osa suomalaisista sitten köyhiä kun vain huonoihin varaa? Kyllä tuo a15 riittää hyvin minulle. En tiedä miksi tarvitsisin parempaa. Jos vertaa johonkin 2012 vuoden puhelimeen niin on paljon parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576